M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 marca 2007

Agencja V&P pracuje dla marki Valbon

Poznańska agencja reklamowa V&P zrealizuje akcję promocyjną marki Valbon z portfolio Hochland Polska. Celem działań jest zmiana wizerunku i sprzedaży....

16 marca 2007

"Welcome to Paradise" - ruszyła kampania wiosenno-letniej kolekcji House

House, marka odzieżowa należąca do Artmana SA, rozpoczyna kampanię pod hasłem "Welcome to Paradise". Autorem pomysłu i hasła jest dział...

16 marca 2007

Carlsberg Polska wprowadza nowy wariant smakowy marki piwa Karmi

Karmi Malinowa Pasja to nowy wariant piwa Karmi, który został wprowadzony na rynek przez Carlsberg Polska. - W poszukiwaniach nowego...

16 marca 2007

Young & Rubicam autorem najnowszej kampanii Xerox Polska

Xerox Polska prowadzi kampanię outdoorową pod hasłem "Doświadczenie uczy". Kampania skierowana jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw mających sieci...

16 marca 2007

Toyota rusza z detaliczną bankowością internetową i rozbudowanym programem lojalnościowym

Toyota Bank Polska we współpracy z Toyota Motor Poland uruchomi za kilka dni internetowy bank detaliczny pod marką Toyota Bank....

16 marca 2007

Onet.pl i Play podpisały strategiczną 3-letnią umowę o współpracy w zakresie multimediów

Onet.pl i Play (P4) podpisały 3-letnią strategiczną umowę o współpracy w zakresie budowy i sprzedaży ekskluzywnej mobilnej oferty multimedialnej. Play...

16 marca 2007

W weekend rusza kampania "Numerków za grosze" Tak Taka

W najbliższych dniach rozpocznie się kampania reklamowa marki Tak Tak (Polska Telefonia Cyfrowa), prezentująca nową ofertę "Numerki za grosze", w...

19 marca 2007

Grey przygotował pierwszą kampanię reklamową dla eBay

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała pierwszą w Polsce kampanię reklamową serwisu aukcyjnego eBay. Agencja została wybrana bez przetargu. Serwis...

19 marca 2007

DDB Warszawa awansuje menedżerów w dziale obsługi klienta

W dziale obsługi klienta agencji reklamowej DDB Warszawa doszło do zmian w strukturze. Magdalena Majorek, związana z agencją od ośmiu...

19 marca 2007

Janikowski i Piwowarczyk project executives w EmLabie

Agencja experiential marketingu EmLab rozszerza swój zespół o nowe osoby. Od marca br. na stanowiskach project executive pracują Kamil Janikowski...

19 marca 2007

LK Joanna odmładza target marki Naturia; chce wspierać Sensual

Laboratorium Kosmetyczne "Joanna" pod koniec marca br. rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową farb do włosów marki Naturia Color. Jej celem jest...

19 marca 2007

Lighthouse Consultants powiększa zespół agencyjny

Do zespołu agencji public relations Lighthouse Consultants dołączyły trzy nowe osoby. Joanna Gabrysiak objęła stanowisko account managera. Odpowiada za realizację...

19 marca 2007

Neuron APR rozpoczęła współpracę z Castrol Lubricants

Neuron Agencja Public Relations zajmie się obsługą komunikacyjną firmy Castrol Lubricants, producenta olejów silnikowych. W ramach podpisanej umowy agencja będzie...

19 marca 2007

Łukasz Zadrzyński wyreżyserował ostatni spot reklamowy Winiar

Nestle Polska rozpoczęła nową kampanię reklamującą przyprawy marki Winiary Ziarenka Smaku w formule granulek. Od połowy marca br. 30-sekundowy spot...

19 marca 2007

TVP Rozrywka wystartuje w lipcu br., a TVP Film - we wrześniu

Telewizja Polska planuje start kanału TVP Rozrywka w lipcu br., a TVP Film we wrześniu - wynika z deklaracji zarządu...

19 marca 2007

TOZ ponownie współpracuje z Grey Worldwide Warszawa

Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami (TOZ) ponownie rozpoczyna współpracę z agencją reklamową Grey Worldwide Warszawa. Ostatnio organizacja współpracowała z Black Creative....

19 marca 2007

"Gazeta Wyborcza" będzie dołączała pierwszą serię "Magdy M."

Agora SA będzie dołączała do "Gazety Wyborczej" płyty DVD z pierwszą serią odcinków serialu "Magda M.". Akcja ruszy od najbliższego...

