M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 maja 2007

Skoda rozpoczęła najważniejszą tegoroczną kampanię - launch nowej Fabii

Skoda rozpoczęła launch nowej generacji modelu Fabia. - To najważniejsze wydarzenie w naszej firmie w tym roku. Debiutuje druga generacja...

16 maja 2007

Agora podniosła przychody w I kwartale o 3 proc. do 303 mln zł, zysk netto 14 mln zł

Wzrostem przychodów o 3 proc. grupa Agora SA zakończyła I kwartał 2007 r. w porównaniu z I kwartałem ub.r. (303...

16 maja 2007

Mediatak tworzy pakiet z bezpłatnych pism

Mediatak, dom sprzedaży prasy regionalnej, wprowadził pakiet Big Free bazujący na bezpłatnych tytułach. W jego skład wchodzą czwartkowe wydania dziennika...

16 maja 2007

Izabela Dusza media managerem w US Pharmacii

Izabela Dusza została media managerem w US Pharmacii. Odpowiada za strategie mediowe wszystkich marek OTC firmy, koordynację planowania i zakupu...

16 maja 2007

Przychód Grupy TVN w I kw. wzrósł o 39 proc. do 329 mln zł, bez Onetu o 26 proc., zysk spadł o 3,8 proc.

Grupa TVN przedstawiła wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2007 r. Przychody netto wzrosły o 39 proc. do 329 mln zł....

16 maja 2007

"Duży Format" najprawdopodobniej wróci do korzeni, czyli do formuły "Magazynu Gazety Wyborczej"

Trwają prace nad wprowadzeniem zmian w "Dużym Formacie", poniedziałkowym dodatku "Gazety Wyborczej" (Agora SA) będącym gazetą reporterów, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

16 maja 2007

Unilever reklamuje Sagę w większych opakowaniach

Agencja JWT przygotowała dla marki Saga (Unilever) spot telewizyjny, którego celem jest komunikacja nowych większych opakowań herbaty czarnej. Kampania ruszyła...

16 maja 2007

"Dziennik" będzie miał wspólny dodatek z "The Wall Street Journal"

Axel Springer Polska będzie wydawał wspólny dodatek ekonomiczny "Dziennika" i "The Wall Street Journal" (Dow Jones), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Prawdopodobnie...

16 maja 2007

TVN może uruchomić niebawem kolejny projekt mediowy

TVN może w ciągu miesiąca podjąć decyzję o uruchomieniu nowego dużego projektu mediowego. Informację potwierdził Piotr Walter, prezes TVN. Nie...

16 maja 2007

FagorMastercook uruchomi w czerwcu nową stronę WWW

Firma FagorMastercook, producent sprzętu AGD, uruchomi w czerwcu br. nową stronę WWW. Za opracowanie serwisu www.mastercook.pl odpowiedzialna jest agencja interaktywna...

16 maja 2007

Benita Jakubowska w grupie wydawniczej Polskapresse

Benita Jakubowska przeszła do grupy wydawniczej Polskapresse. Zajmie w niej ważne stanowisko i odpowiadać będzie za działalność internetową firmy, dowiedzieliśmy...

16 maja 2007

Kielichowska zastąpiła Nowaczewską na stanowisku szefa marketingu "Gazety Prawnej"

Agnieszka Kielichowska, ostatnio z-ca dyrektora sprzedaży "Rzeczpospolitej", objęła stanowisko dyrektora marketingu "Gazety Prawnej", należącej do Grupy Wydawniczej "Infor". Zastąpiła Monikę...

16 maja 2007

Wyjaśnienie: Zieloną Budkę obsługuje Starcom

Domem mediowym obsługującym budżet mediowy firmy Zielona Budka jest Starcom, a nie, jak napisaliśmy w DS "MMP" 15 maja MediaCom...

16 maja 2007

"Rzeczpospolita" z nową serią BBC i wsparciem reklamowym

"Rzeczpospolita" (Presspublica) od czwartku 17 maja rozpocznie nowy cykl płyt DVD. Będzie to seria produkcji BBC "W 80 skarbów dookoła...

16 maja 2007

Zmarł Piotr Marzec, dyr. generalny ACNielsen Polska

Zmarł nagle Piotr Marzec, dyr. generalny ACNielsen Polska. Do firmy dołączył w 1999 roku, rozpoczynając współpracę na stanowisku kierownika działu...

16 maja 2007

Masterfoods Polska zmienia nazwę na Mars Polska

Firma Masterfoods Polska zmieni w tym roku nazwę na Mars Polska. Proces zmiany nazwy jest w toku. Decyzja jest międzynarodowa....

16 maja 2007

Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka dyrektorami kreatywnymi DDB Warszawa

Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka objęli stanowiska deputy creative directors w agencji reklamowej DDB Warszawa. Wspólnie z Marcinem Mroszczakiem, dyrektorem...

