M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 października 2000

SPÓŁKA PBRZ ZLECA SMG/KRC KOMPLEKSOWE BADANIA OUTDOORU

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej zleciła SMG/KRC Poland Media SA przeprowadzenie pierwszych w kraju kompleksowych badań reklamy zewnętrznej na terenie...

11 października 2000

FINEA GARDEN - MARGARYNA SMAKOWA RAISIO

Firma Raisio Polska Foods tworzy w swoim portfolio nowy subbrand margaryn smakowych. Jako pierwsza z producentów margaryn w Polsce, wprowadza...

11 października 2000

"TRYBUNA ŚLĄSKA - DZIEŃ" NIEMAL W CAŁOŚCI NALEŻY DO PASSAUERA

"Trybuna Śląska - Dzień", jedna z największych gazet na Górnym Śląsku, już w blisko w 100 proc. należy do niemieckiej...

11 października 2000

ZMIANY KADROWE W TELEWIZJACH

W Biurze Zarządu Telewizji Polskiej pojawił się nowy człowiek. Jest nim Janusz Cieliszak, który został szefem działu promocji i public...

11 października 2000

PRISMAFLEX INT. WCHODZI ZE SWOJĄ OFERTĄ DO POLSKI

Trzej producenci nośników reklamy zewnętrznej, francuska firma Rigiflex International, szwedzka Prisma World i kanadyjska GHQ Imaging połączyły się w jedną...

11 października 2000

BMP PRZEJMUJE 24 PROC. W BILLNET.COM SP. Z O.O.

Bmp eBusiness i Central & Eastern Europe Venture objęły wspólnie 24 proc. udziałów warszawskiej firmy BillNet.com, będącej operatorem systemu elektronicznej...

12 października 2000

PODPISANIE UMOWY MIĘDZY PBRZ I SMG ZOSTALO PRZEŁOŻONE

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (AMS, Outdoor, Plakanda) oraz SMG/KRC Poland informują, że zaplanowane na dzisiaj uroczyste podpisanie umowy dotyczącej...

12 października 2000

AD FABRIKA I FCB POŁACZYŁY SIĘ - POWSTAŁA AD FABRIKA FCB

Agencja sieciowa FCB i należąca w 100 proc. do polskiego kapitału (po 50 proc. do Roberta Sieradzkiego i Andrzeja Maruszeczki)...

12 października 2000

EXCITE CHELLO BĘDZIE ZAKŁADAĆ INTERNET W WIZJI I KABLÓWCE UPC

Wizja TV i kablówka UPC (do niedawna PTK) zaczęły realizację projektu wprowadzenia usług internetowych. Za realizację tego projektu będzie odpowiedzialny...

12 października 2000

DRUKARNIA ECLIPSE ZAMIERZA ZAINWESTOWAĆ W POLSCE

Czeska drukarnia Eclipse, specjalizująca się w produkcji plakatów wielkoformatowych, zamierza zainwestować we własną drukarnię w Polsce. Plany przewidują rozpoczęcie prac...

12 października 2000

NOWE BADANIA POLSKIEGO INTERNETU

ARC Rynek i Opinia przeprowadziła badania rodzimego środowiska internetowego w oparciu o europejską metodologię NOP. Daje to możliwość porównywania uzyskanych...

12 października 2000

NOWOŚCI W PISMACH ZPR: KAMPANIA "JESTEM", KONKURS "PODRÓŻY"

Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA (ZPR) zdecydowały się na kampanię promocyjną swego miesięcznika "Jestem" (Wydawnictwo Jestem, Zdrowie, należące do ZPR) oraz...

12 października 2000

ALEKSANDROWICZ NACZELNYM "DZIENNIKA POLSKIEGO"

Piotr Aleksandrowicz został redaktorem naczelnym "Dziennika Polskiego" (Wydawnictwo Jagiellonia SA), największej gazety w Małopolsce. Aleksandrowicz przez ostatnie cztery lata był...

12 października 2000

ATOMIC ŚWIAT ROZRYWKI - EKSPANSJA W POLSCE

Czwarte centrum - "Atomic Świat Rozrywki" firmy United Entertainment, rozpoczęło działalność w Galerii Mokotów w Warszawie. Na 3,4 tys. m.kw....

13 października 2000

ERA GSM PRECYZUJE SWOJĄ STRATEGIĘ REKLAMOWĄ

Polska Telefonia Cyfrowa Era GSM ustaliła zakres i charakter działań dwóch współpracujących z operatorem agencji reklamowych. Agencja D'Arcy zajmie się...

13 października 2000

CALL CENTER POLAND ROZRASTA SIĘ i OFERUJE NOWE USŁUGI

Call Center Poland utworzyła 50 nowych stanowisk telemarketerskich oraz uruchomił nową usługę - odpowiada w imieniu klientów na e-maile i...

13 października 2000

BAUER BEZ MEDIA SERVICE ZAWADA. WŁASNY DZIAŁ REKLAMY BAUERA.

