M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 listopada 2006

S4 obsługuje Parkridge w Polsce i na innych europejskich rynkach

Agencja reklamowa S4 obsługuje firmę Parkridge, międzynarodowego dewelopera budującego parki handlowe we wszystkich krajach Europy, gdzie ulokowane są oddziały firmy....

29 listopada 2006

Ruch chce inwestować w automaty z kawą

Firma kolporterska Ruch SA w ramach programu wprowadzenia nowych usług w sieci swoich punktów sprzedaży testuje automaty parzące kawę. Jeżeli...

30 listopada 2006

Epica 2006: 5 polskich finalistów - 3 brązowych i 2 srebrnych

Zapadły już decyzje dotyczące przyznawania dyplomów finalistom 20. edycji konkursu reklamowego Epica. Zadecydowano, że w kategoriach reklam printowych i internetowych...

30 listopada 2006

MediaCom przejmie od PanMedia Western obsługę budżetu Pioneer Pekao

Dom mediowy MediaCom Warszawa od nowego roku przejmie od PanMedia Western obsługę budżetu mediowego Pioneer Pekao TFI, największego na rynku...

30 listopada 2006

Tomasz Szymchel kieruje zespołem rzecznika prasowego TVP

Tomasz Szymchel został nowym kierownikiem zespołu rzecznika prasowego Telewizji Polskiej SA. Zastąpił Jarosława Szczepańskiego, który odszedł z TVP. Do obowiązków...

30 listopada 2006

Gruppa66 Ogilvy powiększa dział kreacji

Bartłomiej Szołajski dołączył do zespołu kreacji agencji Gruppa66 Ogilvy. Objął stanowisko copywritera, będzie pracował w teamie z Grzegorzem Ścieszką, art...

30 listopada 2006

Nowi junior account executives w agencji Great Open House

W agencji Great Open House pojawiło się czterech junior account executives. Stanowiska w dziale client service'u objęli: Anna Zając, Magdalena...

30 listopada 2006

Marek Pasiuta został pełnomocnikiem zarządu TVP ds. utworzenia Agencji Produkcji Telewizyjnej

Decyzją zarządu Telewizji Polskiej SA Marek Pasiuta został pełnomocnikiem spółki do spraw utworzenia nowej jednostki organizacyjnej - Agencji Produkcji Telewizyjnej...

30 listopada 2006

WP rozstrzygnęła konkurs na najlepszą grę, najwięcej nagród dostała "F.E.A.R." firmy CD Project

Wirtualna Polska rozstrzygnęła konkurs Imperatory na najlepszą grę komputerową. Była to szósta edycja corocznego konkursu. Najwięcej statuetek Imperatora w tym...

30 listopada 2006

Magda Kosakowska przechodzi z Peppermint do White Open

Magda Kosakowska, dotychczasowy group account manager w firmie marketing services Peppermint, rozpocznie pracę w agencji interaktywnej White Open powiązanej kapitałowo...

30 listopada 2006

Kolekcja "Dziennika" i Trójki ma reedycję pierwszych płatnych tomów

Axel Springer Polska przygotował reedycję drugiego, a pierwszego płatnego tomu - rocznika 1983 "Przebojowej Kolekcji Dziennika i radiowej Trójki", która...

30 listopada 2006

IQ Marketing zwycięzcą międzynarodowego przetargu dla marki Rexona

Agencja IQ Marketing wygrała międzynarodowy przetarg strategiczny na koncepcję nowej platformy promocyjnej dla marki Rexona na najbliższe lata. Agencje uczestniczące...

30 listopada 2006

Kampanię produktów Bio dla firmy Hipp realizuje Max Arpp

Hipp rozpoczął kampanię ekologicznych produktów spożywczych Bio adresowanych do niemowląt i dzieci. Obejmuje ona m.in. cykl advertoriali zaprojektowanych przez agencję...

30 listopada 2006

"Wprost" z dodatkami, "Mój Pies" z kalendarzem, zmiany w prezentacji programu TV w "WiK-u"

AWR "Wprost" przygotowało dodatki świąteczno-noworoczne do tygodnika "Wprost" i miesięcznika "Mój Pies". Aktualny numer "Wprost" ukazał się z 68-stronicową publikacją...

30 listopada 2006

Promocja baz PCM - satysfakcja lub zwrot pieniędzy

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) prowadzi akcję promocyjną swoich baz danych. W ramach promocji firma gwarantuje bezpłatny dobór rekordów, a po...

30 listopada 2006

Ziołopex zmienił opakowania Appetity, w 2007 r. istotnie zwiększy nakłady na reklamę

Ziołopex zmienia pozycjonowanie marki przypraw Appetita. Plasowana w segmencie masowym na półce value Appetitta przesuwa się o oczko wyżej. Przyprawy...

