M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 maja 2007

Przychody kwartalne ATM Grupy wzrosły o 71 proc.

ATM Grupa, niezależny producent programów telewizyjnych, uzyskała w I kwartale 2007 r. przychody w wysokości 30,8 mln zł, co oznacza...

17 maja 2007

Andrzej Sułek nadal członkiem grupy muzycznej EBU

Na zwołanym plenarnym posiedzeniu ekspertów muzycznych EBU (Europejskiej Unii Nadawców) przedstawiciel Polskiego Radia - Andrzej Sułek - został wybrany na...

17 maja 2007

Nutricia Polska wspiera nową markę Smaczny Sen

Rusza kampania telewizyjna kaszek BoboVita z portfolio Nutricia Polska. Ma wesprzeć sprzedaż tradycyjnych kaszek i wypromować nowe kaszki Smaczny Sen....

17 maja 2007

Avon kreuje markę wirtualnego operatora komórkowego myAvon

Firma kosmetyczna Avon Cosmetics Polska, która na początku br. podpisała z PTK Centertel, operatorem sieci komórkowej Orange, umowę na świadczenie...

17 maja 2007

Radio Złote Przeboje odświeża część programów i startuje z kampanią reklamową

Radio Złote Przeboje inwestuje w zmianę wizerunku stacji. Zmiany programowe dotyczą oferty muzycznej i komunikacji antenowej - m.in. wprowadzony został...

17 maja 2007

CU będzie sprzedawać ubezpieczenia komunikacyjne direct

Grupa Commercial Union Polska na przełomie roku zamierza wprowadzić ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych sprzedawanych w systemie direct, czyli przez telefon i...

17 maja 2007

Jacek Kurski przeprasza w mediach Just i Media Concept

Jacek Kurski, poseł do Sejmu RP z ramienia Prawa i Sprawiedliwości, zamieścił w "Gazecie Wyborczej" ogłoszenie, w którym przeprasza agencję...

17 maja 2007

GE Money Bank po raz drugi sponsorem turnieju siatkówki plażowej

GE Money Bank po raz drugi został sponsorem tytularnym największego w Polsce wydarzenia w siatkówce plażowej kobiet - GE Money...

17 maja 2007

Edgar Bąk z DDB wyróżniony w konkursie "Anti-AIDS - The Ukraine"

Praca Edgara Bąka z działu kreacji agencji reklamowej DDB Warszawa otrzymała wyróżnienie w konkursie plakatu "Anti-AIDS - the Ukraine". Do...

18 maja 2007

Wojciech Palczewski zakłada agencję kreatywną

Wojciech Palczewski, współwłaściciel i dyrektor kreatywny agencji reklamowej Radna, po kilkunastu latach pracy, odchodzi z firmy. W planach ma założenie...

18 maja 2007

Nestle Polska wspiera w miejscu sprzedaży loterię Winiar

W hipermarketach Real i Tesco wystartowała kampania reklamowa informująca o nowej loterii promocyjnej, jaką przygotowała firma Nestle Polska. Wykorzystywane są...

18 maja 2007

Zmiany w zarządzie Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer dokonało zmian w podziale kompetencji władz spółki. Uzasadnieniem jest rozwój i poszerzenie zakresu działalności o nowe obszary medialne...

18 maja 2007

Play głównym partnerem konkursu fotografii "National Geographic"

Play został głównym partnerem magazynu "National Geographic Polska" (G+J RBA) przy okazji edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego. Głównym partnerem rok temu...

18 maja 2007

Sprostowanie: Andrzej Schonert konsultantem w Jelfie SA

Wbrew informacji podanej we wczorajszym wydaniu DS "MMP" Andrzej Schonert nie objął stanowiska dyrektora marketingu firmy farmaceutycznej Jelfa SA. Obecnie...

18 maja 2007

Krzysztof Paszkowski rozstał się z Motor-Presse Polska

Krzysztof Paszkowski, product manager magazynu "Men's Health", rozstał się z wydawnictwem Motor-Presse Polska. Powód jego odejścia nie jest znany. Jego...

18 maja 2007

Samsung rozpoczyna kampanię telefonu U600, mocno wizerunkową, z zacięciem modowym

Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię telefonu Samsung U600, swojego flagowego modelu biznesowego na 2007 r. Przekaz spotu telewizyjnego nawiązuje do...

18 maja 2007

IDMnet nawiązał współpracę z AWR "Wprost", tworzy pakiet premiumOpinie

Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązała współpracę z AWR "Wprost" - sieć będzie sprzedawać powierzchnię reklamową i obsługiwać kampanie wszystkich witryn...