16 maja 2007

Deutsche Bank reklamuje w internecie nową ofertę ubezpieczeniowo-inwestycyjną

Deutsche Bank PBC wprowadza do sprzedaży nowy produkt inwestycyjno-ubezpieczeniowy DB Invest Plus. Jest to produkt przygotowany we współpracy z PZU...

16 maja 2007

Agnieszka Szlaska odchodzi z Wydawnictwa Bauer

Agnieszka Szlaska, dotychczasowy szef działu promocji czasopism luksusowych, odchodzi z Wydawnictwa Bauer z powodu likwidacji stanowiska. Do czasu ustalenia nowej...

16 maja 2007

Mellon Poland będzie dostarczać usługi contact center dla Toyota Bank Poland

Mellon Poland, spółka wchodząca w skład Mellon Group, będzie dostarczać usługi contact center dla Toyota Bank Poland (spółka zależna Toyota...

16 maja 2007

Biuro reklamy O2.pl powiększyło skład zespołu

Biuro reklamy O2.pl kierowane przez Filipa Hołowczyca powiększyło się o kolejne osoby. Do zespołu agencyjnego dołączyła Agata Domalska, która wcześniej...

16 maja 2007

Patrycja Giurko brand managerem Jupika w Kofola Holding

Patrycja Giurko rozpoczęła pracę na stanowisku brand managera marki Jupik w firmie Kofola Holding. Będzie odpowiedzialna za strategię marki Jupik...

16 maja 2007

Plus przegonił Erę, chce objąć pozycję lidera i zwiększyć całoroczny zysk

Na koniec I kw. Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, miał 12,661 mln klientów. Jarosław Bauc, prezes Polkomtela, podkreśla, że tym...

16 maja 2007

Nokia planuje w czerwcu działania wizerunkowo-sprzedażowe wokół NSeries

W przyszłym miesiącu Nokia planuje działania reklamowe wokół telefonów multimedialnych NSeries. Jak mówi Katarzyna Kluk, szefowa marketingu polskiego oddziału Nokii,...

16 maja 2007

Jupik ruszył z kampanią TV

Kofola Holding rozpoczęła kampanię napoju dziecięcego Jupik, który w marcu odświeżony trafił na rynek. Działania obejmują emisję spotu w stacjach...

16 maja 2007

Paweł Suchocki menedżerem ds. dystrybucji w Eurosporcie

Paweł Suchocki objął stanowisko menedżera ds. dystrybucji w Eurosport Polska. Będzie odpowiadał za dystrybucję kanałów Eurosport i Eurosport2. Wcześniej pracował...

16 maja 2007

Dorota Macieja i Grzegorz Kozak pokierują "Wiadomościami" w TVP1

Dorota Macieja została kierownikiem programu informacyjnego "Wiadomości" w TVP1. Jej zastępcą został Grzegorz Kozak. Od września 2006 r. Dorota Macieja...

17 maja 2007

Focus Advertising rozmawia z austriackim partnerem o fuzji

Właściciele agencji reklamowej Focus Advertising prowadzą rozmowy na temat sprzedaży części swoich udziałów austriackiemu partnerowi - firmie Redball. Jest to...

17 maja 2007

Niemiecki udziałowiec "Manager Magazin" odkupi akcje Inforu

Manager Magazin Verlagsgesellschaft mbH, większościowy udziałowiec Wydawnictwa Infor Manager (75 proc. udziałów), odkupi pozostałe 25 proc. udziałów w "Manager Magazin"...

17 maja 2007

L'Oreal Polska debiutuje w segmencie męskiej pielęgnacji

L'Oreal Polska razem z marką L'Oreal Paris po raz pierwszy wchodzi w segment kosmetyków pielęgnacyjnych dla mężczyzn. Firma wprowadza na...

17 maja 2007

Katarzyna Nowacka i Tomasz Zieliński, zdobywcy Young Creatives w Cannes, dołączyli do Saatchi

Zespół kreatywny Katarzyna Nowacka i Tomasz Zieliński, który na festiwalu reklamowym w Cannes zdobył tytuł Young Creatives 2006, dołącza do...

17 maja 2007

Nivea i serwis easygo.pl realizują wspólny letni projekt

Nivea Polska razem z marką kosmetyków do opalania Nivea Sun oraz serwis turystyczny easygo.pl przygotowały wspólny projekt promocyjno-edukacyjny. Na stronach...

17 maja 2007

Digital One stworzyła serwis społecznościowy dla marki Gatorade

Agencja interaktywna Digital One (grupa Euro RSCG) przygotowała serwis społecznościowy www.sportowemiasto.pl dla marki napoju Gatorade z portfolio Pepsi Cola General...