Wydawnictwo H. Bauer przejęło od swego dotychczasowego przedstawiciela reklamowego Media Service Zawada sprzedaż powierzchni reklamowej we wszystkich tytułach wydawanych przez...

13 października 2000

"PILOT WARSZAWSKI" NOWY, MIEJSKI DODATEK "SUPER EXPRESSU" PILOT WARSZAWSKI" NOWY, MIEJSKI DODATEK "SUPER EXPRESSU"

"Super Express" ma nowy, piątkowy dodatek po nazwą "Pilot warszawski". Po raz pierwszy ukazał się dziś, 13 października. Zastąpił wydawany...

13 października 2000

NOWA OFERTA TELEKOMUNIKACYJNA TELE2 POLSKA

Operator telekomunikacyjny Tele2 Polska, który jest własnością szwedzkiego holdingu NETCOM AB, wprowadził na rynek polski urządzenie Gadatek. Urządzenie to podłączone...

13 października 2000

ZMIANA NA STANOWISKU DYREKTORA OPTIMEDIA POLAND

Radosław Janowicz przestał pełnić funkcję dyrektora generalnego Optimedia Poland. Od początku października funkcję tę sprawuje Szymon Marek. Nie udało nam...

13 października 2000

COCA-COLA LIGHT ZMIENIA AGENCJĘ W NIEMCZECH

Coca-Cola powierzyla budżet na obsługę Coca-Coli Light w Nimczech agencji Brand Lounge z Dusseldorfu, założonej przez byłych dyrektorów ds. obsługi...

16 października 2000

AD FABRICA I FCB POŁĄCZYŁY SIĘ

Ad Fabrika i FCB połączyły się utworzyły nową agencję o nazwie Ad Fabrika FCB. Dyrektorem generalnym nowej agencji został Piotr...

16 października 2000

RADIOMETRIA W WYDANIU SMG/KRC

Nową formę badania słuchalności radia, chce zaproponować pod koniec tego roku, firma badawcza SMG/KRC. Metoda ta zaliczałaby się do gatunku...

16 października 2000

UNILEVER ROZSZERZA MARKĘ HERBAT LIPTON, WSPÓŁPRACUJE Z TCHIBO

Unilever, wprowadza na rynek nową linię herbat: Lipton Herbaty Świata, w skład której wchodzą cztery herbaty: Lipton English Breakfast Tea,...

16 października 2000

CORPCOM OUTDOOR NIE REZYGNUJE Z POLSKIEGO RYNKU

Południowoafrykański koncern Corpcom Outdoor nie zamierza rezygnować z inwestycji na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Wcześniejsze pogłoski, jakoby ze względu na...

16 października 2000

MEDIA CONCEPT OBSŁUGUJE KAMPANIĘ REKLAMOWĄ GRUPY EMAX

Dom mediowy Media Concept pozyskał obsługę Grupy Emax specjalizującej się w integracji systemów informatycznych. W zaczynającej się w październiku kampanii...

16 października 2000

BEZPIECZNIEJSZE DROGI - AKCJA SPOŁECZNA TYGODNIKA "NAJ"

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) zaangażował się w podnoszenie stopnia bezpieczeństwa dzieci na drogach w ramach akcji pod nazwą "Bądź widoczny...

16 października 2000

WYNIKI FINANSOWE YAHOO!

W 3. kwartale roku finansowego 2000, zakończonym 30 września, Yahoo!, jeden z największych portali internetowych na świecie, uzyskał przychód w...

16 października 2000

9 MLN USD - EUROPEJSKI BUDŻET HASBRO DLA AGENCJI DDB WORLDWIDE

Hasbro, największa w Europie firma produkująca zabawki i gry planszowe, skonsolidowala swój europejski budżet, który wynosi 9 mln USD i...

16 października 2000

NIETYPOWA KAMPANIA AUDI Z BOHATEREM SPOTÓW P&G.

W kampanii promującej nowy model Audi A2 wystąpi bohater reklam Procter& Gamble - Mr. Clean. Agencja Louis XIV, która obsługuje...

16 października 2000

NOWE STRATEGIE GLOBALNE ADIDAS-SALOMON

Adidas-Salomon ujawnił nową, globalną strategię. Firma zrezygnowała ze swojej dotychczasowej struktury, dzieląc się wewnętrznie na 3 grupy- Forever Sport, Original...

17 października 2000

KOMISJA EUROPEJSKA ZATWIERDZIŁA FUZJĘ SEAGRAM I VIVENDI

Komisja Europejska zatwierdziła fuzję Seagram i Vivendi ocenianą na 34 mld euro po otrzymaniu odpowiednich deklaracji ze strony Vivendi i...

17 października 2000

PANORAMA - NOWY SYSTEM SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ BERTELSMANNA

Grupa wydawnicza Bertelsmann Media wprowadziła na polski rynek nowy system sprzedaży wysyłkowej książek oraz innych mediów o nazwie Panorama. System...