30 listopada 2006

Pierwsze formy reklamy Dziennika online, kolejne po zdobyciu odpowiedniego grona użytkowników

Cennik reklamowy Dziennika online, internetowego serwisu informacyjnego "Dziennika" (Axel Springer Polska) uruchomionego w miniony wtorek, zawiera podstawową pozycję, czyli billboard...

30 listopada 2006

Jeronimo Martins chce uruchomić w Polsce sieć aptek

Jeronimo Martins, właściciel sieci dyskontów spożywczych Biedronka, chce uruchomić w Polsce sieć apteczną. Pedro Pereira da Silva, dyr. generalny Jeronimo...

30 listopada 2006

Canal Plus startuje z kampanią wizerunkową podkreślającą walory HDTV

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię wizerunkową informującą o wprowadzeniu przez stację Canal Plus technologii wysokiej rozdzielczości (HDTV). Spot telewizyjny...

30 listopada 2006

Joanna Rewaj, szef strategii i tożsamości marki TP, odchodzi z firmy

Joanna Rewaj, dyrektor departamentu strategii i tożsamości marki w Telekomunikacji Polskiej SA (TP), odchodzi z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Była...

30 listopada 2006

W Eurobeście weźmie udział 68 prac reklamowych zgłoszonych z Polski

Polskie firmy reklamowe zgłosiły 68 prac na tegoroczną 19. edycję konkursu Eurobest Awards. Reklamy zostały zgłoszone przez osiem firm, w...

30 listopada 2006

Dawid Wąsowicz senior brand managerem Prymatu

Dawid Wąsowicz dołączył do działu marketingu firmy PPH Prymat. Objął stanowisko senior brand managera marki Prymat. Wąsowicz pracował do niedawna...

30 listopada 2006

Kampania pralin Mieszko od grudnia w telewizji

"Mieszko - królestwo nadzienia" - pod tym hasłem ruszy na początku grudnia kolejna odsłona kampanii reklamowej pralin Mieszko SA. Ma...

1 grudnia 2006

Money.pl uruchamia serwis o tematyce prawnej

Portal finansowy Money.pl uruchomił serwis Prawo (www.prawo.money.pl). Ma on dostarczać użytecznych informacji prawnikom i przedsiębiorcom, ale także wszystkim zainteresowanym poradami...

1 grudnia 2006

Peppermint realizuje projekt badawczy o nazwie Shoppermind

Firma marketing services Peppermint realizuje badanie o nazwie Shoppermind, którego celem jest pomiar wpływu materiałów POS na poziom sprzedaży. -...

1 grudnia 2006

TP wprowadza zmiany kompetencyjne w dziale komunikacji korporacyjnej

Marek Hancke, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej w Telekomunikacji Polskiej (TP), potwierdził informację o odejściu z firmy Joanny Rewaj (informowaliśmy o...

1 grudnia 2006

Piotr Rubik skomponował specjalną świąteczną piosenkę dla RMF FM

"Biały śnieg i ty" to nowa świąteczna piosenka skomponowana przez Piotra Rubika na wyłączność dla RMF FM. Jej premierę na...

1 grudnia 2006

Wołoszański w blogu w iTVP opowiada o realizacji nowego serialu TVP1

Pod adresem itvp.pl/blog/woloszanski uruchomiono blog Bogusława Wołoszańskiego. Opowiada on w nim m.in. o przebiegu prac nad serialem "Tajemnica twierdzy szyfrów",...

1 grudnia 2006

Empik rozpoczyna pierwszą od lat kampanię wizerunkową

Pod hasłem "Zostaw miejsce na kulturę" wystartowała pierwsza od kilku lat kampania wizerunkowa Empiku. - Stworzyliśmy niedawno platformę marki i...

1 grudnia 2006

Ruszyła ogólnoświatowa zintegrowana kampania wizerunkowa Acxiomu

Rusza zintegrowana kampania marketingowa Acxiomu odświeżająca wizerunek korporacji na wszystkich rynkach działania firmy. Działania wizerunkowe pod hasłem "We make information...

1 grudnia 2006

Allegro.pl i Ogniwo.net rozpoczęły współpracę

Serwisy Allegro.pl i Ogniwo.net podjęły współpracę dotyczącą wzajemnej promocji swoich usług. Użytkownicy Ogniwo.net mogą bezpośrednio ze stron serwisu dokonywać transakcji...

1 grudnia 2006

Interia startuje z dużą kampanią wizerunkową, ale nie autorstwa TBWA

Interia startuje z dużą kampanią, której celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki tego portalu. Hasło kampanii brzmi: "Interia.pl -...

1 grudnia 2006

Marek Tejchman z Tok FM przechodzi do Polsatu

Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji ekonomicznej Radia Tok FM, rozpoczyna współpracę z informacyjnym serwisem Polsatu "Wydarzeniami". Nie...

