M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 grudnia 2006

Google uruchomił polską wersję programu narzędziowo-szkoleniowego dla korzystających z reklamy wyszukiwarkowej

Google uruchomił polską wersję programu Google Advertising Professionals (GAP). Program jest zestawem narzędzi pomagających webmasterom, agencjom i specjalistom ds. marketingu...

8 grudnia 2006

Maciej Gołębiowski nadal pełni funkcję kierownika produkcji w ITI

Maciej Gołębiowski po negocjacjach z kierownictwem firmy ITI Film Studio zmienił zdanie i pozostanie na obecnym stanowisku kierownika produkcji filmów...

8 grudnia 2006

Magdalena Beyer, wcześniej dyr. kreatywny BBDO, wydała książkę "Szczurek Du"

Magdalena Beyer, wcześniej dyrektor kreatywny BBDO Warszawa, wydała książkę dla dzieci i rodziców pod tytułem "Szczurek Du". Bohaterem opowiadania jest...

8 grudnia 2006

RMF FM wspiera kampanią coroczną akcję "Choinki pod choinkę"

Już w najbliższy poniedziałek startuje coroczna akcja radia RMF FM "Choinki pod choinkę". Od 11 do 22 grudnia br. w...

8 grudnia 2006

Marcin Kurczak został research executive w agencji Yoof

Marcin Kurczak objął stanowisko research executive w agencji marketingu młodzieżowego Yoof. Wcześniej był praktykantem w domu mediowym Starcom. Jest laureatem...

8 grudnia 2006

TV Polonia planuje od stycznia emisję nowego cyklicznego magazynu ekonomicznego

Satelitarny program TVP SA dla zagranicy TV Polonia planuje od stycznia 2007 roku emisję cyklicznego magazynu ekonomicznego poświęconego szeroko rozumianej...

8 grudnia 2006

Indykpol SA przeprowadza program edukacyjny Olimpiada Zdrowia

11 grudnia br. w 3000 gimnazjów na terenie całego kraju odbędzie się pierwszy etap Ogólnopolskiej Olimpiady Zdrowia, konkursu wiedzy na...

8 grudnia 2006

Polsat wprowadzi przed Bożym Narodzeniem specjalny format reklamowy

PM, biuro reklamy Polsatu, wprowadzi przed Bożym Narodzeniem specjalny format reklamowy nawiązujący do świąt. - Chcemy potraktować grudzień inaczej niż...

8 grudnia 2006

Apollo Electronics inwestuje we wsparcie wizerunkowe lustrzanek marki Pentax

Dwa miesiące potrwa wizerunkowa kampania reklamowa lustrzanek cyfrowych marki Pentax. Jej celem jest zaprezentowanie rodziny nowych lustrzanek cyfrowych: K10D, K100D...

8 grudnia 2006

Rewolucja w Interii: więcej technologii, mniej reklamy, nowe struktury

Nowy zarząd Interii zaprezentował wczoraj nową strategię biznesową portalu. Jej celem ma być znaczna poprawa pozycji Interii na e-rynku i...

8 grudnia 2006

Rada Reklamy wprowadzi kolejne zmiany w korzystaniu z serwisu

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy chce w 2007 r. nawiązać współpracę z zewnętrzną agencją interaktywną. W serwisie organizacji ma powstać specjalna...

8 grudnia 2006

Około 30-tysięczne nakłady poradników z serii "Olivia. Poradniki"

"Olivia" (Axel Springer Polska) przygotowuje serię książek poradnikowych "Olivia. Poradniki" skierowaną do nowoczesnych, dbających o swój rozwój kobiet. Właśnie weszła...

8 grudnia 2006

Philippe Van Steene dyrektorem marketingu Browaru Belgia

Philippe Van Steene objął stanowisko dyrektora marketingu Browaru Belgia. Zastąpił Dirka Aartsa, który prowadzi obecnie agencję Twenty Four Seven PR....

8 grudnia 2006

Henkel Polska odnotuje w 2006 r. 10-proc. wzrost sprzedaży

Sprzedaż produktów Henkel Polska wzrośnie w tym roku o 10 proc. w stosunku do 2005 r. - zapowiada Janusz Gołębiowski,...

8 grudnia 2006

Germanos planuje na przyszły rok działania wizerunkowe i zwiększy budżet reklamowy

Germanos Polska, największa sieć dilerska Ery (Polska Telefonia Cyfrowa), chce podnieść świadomość swojej marki i w związku z tym zwiększy...

8 grudnia 2006

Michał Piegat menedżerem marki w firmie Stoen

Michał Piegat jest nowym menedżerem marki w firmie Stoen (dostawca energii należący do grupy RWE). Do jego obowiązków należeć będzie...

8 grudnia 2006

Saatchi & Saatchi i Arc Worldwide - dwie brązowe nagrody dla Polaków na konkursie Eurobest

Tylko dwie polskie agencje zakończyły tegoroczną 19. edycję konkursu Eurobest nagrodami. Są to Saatchi & Saatchi nagrodzona brązem w kategorii...

