M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 grudnia 2006

Paweł Skórczyński i Marta Suchenek dołączyli do zespołu Media Contacts

Zespół agencji mediów interaktywnych Media Contacts powiększył się o dwie nowe osoby. Do agencji dołączyli Paweł Skórczyński oraz Marta Suchenek....

5 grudnia 2006

Demo pracuje nad wizerunkiem Muzeum Narodowego w Krakowie

Demo Effective Launching zrealizował pod hasłem "Epicentrum kultury" kampanię promocyjną Muzem Narodowego w Krakowie. Działania reklamowe mają wzmocnić wizerunek Muzeum...

5 grudnia 2006

Elite Cafe w nietypowy sposób buduje wizerunek kawy Pedro's

- Aby stworzyć doskonałą kawę, potrzeba było milionów prób. Powstały dwie starannie wyselekcjonowane próbki, spośród których Państwo wybiorą jedną, tę...

6 grudnia 2006

Mill-Yon Development na pół roku z agencją Kostrzewa PR

Firma należąca do międzynarodowego holdingu ILDC Mill-Yon Development z początkiem grudnia rozpoczęła współpracę z agencją Kostrzewa PR. Agencja będzie odpowiedzialna...

6 grudnia 2006

BBDO Warszawa kampanią wspomaga SOS Wioski Dziecięce

Od 5 grudnia trwa ogólnopolska zbiórka, która ma przynieść środki na utrzymanie dzieci mieszkających w 56 rodzinach SOS Wioski Dziecięce....

6 grudnia 2006

Tylko cztery prace z Polski na short-liście Eurobest

Polskie firmy reklamowe, które na tegoroczną 19. edycję Eurobest Awards zgłosiły 68 prac (patrz DS "MMP" z 30 listopada), zdołały...

6 grudnia 2006

TVP2, Jedynka PR i "Wprost" realizują reportaże o polskiej emigracji

TVP2 wspólnie z Jedynką Polskiego Radia SA i tygodnikiem "Wprost" realizują reportaże poświęcone polskiej emigracji w Wielkiej Brytanii, Szkocji i...

6 grudnia 2006

Just i Media Concept przygotowały świąteczną kampanię Allegro

Agencja reklamowa Just i dom mediowy Media Concept przygotowały świąteczną kampanię dla serwisu aukcyjnego Allegro.pl prowadzonego przez firmę QXL Poland....

6 grudnia 2006

Jeszcze w grudniu premiera "Naszego miasteczka", nowego formatu telewizyjnego

Prawdopodobnie jeszcze w grudniu br. na antenie jednej z komercyjnych stacji telewizyjnych pojawi się serial "Nasze miasteczko". To nowy format...

6 grudnia 2006

Polsat wyemituje dziś specjalny charytatywny blok reklamowy

Dziś, o 18.45, tuż przed "Wydarzeniami" Polsat wyemituje specjalny blok charytatywny - "Mikołajkowy blok reklamowy". Stacja organizuje akcję po raz...

6 grudnia 2006

Sprostowanie: "Makbet", a nie "Hamlet" jest drugim tomem kolekcji "Szekspir"

We wczorajszym DS "MMP" ukazała się informacja o reedycji drugiego tomu, a pierwszego płatnego kolekcji "Szekspir" "Gazety Wyborczej". Dodruk dotyczy...

6 grudnia 2006

Dobrzyński szefem marketingu "Rzeczpospolitej", Rumniak - szefem działu badań i analiz

Radosław Dobrzyński od 1 stycznia 2007 r. będzie nowym dyr. marketingu w spółce Presspublica, wydawcy "Rzeczpospolitej". Zastąpi Jolantę Wiśniewską, która...

6 grudnia 2006

Scholz & Friends tworzy zespół do obsługi PKO BP

Agencja Scholz & Friends, która zwyciężyła w przetargu największego banku detalicznego PKO BP (patrz DS "MMP" z 4 grudnia), organizuje...

6 grudnia 2006

Nikon Polska reklamuje nową lustrzankę cyfrową D40

Agencja reklamowa Paralotna zrealizowała kolejną kampanię reklamową dla Nikon Polska. Przygotowana dla nowej lustrzanki cyfrowej D40 kampania toczy się pod...

6 grudnia 2006

PKO BP chce wykreować swój wizerunek wśród przedsiębiorców

PKO Bank Polski rozpoczął kampanię wizerunkową bankowości dla przedsiębiorstw. Przebiega ona pod hasłem "Twój biznes traktujemy jak nasz własny". Grupę...

6 grudnia 2006

LOT będzie reklamował największą w swojej historii promocję cenową

Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały na święta największą w swojej historii obniżkę cen - bilety po 99 zł na połączenia...

6 grudnia 2006

Marka płatków Kellogg's prawdopodobnie powróci do Polski

Marka płatków śniadaniowych Kellogg's prawdopodobnie powróci do Polski - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W chwili zamykania DS "MMP" europejska centrala firmy...