18 maja 2007

L'Oreal Paris promuje markę Studio Line konkursem i kampanią w internecie

L'Oreal Paris promuje markę Studio Line konkursem i kampanią w internecie. Osią projektu jest konkurs w serwisie www.twojestudioline.pl. Mechanizm konkursu...

18 maja 2007

Biznes.net rozdaje nagrody za aktywne korzystanie z serwisu

Biznes.net, biznesowy serwis społecznościowy, promuje się poprzez przyznawanie nagród za aktywne korzystanie z serwisu. Do wygrania są m.in. wycieczka w...

18 maja 2007

Google wprowadza w Polsce program partnerski dla wydawców Google Book Search wspierający promocję książek

Google wprowadza w Polsce program partnerski Google Book Search, który umożliwia wydawcom udostępnianie polskojęzycznych książek online. Wydawcy mogą rejestrować się...

18 maja 2007

Waldemar Izdebski pokieruje działem marketingu Mediataku

Waldemar Izdebski, dotychczas dyrektor badań i planowania mediów, pokieruje nowym działem marketingu Mediataku. Struktura będzie się opierała na dwóch komórkach:...

18 maja 2007

Katarzyna Mleczko nowym trenerem w agencji Eskadra

Katarzyna Mleczko została w agencji Eskadra nowym trenerem prowadzącym sesje szkoleniowe. Tematyka prowadzonych przez nią zajęć to: wizerunek i styl...

18 maja 2007

S4 pracuje przy kampanii launchowej Alero

Agencja reklamowa S4 współpracuje z Lekiem Polska przy organizacji kampanii launchowej Alero, preparatu przeciwalergicznego. Przygotuje kampanię bazującą na działaniach niestandardowych....

18 maja 2007

Kompania Piwowarska chce zwiększyć sprzedaż o 5-6 proc., choć nie zwiększy budżetu marketingowego

Kompania Piwowarska, największa firma browarnicza w kraju, osiągnęła w minionym roku obrachunkowym (kwiecień '06 - marzec '07) rekordowe w historii...

18 maja 2007

Firma 12 Rounds we współpracy z Polsatem chce wypromować polski boks zawodowy

Firma 12 Rounds chce wypromować polski boks zawodowy. 12 Rounds to szwajcarska grupa promocyjna, która zajmie się m.in. organizacją w...

18 maja 2007

MediaCom ma kilkunastu nowych pracowników

Do zespołu MediaComu Warszawa dołączyło kilkunastu nowych pracowników. Zuzanna Sielicka, Łukasz Sułek i Tomasz Siwiec na stanowiskach junior media planner...

18 maja 2007

K2 Internet ma nowego specjalistę ds. komunikacji

Marta Wolińska została specjalistą ds. marketingu i PR w agencji interaktywnej K2 Internet SA. Poprzednio na tym stanowisku pracowała Katarzyna...

18 maja 2007

Bang & Olufsen Polska rozwija sieć sprzedaży swoich produktów

Firma Bang & Olufsen, oferująca ekskluzywny sprzęt audio-wideo zamierza jeszcze w tym roku otworzyć swoje dwa firmowe salony w Gdańsku...

18 maja 2007

One-2-One przejął za 2,3 mln zł kontrolę nad firmą Comtica

Dostawca rozwiązań marketingu mobilnego One-2-One przejął za 2,3 mln zł większościowy pakiet firmy Comtica, specjalizującej się w rozwiązaniach dla mediów...

18 maja 2007

Burger King rozpoczyna dialog z polskimi konsumentami

Burger King rozpoczął pierwsze działania komunikacyjne związane z powrotem marki na polski rynek. Koncentrują się one na internecie i działaniach...

18 maja 2007

Tank Production reprezentuje kilkunastu zagranicznych reżyserów na wyłączność

Tank Production, działający od stycznia 2007 r. niezależny dom produkcyjny, założony przez Dymitra Sołomkę (byłego head of TV w Saatchi...

21 maja 2007

Zwierciadło szykuje wydanie specjalne poświęcone psychologii

Wydawnictwo Zwierciadło, do którego należy miesięcznik "Zwierciadło", przygotowuje numer specjalny tego pisma poświęcony psychologii. Magazyn będzie sprzedawany niezależnie, a ukaże...

21 maja 2007

Radosław Lewicki dołączy do działu kreacji Tippingpoint

Radosław Lewicki dołączy do zespołu działu kreacji agencji reklamowej Tippingpoint. Ma objąć stanowisko junior art directora. Wcześniej współpracował z tytułami...