8 grudnia 2006

Netia przebudowuje struktury marketingu; Krzysztof Rajchman odpowiada za strategię

Operator telekomunikacyjny Netia SA przebudowuje zupełnie swoje struktury marketingowe. Będą trzy kluczowe piony: marketingu, na czele którego stoi Michał Dolny...

8 grudnia 2006

Habitat, legendarna marka wyposażenia wnętrz, rozpoczął pierwsze działania promocyjne w Polsce

Habitat, legendarna brytyjska marka wyposażenia wnętrz, rozpoczął pierwsze działania promocyjne w Polsce. Składają się na nie dystrybucja 200 tys. broszur...

8 grudnia 2006

P&G potwierdza: Marek Kapuściński dyr. generalnym Procter & Gamble w Polsce

Marek Kapuściński będzie od 15 stycznia dyr. generalnym Procter & Gamble w Polsce i krajach bałtyckich - informację, którą wczoraj...

8 grudnia 2006

Wydawnictwo Bauer tworzy pakiet reklamowy Bauer Man

Wydawnictwo Bauer wprowadziło do swojej oferty reklamowej pakiet Bauer Man. Opiera się on na magazynach: "Auto Moto", "Motor", "PC Format",...

8 grudnia 2006

Ponad 0,5 mln zł zebrano w trakcie "Mikołajkowego bloku reklamowego"

Telewizja Polsat i Fundacja Polsat zebrały ponad 0,5 mln zł z emisji "Mikołajkowego bloku reklamowego". Według danych AGB Nielsen Media...

8 grudnia 2006

Anna Wróblewska szefem sprzedaży w "Życiu Handlowym"

Anna Wróblewska awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży magazynu "Życie Handlowe" (Media Direct). Ostatnio pełniła funkcję specjalisty ds. reklamy. Na stanowisku...

11 grudnia 2006

Mariusz Kuziak, dotąd dyr. marketingu, szefem działu analiz biznesowych Interii

Mariusz Kuziak, wieloletni dyrektor marketingu Interii SA, został szefem nowo utworzonego działu analiz biznesowych. Jak informuje Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes zarządu...

11 grudnia 2006

Piotr Ciborowski zostanie deputy general managerem Henkla w Rosji

Piotr Ciborowski obejmie 1 stycznia 2007 r. stanowisko deputy general managera działu klejów i chemii budowlanej firmy Henkel w Rosji....

11 grudnia 2006

Red 8 albo B&J zajmą się obsługą budżetu reklamowego Burger Kinga

American Restaurants (AmRest) podjęła decyzję o ponownym wprowadzeniu na polski rynek sieci restauracji fast food Burger King (o planowanej inwestycji...

11 grudnia 2006

Nowa struktura G+J; nowe osoby w I kwartale 2007: Doleżych, Sykłowski, Bulera

G+J Polska od Nowego Roku zmienia strukturę. Magdalenie Malickiej, prezes wydawnictwa, będzie odtąd podlegać 9 pionów kierowanych przez: dyr. HR,...

11 grudnia 2006

Beata Rozbiecka kieruje nowym projektem marketingowym "Panoramy Firm"

Eniro Polska, wydawca "Panoramy Firm", uruchamia nową usługę głosową. Dzwoniąc pod numer 118 118, można uzyskać informacje teleadresowe o firmach...

11 grudnia 2006

Trames przeprowadzi dla TVP badania socjologiczne na Białorusi

Firma badawcza Trames należąca do Zbigniewa Sulewskiego wygrała przetarg TVP SA na przeprowadzenie badań socjologicznych na Białorusi. Ich wyniki mają...

11 grudnia 2006

MCI tworzy nową markę terminali płatniczych Dobry Punkt

MCI Management zainwestował w częstochowską spółkę Grupa Lew, operatora terminali elektronicznych umieszczanych w supermarketach i sklepach. Jak mówi Bogdan Wiśniewski,...

11 grudnia 2006

Carlsberg pracuje nad ujednoliconą platformą komunikacyjną dla marki Karmi

Browar Carlsberg Polska pracuje nad ujednoliconą platformą komunikacyjną dla marki piwa Karmi. - Do tej pory realizowaliśmy w ciągu roku...

11 grudnia 2006

K2 Internet chce rozwijać w portfolio usługi konsultingowe

Agencja interaktywna K2 Internet będzie inwestować w rozwój usług konsultingowych. - Przy tak bogatym portfolio klientów jak nasze trudno spodziewać...

11 grudnia 2006

"Traveler" z przewodnikiem po narciarskich kurortach

"National Geographic Traveler" (G+J Polska) ukazał się z przewodnikiem po narciarskich kurortach. Wydanie w cenie 9,95 zł wspiera promocja przygotowana...

