M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 lutego 2007

Nowy magazyn "EuroStyl" o ludziach biznesu, z poradami o funduszach UE

"EuroStyl" jest nowym miesięcznikiem nowego wydawnictwa An-Press z siedzibą w Warszawie. Pierwszy numer wszedł właśnie na rynek w początkowym nakładzie...

13 lutego 2007

Polskie modelki występują w reklamach Benettona i BCBG Maxarzia

Polskie modelki Justyna Rybaczek i Natalia Halicka wystąpiły w najnowszych globalnych kampaniach reklamowych znanych marek odzieżowych. Justyna Rybaczek, znana w...

13 lutego 2007

Brandy przygotowało nową identyfikację dla Ambry SA

Ambra SA, producent i dystrybutor alkoholi, zmieniła identyfikację wizualną. Zmianie uległo przede wszystkim logo, które zostało przygotowane przez agencję reklamową...

13 lutego 2007

Acxiom i Open Finance mają wydawać raporty o rynku finansowym

Acxiom Polska i Open Finance podjęły współpracę w zakresie przygotowania wspólnych raportów dotyczących korzystania z instrumentów finansowych przez polskie społeczeństwo....

13 lutego 2007

Agencja reklamowa V&P tworzy dział marketingu mobilnego

Agencja reklamowa V&P tworzy dział marketingu mobilnego, który powstanie przy warszawskim biurze firmy (siedziba agencji mieści się w Poznaniu). Szefem...

13 lutego 2007

Testardo i Initiative przygotowały wsparcie reklamowe Neostrady 1 Mb

Telekomunikacja Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą dostęp szerokopasmowy do internetu, czyli Neostradę w wersji 1 Mb. Kampania prowadzona jest...

13 lutego 2007

Oświadczenie: Lokalne konkursy nie mają nic wspólnego z Superbrands

Nina Kowalewska-Motlik, prezes zarządu New Communications i partner Superbrands Ltd., przesłała do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "W związku...

13 lutego 2007

EL2 chce specjalizować się w geomarketingu; przychody spółki wzrosły o 32 proc.

Firma marketingu mobilnego EL2 zamierza rozwinąć usługi w zakresie geomarketingu. Polskie Przedsiębiorstwa Wydawnictw Kartograficznych (PPWK), które pod koniec ub.r. nabyły...

13 lutego 2007

TBWA/Warszawa realizuje dla Nivea Polska projekt "Good-Bye Cellulite"

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przygotowała kampanię reklamową dla marki Nivea body z portfolio Nivea Polska pod hasłem "Good-Bye Cellulite". Kampanię rozpoczęła...

13 lutego 2007

Dr.Oetker wspiera Czekolaadę do picia działaniami w punktach sprzedaży

Firma marketing services IQ Marketing realizuje kampanię BTL wprowadzającą na rynek nowy produkt Dr.Oetkera z kategorii Słodka Chwila - Czekolaadę...

13 lutego 2007

Uzupełnienie: Projekt Dr.Oetkera zlecił Media Direction OMD

W uzupełnieniu informacji z Dziennego Serwisu z dnia 9 lutego 2007 r. firma Clear Channel Poland podaje, że kampania promocyjna...

14 lutego 2007

Poczuj klimat - nowa kampania Chiquita

Chiquita Poland, importer praktycznie jedynej na rynku marki bananów, cyklicznie przypomina konsumentom o swojej marce i właśnie startuje z nową...

14 lutego 2007

DFF zmienia sposób pracy działu strategii; Daniel Wood odchodzi z firmy

Daniel Wood przestał pełnić funkcję dyrektora strategicznego w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Sprawował ją od września 2006 r. Powody rozstania...

14 lutego 2007

Maja Meissner-Filipek, szef reklamy Bauera, rozstała się z wydawnictwem

Maja Meissner-Filipek, dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, zakończyła dziś pracę na tym stanowisku i rozstała się z wydawnictwem za porozumieniem...

14 lutego 2007

ASC i MediaOn pracują dla Dominet Banku

Dominet Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: "Jest się z czego cieszyć!", która promuje lokaty terminowe Dominanta Forte. -...

14 lutego 2007

SimpleFrame przygotowała kampanię dla Pracuj.pl

Pod hasłem "Znajdź pracę, którą pokochasz" wystartowała kampania wizerunkowa Pracuj.pl, internetowego portalu rekrutacyjnego. Dwudziestosekundowy spot telewizyjny emitowany jest w: TVP1,...

14 lutego 2007

Małgorzata Solarczyk mianowana dyr. biura reklamy Valkea Media

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem biura reklamy wydawnictwa Valkea Media. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze wydawnictwa. Małgorzata Solarczyk będzie...

