M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 kwietnia 2007

Siemens ujednolica komunikację swojej marki

Koncern Siemens ujednolicił globalnie zasady komunikacji wizualnej swojej marki. Dotychczas różne branże Siemensa na całym świecie posługiwały się własnymi layoutami....

2 kwietnia 2007

Time zrywa współpracę z Brokerem FM i RRM

Time, dom sprzedaży m.in. Radia Eska, nie będzie przyjmował zleceń reklamowych od RRM (domu sprzedaży Radia Zet) i Brokera FM...

2 kwietnia 2007

Teresa Wierzbowska przechodzi z OS3 Multimedia do Gemiusa

Teresa Wierzbowska, PR manager agencji interaktywnej OS3 Multimedia, odchodzi z firmy. Od kwietnia br. rozpocznie pracę w firmie badawczej Gemius....

2 kwietnia 2007

Interia wprowadza aplikację iDesk

Interia wprowadza aplikację umożliwiającą dostęp do wybranych usług i serwisów portalu bezpośrednio z poziomu pulpitu komputera internauty. Aplikacja dostępna jest...

2 kwietnia 2007

Agencja Multi Communications podzielona na dwie spółki

Multi Event i Multi Communications to dwie nowe spółki, które powstały w wyniku podzielenia agencji Multi Communications. Multi Event specjalizuje...

2 kwietnia 2007

TVP zmienił ramówki TVP2 i TVP3, zdejmując m.in. z anteny popołudniową "Panoramę"

Począwszy od 10 kwietnia br., zaczyna obowiązywać zmieniona właśnie przez zarząd TVP SA ramówka TVP2 i TVP3. Główna zmiana w...

2 kwietnia 2007

Teasery Allegro na YouTube; wkrótce projekt wizerunkowy

Portal aukcyjny Allegro.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową. Na razie teasery kampanii są emitowane w serwisie YouTube, jednak jak informuje Artur Brzęczkowski,...

2 kwietnia 2007

G+J Polska zamyka projekt "One"

Projekt "One", magazynu luksusowego dla kobiet wydawnictwa G+J Polska, został ostatecznie zamknięty. Decyzję podjęła centrala wydawnictwa, a konkretnie zarząd G+J...

2 kwietnia 2007

39 firm z Polski zarejestrowało się na targach MIPTV w Cannes

Dotychczas 39 firm z Polski zarejestrowało się na targach telewizyjnych MIPTV w Cannes, które odbędą się między 16 a 20...

2 kwietnia 2007

Team One z grupy Saatchi rozpoczyna projektową współpracę z "Dziennikiem"

Agencja reklamowa Team One należąca do grupy Saatchi & Saatchi będzie współpracować z "Dziennikiem" wydawanym przez Axel Springer Polska. Team...

3 kwietnia 2007

Ecco rozpoczęło wiosenną kampanię w internecie "Wirtualny świat motyli"

Ecco Shoes rozpoczęło kampanię w internecie. Hasło przewodnie brzmi "Motyle żyją tylko jeden dzień - przedłuż ich życie i wygraj...

3 kwietnia 2007

On Board PR pracuje dla marki Bosch

Firma On Board PR rozpoczyna realizację projektów PR dla spółki Robert Bosch, producenta elektronarzędzi, części międzynarodowej grupy Bosch. Współpraca obejmuje...

3 kwietnia 2007

"Aktivist" z partnerami realizuje nowy format reality show

Magazyn "Aktivist" (Valkea Media) z partnerami 4fun.TV i Radiostacją realizują nowy format programu typu reality oparty na vlogach (wideoblogach) pod...

3 kwietnia 2007

Aneta Piekarczyk kierownikiem reklamy pism moto w Bauerze

Aneta Piekarczyk zostanie kierownikiem działu reklamy pism motoryzacyjnych w Wydawnictwie Bauer ("Motor", "Auto Moto"). Ostatnio była kierownikiem grupy w biurze...

3 kwietnia 2007

VH1 wzmacnia wiosną ofertę muzyczną

Stacja VH1 Polska wprowadza wiosenną ramówkę. Na antenie pojawią się premierowe programy muzyczne i rozrywkowe. Joanna Horodyńska poprowadzi program na...

3 kwietnia 2007

Tomasz Grzyb dyrektorem sprzedaży i marketingu Seata

Tomasz Grzyb (38 l.) został z początkiem kwietnia dyrektorem sprzedaży i marketingu w Iberia Motor Company SA (IMC, importer marki...

3 kwietnia 2007

G+J Polska reklamuje świąteczne wydanie "Gali"

G+J Polska promuje świąteczne wydanie magazynu "Gala". Kreację kampanii przygotował dział marketingu tygodnika. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom....

3 kwietnia 2007

11 mln zł przychodów i 1,3 mln zł zysku netto Money.pl w 2006 r.