19 marca 2007

Umbro wspiera sprzedaż marki sportowej Onelove

Producent odzieży sportowej Umbro Polska wspólnie z portalem Interia.pl przygotował kampanię promocyjną nowej kolekcji odzieży marki Onelove by Umbro. W...

19 marca 2007

ING startuje z globalną kampanią wizerunkową związaną z F1

Grupa ING rozpoczęła w weekend globalną kampanię wizerunkową związaną ze sponsoringiem zespołu ING Renault F1 oraz będącą wzmocnieniem wcześniejszej kampanii...

19 marca 2007

Efekt PR prowadzi projekt dla Laboratoria Forte Pharma

Agencja Efekt Public Relations przygotowała kampanię preparatu marki Turboslim z portfolio firmy Laboratoria Forte Pharma. Działania będą miały charakter informacyjno-edukacyjny...

19 marca 2007

Magdalena Misiarz odpowiada za marketing Goldenegg

Magdalena Misiarz rozpoczęła pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu i PR spółki Goldenegg Niezależni Doradcy Finansowi. Zastąpiła Monikę Skibę, która...

19 marca 2007

Sebastian Urlik area export managerem w Heinekenie we Francji

Sebastian Urlik odpowiedzialny dotąd za tzw. marki specialities w Grupie Żywiec awansował i wyjechał do Francji. Dotąd pełnił funkcję junior...

19 marca 2007

"Rzeczpospolita" wprowadza zmiany na żółtych stronach i w "Dobrej Firmie"

"Rzeczpospolita" (Presspublica) zmieni format i layout oraz uporządkuje zawartość swoich stron prawnych, tzw. stron żółtych, czyli "Prawa co dnia". Zmiany...

19 marca 2007

Play rozpoczął sprzedaż usług; walczy cenami, multimediami i prostotą

Play (P4) oficjalnie rozpoczął sprzedaż swoich usług i ujawnił szczegóły początkowej oferty. - W jej skonstruowaniu braliśmy pod uwagę w...

19 marca 2007

Saatchi & Saatchi X realizuje promocję dla Procter & Gamble w sieci Real

Agencja shoppermarketingowa Saatchi & Saatchi X przygotowała dla firmy Procter & Gamble akcję promocyjną w sieci handlowej Real. Kampania, która...

19 marca 2007

Jutrzenka konsoliduje spółki zależne i centralizuje marketing

Jutrzenka SA, której głównym akcjonariuszem jest Jan Kolański, przejmie 100 proc. udziałów w kontrolowanych przez siebie spółkach Kaliszanka producent m.in....

19 marca 2007

O stanowisko prezesa TVP walczyć będzie 11 kandydatów

W piątek upłynął termin składania ofert w konkursie na prezesa TVP. Nadesłano 11 ofert. Nie ujawniono jednak nazwisk kandydatów. Nieoficjalnie...

19 marca 2007

Marek Staniszewski przygotował brief eliminacji Young Creatives

11 teamów kreatywnych weźmie udział w polskich eliminacjach do Young Creatives Cannes Lions. Do konkursu zgłosiło się 18 teamów z...

19 marca 2007

Carrefour Polska do końca br. zrealizuje rebranding sieci Champion

Sieć handlowa Carrefour Polska do końca br. zrealizuje rebranding supermarketów Champion, które zmienią nazwę na Carrefour Express. Pierwszy sklep już...

19 marca 2007

Henkel promuje Perwoll, fundując weekendy w Paryżu

Henkel rozpoczął czterotygodniową kampanię promocyjną płynu do prania Perwoll. Promocja oparta jest na SMS-owym konkursie wśród konsumentów. Warunkiem udziału w...

19 marca 2007

GPW zawiesiła obrót akcjami Brokera FM

Zarząd warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych zawiesił obrót akcjami spółki Broker FM SA (właściciel RMF FM). W związku z tym zlecenia...

19 marca 2007

Ruch inwestuje w coffee bary i prowadzi przetarg reklamowy

Ruch SA zamierza rozwinąć działalność w segmencie barów kawowych. W maju br. zostaną otwarte pierwsze saloniki prasowe połączone z kawiarnią...

19 marca 2007

Agnieszka Nikończuk w agencji reklamowej Mediatouch

Do zespołu agencji reklamowej Mediatouch dołączyła Agnieszka Nikończuk, która objęła stanowisko project managera. Jej zatrudnienie jest związane z rozwojem pionu...

