M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 listopada 2006

BGŻ reklamuje kredyty na święta

Bank BGŻ rozpoczyna nową kampanię reklamową Kredytu do wzięcia na święta. Pomysł kreatywny opiera się na przekazie, że dzięki atrakcyjnie...

22 listopada 2006

Databroker planuje uruchomienie platformy zakupowej Promosfera.pl

Firma Databroker należąca do grupy reklamowej Re-Akcja przygotowuje się do otwarcia platformy zakupowej w internecie o nazwie Promosfera.pl. Jej start...

22 listopada 2006

BenQ wycofuje się z Polski; czy telefony z logo BenQ/Siemens znikną z rynku?

Tajwański koncern BenQ Corp. zdecydował o zamknięciu polskiego oddziału BenQ Poland Sp. z o.o., który zajmował się sprzedażą i marketingiem...

22 listopada 2006

Time planuje wejście na rynek brokerki radiowej

Spółka Time zajmująca się sprzedażą czasu antenowego Radia Eska, Eska Rock i Vox FM przygotowuje się do rozpoczęcia działalności w...

22 listopada 2006

Robert Kudelski dyrektorem marketingu i reklamy w PWR SA

Robert Kudelski objął stanowisko dyrektora pionu marketingu i reklamy w Przedsiębiorstwie Wydawniczym "Rzeczpospolita" SA (PWR SA). Pokieruje nową strukturą, która...

22 listopada 2006

Novartis nawiązał współpracę z Sigmą

Światowy koncern farmaceutyczny Novartis będzie obsługiwany w zakresie PR w Polsce przez agencję Sigma International (Poland) Ltd. Do współpracy dochodzi...

22 listopada 2006

"Gazeta Prawna" uruchamia blogi internetowe

"Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza "Infor") uruchomiła trzy redakcyjne blogi internetowe. Bohdan Gawroński, dyrektor wydawnictwa Gazeta Prawna, powiedział, że blogi te...

22 listopada 2006

"Polityka" z nowym cyklicznym dodatkiem redakcyjnym "Pomocnikiem psychologicznym"

Tygodnik "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) rozpoczyna wydawanie "Pomocnika psychologicznego", nowego, cyklicznego, bezpłatnego dodatku redakcyjnego. Będzie się ukazywał co trzy miesiące....

22 listopada 2006

Rozpoczął się drugi etap poszukiwania twarzy Guess Watches

Zakończył się pierwszy etap światowej akcji poszukiwania twarzy Guess Watches Faces to Watch. Miał na celu odnalezienie kobiet i mężczyzn,...

22 listopada 2006

Wola Park rozpoczyna cykl świątecznych eventów

Centrum handlowe Wola Park rozpoczyna przedświąteczną akcję promocyjną. W tym celu wykorzysta ekspozycje na 30 billboardach, prasę i lokalne radio....

22 listopada 2006

Znaczny wzrost zgłoszeń z Polski w konkursie Epica

Trzynaście polskich agencji przesłało 83 prace do 20. edycji międzynarodowego konkursu reklamy Epica w Paryżu. W ubiegłym roku w konkursie...

22 listopada 2006

Małgorzata Chapman menedżerem marketingu i PR Turner Broadcasting System w Europie Środkowo-Wschodniej

Małgorzata Chapman objęła stanowisko menedżera marketingu stacji TV należących do Turner Broadcasting System, czyli Cartoon Network, TCM i Boomerang. To...

22 listopada 2006

Piotr Małecki wzmocnił dział informacji medycznej HealthWay

Do agencji marketingu medycznego HealthWay (wcześniej Peppermint Medical) dołączył Piotr Małecki. Objął stanowisko medical executive advisera w dziale informacji medycznej....

22 listopada 2006

TCM będzie funkcjonował w Polsce jako samodzielny kanał, Cartoon Network poszerza programming

Od marca 2007 r. kanał filmowy Turner Classic Movies (TCM) będzie funkcjonował w Polsce jako samodzielna stacja nadająca 24 godziny...

22 listopada 2006

EBay.pl zmienił stronę główną z okazji świąt i stworzył witrynę z propozycjami prezentów

EBay.pl zmienił szatę graficzną swojej strony głównej w związku z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia. Nowa strona utrzymana jest w świątecznym...

22 listopada 2006

Front Design i Media Direction OMD przygotowały kampanię Discovery Channel

Discovery Channel prowadzi kampanię wspierającą wybrane pozycje programowe stacji. Jako platformę komunikacji wybrano radio i internet. Za kreację i produkcję...

22 listopada 2006

Agencja reklamowa Koledzy rozpoczęła obsługę firm Habitats i Yamaha

Agencja reklamowa Koledzy Strategia & Kreacja rozpoczęła obsługę dwóch nowych budżetów reklamowych. Pierwszy z nich dotyczy wprowadzenia na rynek nowej...

