M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 grudnia 2006

Omnicom finalizuje kontrakt z polskimi menedżerami Tipping Point

Omnicom Group, holding reklamowy, do którego należy m.in. sieć agencyjna TBWA, finalizuje kontrakt z polskimi menedżerami, którzy będą zarządzać agencją...

21 grudnia 2006

Sześciu nowych specjalistów w Mediatak, powstaje nowy zespół do sprzedaży prasy bezpłatnej

Do zespołu domu prasy regionalnej Mediatak dołączyło sześciu nowych specjalistów. W firmie utworzono też nowy zespół do sprzedaży prasy bezpłatnej....

21 grudnia 2006

Radosław Michalski junior account managerem w Polonia Indoor Advertising

Radosław Michalski został junior account managerem w firmie Polonia Indoor Advertising (PIA). Będzie odpowiadać za obsługę nowych i dotychczasowych klientów,...

21 grudnia 2006

Venti zrealizowała internetowy serwis dla marki Warzywna firmy Ziołopex

Producent przypraw Ziołopex uruchomił serwis internetowy www.warzywna.com.pl. Jego autorem jest firma Venti. Serwis ma podtrzymać relacje z konsumentami i wzmocnić...

21 grudnia 2006

Agora podniesie ceny reklam w "Gazecie Wyborczej"

Agora SA od przyszłego roku podniesie ceny reklam w "Gazecie Wyborczej". Zmiany obejmą przede wszystkim wydanie ogólnopolskie oraz niektóre dodatki...

21 grudnia 2006

IMIGe Poland przygotowała kampanię w miejscu sprzedaży dla Diageo

Firma Diageo Polska po raz kolejny powierzyła przeprowadzenie kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży firmie IMIGe Poland. W hipermarketach sieci Tesco...

21 grudnia 2006

TVP1 przebuduje pasmo publicystyczne i wzmocni ofertę serialową

Od stycznia 2007 r. TVP1 wprowadzi nową ramówkę. - Znacząco przebudowane zostanie pasmo publicystyczne. Z końcem stycznia z anteny znika...

21 grudnia 2006

Lowe Activation autorem kampanii najnowszych płyt STX Records

Agencja Lowe Activation jest autorem kampanii najnowszych płyt STX Records, które zostały wydane z okazji trzecich urodzin Fabryki Trzciny. Na...

21 grudnia 2006

Robert Olędzki dyr. sprzedaży w Schober Information Group Polska

Od Nowego Roku do zespołu Schober Information Group Polska dołączy Robert Olędzki, który obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży. Przez ostatnie trzy...

21 grudnia 2006

KP kreuje wizerunek marki Lech eventem Lech Party Inspirations

Kompania Piwowarska kreuje wizerunek marki Lech dużym eventem Lech Party Inspirations. Będzie to spektakularne wydarzenie muzyczne, z niecodzienną oprawą wizualną,...

21 grudnia 2006

OS3 Multimedia przygotowała dla Ery nową wersję serwisu z kontentem muzycznym

OS3 Multimedia przygotowała nową wersję serwisu www.eramuzyki.pl, z muzycznym kontentem do telefonów komórkowych. Nowa wersja zyskała odświeżony układ treści i...

22 grudnia 2006

Broker FM i RRM rozmawiają o pierwszym wspólnym pakiecie reklamowym

Broker FM i RRM chcą w najbliższym czasie wprowadzić do sprzedaży pakiet reklamowy Radiostacja i RMF Maxxx. Przedstawiciele biur reklamy...

22 grudnia 2006

Martis rozszerza współpracę z Sygma Bank SA

Agencja reklamowa Martis rozszerza współpracę z Sygma Bank Polska SA. Dotychczasowa obejmowała wprowadzenie na rynek i pełną obsługę reklamową kredytu...

22 grudnia 2006

Polsat Sport Extra i TV Biznes w monitoringu AGB Nielsen Media Research

Firma AGB Nielsen Media Research wprowadzi od stycznia 2007 r. kilka zmian w monitoringu stacji telewizyjnych. Kanał Polsat Sport Extra...

22 grudnia 2006

Węglarz zastąpi Ożdżeńskiego w departamencie strategii marketingowej Polkomtela

Agnieszka Węglarz, była dyrektor ds. planowania strategicznego agencji reklamowej G7, o której przejściu do Polkomtela, operatora sieci Plus, informowaliśmy w...

22 grudnia 2006

Comedy Central poszerza dystrybucję i pracuje nad ramówką

Od stycznia 2007 r. kanał komediowy Comedy Central będzie dostępny dla abonentów sieci telewizji kablowej Multimedia Polska. Kanał zadebiutował w...

