M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 lutego 2007

Paralotna bez Marcina Witkowskiego

Agencja Paralotna rozstała się z Marcinem Witkowskim, business development managerem. W agencji przepracował kilka miesięcy. Jego obowiązki przejął Michał Leszczyński,...

15 lutego 2007

Kimberly-Clark wprowadza gruntowne zmiany w produktach marki Velvet

Koncern Kimberly-Clark wprowadza poważne zmiany w produktach marki Velvet. Producent m.in. zmienił jakość papierów toaletowych oraz tłoczenia (dotychczas na papierze...

15 lutego 2007

PKT rozpoczynają działania reklamowe

Polskie Książki Telefoniczne (PKT) rozpoczęły nową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca roku i obejmuje zasięgiem cały kraj. Reklamy pkt.pl...

15 lutego 2007

Joanna Koroniewska kolejną gwiazdą reklamującą kosmetyki Pantene Pro-V

Aktorka Joanna Koroniewska wystąpiła w najnowszej kampanii reklamowej kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Pantene Pro-V należącej do Procter & Gamble....

15 lutego 2007

Agnieszka Górska odchodzi z firmy Sara Lee Coffee and Tea Poland SA

Agnieszka Górska z końcem lutego odejdzie z firmy Sara Lee Coffee and Tea Poland SA (do niedawna Prima SA) zajmującej...

15 lutego 2007

Duka wprowadza elektroniczną kartę upominkową, realizuje pierwszą kampanię wizerunkową

Skandynawska sieć wyposażenia wnętrz Duka wprowadziła elektroniczną kartę upominkową. Karta ma stanowić prezent na każdą okazję. - Dzięki niej pozostawiamy...

15 lutego 2007

Jerzy Kryszak wystąpi w prowokacyjnej kampanii HBO Comedy autorstwa Grandes Kochonos

Kabareciarz Jerzy Kryszak wystąpi w kampanii reklamowej HBO Comedy. Kampania realizowana jest pod hasłem: "Mordercza dawka humoru" i pokazuje Kryszaka...

15 lutego 2007

Ad Ants przygotowała minikampanię dla A. Blikle z okazji tłustego czwartku

Agencja reklamowa Ad Ants przygotowała dla firmy A. Blikle kampanię z okazji tłustego czwartku. Na potrzeby kampanii przygotowano spot radiowy,...

15 lutego 2007

Telewizyjna Akademia Reklamy w Łodzi chce edukować klientów

W Łodzi rozpoczyna działalność Telewizyjna Akademia Reklamy. To ciało powołane przez biuro reklamy TVP3 Łódź. Jednym z pomysłodawców Akademii jest...

15 lutego 2007

Jacek Wiśniewski specjalistą ds. PR w Inforze; odejście Anny Traczewskiej

Jacek Wiśniewski został specjalistą ds. PR w Grupie Wydawniczej "Infor" SA. Zajmuje się w spółce PR korporacyjnym oraz koordynacją działań...

15 lutego 2007

Krzysztof Kruszewski awansował w regionalnych strukturach Millward Brown

Krzysztof B. Kruszewski, dyrektor generalny Millward Brown SMG/KRC, otrzymał nominację na stanowisko dyrektora ds. badań jakościowych Millward Brown w regionie...

15 lutego 2007

ATM sprzedał licencję na "Pierwszą miłość" irlandzkiej stacji RTE

ATM Grupa sprzedała irlandzkiej telewizji RTE licencję na serial "Pierwsza miłość" (emitowany obecnie w Polsacie). Umowa dotyczy dziesięciu odcinków formatu....

15 lutego 2007

Tomasz Piotrowski dyr. ds. marketingu AmRest w regionie

Tomasz Piotrowski, wcześniej właściciel i dyr. agencji Synergy będącej zewnętrznym działem marketingu firmy AmRest, objął stanowisko dyr. ds. marketingu AmRest...

15 lutego 2007

Kampania "Pełniejszy smak życia" ma zapewnić Primie Finezji nowych konsumentów

Prima Finezja (Sara Lee Coffee and Tea Poland SA) promuje markę i mielony wariant kawy w kampanii TV autorstwa agencji...

15 lutego 2007

Nowa ramówka początkiem zmian w TVN Turbo

TVN Turbo pod koniec lutego br. wprowadza wiosenną ramówkę. Wraz z nią na antenie stacji pojawi się sześć nowych programów....

15 lutego 2007

Magdalena Charytończyk copywriterem w Brain

Magdalena Charytończyk rozpoczęła pracę w agencji Brain na stanowisku copywritera. Wcześniej zajmowała to samo stanowisko w agencji Testardo Red Cell,...