22 listopada 2006

Added Value wejdzie do Rosji, nie wyklucza współpracy kapitałowej ze Stratosferą

Należąca do holdingu WPP Group sieć doradztwa marketingowego Added Value zamierza rozszerzyć obecność w regionie. - Myślimy przede wszystkim o...

22 listopada 2006

Marka Królewskie świętuje 90 lat Legii Warszawa

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wykorzystuje w swojej komunikacji marketingowej 90. rocznicę powstania klubu Legia Warszawa. Agencja Locomotiva zaprojektowała okolicznościową...

22 listopada 2006

Marcin Kydryński wystąpi w nowej reklamie Pilsnera

Marcin Kydryński wystąpi w najnowszej kampanii telewizyjnej piwa Pilsner Urquel (Kompania Piwowarska SA). Kreacją kampanii zajmuje się Gruppa66 Ogilvy, spot...

23 listopada 2006

Kompania Piwowarska kontynuuje działania wizerunkowe marki Tyskie

Kompania Piwowarska realizuje kolejny etap kampanii reklamowej mający na celu wsparcie wizerunku marki Tyskie. W telewizji emitowany jest nowy spot...

23 listopada 2006

Rafał Betlejewski z agencji reklamowej Koledzy wystawia na Broadwayu

Rafał Betlejewski, współzałożyciel agencji reklamowej Koledzy, przygotowuje event artystyczny w Nowym Jorku. Jego projekt realizowany pod hasłem "I Like You...

23 listopada 2006

AMS uruchamia drugą edycję projektu marketingowego "Bramy kraju"

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA rozpoczęła drugą edycję programu marketingowego "Bramy kraju" poświęconego wizerunkowi miast i regionów. Projekt ma na...

23 listopada 2006

New Communications inwestuje w szkolenia pod marką Superbrands

Agencja reklamowa New Communications, która jest jedynym w Polsce partnerem organizacji Superbrands (nagradza co roku najsilniejsze i najbardziej wyraziste marki...

23 listopada 2006

OS3 Multimedia przygotowała nowy serwis dla Mieszka SA

Producent słodyczy ZPC Mieszko SA uruchomił nową stronę internetową firmy. Nowa witryna ma wspierać nowoczesny wizerunek marketera jako eksperta od...

23 listopada 2006

Dariusz Trzciński dyrektorem reklamy w Prószyński Media

Dariusz Trzciński obejmie od początku grudnia br. funkcję dyrektora działu reklamy wydawnictwa Prószyński Media. Jest to nowe stanowisko w strukturach...

23 listopada 2006

KRRiTV zgodziła się na udzielenie koncesji TVP Historia i zwiększyła limit reklam w Radiu PiN

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie udzielenia koncesji kanałowi tematycznemu nadawcy publicznego TVP Historia. Będzie to kanał...

23 listopada 2006

Plantpress przejmie opiekę nad tytułami rolniczymi PWR SA

Wydawnictwo Plantpress przejmie od początku przyszłego roku wydawanie rolniczych tytułów Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" SA (PWR SA). Plantpress jest spółką zależną...

23 listopada 2006

Pierwszy bar Wayne's Coffee, firma nie wyklucza subfranszyzy dla polskiej sieci

Szwedzka firma Wayne's Coffee uruchomiła swój pierwszy bar w Warszawie. - Nasz dalszy rozwój będzie zależał od tempa, w jakim...

23 listopada 2006

Panasonic po raz pierwszy reklamuje telefony bezprzewodowe w TV

Panasonic Polska rozpoczął kampanię reklamową telefonów bezprzewodowych Dect, która potrwa do połowy grudnia. Po raz pierwszy w przypadku tych produktów...

23 listopada 2006

Sieć handlowa Lewiatan po raz pierwszy w telewizji

Sieć handlowa Lewiatan prowadzi swoją pierwszą telewizyjną kampanię wizerunkową. Główne hasło to "Lewiatan - twój dobry sąsiad". Kampania obejmuje TVP1,...

23 listopada 2006

DSK przygotowuje kampanię preparatów Calibrum firmy Zentiva

Agencja DSK przygotuje kampanię Calibrum, preparatu multiwitaminowego firmy Zentiva. Kampania będzie prowadzona w prasie i poprzez materiały BTL. Ma promować...

23 listopada 2006

Martyna Wojciechowska naczelną "Nationala" i "Travelera"

Martyna Wojciechowska, podróżniczka i dziennikarka telewizyjna, zostanie nową redaktor naczelną polskiej edycji magazynów "National Geographic" oraz "National Geographic Traveler" (G+J...

