M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 maja 2007

Dzienniki Media Express i Agory wspólnie sprzedawane w Warszawie

Wydawnictwa Media Express i Agora prowadzą wspólny projekt sprzedaży gazet przez kolporterów. Akcja dotyczy "Super Expressu" i "Gazety Wyborczej". Obejmuje...

14 maja 2007

Szefowie News Outdoor Poland oskarżeni w aferze Stella Maris

Prokuratura Apelacyjna w Gdańsku postawiła zarzuty szefom firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland w związku z aferą finansową wydawnictwa Stella...

14 maja 2007

Gillette wspiera debiut nowej maszynki akcją "Pospolite golenie"

Procter & Gamble, do której należy marka Gillette, wprowadza na polski rynek nową generację maszynek do golenia dla mężczyzn Gillette...

14 maja 2007

Kompania Piwowarska przeprowadzi relaunch Dog in the Fog

Kompania Piwowarska podjęła decyzję o zmianie receptury i opakowania piwa marki Dog in the Fog. Zmianie ma ulec także komunikacja...

14 maja 2007

AMS wręczył nagrody w drugiej edycji Bram Kraju

Firma reklamy zewnętrznej AMS nagrodziła zwycięzców drugiej edycji konkursu Bramy Kraju. Miasto stołeczne Warszawa otrzymało nagrodę w kategorii najlepsza realizacja...

14 maja 2007

Anna Sękowska media plannerem w Macroscope OMD

Anna Sękowska dołączyła do zespołu domu mediowego Macroscope OMD. Jako media planner zasiliła skład zespołu Marcina Winklera obsługującego m.in. Walmark,...

14 maja 2007

Lichocka i Strzyczkowski w gronie publicystów TVP1

Joanna Lichocka, publicystka "Rzeczpospolitej", będzie gospodynią "Forum" nadawanego na antenie TVP1. Nowa edycja tego programu rusza w czwartek 17 maja...

14 maja 2007

Nagroda The FWA Site of the Day dla strony Metropolis

Firma Metropolis, zajmująca się komunikacją w przestrzeni publicznej, w ramach zmiany identyfikacji wizualnej przygotowała wraz z Huncwot Team nową odsłonę...

14 maja 2007

Telepizza promuje za pomocą konkursu menu na telefony komórkowe

Telepizza Poland promuje za pomocą konkursu menu na telefony komórkowe. Chodzi o aplikację java pod nazwą Mobile Menu. Pozwala ona...

14 maja 2007

Marka Kasztelan prowadzi promocję związaną z koszykówką

Marka Kasztelan (Carlsberg Polska) prowadzi wąsko targetowaną promocję wyłącznie w okolicach Włocławka. Związana jest ona z koszykarskim klubem Anwil Włocławek....

14 maja 2007

Rada Reklamy uznała reklamy marki Play za nieetyczne

Komisja Etyki Reklamy działająca przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, uznała dwie reklamy telefonii komórkowej Play (należącej do P4) za nieetyczne....

15 maja 2007

Michał Hucał zarządza departamentem klientów indywidualnych ING BŚ

Michał Hucał został dyrektorem nowo utworzonego departamentu zarządzania rynkiem klientów indywidualnych, odpowiedzialnym za strategię ING Banku Śląskiego i pozycję konkurencyjną...

15 maja 2007

Media Planning oficjalnie zmienia nazwę na MPG

15 maja dom mediowy Media Planning Sp. z o.o. oficjalnie zmienił nazwę na MPG Sp. z o.o. Zmiana następuje w...

15 maja 2007

Agencja Artegence przygotowała kampanię internetową dla BZ WBK SA nawiązującą do kreacji ATL

Agencja interaktywna Artegence przygotowała kreację do kampanii dotyczącej konta oszczędnościowego Banku Zachodniego WBK SA. - Kampania składać się będzie z...

15 maja 2007

Marcin Winkler group account directorem w Macroscope OMD

Marcin Winkler awansował na stanowisko group account directora w Macroscope OMD. Pozostaje szefem jednego z dwóch zespołów agencji - do...

15 maja 2007

Sylwia Kowalczyk senior event managerem w Euro RSCG 4D

Do agencji Euro RSCG 4D dołączyła Sylwia Kowalczyk, która objęła stanowisko senior event managera. Jako lider zespołu eventowego odpowiedzialna będzie...

15 maja 2007

Klimastar uruchomił nowy serwis WWW

Firma Klimastar, dystrybutor urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, uruchomiła nowy serwis www.klimastar.pl. Projekt stron przygotowała agencja FiberMedia, a oprogramowanie i technologię...