15 lutego 2007

P&G rozszerzy markę Vizir - wprowadza nowy wariant proszku

Firma Procter & Gamble zamierza wprowadzić nowy wariant proszku do prania pod marką Vizir. Otrzyma on silne wsparcie reklamowe w...

15 lutego 2007

Zdaniem UOKiK sieć RTV Euro AGD wprowadziła konsumentów w błąd

Euro-net - właściciel sieci sklepów RTV Euro AGD - wprowadzał konsumentów w błąd co do warunków sprzedaży ratalnej - uznał...

15 lutego 2007

Stanek została prezesem, a Mikołajczyk odpowiada za sprzedaż w Wielkopolskim Domu Mediowym (Polskapresse)

Dorota Stanek, prezes Polskapresse, objęła stanowisko prezesa Wielkopolskiego Domu Mediowego sprzedającego reklamy i ogłoszenia w "Głosie Wielkopolskim". Dotychczasowy prezes WDM...

15 lutego 2007

Uzupełnienie kampanii TV zupek Winiar

Agencja reklamowa Paralotna stworzyła kreację kampanii warzywnej Zupki Instant marki Winiary. W ramach kampanii eksponowane są cztery warzywne zupki instant...

15 lutego 2007

Kia Motors i Nokia jako pierwsi skorzystali z reklam wideo w Gazeta.pl

Kia Motors i Nokia to pierwsi marketerzy, którzy skorzystali z nowego formatu reklamowego, jakim są spoty wideo w portalu Gazeta.pl....

15 lutego 2007

Time wprowadza 30-proc. rabat na zakup pakietu sieci Eska

Do końca marca obowiązuje 30-proc. rabat na zakup kampanii w sieci Eska. W wymiarze handlowym funkcjonuje on jako oferta sieci...

15 lutego 2007

PM po zmianach w strukturze, awanse Friedman i Wieczorek

PM, biuro sprzedaży Polsatu, TV4, TV Puls i kanałów tematycznych Polsatu, wprowadziło zmiany do struktury. Magdalena Friedman, dotychczas dyrektor sprzedaży...

16 lutego 2007

Jowita Michalska, client service director, odeszła z agencji reklamowej G7

Jowita Michalska rozstała się z zespołem obsługi klienta agencji reklamowej G7. Ostatnio pełniła funkcję client service directora. Przyczyny jej odejścia...

16 lutego 2007

Dragon Rouge przygotowała nową szatę graficzną Nałęczowianki

Agencja designerska Dragon Rouge opracowała nowę szatę graficzną wody mineralnej Nałęczowianka należącej do firmy Nestle Waters. Zmiana etykiety dotyczy opakowań...

16 lutego 2007

Hand Made autorem billboardów sponsorskich Trachiseptu

Rozpoczęła się telewizyjna kampania sponsoringowa preparatu na gardło Trachisept firmy Ozone Laboratories Polska. Projekt przygotowała agencja reklamowa Hand Made. Billboardy...

16 lutego 2007

DrayTek powierzył budżet public relations firmie PR Solutions

DrayTek, producent urządzeń sieciowych specjalizujący się w technologii VoIP, rozpoczął współpracę z agencją public relations PR Solutions. Agencja została wybrana...

16 lutego 2007

EFresh pracuje dla Fundacji Media Visage

Agencja interaktywna eFresh rozpoczęła współpracę z Fundacją Media Visage. Zadaniem eFresh jest opracowanie koncepcji kreowania wizerunku fundacji w internecie wraz...

16 lutego 2007

Marcin Piotrowski, group account director, rozstaje się z PHD

Marcin Piotrowski, group account director w domu mediowym PHD Poland, rozstaje się z firmą. Pracował w niej od chwili powstania...

16 lutego 2007

Martis i MediaOn prowadzą projekt telewizyjny dla marki Mu!

Agencja reklamowa Martis zwyciężyła w przetargu OSM Wart i zrealizuje najnowszą kampanię wizerunkową dla marki Mu! (mleka, śmietany). Działania reklamowe...

16 lutego 2007

4fun.tv pracuje ze Stars Impresariatem Filmowym nad nowym formatem

Kanał telewizyjny 4fun.tv we współpracy z agencją castingową Stars Impresariat Filmowy przygotowuje cykliczny program "Casting". Współpraca obejmuje cotygodniowy godzinny program...

16 lutego 2007

Zofia Kurek odeszła z agencji Twenty Four Seven PR

Zofia Kurek, specjalista ds. kontaktów z mediami, odeszła z agencji Twenty Four Seven PR. Odpowiadała m.in. za obsługę firm McDonald's...

16 lutego 2007

Royal Unibrew za 126 mln zł kupi Browar Łomża

Duński Royal Unibrew A/S, właściciel marek piwnych m.in. Faxe, Strzelec, Brok, Cooler i Rybnickie, za 126 mln zł kupi od...