Spółka Money.pl ogłosiła swoje wyniki finansowe za 2006 r. - przychody wyniosły 11 mln zł, zysk netto 1,3 mln zł....

3 kwietnia 2007

Wartość rynku badań w 2006 r. wyniosła 534 mln zł, na czele rankingu OFBOR-u Millward Brown SMG/KRC

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), skupiająca 21 największych firm na polskim rynku, przedstawiła wyniki audytu finansowego za rok...

3 kwietnia 2007

Clear Channel rozbudował sieć Holiday Media

Clear Channel Poland oferuje kampanie na 1360 nośnikach z sieci Holiday Media. Powiększono ją o 200 tablic, rozwijając zasięg sieci...

3 kwietnia 2007

Reporter rozpoczyna zmianę wizerunku salonów i ujednolicenie sieci sprzedaży

Firma odzieżowa Reporter rozpoczyna proces ujednolicenia sieci sprzedaży i odświeżenia wizualizacji salonów. Pierwszy salon według nowej koncepcji otwarty zostanie jutro...

3 kwietnia 2007

Agora reklamuje urodzinowe wydanie "Avanti"

Agora SA prowadzi kampanię reklamową urodzinowego numeru magazynu "Avanti". Strategię i kreację kampanii przygotował dział marketingu czasopism Agory przy współpracy...

3 kwietnia 2007

Tatiana Stelmachów kierownikiem reklamy pism młodzieżowych w Bauerze

Tatiana Stelmachów została kierownikiem działu reklamy pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer. Wcześniej pracowała m.in. w biurze reklamy TVP oraz Ad...

3 kwietnia 2007

W I kwartale wzrost widowni wśród największych stacji odnotował tylko Polsat

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w I kwartale br. tylko Telewizja Polsat odnotowała wzrost widowni (vs. I...

3 kwietnia 2007

Agnieszka Dygant reklamuje farby Garnier

Nowa kampania Garnier przygotowana przez agencję reklamową Publicis wspiera gamę farb do włosów Garnier Color Naturals. W kampanii tej pojawia...

3 kwietnia 2007

Coca-Cola rozpoczyna 9. edycję projektu piłkarskiego Coca-Cola Cup

Coca-Cola Poland rozpoczyna 9. edycję projektu piłkarskiego Coca-Cola Cup. W ubiegłym roku w tym turnieju piłkarskim wzięło udział prawie 50...

3 kwietnia 2007

Pegasus Advertising pracuje nad identyfikacją wizualną Mikoryzy

Agencja Pegasus Advertising rozpoczęła współpracę z firmą Kwazar Corporation w zakresie budowania identyfikacji wizualnej Mikoryzy. Mikoryza - specjalne podłoże ogrodnicze...

3 kwietnia 2007

Zmiany personalne w Marketing Tribune Polska

Tomasz Kamyk objął stanowisko redaktora naczelnego w miesięczniku “Marketing & More" wydawanym przez Marketing Tribune Polska (Grupa Süddeutscher Verlag). Natomiast...

3 kwietnia 2007

Kreacja Pro zrealizowała logotyp Stołecznej Estardy

Kreacja Pro opracowała nową identyfikację wizualną dla Stołecznej Estrady. Stołeczna Estrada jest instytucją odpowiadającą za szerzenie i propagowanie kultury w...

3 kwietnia 2007

IKEA wkracza w drugi etap kampanii "Lepsze życie zaczyna się w domu"

IKEA rozpoczęła drugi etap kampanii "Lepsze życie zaczyna się w domu". Nowe spoty reklamowe są kontynuacją konceptu rozwiniętego w pierwszej...

3 kwietnia 2007

Rafał Koński będzie doradzał zarządowi P4, pracuje też nad nowym projektem telekomunikacyjnym

Rafał Koński, były szef marketingu marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa), będzie doradzał spółce P4 w zakresie projektów strategii marketingowej marki...

3 kwietnia 2007

Polkomtel nie zlikwiduje Samych Swoich - inwestuje w zmianę wizerunku marki, w planach wsparcie Simplusa i przetarg mediowy

Jarosław Bauc, prezes Polkomtela, deklaruje, że operator nie ma zamiaru likwidacji marki Sami Swoi. Sugestie o takiej możliwości wielokrotnie pojawiały...

3 kwietnia 2007

"Panorama" - nowy tygodnik lokalnego "Słowa Polskiego Gazety Wrocławskiej" Polskapresse

Dzisiaj ukazał się pierwszy numer "Panoramy", nowego tygodnika lokalnego "Słowa Polskiego Gazety Wrocławskiej" (Polskapresse). Obejmuje on swoim zasięgiem powiaty: wałbrzyski,...