23 listopada 2006

Uzupełnienie: Men at Work pracuje dla OKI Printing Solutions

W uzupełnieniu wiadomości z 17 listopada br. informujemy, że w działania dla OKI Printing Solutions zaangażowana jest także agencja Men...

23 listopada 2006

Rada Reklamy planuje kampanię informacyjną, jak złożyć skargę na reklamę

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy planuje w przyszłym roku dużą kampanię informującą, jak konsumenci, odbiorcy reklam mogą skarżyć się na reklamy,...

23 listopada 2006

Leo Burnett Warszawa najmocniej reprezentowana w finale konkursu Epica

Podczas 20. edycji międzynarodowego konkursu reklamy Epica w Paryżu doszło do preselekcji zgłoszonych prac. W finale weźmie udział 19 reklam...

23 listopada 2006

MMD Polska świadczy usługi PR firmie Cemex

Agencja MMD Polska rozpoczęła obsługę PR firmy Cemex, globalnego producenta cementu, betonu towarowego i kruszyw. MMD zajmie się doradztwem w...

23 listopada 2006

Projektantka Ewa Minge współpracuje z producentem farb Dekoral

Projektantka mody Ewa Minge nawiązała współpracę z producentem farb Polifarb Cieszyn Wrocław. Ma realizować projekt dla marki Dekoral. Pod koniec...

23 listopada 2006

Ziołopex prowadzi przedświąteczną kampanię reklamową przypraw Appetita

Ziołopex, producent przypraw, prowadzi przedświąteczną kampanię wizerunkową marki Appetita. 8-sekundowe billboardy sponsorskie prezentujące przyprawy jednorodne Appetita oraz osobno przyprawę Warzywną...

23 listopada 2006

Do połowy stycznia 2007 r. potrwa przyjmowanie prac do 8. edycji konkursu reklamy drukowanej AdPrint

Do połowy stycznia można zgłaszać prace do 8. edycji konkursu reklamy drukowanej AdPrint. Rumuński AdPrint jest od 3 lat festiwalem...

23 listopada 2006

Justyna Marek i Andrzej Bartkowiak w Grupie Fresh

W agencji Grupa Fresh pojawiły się dwie nowe osoby. Justyna Marek zasiliła dział new business, natomiast Andrzej Bartkowiak został copywriterem....

23 listopada 2006

DDB Warszawa zleciła firmie doradczej audyt funkcjonowania agencji

Agencja reklamowa DDB Warszawa realizuje wspólnie z polską firmą doradczą The White Space Consulting projekt audytorski. Jego celem jest analiza...

23 listopada 2006

SKOK-i kontynuują działania wizerunkowe pod hasłem: "Ujawniamy prawdę o SKOK"

Agencja Media SKOK na zlecenie Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej i SKOK-u im. Franciszka Stefczyka przygotowała drugą odsłonę kampanii reklamowej pod...

23 listopada 2006

UOKiK zgadza się na przejęcie Leader Price'a przez Tesco

Tesco może przejąć Leader Price'a. Zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) transakcja ta nie wpłynie negatywnie na konkurencję na...

23 listopada 2006

Aneta Rajca po siedmiu latach odchodzi z Universal McCann

Aneta Rajca, media manager, rozstaje się z domem mediowym Universal McCann. Związana od dziesięciu lat z branżą reklamy w McCannie...

23 listopada 2006

Pixelate Ventures wzmacnia zespół prowadzący serwis społecznościowy Epuls.pl

Wojciech Bącal objął stanowisko dyrektora marketingu w Pixelate Ventures. Firma ta jest właścicielem młodzieżowego serwisu społecznościowego Epuls.pl. Bącal będzie odpowiedzialny...

23 listopada 2006

Sony Ericsson wprowadza nową komunikację marki

Sony Ericsson wprowadza nową tożsamość i komunikację marki, która ma uczynić ją mniej technologiczną, a bardziej "ludzką" i emocjonalną. Nowa...

23 listopada 2006

Polsat i Cyfrowy Polsat inwestują w HD, niebawem start kanału Polsat Sport HD

Telewizja Polsat i Cyfrowy Polsat, operator platformy cyfrowej, połączyły siły w zakresie wprowadzenia technologii HD (telewizji wysokiej rozdzielczości). Polsat podpisał...

24 listopada 2006

Do zespołu agencji reklamowej IMIGe dołączyły nowe osoby

W związku z rozwojem do zespołu agencji reklamowej IMIGe Poland dołączyły nowe osoby. Tomasz Lubierski objął stanowisko dyrektora sprzedaży, wcześniej...

24 listopada 2006

Wyjaśnienie: SM Polmlek producentem Łaciatego

W nawiązaniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" o zwycięstwie Vizeum w przetargu na obsługę marki Łaciate wyjaśniamy, że jego...