16 lutego 2007

Empik będzie sprzedawał telefony sieci komórkowej Play

P4, operator sieci komórkowej Play, podpisał z NFI Empik Media & Fashion, właścicielem sieci Empik, umowę o współpracy. W 86...

16 lutego 2007

Tomasz Siejka media plannerem buyerem w Guideline

Tomasz Siejka dołączył do zespołu domu mediowego Guideline, gdzie został media plannerem buyerem. Poprzednio związany był z agencją Starcom, w...

16 lutego 2007

Polskapresse podkreśla rolę regionów w czasie prac nad projektem ogólnopolskim

Dorota Stanek, prezes zarządu grupy wydawniczej Polskapresse, wystosowała do wszystkich pracowników spółki list, w którym zapewniła o wzmacnianiu roli dzienników...

16 lutego 2007

P&G debiutuje w Polsce w nowej kategorii produktowej

Firma Procter & Gamble (P&G) od marca br. rozpocznie sprzedaż Viziru 2 w 1. Polska jest pierwszym krajem w Europie...

16 lutego 2007

Unilever rozpoczyna promocję marek ekonomicznych

Firma Unilever rozpoczyna trzecią edycję promocji konsumenckiej "Koloniada" dla marek: Saga, Kasia, Delma Extra i Amino. Celem akcji jest wzrost...

16 lutego 2007

Bakoma SA wprowadza nowy deser Avanti i zmiany w marce Bakuś

Bakoma wprowadza na rynek markę deserów Avanti. Jest to połączenie dwóch puddingów o uzupełniających się smakach. Dostępny jest w dwóch...

16 lutego 2007

On Board PR pracuje dla spółki Lubawa SA

Spółka Lubawa SA rozpoczęła współpracę z On Board Public Relations. Agencja będzie odpowiedzialna za projektowanie i realizację strategii komunikowania firmy....

16 lutego 2007

Kamis wprowadza linię Viva Italia, baz smakowych do przygotowania włoskich dań

Producent przypraw Kamis wprowadza innowacyjną linię produktów Viva Italia. Są to bazy smakowe pozwalające przygotować dania kuchni włoskiej. Linia obejmuje...

16 lutego 2007

"Taniec z gwiazdami" i "Hela w opałach" w wiosennej ramówce TVN

W wiosennej ramówce TVN pojawią się sprawdzone w ostatnim sezonie formaty. Pokazywana będzie m.in. nowa edycja "Tańca z gwiazdami". Nie...

16 lutego 2007

MPC Media odpowiada za reklamy Majonezu Świdnickiego z udziałem Sevkowicza

Producent Majonezu Świdnickiego rozpocznie w marcu działania reklamowe z udziałem Klaudiusza Sevkowicza, znanego z udziału w pierwszej części reality show...

16 lutego 2007

HealthWay promuje swoją ofertę wśród firm farmaceutycznych i medycznych

Pod hasłem "The Way for Growth" rozpoczęła się akcja promocyjna agencji marketingu medycznego HealthWay. Celem akcji jest poinformowanie osób zajmujących...

16 lutego 2007

Pepsi Cola General Bottlers prowadzi relaunch marki soków Toma

Pepsi Cola General Bottlers ponownie wprowadza na rynek soki Toma. Jest to marka, która pomimo kilkuletniej obecności na rynku miała...

16 lutego 2007

Venti przygotowała nowe serwisy internetowe dla Appetity

Marka przypraw Appetita jest wspierana przez dwa nowe serwisy www.domowesekrety.pl i www.warzywna.pl. Zaprojektowała je i wykonała agencja interaktywna Venti. Celem...

16 lutego 2007

TVN wydłuża emisję "Dzień dobry TVN"

O pół godziny dłużej trwać będzie od najbliższej soboty "Dzień dobry TVN". Dotychczas program emitowany był od 8.30 do 10.30....

16 lutego 2007

Marek Kondrat i bolidy Formuły 1 w kampanii ING Nationale-Nederlanden

Holenderska grupa bankowo-ubezpieczeniowa ING przez najbliższe trzy lata będzie sponsorem teamu wyścigowego Formuły 1 ING Renault F1 Team. Holendrzy nie...

16 lutego 2007

Opus B i Starcom przygotowały nową kampanię funduszy CU

Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych "Commercial Union TFI" rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Inwestorzy uciekają do raju podatkowego" promującą nowy subfundusz...

16 lutego 2007

MTV rusza z kampanią przeciw pijanym kierowcom

W najbliższą sobotę na antenie MTV Polska startuje ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem "MTV - pijanym idiotom stop!". Jej celem...