17 maja 2007

Benita Jakubowska pełnomocnikiem zarządu Polskapresse ds. internetu

Benita Jakubowska będzie pełnomocnikiem zarządu grupy wydawniczej Polskapresse ds. internetu. Funkcję obejmie od najbliższego poniedziałku 21 maja br. O dołączeniu...

17 maja 2007

Anna Giesek przeszła z ClickAd do Zed Digital

Anna Giesek objęła stanowisko interactive media plannera w Zed Digital, dziale mediów interaktywnych ZenithOptimedia. Wcześniej pracowała w firmie ClickAd na...

17 maja 2007

Bakalie i Easymedia przygotowały projekt dla Collegium Civitas

Warszawska uczelnia Collegium Civitas, specjalizująca się w naukach społecznych i politycznych, rozpoczęła kampanię reklamową promującą uczelnię. Jej celem jest podniesienie...

17 maja 2007

"Gazeta Wyborcza" wspiera promocją publikacje o Agnieszce Osieckiej

Ukazanie się publikacji "Gazety Wyborczej" (Agora SA) upamiętniających Agnieszkę Osiecką wesprze kampania multimedialna. W sobotę 19 maja z okazji 10....

17 maja 2007

"Polityka" liderem sprzedaży wśród tygodników opinii w marcu i I kwartale br.

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) uzyskała najwyższą średnią sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii, według najnowszego podsumowania ZKDP, za marzec br. Wynik...

17 maja 2007

Wydawnictwo G+J będzie współpracowało z Sare

Wydawnictwo G+J Polska wybrało w drodze konkursu firmę Sare, która obsłuży komunikację newsletterową w ramach platformy serwisów internetowych prowadzonych przez...

17 maja 2007

Platforma N ma 142 tys. abonentów, wkrótce nowe kanały i usługi

Maciej Sojka, prezes ITI Neovision, operatora platformy N, powiedział, że dotychczas sprzedano ponad 142 tys. dekoderów N (tzw. Nbox i...

17 maja 2007

Just i Starcom autorami kampanii Pastelli Lisnera

Firma Uniq Lisner w czerwcu br. rozpocznie kampanię reklamową past kanapkowych Pastella. Działania reklamowe kierowane będą do kobiet w wieku...

17 maja 2007

Argonauts odświeża stronę korporacyjną CEDC

Central European Distribution Corporation (CEDC), jeden z największych na rynku producentów i dystrybutorów alkoholi, powierzył agencji interaktywnej Argonauts prace nad...

17 maja 2007

Nestle Ice Cream rozpoczyna konkurs "Skręć loda"

Nestle Ice Cream Polska pod koniec maja br. ruszy z konkursem konsumenckim realizowanym pod hasłem "Skręć loda". Jego zasady mają...

17 maja 2007

KP promuje markę Żubr na rodzimym rynku Specjala

Kompania Piwowarska (KP) wspiera markę piwa Żubr w regionie, w którym tradycyjnie mocną pozycję ma brand Specjal (Grupa Żywiec). Działania...

17 maja 2007

Andrzej Schonert dyrektorem marketingu Jelfy SA

Andrzej Schonert został dyrektorem marketingu firmy farmaceutycznej Jelfa SA. W chwili powstawania tej informacji zarówno Schonert, jak i przedstawiciele działu...

17 maja 2007

Agora tworzy newsroom dla radia i projektów w sieci

Agora tworzy wspólny multimedialny newsroom dla projektów internetowych (Gazeta.pl i szereg marek stworzonych obok portalu) i rozgłośni radiowych spółki (Tok...

17 maja 2007

Kuba Wojewódzki zaangażowany w nową kampanię dezodorantów Axe

Unilever rozpoczął kampanię reklamową dezodorantów męskich Axe. Pierwsze działania objęły emisję spotów TV i uruchomienie platformy internetowej www.efektaxe.pl. Na kampanię...

17 maja 2007

Coca-Cola Poland wdraża elementy projektu Fanta World

Coca-Cola Poland wprowadza limitowaną edycję Fanty - Pineapple. Jest to element konceptu Fanta World realizowanego w 46 krajach na świecie....

17 maja 2007

Adam Wilk będzie odpowiadał za pisma TV w Bauerze, Andrzej Florczak odchodzi

Adam Wilk, obecny dyrektor wydawniczy Wydawnictwa Bauer, dodatkowo będzie od czerwca br. odpowiadał też za cały segment pism telewizyjnych wydawcy....

17 maja 2007

Stroer wyda 1 mln euro na infoscreeny; współpracuje z Re-Akcją

Firma reklamy zewnętrznej Stroer przeznaczy ok. 1 mln euro na inwestycję w sieć infoscreenów, nośników łączących funkcje informacyjne i reklamowe....