19 marca 2007

Volvo Auto Polska realizuje niestandardowy projekt dla modelu C30

Firma motoryzacyjna Volvo Auto Polska powierzyła realizację projektu wsparcia debiutu rynkowego nowego modelu samochodu C30 agencji reklamowej Brainshop U-Boot. Agencja...

20 marca 2007

Akademia Fotografii wprowadza szkolenia dotyczące reklamy drukowanej

Akademia Fotografii wprowadziła na rynek produkt szkoleniowy pod nazwą "Komunikacja wizualna". Dwudniowy moduł poświęcony jest percepcji treści wizualnych w komunikacji...

20 marca 2007

Prószyński Media zmienia strukturę biura reklamy

Wydawnictwo Prószyński Media powołało nową strukturę biura reklamy. Wydzielone zostały dwa działy: agencyjny i klientów indywidualnych. Wydawnictwo uzasadnia zmianę rozbudową...

20 marca 2007

Guma Mamba głównym sponsorem Roku Misia

Mamba, guma rozpuszczalna firmy Storck, została głównym sponsorem Roku Misia, całorocznej serii eventów organizowanych przez magazyn dla najmłodszych "Miś" przy...

20 marca 2007

Beata Sakowska naczelną łódzkiego "Echa Miasta"

Beata Sakowska od początku kwietnia br. rozpocznie kierowanie redakcją łódzkiego wydania bezpłatnego dziennika "Echo Miasta" wydawanego przez spółkę Media4mat. Zastąpi...

20 marca 2007

Jakub Cudek dołączył do biura reklamy tytułów komputerowych Bauera

Jakub Cudek został specjalistą ds. reklamy w dziale sprzedaży tytułów komputerowych Wydawnictwa Bauer. Ostatnio pracował w dziale klientów bezpośrednich i...

20 marca 2007

Dax Cosmetics rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną

Firma kosmetyczna Dax Cosmetics ruszyła z telewizyjną kampanią kremów Perfecta. Jest to pierwsza w historii firmy kampania telewizyjna. Celem jest...

20 marca 2007

Tomasz Rodziewicz art directorem w Great Open House

Tomasz Rodziewicz został art directorem w warszawskim oddziale agencji Great Open House. Wcześniej był związany z agencją QST Marketing Group,...

20 marca 2007

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy przeprowadziła relaunch marki napojów dziecięcych Frutek

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy przeprowadziła relaunch napojów dziecięcych Frutek. Zmianie uległo opakowanie produktu i szata graficzna. Nowe opakowanie ma ergonomiczny kształt,...

20 marca 2007

Sieć sklepów Billa rozpoczęła całoroczną akcję BTL-ową

Na początku marca Grupa Fresh rozpoczęła roczny projekt BTL-owy dla sieci Billa. Akcja przebiega pod hasłem "Kolekcja Smakosza" i będzie...

20 marca 2007

Appetita rozszerza markę, wykorzystuje sponsoring TV

Marka przypraw Appetita poszerzyła linię Gotujemy po Polsku o pięć nowości, w tym przyprawę do gołąbków, golonki, kurczaka pikantną i...

20 marca 2007

Andrzej Izraelski kieruje marketingiem Jutrzenki, Kaliszanki i Ziołopeksu

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z zamiarem wchłonięcia spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanka (producent wafli...

20 marca 2007

Agora rozpoczęła kampanię "Metra"

Agora SA rozpoczęła kampanię reklamową bezpłatnego dziennika "Metro". Działania reklamowe potrwają do końca kwietnia br. i prowadzone są w największych...

20 marca 2007

Iwona Gniedziejko-Płuciennik kierownikiem ds. komunikacji Złotych Tarasów

Iwona Gniedziejko-Płuciennik została kierownikiem ds. komunikacji centrum handlowego Złote Tarasy. Dołączyła do działu zarządzania nieruchomościami firmy Cushman & Wakefield, która...

20 marca 2007

Krzysztof Skiba porannym felietonistą Radia Wawa

Krzysztof Skiba, lider grupy Big Cyc, dołączył do grona publicystów, którzy przygotowują codzienne felietony na antenie Radia Wawa. Nadawane są...

20 marca 2007

SPI International Polska kupi kanał Kino Polska

Dystrybutor filmowy SPI International Polska finalizuje umowę kupna kanału filmowego Kino Polska - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dotychczas właścicielem stacji była...

20 marca 2007

Altadis Polska wspiera markę Downtown promocją konsumencką

Altadis Polska wspiera markę papierosów Downtown promocją konsumencką. Nagrodami w konkursie o nazwie Downtown - Street Fighters - Explore New...