M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 maja 2007

Łokieć i Godlewski awansują w strukturach Starcomu

Małgorzata Łokieć, dotychczas media coordinator na region Europy Środkowej i Wschodniej w zespole US Pharmacii w domu mediowym Starcom, awansowała...

25 maja 2007

Plus rozpoczyna pierwsze od lat długofalowe działania wizerunkowe

Dzisiaj Polkomtel rozpoczyna nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Plus - Razem lepiej". To pierwsze tak szeroko zakrojone działania wizerunkowe operatora...

25 maja 2007

"Gazeta Wyborcza" przez tydzień z atrakcjami dla najmłodszych

Przez cały nadchodzący tydzień "Gazeta Wyborcza" będzie z najmłodszymi świętować Dzień Dziecka. Specjalne wydania, dodatki, akcje uzyskają wsparcie promocyjne. Za...

25 maja 2007

V&P opracowała działania BTL dla Diageo Polska

Marka Smirnoff (Diageo Polska) rozpocznie w połowie czerwca kampanię promocyjną gotowych drinków na bazie wódki - Smirnoff Ice i Smirnoff...

25 maja 2007

Grupa Kruk wprowadzi do Polski francuską markę modową Cacharel

DCG Sp. z o.o., spółka z Grupy Kruk zarządzająca marką odzieżową Deni Cler, podpisała umowę dystrybucyjną z francuską firmą Cacharel...

25 maja 2007

"Gazeta Wyborcza" będzie dołączała mapy samochodowe Europy

Dziennik "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) od najbliższego wtorku rozpocznie nową kolekcję. Tym razem będą to mapy samochodowe Europy. Seria składa...

25 maja 2007

Orange inwestuje w działania wizerunkowe skierowane do biznesu

PTK Centertel, operator sieci Orange, rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorstw z segmentu małych i średnich firm (SME) i...

25 maja 2007

Paulina Kółkowska odpowiada za marketing firmy Avaya w Europie Środkowo-Wschodniej

Paulina Kółkowska, marketing manager polskiego oddziału firmy Avaya specjalizującej się w rozwiązaniach z zakresu telefonii internetowej (telefonia IP), awansowała w...

25 maja 2007

BR TVP chce sprzedawać billboardy sponsorskie wokół "Czterech pancernych i psa"

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż oferty sponsorskiej i reklam wokół serialu "Czterej pancerni i pies". Serial powróci na antenę TVP1...

25 maja 2007

Euro RSCG 4D realizuje dla Vichy akcję wizerunkowo-edukacyjną "Dni zdrowej skóry"

Agencja marketing services Euro RSCG 4D organizuje dla firmy L'Oréal i jej marki Vichy akcję wizerunkowo-edukacyjną "Dni zdrowej skóry". W...

25 maja 2007

National Geographic Channel wprowadza do Polski nowy kanał przyrodniczy Nat Geo Wild

Nat Geo Wild to nowy kanał przyrodniczy w ofercie National Geographic. W całości poświęcony jest tematyce przyrodniczej, środowisku i zjawiskom...

25 maja 2007

Kompania Piwowarska szykuje relaunch marki Pilsner Urquell

Kompania Piwowarska przygotowuje relaunch marki piwa Pilsner Urquell. Ma ona odświeżyć i poprawić wizerunek brandu. Najważniejsza zmiana będzie dotyczyć samych...

25 maja 2007

Rowland Communications współpracuje PR-owo z ACP Pharmą

Rowland Communications zajmie się obsługą działań PR firmy ACP Pharma, spółki zajmującej się dystrybucją i logistyką produktów leczniczych i medycznych....

25 maja 2007

Great Open House prowadzi animacje sprzedaży kosmetyków Eveline Cosmetics

Agencja marketingu bezpośredniego Great Open House rozpoczęła współpracę z firmą kosmetyczną Eveline Cosmetics w zakresie animacji sprzedaży. W maju i...

25 maja 2007

Wizz Air będzie podawać w reklamach rzeczywiste ceny biletów

Tania linia lotnicza Wizz Air będzie podawać w reklamach rzeczywiste ceny biletów zawierające wszystkie opłaty, podatki oraz minimalne opłaty manipulacyjne....

28 maja 2007

PKO TFI uruchomiło nowy serwis

Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar) uruchomiła nowy serwis internetowy PKO TFI. Serwis działa pod adresem www.pkotfi.pl i zawiera m.in. funkcje e-doradcy...

