M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 listopada 2006

Zentropy przygotowała serwis dla odświeżanej marki Kubuś Maspeksu

Agencja interaktywna Zentropy Partners przygotowała dla grupy Maspex Wadowice nowy serwis internetowy marki Kubuś (www.kubus.pl). Wiąże się to z odświeżaniem...

8 listopada 2006

Grupa Stroer zorganizuje Festiwal Promocji Miast Polskich

Wiosną przyszłego roku w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Festiwalu Promocji Miast Polskich organizowanego przez firmę reklamy zewnętrznej Stroer. Spotkanie...

8 listopada 2006

Maciej Muzyczuk zastępcą dyrektora TVP1

Maciej Muzyczuk został powołany na stanowisko zastępcy dyrektora TVP1 ds. audycji artystycznych i rozrywkowych. Maciej Muzyczuk pracował ostatnio w TVP3...

8 listopada 2006

Tomasz Stanek przeszedł z CR Media do Zenithmedia

Tomasz Stanek dołączył do zespołu obsługującego budżet Grupy Żywiec w domu mediowym Zenithmedia. Objął stanowisko media plannera/buyera. Przeszedł do Zenithmedia...

8 listopada 2006

S4 i Time for Media przygotowały kampanię radiową dla firmy Merck

Firma farmaceutyczna Merck rozpoczęła kampanię reklamową w radiu produktu Bion 3, suplementu diety sprzedawanego w aptekach bez recepty. Jest to...

8 listopada 2006

Barbara Prange-Barczyńska dyrektorem zarządzającym w Star PR

Barbara Prange-Barczyńska została dyrektorem zarządzającym w Star PR, należącej do grupy Star One agencji public relations. Poprzednio zajmowała stanowisko dyrektora...

8 listopada 2006

"Forbes" planuje aktywizację w internecie, trwają testy współpracy z Forbes.com

Polski "Forbes" (Axel Springer Polska) planuje aktywizację swoich działań w internecie. Do tej pory wydawca nie kładł specjalnie nacisku na...

8 listopada 2006

Radio PiN rozbuduje e-business wokół internetowej społeczności PiNClub

Radio PiN zapowiada rozbudowę swojej obecności w internecie wokół społeczności PiNClubu. - Z internetem wiążemy duże nadzieje na uruchamianie nowych...

8 listopada 2006

Srebrna Łyżeczka rozpoczyna przedświąteczne działania marketingowe

Firma BSO Polska, producent cukru Srebrna Łyżeczka, rozpoczyna przedświąteczne działania marketingowe. Pierwszym ich etapem jest uruchomienie strony internetowej www.srebrnalyzeczka.pl, gdzie...

8 listopada 2006

Adam Mazurek i Jarosław Spuła przechodzą z Paralotnej do Walk Group

Do działu kreacji w agencji marketingowej Walk Group dołączył copywriter Adam Mazurek oraz art director Jarosław Spuła. Zespół przeszedł z...

9 listopada 2006

Wyjaśnienie: MediaVest odpowiada za projekt dla Asusa

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" z 7 listopada br. o kampanii reklamowej notebooków firmy Asus wyjaśniamy, że...

9 listopada 2006

ClickAd wprowadza nowe narzędzie optymalizowania e-kampanii

ClickAd wprowadził do swojego portfolio nowe narzędzie - AdImprove. Służy ono do optymalizacji kampanii internetowych i usprawnienia procesu doboru witryn...

9 listopada 2006

Walk & Talk, nowa agencja public relations, rozpoczęła działalność

Agencja public relations Walk & Talk, która rozpoczęła właśnie działalność, należy do grupy marketingowej Walk Group. Jej szefem został Przemysław...

9 listopada 2006

IVP.pl i Ogniwo.net rozpoczynają współpracę promocyjną

Serwisy IVP.pl i Ogniwo.net nawiązały współpracę w zakresie wzajemnej promocji. Użytkownicy IVP.pl będą mogli zapisać się za jego pośrednictwem w...

9 listopada 2006

DD Media szuka inwestora dla "Dzień dobry", które ma przerwę wydawniczą

DD Media, wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry", prowadzi rozmowy z inwestorami. Rozstrzygnięcie pertraktacji spodziewane jest najdalej za trzy tygodnie, o...

9 listopada 2006

Lisner realizuje promocję konsumencką

Firma Lisner przygotowała promocję konsumencką, w której do zdobycia jest kolekcja magnesów oraz tablica magnetyczna. Opracowanie komunikacyjne i kreację materiałów...

9 listopada 2006

Danone zmienia markę Fantasia - w sprzedaży produkt w nowym opakowaniu

Danone postanowił usystematyzować linie smakowe marki Fantasia, jednego ze swoich najpopularniejszych brandów. Na rynku pojawił się efekt tych działań -...