6 grudnia 2006

Mirosław Tański odejdzie z G+J Polska

Mirosław Tański, dyrektor działu dystrybucji G+J Polska, odejdzie z wydawnictwa. Powód jego rozstania nie jest znany. Tański swoje obowiązki będzie...

6 grudnia 2006

Walk Group pracuje dla BPH TFI

Agencja Walk Group na zlecenie BPH TFI przygotowała świąteczną kampanię reklamową informującą o współpracy BPH TFI z Fundacją Dziecięca Fantazja....

6 grudnia 2006

Wyższa sprzedaż nowego "Głosu Wielkopolskiego", kilkaset tysięcy złotych na marketing

Pierwsze wydanie nowego "Głosu Wielkopolskiego" (Oficyna Wydawnicza Wielkopolski) sprzedało się w nakładzie blisko 59 tys. egz., wynika z danych wydawcy....

6 grudnia 2006

Media Pomorskie uruchomią serwis internetowy tygodników "MM Moje Miasto"

Spółka Media Pomorskie, należąca do grupy Media Regionalne (dawna Orkla Press Polska), uruchomi wkrótce serwis informacyjno-społecznościowy "MM Moje Miasto". W...

6 grudnia 2006

Polsat produkuje nowy serial "Prawo miasta", który pokaże na wiosnę

Polsat produkuje nowy serial sensacyjny "Prawo miasta" w reżyserii Krzysztofa Langa, który pokaże wiosną przyszłego roku. Grają w nim m.in.:...

7 grudnia 2006

"Bonjour Polska" - powstał francuskojęzyczny dwumiesięcznik promujący Polskę

"Bonjour Polska" jest nowym dwumiesięcznikiem promującym Polskę ukazującym się w języku francuskim. Właścicielem tytułu i wydawcą jest mieszkający w Polsce...

7 grudnia 2006

Kampania radiowa "Magazynu Studenckiego Motyw"

"Magazyn Studencki Motyw" (Feniks Media Group) prowadzi kampanię radiową. Towarzyszą jej działania promocyjne w prasie i w internecie. Kampania w...

7 grudnia 2006

Planete przygotowuje akcje lojalnościowe powiązane z jubileuszem stacji

Stacja tematyczna Planete przeprowadzi specjalne akcje lojalnościowe we współpracy z wybranymi sieciami kablowymi w kraju. Projekt powiązany jest z 10-leciem...

7 grudnia 2006

Nowe logo Eski autorstwa IQ Marketing

Agencja IQ Marketing przygotowała projekt nowego logo Radia Eska. Agencja została wyłoniona spośród siedmiu w drodze przetargu. Nowe logo stacji...

7 grudnia 2006

Dream Team realizuje nową kampanię reklamową Telepizzy

Agencja reklamowa Dream Team przygotowała najnowszą kampanię Telepizzy pod hasłem "Pizza Diabolo-Gorąca i ostra jak 100 diabłów". Kampania ma charakter...

7 grudnia 2006

TVP2 zebrała blisko milion złotych w akcji "I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem"

Podczas tegorocznej, 15. edycji akcji TVP2 "I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem" (3 grudnia br.) zebrano blisko milion złotych. Podczas...

7 grudnia 2006

Nowe osoby w dziale marketingu Polpharmy

Aleksandra Kotewicz i Anna Gedymin dołączyły do działu marketingu Polpharmy. Objęły stanowiska product managerów. Aleksandra Kotewicz pracuje nad marką Ultrafastin...

7 grudnia 2006

TVP2 przygotowuje specjalny event sylwestrowy

TVP2 we współpracy z władzami Wrocławia zorganizuje w tym mieście "Sylwester pod Dobrą Gwiazdą". Koncert realizowany na żywo odbędzie się...

7 grudnia 2006

Kanał MGM rusza w wysokiej rozdzielczości na platformie N

W ramach pakietu filmowego platformy N (ITI Neovision) rusza kanał MGM nadawany w technologii wysokiej rozdzielczości (HDTV). Możliwy będzie też...

7 grudnia 2006

Agnieszka Małkowska odpowiada za zakup mediów w PZU

Agnieszka Małkowska dołączyła do biura komunikacji korporacyjnej i marketingu PZU. Objęła samodzielne stanowisko ds. zakupu mediów. Ma odpowiadać za obsługę...

7 grudnia 2006

Danone reklamuje zimową odsłonę promocji Danonków z magnesami

Ruszyła nowa zimowa fala edukacyjnej promocji marki Danonki (Danone Polska). Od grudnia do każdego opakowaniu serka dołączony jest trójwymiarowy magnes...

7 grudnia 2006

"Warsaw Point" wydaje płytę, nawiązuje współpracę z wydawnictwem Czarne, wręczy nagrody

Miesięcznik "Warsaw Point" (Media Point Group) do wydania świątecznego dołącza płytę z kolędami w wykonaniu swoich znanych felietonistów, m.in.: Stefanii...