21 maja 2007

VA Strategic Communications powiększa kreację i obsługę klienta

Agencja reklamowa VA Strategic Communications rozbudowuje struktury. Do działu kreacji dołączył Bartłomiej Brede (wcześniej w Diskau Advertising) na stanowisko copywriter....

21 maja 2007

Hand Made realizuje kampanię Mlekołaków

W pierwszej połowie maja rozpoczęła się kampania prasowa płatków ryżowych Mlekołaki (Maspex). Autorem kampanii jest agencja Hand Made, która pozyskała...

21 maja 2007

TVP Historia pojawi się w ofercie sieci Aster

TVP Historia, najnowszy kanał tematyczny nadawcy publicznego, dołączy do oferty sieci kablowej Aster. Na początek kanał dostępny będzie dla abonentów...

21 maja 2007

Ocean Spray Light promowany w fitness klubach

W połowie maja ruszyła akcja promocyjna napoju żurawinowego Ocean Spray Light (dystrybutor Emig Sp. z o.o.) w wybranych fitness klubach...

21 maja 2007

Tomasz Osuchowski senior account executive w E.P. Creative Services

Tomasz Osuchowski awansował na stanowisko senior account executive w agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services. Wcześniej pracował jako account executive....

21 maja 2007

Powieści noblistów w nowej kolekcji "Dziennika"

"Dziennik" (Axel Springer Polska) rozpoczyna kolejną kolekcję. Logo gazety będą sygnowane tomy serii "Dzieła najwybitniejszych noblistów". Pierwszy tom "Miłość w...

21 maja 2007

Maciej Cnota dołączył do warszawskiej redakcji "Echa Miasta"

Maciej Cnota dołączył do warszawskiej redakcji "Echa Miasta" (Media4mat). Będzie łączył pracę redaktorską z dziennikarską. Nie obejmuje w tej chwili...

21 maja 2007

Nowe książki wydawnictwa National Geographic Polska wsparte kampanią

Przy wsparciu kampanii wydawnictwo National Geographic Polska wprowadza dwie nowości. Są to książki "Mam prawo!" oraz "Poradnik globtrotera". Wydawca sam...

21 maja 2007

TV Biznes szuka agencji reklamowej i domu mediowego

TV Biznes, kanał telewizyjny, który w lutym br. zakupiony został przez Telewizję Polsat, rozpoczyna konkurs na agencję reklamową i dom...

21 maja 2007

Biomed nowym klientem farmaceutycznym Opus B

Dział packagingu agencji reklamowej Opus B zajął się przygotowaniem dwóch opakowań dla nowych preparatów: prOVag i inVag należących do portfolio...

21 maja 2007

Fabryka Pomysłów wydała album z artystycznymi zdjęciami ludzi z branży

Ukazał się "The *", album z artystycznymi fotografiami przedstawiającymi ludzi związanych z branżą reklamy i mediów. Pomysłodawcą i sponsorem jego...

21 maja 2007

Lipton wprowadza herbaty w torebkach w kształcie piramid

Unilever Polska wprowadził pod marką Lipton linię herbat w nowym rodzaju opakowań - torebkach w kształcie piramid. Nowa linia składa...

21 maja 2007

Artegence, JWT Polska i Omnicom Media Group przygotowały kampanię dla marki Knorr

Toczy się kampania edukacyjno-informacyjna zup warzywnych marki Knorr (Unilever Polska), składających się w 80 proc. z suszonych warzyw i w...

21 maja 2007

Hiszpańska firma De Ruy Perfumes debiutuje w Polsce z zapachem Carlos Moya

Hiszpańska firma kosmetyczna De Ruy Perfumes & Cosmetics wprowadziła na polski rynek pierwszy ze swoich produktów - perfumy Carlos Moya....

21 maja 2007

Fun4U uruchamia nowy nośnik reklamowy - instalacje LLS

Polska firma Fun4U z Sosnowca uruchomiła na dworcu PKP w Katowicach nowy nośnik reklamowy - instalację o nazwie Large Light...

21 maja 2007

Motorola zaprezentowała nowe portfolio telefonów na ten rok

Motorola Polska zaprezentowała cztery nowe telefony, w tym oczekiwaną Razr2, następcę popularnego modelu Razr. Jest jeszcze bardziej płaski niż jego...

21 maja 2007

AGB wzbogaca panel o gospodarstwa z LCD i plazmą

AGB Nielsen Media Research, dostawca badań oglądalności telewizji, zainstalował w panelu 15 gospodarstw domowych posiadających przynajmniej jeden telewizor LCD lub...