14 lutego 2007

Instytut International Service Check rozpoczął współpracę z Best Image PR

Best Image Public Relations zajmuje się obsługą PR International Service Check (ISC). Ta międzynarodowa firma badawcza jak dotąd nie współpracowała...

14 lutego 2007

Powstała Holo FX Poland, spółka oferująca reklamę na ekranach holograficznych

Holo FX Poland oferuje reklamę z wykorzystaniem systemów hologramowych 3D. Sprzedaje kampanie na przezroczystych ekranach holograficznych, na których emitowane są...

14 lutego 2007

TBWA/PR będzie promować Warszawę na świecie

Firma public relations TBWA/PR będzie przez najbliższy rok zajmować się promowaniem Warszawy na świecie i budowaniem jej atrakcyjnego wizerunku. Agencja...

14 lutego 2007

Marta Zwierzyńska dołączyła do działu marketingu "Eurostudenta"

Marta Zwierzyńska dołączyła do działu marketingu magazynu akademickiego "Eurostudent" (wydawnictwo Feniks Media Group) i objęła stanowisko junior media specialist. Do...

14 lutego 2007

Bauer ma już swoich ludzi w radzie nadzorczej Brokera FM

W skład rady nadzorczej spółki Broker FM SA weszli przedstawiciele Bauer Media Invest GmbH, który już wkrótce zrealizuje transakcję zakupu...

14 lutego 2007

Nutricia Polska poszerza ofertę herbatek dla dzieci BoboVita

Nutricia Polska poszerzy ofertę herbatek BoboVita dla najmłodszych dzieci, po piątym miesiącu życia. Producent wprowadzi od marca br. dwa nowe...

14 lutego 2007

Tomasz Kawka doradza działowi marketingu Telewizji Polskiej SA

Tomasz Kawka jako niezależny konsultant rozpoczął współpracę z Biurem Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej. Jej zakres nie został ujawniony, wiadomo...

14 lutego 2007

V&P realizuje loterię promocyjną dla Hochland Polska

Agencja reklamowa V&P przygotowała dla marki Almette z portfolio Hochland Polska mechanizm akcji promocyjnej, która potrwa do marca br. Mechanizm...

14 lutego 2007

Mieszko SA wchodzi z marką Zozole w nowe segmenty produktowe

Mieszko SA, producent pralin, pod koniec marca br. rozpocznie ogólnopolski konkurs konsumencki wsparty działaniami reklamowymi dla marki adresowanej do dzieci...

14 lutego 2007

Marek Mazur prezesem LOT; przewoźnik będzie finalizował przetargi

Marek Mazur, były zastępca prezesa NFZ ds. finansowych, został nowym prezesem Polskich Linii Lotniczych "LOT". Jego nominacja otwiera drogę do...

14 lutego 2007

Axel Springer rozpoczyna sprzedaż trzeciej strony w "Newsweeku"

Biuro reklamy magazynów Axel Springer Polska wprowadziło do sprzedaży trzecią stronę w tygodniku "Newsweek". Po raz pierwszy z tego formatu...

14 lutego 2007

Tequila/Polska przejmuje od Mather obsługę kreatywną Reala

Sieć handlowa Real zakończy wkrótce współpracę z agencją reklamową Mather Communications, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Obsługę kreatywną marketera przejmuje firma marketing...

14 lutego 2007

"Polityka" z promocją i drugim wydaniem "Pomocnika psychologicznego"

Aktualne wydanie tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wspiera kampania reklamowa. Numer ukazał się z drugą edycją bezpłatnego redakcyjnego dodatku "Pomocnik...

14 lutego 2007

IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną AtomClick

Agencja marketing services IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną pod nazwą AtomClick. Na razie działa ona wewnątrz spółki, ale może być...

14 lutego 2007

Agnieszka Dygant nową twarzą marki Garnier

Aktorka Agnieszka Dygant będzie nową twarzą kosmetyków marki Garnier należącej do L'Oreal Polska. Jej wizerunek będzie wykorzystywany tylko do promocji...

14 lutego 2007

Broker FM odnotował w IV kwartale ub.r. najsłabsze w historii wyniki finansowe

Zarząd Brokera FM SA uznał wyniki finansowe spółki za IV kwartał ub.r. za najsłabsze w jej historii od czasu wejścia...

14 lutego 2007

Marek Gawlik odpowiada za marketing Goodyeara na Ukrainie i w Mołdawii

Marek Gawlik objął stanowisko general sales directora w firmie Goodyear na Ukrainie i w Mołdawii. Na nowym stanowisku odpowiada za...