7 grudnia 2006

Marka papierosów Camel prawdopodobnie powróci na polski rynek

Po ponad 4 latach nieobecności na polskim rynku ma ponownie pojawić się popularna niegdyś marka papierosów Camel. Gallaher Polska prowadzi...

7 grudnia 2006

MTV we współpracy z Grupą MNI wprowadza nową platformę komunikacyjną

Rusza wspólny projekt Grupy MNI i MTV Polska. Jest to nowa platforma komunikacyjna, która umożliwia widzom stacji korzystanie z usługi...

7 grudnia 2006

Agencja Ad Fabrika FCB będzie pracować dla UPC Polska

Firma UPC Polska od 2007 roku będzie w zakresie ATL współpracować z agencją Ad Fabrika FCB. Umowa ma charakter bezterminowy,...

7 grudnia 2006

"Metro" w ośmiu miastach prowadzi akcję Drzewko Dobrych Życzeń

"Metro", bezpłatny dziennik Agory, rozpoczęło drugą edycję swej akcji Drzewko Dobrych Życzeń. Tegoroczna edycja obejmie osiem miast: Warszawę, Katowice, Gdańsk,...

7 grudnia 2006

Druga odsłona kampanii wizerunkowej Stereo.pl

Pod hasłem "Mikołajom dziękujemy" trwa druga odsłona kampanii wizerunkowej Stereo.pl. Film reklamowy zatytułowany "Ferajna" jest dostępny w internecie (m.in. YouTube,...

7 grudnia 2006

Tadeusz Fredro-Boniecki rzecznikiem prasowym Polskiego Radia SA

Tadeusz Fredro-Boniecki został, decyzją zarządu Polskiego Radia SA, rzecznikiem prasowym tej spółki. To nowe stanowisko w Polskim Radiu. Wcześniej działaniami...

7 grudnia 2006

Większość Polaków pokryje wydatki świąteczne z bieżących dochodów - wynika z badań Ipsos

Ponad połowa Polaków (58 proc.) deklaruje, że na wydatki świąteczne przeznaczy pieniądze z bieżących dochodów. Nieco ponad 8 proc. ankietowanych...

7 grudnia 2006

Jeszcze przed świętami UPC przedstawi wyniki paneuropejskiego badania telewizyjnego

Tuż przed świętami Bożego Narodzenia UPC przedstawi wyniki paneuropejskiego badania preferencji widzów. Tegoroczne badanie dotyczy przede wszystkim sportu w telewizji....

7 grudnia 2006

Producent herbat Teekanne wróci z reklamą do TV, planuje wybór agencji reklamowej

Teekanne Polska zamierza w ciągu kilku najbliższych lat zająć trzecią pozycję wśród producentów herbaty w Polsce. Obecnie firma plasuje się...

7 grudnia 2006

In & Out Pracownia Komunikacji odpowiada za kampanię nektarów firmy Polska Róża

Polska Róża, producent przetworów z róży, rozpoczyna kampanię informacyjną związaną z pojawieniem się w portfolio nowego produktu - witaminowego nektaru...

7 grudnia 2006

Men at Work rozpoczyna współpracę z COM.40 i Euro-net

Agencja reklamowa Men at Work rozpoczyna współpracę z firmą COM.40 Limited, producentem ekskluzywnych mebli. Agencja jest odpowiedzialna za rozwiązania strategiczne,...

7 grudnia 2006

House, Cropp, Reserved uznane przez polskich internautów za CoolBrands

W pierwszym internetowym rankingu najmodniejszych marek CoolBrands polscy internauci wybrali: Nike, Coca-Cola, Adidas, Puma, House, Nokia, Reserved, Cropp, MTV i...

7 grudnia 2006

Marek Kapuściński prawdopodobnie nowym dyr. generalnym Procter & Gamble w Polsce

Marek Kapuściński będzie prawdopodobnie nowym dyrektorem generalnym Procter & Gamble w Polsce. Według naszych informacji obecny szef polskiego biura Alex...

7 grudnia 2006

BBDO Warszawa pracuje nad kampanią jednej z linii kosmetyków Dr Ireny Eris

Agencja BBDO przygotowuje kampanię reklamową jednej z linii kosmetyków dla kobiet firmy Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris". Współpraca z agencją...

7 grudnia 2006

Gadu-Gadu sprzedaje reklamy głosowe w swojej telefonii internetowej, nowość na rynku

Gadu-Gadu SA rozpoczęła sprzedaż reklam dźwiękowych przy swojej telefonii internetowej oferowanej pod marką Gadu-Gadu Nagłos. Pierwsza komercyjna kampania prowadzona jest...

7 grudnia 2006

Pierre Fabre powierza budżet e-reklamowy na 2007 r. Media Contacts

Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o., producent dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, powierzył swój budżet e-reklamowy na rok...