1 grudnia 2006

DaimlerChrysler globalnie wybiera sieć BBDO, w Polsce na razie bez zmian

Sieć BBDO globalnie wygrała obsługę budżetu marek należących do DaimlerChrysler. Nie wiadomo, kto jeszcze brał udział w tym przetargu, nieoficjalnie...

1 grudnia 2006

S4 realizuje akcję prosprzedażową dla sieci Kefirek

Agencja reklamowa S4 realizuje akcję prosprzedażową dla sieci sklepów spożywczych Kefirek. Do 3 grudnia potrwa "Urodzinowa zdrapka Kefirka", która ma...

1 grudnia 2006

Nadawca Kuchni.tv uruchamia sklep internetowy powiązany ze stacją

Canal Plus Cyfrowy, nadawca Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, na stronie internetowej stacji uruchamia sklep internetowy. KuchniaSklep jest współtworzony przez...

1 grudnia 2006

OpenMedica - nowe wydawnictwo medyczne w internecie

Activeweb Medical Solutions uruchamia w internecie nowy projekt - wydawnictwo medyczne OpenMedica. Ma to być profesjonalny serwis służący popularyzacji wiedzy...

1 grudnia 2006

Agora przed świętami zmieni makietę "Wysokich Obcasów"

Agora SA przygotowuje się do zmiany makiety "Wysokich Obcasów", sobotniego dodatku do "Gazety Wyborczej". Zmiana nastąpić ma wraz z ukazaniem...

1 grudnia 2006

Nowe produkty Kamis na razie wspierane promocją, kampania dopiero w lutym

Agencja V&P, która wygrała przetarg na obsługę akcji promocyjnych dla marki Kamis, rozpoczęła już współpracę z nowym klientem. Działania potrwają...

1 grudnia 2006

Małgorzata Jarosz została dyr. wydawniczym "Claudii"

Małgorzata Jarosz objęła funkcję dyrektora wydawniczego "Claudii" należącej do G+J Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach wydawnictwa. Dotychczas Jarosz...

1 grudnia 2006

PRoto.pl z partnerami przygotowało raport o zarobkach w polskim PR

Powstał raport o zarobkach w branży public relations. Badanie poprzedzające raport przeprowadził wortal PRoto.pl z serwisem Jobpilot, firmą AG Test...

1 grudnia 2006

KRRiTV przedłużyła koncesję TV4

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) podjęła uchwałę w sprawie przedłużenia koncesji stacji TV4 należącej do spółki Polskie Media. KRRiTV...

1 grudnia 2006

Nutricia Polska wydaje nowe publikacje o żywieniu dzieci

Nutricia Polska przygotowała cykl publikacji w formie poradników dla mam noworodków i maluchów do 3 lat. Eksperci firmy radzą, jak...

1 grudnia 2006

Agencja Isens przygotowała serwis korporacyjny Grupy Kolastyna

Agencja Isens we współpracy z działem promocji i PR przygotowały serwis internetowy Grupy Kolastyna. Witryna kierowana jest do partnerów handlowych,...

1 grudnia 2006

Delegata przejmuje obsługę kanałów tematycznych grupy LNI Channels

Delegata, agencja specjalizująca się w obsłudze kanałów tematycznych, takich jak Jetix czy Wedding TV, przejęła od zielonogórskiej firmy Ostrowski dystrybucję...

1 grudnia 2006

TP SA będzie oferowała filmy erotyczne przez internet

TP SA chce zarabiać na erotyce w internecie. Telekomunikacja Polska SA podpisała umowę z firmą Click Productions, dystrybutorem filmów erotycznych,...

1 grudnia 2006

Dwa mikołajkowe dodatki specjalne ukażą się w sobotniej "Gazecie Wyborczej"

Wraz z sobotnim wydaniem "Gazety Wyborczej" ukaże się dodatek "Prezenty", w którym znajdą się 254 pomysły na świąteczne upominki. Podzielony...

1 grudnia 2006

Indykpol organizuje Olimpiadę Zdrowia dla gimnazjalistów

11 grudnia w gimnazjach na terenie całego kraju odbędzie się pierwszy z trzech etapów Ogólnopolskiej Olimpiady Zdrowia, konkursu na temat...

1 grudnia 2006

GPD Advertising przygotowała świąteczną oprawę salonów Apart

Agencja reklamowa GPD Advertising stworzyła oprawę świąteczną dla salonów z biżuterią Apart. Dostępna na co dzień biżuteria ułożona została na...

1 grudnia 2006

Producent pralin Lindor wzmacnia sprzedaż kampanią TV i degustacjami produktów

Firma Lindt & Sprungli, producent pralinek Lindor i czekolad Lindt Excellence, przygotowała cykl świątecznych działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów. Składają...