M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 listopada 2006

Bonux reklamuje się na autobusach PKS

Business Consulting Media Miejskie realizuje kampanię reklamową proszku do prania Bonux na autobusach PKS. W akcji wykorzystano format plakatu na...

10 listopada 2006

Paweł Korzeniowski będzie reklamował internet Dialogu

Telefonia Dialog rozpocznie w najbliższą niedzielę kampanię wizerunkowo-produktową promującą ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu, której twarzą będzie Paweł Korzeniowski, aktualny...

10 listopada 2006

Alicja Basiewicz ma rozwijać markę OMD Ignition

Alicja Basiewicz, account manager z teamu PTC w domu mediowym Optimum Media OMD, będzie odpowiedzialna za rozwój marki OMD Ignition....

10 listopada 2006

LOT i POT będą wspólnie promować Polskę za granicą

Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały z Polską Organizacją Turystyczną (POT) umowę o współpracy na targach turystycznych za granicą, wyposażeniu zagranicznych...

10 listopada 2006

Ewelina Krysiak przeszła z Sony BMG do Eski Rock

Ewelina Krysiak objęła funkcję dyrektora promocji sieci Eska Rock (Grupa Radiowa "Time", Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA). To nowo utworzone stanowisko...

10 listopada 2006

Johnson & Johnson planuje intensywne wsparcie marki Neutrogena

Johnson & Johnson przygotowuje intensywne wsparcie reklamowe dla marki Neutrogena Formuła Norweska. Przez cały sezon zimowy będą prowadzone akcje eventowe...

10 listopada 2006

Marcin Kowalczyk nowym szefem marketingu BRE Leasing

Marcin Kowalczyk został kierownikiem zespołu marketingu firmy BRE Leasing. Jego poprzedniczka Marzena Kowalska, która pracowała jako zastępca dyrektora pionu handlowego...

10 listopada 2006

McDonald's wykorzysta w komunikacji 15. rocznicę działalności

McDonald's Polska rozpoczął przygotowania do przyszłorocznej 15. rocznicy działalności w Polsce. Jak powiedział Dominik Szulowski, PR manager w McDonald's Polska,...

10 listopada 2006

Wydawca "Dlaczego" wykorzystuje w kampanii reklamowej nośnik infotix

Najnowszemu, listopadowemu wydaniu "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") towarzyszy multimedialna kampania. Za całość działań odpowiada wydawca. Wykorzystywane są stacje telewizyjne...

10 listopada 2006

TVP angażuje w relacje z wyborów trzy anteny

TVP na dzień wyborów samorządowych przygotowała wieczór wyborczy. Blok rozpocznie się w TVP1 o godz. 20. Gospodarzami programu będą Dorota...

10 listopada 2006

Urszula Sobczyk kierownikiem marketingu w Ober-Haus

Urszula Sobczyk objęła stanowisko kierownika marketingu Ober-Haus, agencji nieruchomości działającej w Polsce oraz na rynkach państw nadbałtyckich. Koordynuje działania marketingowe...

10 listopada 2006

Sieć Carrefour wprowadza własny program lojalnościowy Rodziynka

Sieć handlowa Carrefour wprowadza własny program lojalnościowy Rodziynka dla klientów sklepów. Debiut ogólnopolskiego projektu przewidziano w listopadzie br. Program swoim...

10 listopada 2006

Małgorzata Aftowicz senior marketing managerem w Germanos Polska

Małgorzata Aftowicz została nowym senior marketing managerem w Germanos Polska (sieć sprzedaży telefonii komórkowej). Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz...

10 listopada 2006

Bankier.pl wdrożył w serwisie wyszukiwarkę NetSprint

Użytkownicy wortalu Bankier.pl zyskali szybszy i precyzyjniejszy dostęp do treści serwisu dzięki uruchomieniu w nim wyszukiwarki NetSprint. Według danych podawanych...

10 listopada 2006

Bakalland planuje akwizycję 5 firm; precyzuje grupę docelową

Grupa Kapitałowa "Bakalland" SA, lider rynku bakalii, pod koniec listopada br. przeprowadzi publiczną ofertę akcji o wartości 30 mln zł....

10 listopada 2006

Ambra odświeża markę win musujących Dorato

Ambra SA odświeża wizerunek Dorato, marki numer jeden wśród win musujących na polskim rynku. Zmiany podyktowane są wprowadzeniem nowego pozycjonowania...

10 listopada 2006

Lubella lokalnie reklamuje Paluszki Lubelskie

Firma Lubella należąca do grupy Maspex Wadowice ruszyła z lokalną kampanią reklamową promującą Paluszki Lubelskie. Działania reklamowe prowadzone są tylko...