15 maja 2007

Andrzej Fedorowicz został subedytorem "Echa Miasta"

Andrzej Fedorowicz został subedytorem bezpłatnego "Echa Miasta". Jego zadaniem jest wspomaganie redakcji tytułu w jego edycji ze szczególnym uwzględnieniem prac...

15 maja 2007

Euro 2012 - Sztab Projektu i Grupa Eskadra zaprzeczają, że w polsko-ukraińskiej prezentacji wykorzystano kampanię iPoda

Po publikacji tygodnika "Wprost" dotyczącej zarzutów plagiatu, jakiego miałby się, według tygodnika, dopuścić Sztab Projektu Euro 2012 (w multimedialnej prezentacji...

15 maja 2007

Kampania Krakowa jeszcze nieemitowana, a już szeroko komentowana

Najnowsza kampania reklamowa Krakowa, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia Krakowa podczas obchodów 750-lecia lokacji, mimo iż jeszcze nieemitowana,...

15 maja 2007

Beata Bieniada odchodzi z Mediatak

Beata Bieniada, product manager, odchodzi z Mediatak, domu sprzedaży prasy regionalnej. Z firmą związana była od 2005 roku. Poprzednio pracowała...

15 maja 2007

"Fakt" wprowadził kolekcję książek i wspiera ją kampanią

"Fakt" (Axel Springer Polska) wprowadził kolekcję książek "Saga o ludziach lodu". Pierwszy tom dołączono bezpłatnie do wczorajszego wydania dziennika, kolejne...

15 maja 2007

G+J planuje na koniec roku podwojenie ubiegłorocznego zysku

G+J Polska zamierza na koniec tego roku wypracować dwukrotnie wyższy zysk w porównaniu z 2006 rokiem. Według danych spółki w...

15 maja 2007

Wydawnictwo Murator otwiera bazę online z ofertą produktów dla przyszłych mam i małych dzieci

Wydawnictwo Murator stworzyło bazę www.dzieckozakupy.pl. Produkt uzupełnia magazyn shoppingowy wydawcy, półrocznik "Dziecko, zakupy i my", którego pierwszy tegoroczny numer właśnie...

15 maja 2007

Adv.pl pracuje dla Orlen Laboratorium

Agencja interaktywna Adv.pl przygotowuje dla Orlen Laboratorium witrynę korporacyjną. Strona wystartuje w okresie wakacyjnym. Będzie zawierała informacje na temat firmy...

15 maja 2007

IQS & Quant Group prowadzi negocjacje z inwestorem strategicznym

Przedstawiciele firmy badawczej IQS & Quant Group potwierdzili oficjalnie prowadzenie negocjacji w sprawie pozyskania inwestora w spółce. Jan Nawrocki, prezes...

15 maja 2007

DougFaberFamily i ZenithOptimedia przygotowały nową kampanię dla leku Jelfy SA

Firma farmaceutyczna Jelfa SA rozpoczyna kampanię reklamową leku na opryszczkę Vratizolin. To pierwsza tak szeroka kampania tego medykamentu w mediach....

15 maja 2007

Zjednoczenie.com przygotowało kampanię dla kosmetyków AA

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała na zlecenie firmy Oceanic kampanię reklamową nowej serii kosmetyków intensywnego programu kształtowania sylwetki i pielęgnacji skóry...

15 maja 2007

Maspex zaczyna reklamować nową markę napojów dziecięcych Figo

Maspex, który niedawno wprowadził pod marką Tymbark nową linię napojów dziecięcych Figo (patrz DS "MMP" z 23 marca), rozpoczął kampanię...

15 maja 2007

QST Konsorcjum Marketingowe i Starcom odpowiadają za kampanię TV lodów Hugo Zielonej Budki

Producent lodów Zielona Budka ruszył z kampanią TV lodów dziecięcych Hugo. Kampanię zaplanowano do końca czerwca, a składają się na...

15 maja 2007

Citibank Handlowy wykorzystuje guerilla marketing w promocji Konta Oszczędnościowego

Citibank Handlowy wykorzystuje guerilla marketing w promocji Konta Oszczędnościowego z oprocentowaniem 4,5 proc. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o istnieniu...

15 maja 2007

Anna Jagodzińska występuje w reklamach perfum Moschino

Polska top modelka Anna Jagodzińska wystąpiła w międzynarodowej kampanii reklamowej nowego zapachu perfum marki Moschino o nazwie Funny. Działania reklamowe...

15 maja 2007

Patrycja Venulet strategic consultantem w Stratosfera Added Value

Patrycja Venulet rozpoczęła pracę na stanowisku strategic consultant w firmie marketingowego doradztwa strategicznego Stratosfera Added Value. Wcześniej przez osiem lat...