28 maja 2007

Jan Kolimar nowym szefem Nokii w Polsce; Kuba Pancewicz jedzie do Dubaju

W czerwcu br. stanowisko dyrektora generalnego Nokia Poland obejmie Jan Kolimar, obecnie dyrektor generalny Nokii w Czechach i na Słowacji....

28 maja 2007

LOT reklamuje wakacyjne bilety za 149 zł

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczynają nową kampanię reklamową pod hasłem: "Poleć sobie i innym! Latem loty już od 149 zł"...

28 maja 2007

Karolina Czarnecka w dziale sprzedaży Universum

Karolina Czarnecka objęła stanowisko senior key account managera w Universum Promotion Group, firmie reklamy wielkoformatowej. Przeszła do Universum ze Stroera,...

28 maja 2007

Marzena Molka sales managerem w "Filmie"

Marzena Molka dołączyła do biura reklamy miesięcznika "Film" wydawanego przez Platformę Mediową "Point Group". Objęła stanowisko sales managera. Poprzednio pracowała...

28 maja 2007

Oceanic wprowadza dwie nowe linie kosmetyków dla mężczyzn

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" wprowadza na rynek dwie nowe serie kosmetyków dla mężczyzn: AA Men Sensitive i AA Men Sport. Dotychczas...

28 maja 2007

"Newsweek Polska" dołącza DVD z kroniką swoich wydań

Bieżący, trzechsetny numer "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ukazuje się z okazji jubileuszu (od dziś na rynku) z płytą DVD...

28 maja 2007

TV4 pokaże kolejną edycję "Big Brothera"

TV4 pokaże jesienią br. kolejną edycję reality show "Big Brother". Zarząd Polskich Mediów, nadawcy TV4, zawarł właśnie porozumienie z kierownictwem...

28 maja 2007

Agencja eFresh autorem serwisu internetowego ASCG

Agencja interaktywna eFresh przygotowała serwis internetowy www.lokalizacja.info. Projekt został wykonany na zlecenie ASCG - Active Sale Consulting Group. Serwis opiera...

28 maja 2007

Agencja PR Joanny Polkowskiej obsługuje MindShare Polska

Dom mediowy MindShare Polska zatrudnił firmę Roar! Art Fusion do obsługi w zakresie działań public relations. Założycielką agencji jest Joanna...

28 maja 2007

Specjalny pakiet reklamowy w najbliższej edycji "Book of Lists"

Wydawnictwo Valkea Media przygotowało specjalny pakiet reklamowy pod nazwą "Early bird" dla klientów zainteresowanych najbliższym wydaniem rocznika "Book of Lists"....

28 maja 2007

Anna Guttman sekretarzem redakcji "Zdrowia"

Anna Guttman obejmie stanowisko sekretarza redakcji miesięcznika "Zdrowie" wydawanego przez Wydawnictwo Murator. Zastąpi Mirosławę Kopoczek, która rozstała się ze spółką....

28 maja 2007

KP wprowadza zmiany w komunikacji marki Lech

Kompania Piwowarska rozpoczęła kampanię odświeżającą markę piwa Lech pod hasłem "Nadchodzi piątek. Będzie się działo". W akcji wykorzystywane są dwa...

28 maja 2007

Stoen zmienia nazwę na RWE Stoen i rozpoczyna kampanię

Dostawca energii elektrycznej Stoen zmienia nazwę na RWE Stoen i rozpoczyna kampanię reklamową. Rebranding następuje w związku z uwolnieniem rynku...

28 maja 2007

Supermedia tworzy agencję interaktywną

Ze struktur firmy Supermedia świadczącej usługi związane z internetem wydzieliła się agencja interaktywna Supermedia Interactive. Agencja będzie świadczyła usługi z...

28 maja 2007

Ipsos wprowadzi produkt wspomagający dobór miksu mediowego

Firma badawcza Ipsos wprowadzi w Polsce produkt wspomagający dobór miksu mediowego. Będzie oferowany pod nazwą Next*360. Firma ma w portfolio...

28 maja 2007

Provident wprowadza nową markę pożyczek przez internet

Provident Polska SA wprowadza nową markę usług finansowych Rapida - pożyczki przez internet. To oferta dla tych, którzy potrzebują szybko...

28 maja 2007

Sanjay Dube będzie nowym prezesem Unilever Polska

Sanjay Dube będzie od lipca br. nowym prezesem firmy Unilever Polska. Ma być jednocześnie odpowiedzialny za oddziały koncernu w krajach...

28 maja 2007

Streemo chce przyciągnąć muzyków i wytwórnie muzyczne

Serwis społecznościowy Streemo.pl uruchomił nową sekcję dla muzyków, wytwórni i niezależnych twórców - muzyka.streemo.pl. Firma chce zachęcić środowiska muzyczne do...