22 grudnia 2006

KRRiTV może cofnąć koncesję dla Telewizji Odra

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wszczęła postępowanie o cofnięcie koncesji dla kablowej Telewizji Odra. Jej właścicielem jest spółka Telewizja Odra...

22 grudnia 2006

Tomasz Misiak awansował w strukturach marketingu Unilever Polska

Tomasz Misiak awansował w strukturach firmy Unilever Polska. Od grudnia br. zajmuje stanowisko starszego specjalisty ds. marketingu w dziale żywności....

22 grudnia 2006

Katarzyna Pawłowska koordynatorem obsługi France Telecom; awanse w Initiative

Katarzyna Pawłowska będzie koordynowała obsługę mediową całej grupy France Telecom (Telekomunikacja Polska i PTK Centertel) w Initiative Warszawa. Ostatnio informowaliśmy,...

22 grudnia 2006

Karolina Doberska kieruje nową strukturą MEC Sponsorship

Rusza MEC Sponsorship, nowa dywizja domu mediowego Mediaedge:cia. Jej szefową została Karolina Doberska, dotychczasowy account director w firmie. MEC Sponsorship...

22 grudnia 2006

G+J Polska przeprowadzi w 2007 r. relaunch jednego z magazynów

Wydawnictwo G+J Polska w przyszłym roku przeprowadzi relaunch jednego ze swoich magazynów. Nie udało się nam ustalić, jaki to będzie...

22 grudnia 2006

Joanna Cegłowska nowym szefem marketingu Raiffeisen Banku

Raiffeisen Bank Polska postanowił połączyć biuro marketingu i public relations - od 1 stycznia 2007 r. za marketing i PR...

22 grudnia 2006

Hand Made przygotował regionalny projekt reklamowy dla marki Perła

Pod hasłem "Pełna radości" rozpoczęła się pierwsza odsłona wizerunkowej kampanii marki Perła (Perła - Browary Lubelskie SA). Kampanię reklamową przygotowała...

22 grudnia 2006

Grupa Żywiec korzysta z reklamy na biletach PKP

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową Żywieckiego Muzeum Browaru na okładkach biletów PKP. Za projekt okładek i promocji odpowiedzialna jest Katarzyna...

22 grudnia 2006

Producent wódki Nemiroff rozpoczyna działania brandingowe w Polsce

Nemiroff Ukrainian Vodka Company, drugi co do wielkości producent wódki na świecie, otworzy pod koniec grudnia br. największy bar lodowy...

22 grudnia 2006

ContactPoint otwiera kolejne call center w Polsce

Firma telemarketingowa ContactPoint otworzyła w Rzeszowie nowe call center. Jest to drugie po Warszawie miasto, w którym firma zdecydowała się...

22 grudnia 2006

SMB, SAR i ZFPR utworzą wspólną reprezentację w Lewiatanie

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB), Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) i Związek Firm Public Relations (ZFPR) utworzą wspólną organizację branżową. Nowy podmiot...

22 grudnia 2006

Kompania Piwowarska promuje w regionie markę Lech Pils

Kompania Piwowarska realizuje kampanię wizerunkową lokalnej marki Lech Pils. Działania prowadzone wyłącznie w Wielkopolsce obejmują outdoor, reklamę w prasie i...

22 grudnia 2006

Cyfra Plus poszerzy portfel nadawanych programów o Cinemax2

Do oferty platformy cyfrowej Cyfra Plus dołączył kolejny, czternasty już kanał filmowy. Cinemax2 prezentuje kino europejskie i światowe, zarówno współczesne,...

22 grudnia 2006

Agnieszka Winiarczyk została traffic managerem w Tippingpoint

Agnieszka Winiarczyk ma odpowiadać za traffic w agencji reklamowej Tippingpoint należącej do grupy TBWA/Communication Group. Zajmie się organizacją pracy w...

22 grudnia 2006

MCI Management inwestuje w projekt Web 2.0

Fundusz MCI Management inwestuje w spółkę Web 2 specjalizującą się w rozwijaniu usług internetowych w formule Web 2.0 (tworzenie społeczności)....

22 grudnia 2006

Według Publicis w reklamach Święty Mikołaj przegrał z promocjami

Choinki, prezenty i śnieg - właśnie te symbole wykorzystywane były w tym roku w reklamach najczęściej, wynika z podsumowania przygotowanego...

22 grudnia 2006

Motor-Presse Polska wprowadza zmiany w magazynie "Men's Health"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadziło do sprzedaży magazyn "Men's Health" w nowej szacie graficznej, z nowymi rubrykami i zmienionymi nazwami niektórych...