10 listopada 2006

Mr. Bloom przygotowała nowy projekt dla Porta Drzwi

"Trzy kolory" to hasło nowej kampanii wizerunkowej firmy Porta Drzwi. Działania obejmujące prasę codzienną ("Gazeta Wyborcza", "Fakt", "Super Express") oraz...

10 listopada 2006

MCI Management zainwestował w kolejną spółkę mobilną - Naviexpert

MCI Management zainwestował w firmę Naviexpert, producenta oprogramowania nawigacyjnego. Spółka oferuje rozwiązania do nawigacji satelitarnej (interaktywne mapy), z których można...

10 listopada 2006

Agnieszka Zawistowska dyrektorem ds. rozwoju Clear Channel Poland

Agnieszka Zawistowska dołączyła do zespołu menedżerskiego firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju. Informację o jej...

10 listopada 2006

TNT adaptuje w Polsce kreację Wieden & Kennedy

Firma kurierska TNT Express Poland rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową. Za adaptację kreacji autorstwa agencji Wieden & Kennedy na rynek polski...

10 listopada 2006

Polskie koncepty marketingowe dla Finlandia Vodka będą adaptowane na innych rynkach

Polskie koncepty marketingowe dla Finlandia Vodka (Brown-Forman) będą adaptowane na innych rynkach. Opracowane do wprowadzenia na polski rynek smaki, m.in....

10 listopada 2006

Broker FM odnotował zysk netto w wysokości prawie 14 mln zł

Broker FM opublikował dane finansowe za pierwsze trzy kwartały 2006 r. Przychody ze sprzedaży wyniosły 130,9 mln zł, a zysk...

21 listopada 2006

Bartosz Skwiercz account managerem w MMD Polska

Bartosz Skwiercz objął funkcję account managera w agencji MMD Polska w dziale nowych technologii. Będzie odpowiadał za obsługę firmy IBM....

21 listopada 2006

Kredyt Bank reklamuje nowe kredyty gotówkowe - liczy na wyższą sprzedaż przed świętami

Kredyt Bank ujednolicił ofertę kredytów gotówkowych - dwa dotychczasowe (kredyt okolicznościowy i kredyt konsumpcyjny) zastąpił jednym, o stałym lub zmiennym...

21 listopada 2006

Justyna Ziółkowska account directorem w Radnej

Justyna Ziółkowska rozpoczęła w agencji Radna pracę na stanowisku account directora. Jest to nowa pozycja w strukturach Radnej. Ziółkowska wcześniej...

21 listopada 2006

Pepsi startuje z kampanią świąteczną i konkursem

Pepsi General Bottlers Poland rozpoczęła świąteczną promocję konsumencką pod hasłem: "W te święta niegrzecznym się dostanie". Kreacja, wykonana lokalnie, jest...

21 listopada 2006

Piotr Matwiejczuk z Polskiego Radia laureatem nagrody im. Witolda Hulewicza

Już po raz 17. zostaną wręczone nagrody im. Witolda Hulewicza, współtwórcy Polskiego Radia. Wśród laureatów tegorocznej nagrody znalazł się Piotr...

21 listopada 2006

Colgate-Palmolive wprowadza nową linię żeli pod prysznic Palmolive BodYogurt

Colgate-Palmolive wprowadził na rynek nową linię żeli pod prysznic Palmolive BodYogurt. W skład serii wchodzą dwa kosmetyki: świeżość i nawilżanie...

21 listopada 2006

Concept Publishing Polska wzmacnia dział graficzny

Dział graficzny wydawnictwa Concept Publishing Polska powiększył się o art directora - pracę na tym stanowisku rozpoczął Mateusz Jankowski. Doświadczenie...

21 listopada 2006

Awanse w biurze reklamy dziennika "Metro"

W biurze reklamy bezpłatnego dziennika "Metro" (Agora SA) doszło do kilku awansów. Ewa Budzińska, dotychczas kierownik sprzedaży, została kierownikiem ds....

21 listopada 2006

Sarantis wprowadza dwa nowe warianty STR8 i wspiera je kampanią

Sarantis Polska wprowadził na rynek dwa nowe warianty zapachowe męskich kosmetyków STR8. Są to STR8 Racing i STR8 Desert. Pierwszy...

21 listopada 2006

Eurobank wprowadza i będzie reklamował karty kredytowe Visa

Eurobank wprowadził niedawno do swojej oferty karty kredytowe Visa. - Mają to być karty dostępne dla przeciętnego Kowalskiego - mówi...

21 listopada 2006

List otwarty: Grandes Kochonos do Konstantego Przybory, KTR

Agencja Grandes Kochonos przysłała wczoraj do naszej redakcji list następującej treści: Panie Przewodniczący, nie wiemy, czy dotarły do Pana informacje...