28 maja 2007

IQS & Quant Group przygotował raport o emerytach "Greyheads 2007"

Firma badawcza IQS & Quant Group przygotowała raport pt. "Greyheads 2007", z którego wynika, że ludzie w wieku okołoemerytalnym coraz...

28 maja 2007

Tratoria prowadzi projekt wsparcia win kalifornijskich

Kalifornijski Instytut Wina oraz firma marketingowa Tratoria Dom Przyjaciół Wina rozpoczęły realizację 2. edycji kampanii wspierającej sprzedaż win kalifornijskich w...

28 maja 2007

Warta i Kredyt Bank komunikują produkt w serwisie JoeMonster.org

Next, departament mediów interaktywnych domu mediowego Starcom, stworzył koncepcję i zajął się realizacją niestandardowej kampanii reklamowej Bezpieczny Dom w internecie,...

28 maja 2007

Adam Tulin project managerem w MS Services

Adam Tulin został project managerem w agencji BTL-owej MS Services. Będzie odpowiedzialny za obsługę klientów działu eventów i promocji sprzedaży....

28 maja 2007

Kremy kanapkowe Benecol nowością w portfolio Raisio Polska Foods

Raisio Polska Foods poszerza portfolio marki Benecol. Nowością są kremy kanapkowe Benecol zawierające stanole roślinne, obniżające poziom "złego" cholesterolu. Kremy...

28 maja 2007

Przychody ITI wyniosły w I kwartale br. 99,9 mln euro; Grupy TVN - 84,7 mln euro

Skonsolidowane przychody Grupy ITI w pierwszym kwartale br. wyniosły 99,9 mln euro (w analogicznym okresie rok wcześniej - 77,1 mln...

28 maja 2007

FF Creation i G7 zrealizowały serwis internetowy Run Warsaw

Agencja interaktywna FF Creation we współpracy z agencją reklamową G7 przygotowały serwis internetowy promujący trzecią edycję biegu Run Warsaw organizowanego...

29 maja 2007

Betlej & Partners przygotowała kampanię Śnieżki na cztery rynki

Grupa Komunikacyjna "Betlej & Partners" przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą kolekcję farb kolorowych Śnieżki "Barwy natury". Kreacja będzie wykorzystywana na czterech...

29 maja 2007

Łukasz Misiura dołączył do Eskadry

Do zespołu Eskadry dołączył Łukasz Misiura, który objął stanowisko operatora DTP i będzie odpowiedzialny za przygotowywanie materiałów kreacyjnych do druku....

29 maja 2007

Delecta wprowadza nowe dania gotowe, ich reklamą zajmie się agencja Red 8

Delecta rozszerzyła ofertę dań gotowych o trzy nowości: groch biwakowy, flaki po zamojsku i parówki w sosie pomidorowym. Rozszerzeniu portfolio...

29 maja 2007

MindShare po raz trzeci zwycięzcą warsztatów radiowych Brokera FM

MindShare Polska zwyciężył w VI edycji warsztatów radiowych Brokera FM. W rywalizacji o kampanię w RMF FM o wartości 250...

29 maja 2007

Just przygotował kolejną odsłonę kampanii marki Crunchips

Agencja Just jest autorem najnowszej kampanii dla marki Crunchips. Kampania "Jest Crunchips, jest impreza", podobnie jak zeszłoroczne "Emotikony", podkreśla imprezowy...

29 maja 2007

Multimedialna kampania BGŻ skierowana do sektora MŚP

Ruszyła kampania BGŻ skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Jej celem jest poinformowanie o kompleksowym pakiecie dla firm z tego...

29 maja 2007

M&M's w kampanii na środkach komunikacji miejskiej

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania M&M's (Masterfoods) na autobusach i tramwajach w największych miastach Polski. Kreacja wykorzystuje właściwości nośników. Postacie M&M's...

29 maja 2007

Nowi partnerzy Fresh Solutions

Do grona partnerów agencji interaktywnej Fresh Solutions dołączyły agencje interaktywne z Pomorza, Wielkopolski oraz Dolnego Śląska: Arttel, MediaRoll, Ldesign, Studio...

29 maja 2007

Nadawca stacji Moja TV chce stworzyć kanał teleshoppingowy

Spółka Media Ekspert, właściciel koncesji stacji poradnikowej Moja TV, pracuje nad kanałem telezakupowym. Projekt ma ruszyć jesienią br. Nadawca chce,...