22 stycznia 2007

Scholz & Friends i Coca-Cola nowymi polskimi członkami IAA

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce ma dwóch nowych członków wspierających - szeregi organizacji zasiliły ostatnio agencja reklamowa Scholz &...

22 stycznia 2007

Bakoma przygotowuje kampanię TV dla deseru Satino

Bakoma SA rozpocznie 26 stycznia telewizyjną kampanię deseru Satino. Potrwa do końca marca. Spot zatytułowany "Chwila dla zmysłów" będzie emitowany...

22 stycznia 2007

E.P. Creative Services pracuje dla Hasbro Poland

Agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services rozpoczęła współpracę z Hasbro Poland Sp. z o.o., dystrybutorem zabawek i gier planszowych. E.P....

22 stycznia 2007

Magdalena Lumińska associate directorem public affairs w Feedback/Hill & Knowlton

Magdalena Lumińska została associate directorem public affairs w agencji Feedback/Hill & Knowlton. Przez ostatnie trzy lata pracowała w biurze Hill...

22 stycznia 2007

Tematyka medycyny i ochrony pracy w nowym piśmie specjalistycznym

"Praca i Zdrowie. Polskie forum ochrony pracy" jest nowym miesięcznikiem specjalistycznym poświęconym medycynie i ochronie pracy. Już ukazał się numer...

22 stycznia 2007

Prymat wchodzi z marką Kucharek w nowy segment: zup w proszku

Firma Prymat rozpoczyna ekspansję w nowym segmencie - rynku zup w proszku. Począwszy od stycznia br., oferuje sześć najpopularniejszych smaków...

22 stycznia 2007

Kostera i Bunge nie pracują już w Citibanku, zmiany w organizacji marketingu firmy

Mariusz Kostera, dyr. departamentu wsparcia marketingowego, i Federic Bunge, szef pionu marketingu bankowości detalicznej, zakończyli pracę w Citibanku Handlowym. Według...

22 stycznia 2007

Grochowski i Mrozowski odeszli z Testardo Red Cell

Maciej Grochowski, senior copywriter, i Andrzej Mrozowski, senior art director, zakończyli współpracę z agencją Testardo Red Cell. Redukcje zatrudnienia zespołu...

22 stycznia 2007

Goliard chce zająć część półki makaronów Malma

Producent makaronu Goliard w połowie lutego ruszy z ogólnopolską kampanią outdoorową i konsumenckim konkursem SMS-owym. Goliard chce w ten sposób...

22 stycznia 2007

Gazeta targowa "Muratorplus.pl" po raz pierwszy na tegorocznych targach Budma

Specjalną gazetę targową "Muratorplus.pl" wydało z okazji Międzynarodowych Targów Budownictwa "Budma" 2007 Wydawnictwo Murator. Publikacja ukaże się po raz pierwszy....

22 stycznia 2007

Karol Brzozowski odchodzi z "Polityki" do G+J Polska

Karol Brzozowski, kierownik działu promocji i PR tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), odchodzi z wydawnictwa. Obejmie teraz stanowisko senior brand...

22 stycznia 2007

Wkrótce zadebiutuje Magic Touch

W najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku Magic Touch, ambientmediowa dywizja grupy Aegis. W pierwszym okresie swojej działalności będzie funkcjonowała jako...

22 stycznia 2007

OKI promuje nowe drukarki dla biznesu

Firma OKI Printing Solutions rozpoczęła kampanię reklamową nowej serii drukarek C8600. Promuje ich cechy takie jak: nowe opcje wydruku, prawie...

22 stycznia 2007

Agnieszka Dubik odchodzi z Platformy Mediowej "Point Group"

Agnieszka Dubik, koordynator ds. PR i patronatów w Platformie Mediowej "Point Group" (PMPG), odchodzi z firmy. Nie ujawnia swoich dalszych...

22 stycznia 2007

Norbert Kałużny media managerem w ZOG-u

Norbert Kałużny dołączył do zespołu ZenithOptimedia Group. Jest media managerem w zespole obsługującym budżet mediowy Reckitt Benckisera. Norbert Kałużny przeszedł...

22 stycznia 2007

Polsat poszerzy pogramming związany z piłką ręczną i przygotowuje wsparcie stacji sportowych

Telewizja Polsat w ramach umowy z Polskim Związkiem Piłki Ręcznej nabyła wyłączne prawa do transmisji meczów polskiej reprezentacji męskiej i...

22 stycznia 2007

Agencja reklamowa S4 będzie obsługiwać program lojalnościowy Reala

Agencja reklamowa S4 będzie obsługiwać program lojalnościowy sieci hipermarketów Real. Program ten Real przejmuje od sieci Geant w związku z...