3 kwietnia 2007

Ruszyła kampania J&S Cup, turniej będzie transmitowany w Polsacie, Polsacie Sport i Eurosporcie

Ruszyła kampania reklamowa tegorocznego J&S Cup, międzynarodowego turnieju tenisowego, najbardziej elitarnego z rozgrywanych w Polsce (28.04-6.05.2007). Kreację przygotowała agencja ID...

3 kwietnia 2007

RRM i Broker FM zaprzeczają zarzutom Time

RRM i Broker FM dementują zarzuty Time, który ogłosił zakończenie współpracy z tymi brokerami (patrz wczorajszy DS "MMP"). Zarówno dom...

4 kwietnia 2007

Optimum PR rozpoczyna współpracę z firmą Comtica

Firma Comtica jest nowym klientem agencji Optimum PR. Agencja odpowiada za relacje z mediami oraz audyt serwisu internetowego firmy, który...

4 kwietnia 2007

Telma Group Communications pracuje dla poznańskiej Modeny Park

Łódzka agencja public relations Telma Group Communications zajmie się obsługą public relations nowego projektu Modena Park - poznańskiej inwestycji australijskiej...

4 kwietnia 2007

Katarzyna Orzeł koordynatorem ds. PR w Grupa Training & Consulting

Katarzyna Orzeł pełni funkcję koordynatora ds. public relations w firmie szkoleniowej Grupa Training & Consulting. To nowo utworzone stanowisko w...

4 kwietnia 2007

PKP Cargo nawiązało współpracę z Pegasus Public Relations

Agencja Pegasus Public Relations jest jedyną agencją pracującą obecnie dla spółki PKP Cargo. Odpowiada m.in. za kontakty spółki z mediami,...

4 kwietnia 2007

Firma jubilerska Yes przedłużyła umowę z Soul & Mind

Firma jubilerska Yes Biżuteria przedłużyła na kolejny, trzeci już rok umowę o współpracy z agencją reklamową Soul & Mind. W...

4 kwietnia 2007

Agnieszka Wasilewska oraz Agata Brodzka-Kostrzewska objęły w agencji Pleon dyrektorskie stanowiska

Agnieszka Wasilewska, wcześniej pełniąca funkcję senior account directora, objęła w agencji Pleon stanowisko account management directora - zarządza zespołem zajmującym...

4 kwietnia 2007

Daniel Wood zakłada własną agencję reklamową

Daniel Wood, wcześniej dyrektor strategiczny w agencji reklamowej DougFaberFamily, zakłada własną firmę świadczącą usługi komunikacyjne. Jego agencja nosi roboczą nazwę...

4 kwietnia 2007

Leszek Kuzaj firmuje swoim wizerunkiem oleje Castrol

Leszek Kuzaj, rajdowy mistrz Polski, użyczył swojego wizerunku rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej olejów Castrol Edge. Ogólnopolska kampania pod hasłem "Castrol...

4 kwietnia 2007

Maciej Stroiński prowadzi "Teleskop" w TVP3 Poznań

Maciej Stroiński został wydawcą i prowadzącym w informacyjnym programie "Teleskop" w poznańskim ośrodku TVP3. Jest także odpowiedzialny wspólnie z Dariuszem...

4 kwietnia 2007

Elamed uruchamia dział publikacji książkowych

Wydawnictwo Elamed, wydawca tytułów branżowych, utworzyło dział publikacji książkowych. Jego celem jest kompleksowe opracowywanie praktycznej wiedzy w różnych dziedzinach, co...

4 kwietnia 2007

Coty wprowadza nowe logo marki Rimmel

Coty wprowadziło nowe logo dla marki kosmetyków kolorowych Rimmel. W symbolu marki m.in. pojawiła się korona, która ma mocniej nawiązywać...

4 kwietnia 2007

Cykle poradnicze "Gazety Prawnej" wspierane działaniami reklamowymi

"Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza "Infor") w tym tygodniu codziennie, do 6 kwietnia, dołącza dodatki dla zarabiających za granicą lub planujących...

4 kwietnia 2007

Andrzej Szozda kierownikiem redakcji informacji Jedynki Polskiego Radia

Andrzej Szozda został kierownikiem redakcji informacji w Jedynce Polskiego Radia - wynika z naszych informacji. To nowo utworzone stanowisko w...

4 kwietnia 2007

Perfetti Van Melle będzie w maju intensywnie reklamować Chupa Surprise

Perfetti Van Melle, właściciel marki Chupa Chups, do kolekcji Chupa Surprise (lizak z zabawką) w przededniu Dnia Dziecka planuje dołączenie...

4 kwietnia 2007

Platforma Mediowa "Point Group" tworzy spółkę TV Point Group

Platforma Mediowa "Point Group" powołała spółkę TV Point Group, w ramach której zostanie skupiony biznes telewizyjny grupy. Jedynym udziałowcem w...