9 listopada 2006

Lukas Bank wprowadził pakiet oszczędnościowo-inwestycyjny Zyskowny Duet

Od 6 listopada klienci Lukas Banku korzystać mogą z nowego produktu oszczędnościowego. Jest nim pakiet Zyskowny Duet, czyli połączenie lokaty...

9 listopada 2006

Nokia chce wzmocnić image marki poprzez kampanię telefonów muzycznych

Nokia rozpoczyna kampanię reklamową telefonów komórkowych z funkcją odtwarzania muzyki. Kampania obejmie zasięgiem telewizję, prasę i outdoor. Choć przygotowana została...

9 listopada 2006

Francuzi uruchamiają własny kanał informacyjny, stacja będzie dostępna w Polsce

Francuzi uruchomią na początku grudnia własny kanał informacyjny France24, który ma być konkurentem dla takich stacji jak CNN czy BBC....

9 listopada 2006

Sodexho Pass wystartował z przedświąteczną kampanią Mix Podarunków

Sodexho Pass Polska wystartował z kampanią świąteczną. Firma wprowadziła do oferty Mix Podarunków, czyli zestaw bonów składający się z Kuponów...

9 listopada 2006

Polonia Indoor wprowadziła nowy pakiet dedykowany Kinoman

Polonia Indoor Advertising (PIA) poszerzyła swoją ofertę o nowy produkt - pakiet dedykowany Kinoman. - Pakiet ten jest zestawem umożliwiającym...

9 listopada 2006

W III kwartale br. przychody netto TVN wzrosły o 24 proc., ale spółka odnotowała 3 mln zł straty netto

Spółka TVN ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał br. W tym okresie przychody netto spółki wzrosły o 24 proc. do...

9 listopada 2006

Domowe Sekrety marki Appetita dostępne na stronie internetowej

Linia dodatków do ciast i deserów marki Appetita Domowe Sekrety uruchomiła nową interaktywną stronę internetową. Pod adresem www.domowesekrety.pl. zainteresowani znajdą...

9 listopada 2006

Martin & Jacob przeprowadził badanie na temat czytelnictwa tytułów prasy rolniczej

Agencja Martin & Jacob specjalizująca się w marketingu agrarnym zakończyła projekt badania na temat czytelnictwa tytułów prasy branżowej wśród rolników....

9 listopada 2006

Elżbieta Borsuk PR managerem w Estee Lauder

Elżbieta Borsuk objęła stanowisko PR managera w Estee Lauder Aramis & Designer Fragrances. Będzie odpowiedzialna m.in. za takie marki, jak:...

9 listopada 2006

Carat Polska bliski zmiany struktury

Carat Polska zdecydował się na reorganizację struktur, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wzorem m.in. brytyjskiej centrali firmy polski oddział przygotowuje się do...

9 listopada 2006

Małgorzata Przybylska dyrektorem zarządzającym Martis Consulting

Do zespołu Martis Consulting dołączyła Małgorzata Przybylska jako dyrektor zarządzający. Wcześniej pracowała jako rzecznik prasowy i szef departamentu komunikacji korporacyjnej...

9 listopada 2006

Media Markt promuje najniższe ceny w nowej kampanii

Pod hasłem "Gdzie indziej zapłaciłeś za dużo?" rusza nowa kampania Media Markt, sieci RTV/AGD. Najniższe ceny swoich produktów Media Markt...

9 listopada 2006

Cykl wydań specjalnych "Cieni i Blasków" i wydania o maturach z logo "Pani Domu"

Axel Springer Polska wprowadza kolejne wydania specjalne swoich tytułów kobiecych. Właśnie wystartowała nowa seria miesięcznika "Cienie i Blaski" z opowieściami...

9 listopada 2006

Damian Ziąber dyrektorem PR w Link4

Damian Ziąber, były rzecznik prasowy firmy winiarskiej Ambra SA, przeszedł do Towarzystwa Ubezpieczeniowego "Link4" SA, gdzie został dyrektorem PR. W...

9 listopada 2006

"Świat Mamy" - kolejna parentingowa publikacja, tym razem jako wydanie specjalne "Świata Kobiety"

Miesięcznik "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) wprowadził wydanie specjalne skierowane do młodych rodziców pod tytułem "Świat Mamy". Wydawca na razie nie...

9 listopada 2006

Trzech polskich jurorów będzie w przyszłorocznej edycji festiwalu Cannes Lions

Dyrekcja festiwalu Cannes Lions w Londynie przyznała Polsce trzy miejsca w składach międzynarodowych jury na 54. Festiwalu Cannes Lions w...