17 października 2000

AGFA - KONTYNUUJE PROMOCJĘ O NAZWIE "GALERIA AGFA"

Firma Agfa, kontynuuje promocję, przygotowaną dla lojalnych klientów laboratoriów fotograficznych Star Print, w której wygraną są porcelanowe kubki z reprodukcami...

17 października 2000

CZY ODBĘDZIE SIĘ POLSKA EDYCJA KAMPANII JIM BEAM?

Wciąż ważą się losy polskiej edycji europejskiej kampanii promocyjnej, której celem jest wsparcie sprzedaży oraz zasygnalizowanie zmiany wizerunku bourbonu Jim...

17 października 2000

NOWY BANK ZACHODNI WBK

Zarządy Wielkopolskiego Banku Kredytowego SA z Poznania i Banku Zachodniego SA z Wrocławia zawarły wstępne porozumienie o połączeniu. Większościowym udziałowcem...

17 października 2000

INTERNET PARTNERS STAWIA NA OBSŁUGĘ PR

Obsługa PR (m.in. prowadzenie biura prasowego) Internet Partners, czołowego polskiego dostawcy usług internetowych od 1 października jest w agencji Reactor....

19 października 2000

ORKLA KUPIŁA DZIENNIK "GŁOS SZCZECIŃSKI"

"Głos Szczeciński", jedna z dwóch najważniejszych gazet województwa zachodniopomorskiego, należy do norweskiego koncernu Orkla Media. Koncern nabył tytuł na początku...

19 października 2000

INNOVA CAPITAL INWESTUJE W AMG.NET

AMG.net pozyskał nowego inwestora - Innova Capital, oferującego sumę 2 mln USD na rozwój firmy. AMG.net jest obok e-point i...

19 października 2000

KIEDY PIWO HASSEROEDER POJAWI SIĘ NA POLSKIM RYNKU?

Niemiecki browar Gilde, jeden z największych producentów piwa we wschodniej części Niemiec, zamierza rozpocząć dystrybucję swoich produktów na polskim rynku....

19 października 2000

TRADYCYJNE EXTRA - NOWY PRODUKT RAISIO POLSKA FOODS

Raisio Polska Foods wrowadza na rynek "Tradycyjne Extra"- mix masła (40 proc. zawartości w produkcie) i olejów roślinnych. Jest on...

19 października 2000

DOM MEDIOWY CIA POLAND PROMUJE NOWYCH KLIENTÓW

Weltbild Media, Brita i grecki Sarantis to najnowsi klienci CIA Poland. Dom mediowy pozyskał od debiutującego na rynku polskim Sarantisa...

19 października 2000

BUSINESS SOFTWARE ALLIANCE WALCZY Z PIRACTWEM

Cały październik będzie trwała kampania antypiracka, której pomysłodawcą jest Business Software Alliance, zrzeszająca producentów komputerowych. Kampania przebiega dwutorowo: do wyselekcjonowanych...

19 października 2000

SPRINGER & JACOBY WYGRYWA DWA PRZETARGI W NIEMCZECH

Niemiecka agencja Springer & Jacoby wygrała dwa przetargi na obsługę międzynarodową dwóch nowych marek Mercedes-Benza - Sportcoupe i T-Model. Obydwa...

20 października 2000

AGENCJA TWIN ADVERITSING WCHŁONIĘTA PRZEZ CP DDB

Należąca w 100 proc. do Corporate Profiles DDB agencja Twin Advertising zakończyła samodzielną działalność i została wchłoniąta przez agencję-matkę. Jak...

20 października 2000

NOWY WIZERUNEK BROWARU NAMYSŁÓW

Agencja Proinwest Art wygrała przetarg na obsługę Browaru Ryan Namysłów. Nowi amerykańscy inwestorzy - Polish Chicago Inwestment Group - chcą...

20 października 2000

KSL - WIRTUALNY DOM HANDLOWY

Wczoraj rozpoczął działalność "wirtualny dom handlowy" zarządzany przez krakowską spółkę Kup-Sprzedaj-Licytuj sp. z o. o. Na stronach internetowych będzie można...

20 października 2000

TESTARDO WYGRAŁO BUDŻET REKLAMOWY FIRMY SCHULSTAD

Agencja reklamowa Testardo zajmie się obsługą budżetu reklamowego firmy Schulstad, duńskiego producenta pieczywa. W przetargu brały udział również trzy inne...

20 października 2000

"STACJA BENZYNOWA POLSKA" - CZWARTY TYTUŁ TRADE PRESS

"Stacja Benzynowa Polska" - tak nazywa się czwarty tytuł wydawnictwa Trade Press (po "Detalu Dzisiaj", "Supermarkecie News" i "Info Makro")....

20 października 2000

W "DLACZEGO" WIĘCEJ PRAKTYCZNYCH INFORMACJI

Magazyn dla studentów "Dlaczego" od numeru listopadowego zmienia zawartość merytoryczną i layout. Będzie zawierał więcej praktycznych tekstów. Wzmocnione zostaną informacje...