15 maja 2007

Sferia wprowadza "telefon nomadyczny", chce powalczyć o masowego klienta i wyjść w Polskę

Operator bezprzewodowej telefonii stacjonarnej Sferia wprowadza od jutra nowy produkt do swojej oferty i rozpoczyna kampanię reklamową. Produkt nazwano "telefonem...

15 maja 2007

Starlink: wartość rynku reklamy w I kw. 2007 r. to 1,3 mld zł

Wartość rynku reklamowego w I kw. 2007 r. wyniosła 1,3 mld zł - wynika z raportu domu mediowego Starlink. Szacowana...

15 maja 2007

Stacje benzynowe Neste Polska wspiera kampania reklamowa

Toczy się kampania reklamowa automatycznych stacji benzynowych Neste Polska, która przebiega pod hasłem "Neste - automatycznie taniej". Celem działań promocyjnych...

15 maja 2007

Karmi startuje po raz pierwszy z parasolową kampanią

Marka Karmi (Carlsberg Polska) startuje po raz pierwszy z parasolową kampanią telewizyjną. Będzie ona wykorzystywać nowe hasło "Karmi, kobiecy świat"....

15 maja 2007

IMIGe Poland współpracuje z firmą Drosed

Producent wyrobów drobiowych Drosed rozpoczyna kampanię na nośnikach reklamowych należących do firmy IMIGe Poland. Kampania kierowana jest do studentów i...

15 maja 2007

Karolina Karwowska marketing managerem F-Secure

F-Secure, producent rozwiązań do ochrony danych, stworzył stanowisko marketing managera. Została nim Karolina Karwowska. Przez ostatnie dwa lata pracowała w...

15 maja 2007

Cyfrowy Polsat ma 1,5 mln abonentów i jest liderem

Platforma Cyfrowy Polsat ma 1,5 mln abonentów - wynika z raportu sprzedaży spółki Cyfrowy Polsat SA, która jest operatorem platformy....

15 maja 2007

Dario Tarulla dyrektorem marketingu BAT Polska

Dario Tarulla został nowym dyrektorem ds. marketingu produktów firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT Polska). Wcześniej był również związany...

15 maja 2007

Najsłabszy wynik transmisji konkursu Eurowizji od 8 lat

Według danych AGB Nielsen Media Research finał tegorocznej edycji konkursu Eurowizji (sobota 12 maja, TVP1) oglądało 2,3 mln widzów. To...

15 maja 2007

Great Open House prowadzi projekt edukacyjny marki Corega

Agencja Great Open House prowadzi wśród seniorów projekt edukacyjny "Corega - pewny uśmiech na długie lata" dotyczący właściwego użytkowania protez...

15 maja 2007

Infinity Group przygotowała nowy serwis Ery

Agencja interaktywna Infinity Group przygotowała dla Polskiej Telefonii Cyfrowej nową wersję serwisu www.era.pl. Zakres prac obejmował m.in. zaprojektowanie nawigacji, nowej...

15 maja 2007

Orange IMAX promuje się w prasie lokalnej

Dom mediowy PRO Media House przygotował dla kin Orange IMAX kampanię promującą wybrane propozycje filmowe oraz najnowsze pokazy premierowe. Kampania...

15 maja 2007

Play ma 100 tys., a do marca 2008 r. chce mieć milion użytkowników; rusza nowa komunikacja

P4, operator sieci Play, w ciągu 1,5 miesiąca pozyskał 100 tys. klientów. Podnosi swoje wcześniejsze prognozy: do końca br. chce...

15 maja 2007

Arkadiusz Marszałek dyrektorem ds. zarządzania mediami Grupy TP

Arkadiusz Marszałek objął stanowisko dyrektora ds. zarządzania mediami Grupy TP, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Koordynuje działania z zakresu planowania i zakupu...

15 maja 2007

Era reklamuje ofertę biznesową

13 maja rozpoczęła się druga odsłona kampanii "Sprawdź sam. Zawsze lepsza oferta", w której Polska Telefonia Cyfrowa reklamuje ofertę Ery...

16 maja 2007

E.P. Creative Services obsługuje Biotech Varsovię

Biotech Varsovia, firma farmaceutyczna, rozpoczęła współpracę z agencją reklamową E.P. Creative Services. Zleciła jej przygotowanie strategii komunikacji nowej marki suplementu...

16 maja 2007

TBWA/PR pracuje dla firmy doradczej Big Five X

Agencja TBWA/PR rozpoczęła współpracę z Big Five X, firmą doradczą świadczącą usługi w zakresie rozwiązań technologicznych i strategii biznesowych dla...