14 lutego 2007

Tomasz Zawistowski będzie zarządzać Lowe Activation

Zespołem firmy marketing services Lowe Activation po odejściu managing directora Aleksandry Trochimiuk (ma kierować Saatchi & Saatchi X; patrz wczorajszy...

14 lutego 2007

Zysk netto ATM Grupy wzrósł o 72 proc.; firma chce szerzej dystrybuować produkcję TV

Firma ATM Grupa, producent programów TV, szacuje, że uzyskała w 2006 r. przychody netto w wysokości 86,5 mln zł, co...

14 lutego 2007

Elite Cafe wyda 3,5 mln zł na tegoroczne mityngi lekkoatletyczne Pedro's Cup

Elite Cafe wyda w tym roku 3,5 mln zł na organizację dwóch międzynarodowych mityngów lekkoatletycznych Pedro's Cup. - Impreza, która...

14 lutego 2007

ATM Grupa i Polsat podpisały list intencyjny w sprawie serialu "Ekipa"

Firma producencka ATM Grupa i telewizja Polsat podpisały list intencyjny w sprawie serialu "Ekipa". Oznacza to, że nowy serial z...

14 lutego 2007

Piotr Waśniewski w zarządzie agencji ARRS Effectica

Piotr Waśniewski, wcześniej na stanowisku dyr. finansowego, został powołany w skład zarządu agencji reklamowej ARRS Effectica. Obecnie pełni funkcję wiceprezesa...

14 lutego 2007

Michał Kostrzewa dyrektorem polskiego oddziału MSN

Michał Kostrzewa objął funkcję dyrektora tworzonego w Polsce oddziału MSN - internetowego portalu firmy Microsoft. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał...

14 lutego 2007

SM Ostrołęka pierwszy raz reklamuje markę Milandia w telewizji

Spółdzielnia Mleczarska "Ostrołęka" wystartowała z pierwszą kampanią telewizyjną mleka marki Milandia. W głównych stacjach telewizyjnych - TVP, Polsat, TVN, TVN24...

14 lutego 2007

Natasza Szymczak-Pelczyk nowym szefem reklamy "Echa Miasta. Kraków"

Natasza Szymczak-Pelczyk została kierownikiem biura reklamy "Echa Miasta. Kraków". Podobnie jak dwaj nowi specjaliści ds. reklamy - Monika Jaszcza i...

14 lutego 2007

Agnieszka Szyfter, business development director, odchodzi z Altavia Polska

Agnieszka Szyfter odeszła z firmy marketing services Altavia Polska (dom produkcyjny wyspecjalizowany w publishing services). Pełniła funkcję business development directora....

14 lutego 2007

Bertelsmann może w tym roku uruchomić projekt telewizyjny w Polsce

Koncern mediowy Bertelsmann, do którego należy RTL Group, jest zainteresowany uruchomieniem własnego kanału telewizyjnego w Polsce, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Prowdopodobnie...

15 lutego 2007

Madson & Grey buduje sieć nośników 12x3

Madson & Grey, firma reklamy wielkoformatowej, buduje sieć nośników 12x3. W pierwszym kwartale 2007 r. chce mieć w ofercie 30...

15 lutego 2007

Izabella Wiley została wiceprezesem MTV Networks Europe

Izabella Wiley, dyrektor generalna MTV Networks Polska, została wiceprezesem MTV Networks Europe. Obie funkcje będzie sprawować równolegle. Jej obecność w...

15 lutego 2007

Bank Dom: łatwobralny nie będzie drugim czasopodwajaczem

Bank Dom, czyli wyspecjalizowany w kredytach mieszkaniowych oddział Getin Banku, rozpoczął nową kampanię. Na billboardach bank reklamuje kredyt hipoteczny jako...

15 lutego 2007

Robert Kubica przedłużył umowę z marką Certina

Polski kierowca Formuły 1 Robert Kubica odnowił umowę z producentem zegarków marki Certina. Wartość nowej umowy nie została podana. Kontrakt...

15 lutego 2007

Krzysztof Piasecki account supervisorem w agencji reklamowej Red 8

Krzysztof Piasecki dołączył do działu obsługi klienta agencji reklamowej Red 8 Communications Group, gdzie obejmie stanowisko account supervisora. Zajmie się...

15 lutego 2007

Agencja reklamowa Kid & Young tworzy strukturę dedykowaną Dr Young

Agencja reklamowa Kid & Young postanowiła wydzielić w ramach swoich struktur komórkę odpowiedzialną za rynek farmaceutyczny o nazwie Dr Young....