9 listopada 2006

Grupa Kolastyna planuje wprowadzenie linii kosmetyków dla kobiet po 50. roku życia

Grupa Kolastyna planuje wprowadzenie na rynek nowej linii kosmetyków do pielęgnacji twarzy skierowanej do kobiet po 50. roku życia. Produkty...

9 listopada 2006

Euro RSCG Sensors realizuje projekt dla Nestlé NAN

Euro RSCG Sensors realizuje projekt dla marki Nestlé - NAN, to jest mleka modyfikowanego dla niemowląt. Agencja odpowiada za prowadzenie...

9 listopada 2006

Bezpłatny "Hot Magazine" będzie ukazywać się także w Poznaniu

"Hot Magazine" zaczął ukazywać się także w Poznaniu. To trzecie miasto, po Warszawie i Szczecinie, w którym wydawany jest ten...

9 listopada 2006

Nagość w reklamie nie jest skuteczna - wynika z badań PRO Media House i Instytutu Psychologii UJ

Nagość przyciąga uwagę do samej reklamy, ale jednocześnie powoduje spadek zapamiętywalności reklamowanego produktu - wynika z badań przeprowadzonych przez dom...

9 listopada 2006

Skype wprowadza nową wersję komunikatora, wchodzi do sklepów z pre-paidem

Skype wprowadza na rynek nową wersję komunikatora - Skype 3.0. Wczoraj miała miejsce premiera zarówno globalna, jak i polska. Jak...

9 listopada 2006

"Głos Wielkopolski" i "Gazeta Poznańska" prowadzą wspólną akcję kolekcjonerską

"Głos Wielkopolski" i "Gazeta Poznańska" od dziś co czwartek będą dołączać odcinki kultowego edukacyjnego serialu animowanego "Był sobie człowiek". Seria...

9 listopada 2006

Kompania Piwowarska dementuje wiadomości o wycofaniu wsparcia dla Dog in the Fog

Kompania Piwowarska dementuje wiadomości o wycofaniu wsparcia dla piwa Dog in the Fog. Według naszych informacji marketer wycofał się z...

9 listopada 2006

New Look Advertising przygotowała dla Edipresse akcję promocyjną dla kolekcji Disneya

Agencja New Look Advertising na zlecenie wydawnictwa Edipresse Polska przygotowała niestandardową kampanię reklamową "Magicznej kolekcji Disneya", nowej kolekcji wydawcy. Dołączono...

9 listopada 2006

71 proc. firm korzysta z marketingu bezpośredniego

71 proc. firm korzysta z marketingu bezpośredniego - wynika z badań Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i TNS OBOP. Inne działania BTL...

10 listopada 2006

Adwertajzing realizuje międzynarodową kampanię Gillette Blue II Excel

Agencja reklamowa Adwertajzing zrealizowała reklamę telewizyjną nowej maszynki do golenia Gillette Blue II Excel Maximum. Po raz pierwszy w historii...

10 listopada 2006

LOT domaga się sądowego zakazu publikowania obraźliwych reklam Ryanair

Polskie Linie Lotnicze LOT złożyły do sądu pozew przeciwko irlandzkim liniom lotniczym Ryanair. Kancelaria prawna Traple Konarski Podrecki, która w...

10 listopada 2006

Lukas Bank promuje Konto Student na wyższych uczelniach

Na początku listopada br. ruszyła skierowana do studentów ogólnopolska kampania Lukas Banku na nośnikach firmy IMIGe Poland. Pod hasłem "Extrakasa...

10 listopada 2006

Koncerty na żywo w RMF FM z silnym wsparciem reklamowym

W najbliższą niedzielę na antenie RMF FM startuje "RMF live". Audycja jest połączeniem programu radiowego i koncertów największych polskich gwiazd...

10 listopada 2006

Artur Sierant nowym prezesem Parkiet Media

Artur Sierant został nowym prezesem spółki Parkiet Media wydającej "Gazetę Giełdy Parkiet". Dotychczas był jej wiceprezesem. Dariusz Jarosz, dotychczasowy prezes,...

10 listopada 2006

Złote Tarasy szukają agencji do obsługi powierzchni reklamowej

Złote Tarasy organizują przetarg na obsługę indoorowej powierzchni reklamowej. Wybrana firma będzie sprzedawała kampanie na nośnikach zlokalizowanych w jednej z...

10 listopada 2006

Wydawca "Polityki" wprowadza zmiany w portalu tygodnika

Portal tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) w najbliższej przyszłości zostanie znacząco przeobrażony, o czym powiedział Karol Jałochowski, szef redakcji internetowej...

10 listopada 2006

Artur Korycki dołączył do działu kreatywnego w agencji Polymus

Artur Korycki został zatrudniony w agencji reklamowej Polymus na stanowisku art directora. Od czterech lat związany był z rynkiem reklamy....