21 listopada 2006

PZU przygotowało zupełnie nową komunikację, w grudniu ruszy kampania ubezpieczeń komunikacyjnych

Towarzystwo Ubezpieczeniowe PZU przygotowało zupełnie nową komunikację, według zapowiedzi opartą bardziej niż do tej pory na emocjach. 1 grudnia ruszy...

21 listopada 2006

Subway przeprowadzi kampanię brandingową, planuje otwarcie 5 nowych restauracji

Subway, amerykańska sieć franszyzowa, serwująca kanapki, planuje w 2007 r. otwarcie co najmniej 5 nowych restauracji w Polsce. Obecnie w...

21 listopada 2006

Natalia Halicka została twarzą światowej kampanii okularów Prady

Natalia Halicka, modelka agencji New Age PR, została twarzą światowej kampanii linii okularów przeciwsłonecznych Prady - Genny. Jej zdjęcia ukażą...

21 listopada 2006

Nowa witryna Kolastyny bogata w treści wideo

Nowy serwis internetowy marki Kolastyna Ogród SPA ma się wyróżniać szerokim zastosowaniem materiałów wideo. Autorzy witryny specjalnie na potrzeby nowej...

21 listopada 2006

CR Media: W 2007-2008 r. rynek reklamy w Polsce będzie rósł w tempie 8,5-9,5 proc.

Przychody reklamowe w ujęciu netto w latach 2007-2008 będą rosły w tempie 8,5-9,5 proc. rok do roku, wynika z prognoz...

21 listopada 2006

Mokate powraca do wspierania reklamowego marki NYCoffee

Mokate SA rozpoczęło po kilkuletniej przerwie komunikację marki NYCoffee. Miks rozpuszczalny 3w1 NYCoffee ma trafić do młodych konsumentów w wieku...

21 listopada 2006

Vattenfall sponsorem łyżwiarskich ME w Warszawie, Maxdata sponsorem skoczków i PZN

Vattenfall dołączyła do grona oficjalnych międzynarodowych sponsorów mistrzostw Europy w łyżwiarstwie figurowym, które odbędą się w styczniu 2007 r. w...

21 listopada 2006

Polskie Centrum Marketingowe otrzymało wyróżnienie w programie Inwestor w Kapitał Ludzki

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) otrzymało wyróżnienie w programie Inwestor w Kapitał Ludzki. Była to już 5. edycja programu, którego organizatorem...

21 listopada 2006

Paweł Masiukiewicz odszedł z marketingu Commercial Union TUnŻ

Paweł Masiukiewicz, starszy specjalista ds. marketingu w Commercial Union Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie, po sześciu latach pracy odszedł z firmy....

21 listopada 2006

Przemysław Powalacz odpowiada za marketing i sprzedaż Sanitec Koło

Przemysław Powalacz, który od lipca br. jest dyrektorem marketingu firmy Sanitec Koło, obejmuje obecnie kompetencje również w zakresie sprzedaży, i...

21 listopada 2006

Propaganda-PL oferuje reklamę na autobusach na lotniskach

Propaganda-PL, firma specjalizująca się w reklamie mobilnej na autobusach i tramwajach, rozszerza zakres działalności o nośniki na krajowych lotniskach. Rozpoczęła...

21 listopada 2006

Rupert Murdoch prowadzi rozmowy w sprawie przejęć na polskim rynku radiowym

News Corp., koncern giganta medialnego Ruperta Murdocha, jest zainteresowany inwestycjami na polskim rynku radiowym, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji...

21 listopada 2006

Barbara Radziwilska będzie dyrektorem ds. sprzedaży specjalnej w BR TVN

Barbara Radziwilska dołączy wkrótce do biura reklamy TVN. Obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży specjalnej. Radziwilska pracowała ostatnio w...

21 listopada 2006

TVN Siedem i Sympatia.pl współtworzą randkowy program telewizyjny

TVN Siedem i serwis randkowy Sympatia.pl przygotowały wspólnie program "Zakochaj mnie" łączący możliwości telewizji i internetu. W każdym odcinku (TVN...

21 listopada 2006

ZOG pierwszy w rankingu Recmy, za nim MEC i Starcom

ZenithOptimedia Group z oceną A+ prowadzi w rankingu Recmy opisującym okres od stycznia 2005 r. do lipca 2006 r. na...

22 listopada 2006

Marta Kozłowska, media manager, odchodzi z Initiative Warszawa

Marta Kozłowska, media manager w Initiative Warszawa, odchodzi z domu mediowego. Powód jej rozstania z agencją nie jest znany. Kozłowska...