11 grudnia 2006

Agora debiutuje jako producent audiowizualny; Gazeta.pl współpracuje z Disneyem

Agora SA po raz pierwszy występuje w roli producenta audiowizualnego. Wydała zarejestrowane na DVD płyty z kameralnych koncertów Myslowitz oraz...

11 grudnia 2006

Cruso Public Relations będzie pracować dla FagorMastercook

Agencja Cruso Public Relations rozpoczyna współpracę z producentem sprzętu AGD firmą FagorMastercook. Współpraca dotyczy obsługi PR, głównie działań media relations...

11 grudnia 2006

Nat Geo Wild ma zadebiutować na rynku telewizyjnym w Polsce

National Geographic Channel (NGC) uruchomi w Europie nowy kanał, którego programming związany będzie z tematyką przyrodniczą. Nowa stacja będzie się...

11 grudnia 2006

Agencja Prasowa Polskapresse częścią nowego projektu Polskapresse

Agencja Prasowa Polskapresse zostanie przyporządkowana do nowego projektu grupy wydawniczej Polskapresse. Będzie podlegała Pawłowi Fąfarze, redaktorowi naczelnemu tego projektu. Agencja...

11 grudnia 2006

Joanna Kowalik brand managerem w Polskim Ogrodzie

Joanna Kowalik została brand managerem w należącej do Hortex Holding firmie Polski Ogród zajmującej się produkcją i sprzedażą mrożonek. Zastąpiła...

11 grudnia 2006

Murator uruchomił e-wydanie magazynu "Zbuduj dom"

Wydawnictwo Murator uruchomiło e-wydanie miesięcznika "Zbuduj dom". Grudniowe wydanie e-Zbuduj dom dostępne jest bezpłatnie na stronie www.e-kiosk.pl. Będzie promowane w...

11 grudnia 2006

Max Olech awansuje na stanowisko creative directora w Saatchi & Saatchi

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland zmienia strukturę działu kreacji. Jason Romeyko, dotychczas na stanowisku dyrektora kreatywnego, będzie teraz bardziej...

11 grudnia 2006

Kozłowska i Jaworski dołączyli do biura reklamy AWR "Wprost"

Monika Kozłowska objęła funkcję specjalisty ds. reklamy w biurze reklamy AWR "Wprost". Jest odpowiedzialna za współpracę z agencjami mediowymi i...

11 grudnia 2006

Coca-Cola chce zaprosić 200 tys. osób na cykl świątecznych eventów

Coca-Cola spodziewa się, że 200 tys. osób weźmie udział w tegorocznym cyklu świątecznych eventów organizowanych przez firmę. Po raz pierwszy...

11 grudnia 2006

Brytyjczycy z JDO opracowali nową wizualizację marki Okocim Mocne

Carlsberg Polska zmienił etykietę piwa Okocim Mocne. Na czarnym tle ze złotymi refleksami widnieje wizerunek orła, a nad nim umieszczono...

11 grudnia 2006

Ewa Bocheńska chief marketing officerem; reorganizacja w Polpharmie

Firma farmaceutyczna Polpharma zreorganizowała dział marketingu. W wyniku zmian w ramach jednej struktury funkcjonują obecnie działy marketingu OTC (leków wydawanych...

11 grudnia 2006

Eliza Łuczak i Maciej Drzewiecki założyli agencję interaktywną StarLab

Na rynku debiutuje nowa agencja interaktywna o nazwie StarLab. Jej założycielami są Eliza Łuczak i Maciej Drzewiecki, do niedawna związani...

11 grudnia 2006

Andrzej Maszewski szefem Makom Polska, nowej spółki ambientowej grupy Jet Line

Andrzej Maszewski został szefem Makom Polska, nowej spółki z grupy reklamowej Jet Line. O planach wprowadzenia Makom pisaliśmy w styczniu...

11 grudnia 2006

Andrzej Rezler nowym dyr. sprzedaży i marketingu w Opinionie

Andrzej Rezler został nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu w wielkoformatowej drukarni cyfrowej Opinion. Zastąpił Sławomira Krynickiego, który odszedł z firmy...

11 grudnia 2006

Polymus zakończył restrukturyzację i zmienia pozycjonowanie firmy

Agencja reklamowa Polymus zakończyła proces restrukturyzacji oraz wprowadza nowe pozycjonowanie marki firmy. Do niedawna realizowała szereg projektów z obszarów TTL,...

11 grudnia 2006

Nordea wykorzysta w reklamach bohatera programu "Europa da się lubić"

Nordea Bank Polska rozpoczęła promocję marki i produktów finansowych w kampanii reklamowej, w której wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena, znanego z...

11 grudnia 2006

ID Advertising rozpocznie obsługę polskiego turnieju z cyklu WTA Tour

Agencja reklamowa ID Advertising rozpocznie prace nad wsparciem reklamowym kobiecego turnieju tenisowego J&S Cup rozgrywanego w Warszawie w cyklu WTA...