M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 czerwca 2007

Value Media przygotowało kampanię dla Alpine, marki samochodowego sprzętu audio

Ruszyła kampania promująca samochodowe systemy multimedialne japońskiej firmy Alpine. W skład systemów wchodzą m.in. radioodtwarzacze, stacje multimedialne oraz urządzenia nawigacyjne....

4 czerwca 2007

Krzesło elektryczne w reklamie Dog in the Fog

Krzesło elektryczne pojawia się w najnowszej reklamie Dog in the Fog (Kompania Piwowarska). W spocie strażnicy więzienni opowiadają dowcipy mężczyźnie,...

4 czerwca 2007

DougFaberFamily i Starcom przygotowały projekt dla farb marki Magnat

Agencja reklamowa DougFaberFamily i dom mediowy Starcom przygotowały kolejną falę kampanii farb do wnętrz Magnat firmy Śnieżka SA. Działania mają...

4 czerwca 2007

Paralotna współpracuje przy programie lojalnościowym Henkel Klub

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała dla firmy Henkel nową komunikację programu lojalnościowego Henkel Klub. Program wspiera sprzedaż marek: Ceresit, Thomsit, Metylan,...

4 czerwca 2007

NiceDay przygotowała visual dla marki Kotanyi

Agencja reklamowa NiceDay opracowała visual materiałów BTL dla serii przypraw do grillowania firmy Kotanyi. Twarzą kampanii pod hasłem "Piekielnie dobre"...

4 czerwca 2007

Radio Wawa patronem trasy koncertowej Ich Troje Avans Tour

Radio Wawa objęło patronat nad letnią trasą zespołu Ich Troje Avans Tour. Koncerty odbędą się w 30 miastach Polski. Pierwszy...

4 czerwca 2007

Gruppa66 Ogilvy i Kompania Piwowarska zakończyły współpracę

Agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy przestanie obsługiwać markę piwa Pilsner Urquell z portfolio Kompanii Piwowarskiej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nieznane są powody...

4 czerwca 2007

Awanse w Young & Rubicam Brands

W agencji reklamowej Young & Rubicam Brands zostali awansowani pracownicy w działach obsługi klienta i kreacji. Małgorzata Nęcka awansowała ze...

4 czerwca 2007

Według raportu SAR najwięcej zarabiają dyr. kreacji, nawet ponad 580 tys. zł rocznie

Kolejna edycja raportu przygotowana na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, dotycząca wysokości zarobków w branży reklamowej "Compensation Report", trafiła do rąk...

4 czerwca 2007

Jarosław Kurski pierwszym zastępcą naczelnego "Gazety Wyborczej"

Jarosław Kurski (44 lata) został 1 czerwca pierwszym zastępcą Adama Michnika, redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej" (Agora SA). Kurski objął nowe...

5 czerwca 2007

Logo wrocławskiego Magnolia Parku autorstwa agencji Kot Bury

Agencja Kot Bury jest twórcą logo regionalnego centrum Magnolia Park, które zostanie otwarte jesienią br. we Wrocławiu. Centrum określane jest...

5 czerwca 2007

"Polityka" z "Pomocnikiem historycznym" wsparta promocją

Bieżący numer "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wchodzi do sprzedaży wyjątkowo we wtorek, a nie w środę, ze względu na tzw....

5 czerwca 2007

Uzupełnienie: "Polityka" wykorzystała kreację AdWorks

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" z 30 maja br. pt. ""Polityka" wykorzystała na okładce layout reklam marki...

5 czerwca 2007

Magdalena Sadowska market research directorem w Esteem

Magdalena Sadowska objęła stanowisko market research directora w Esteem Brand Strategies, agencji doradztwa strategicznego. Zastąpiła na nim Radosława Gawędzkiego, który...

5 czerwca 2007

Trzy awanse i trzy nowe osoby w Vizeum Polska

Trzy osoby awansowały w strukturach domu mediowego Vizeum Polska (Aegis Media). Piotr Borowski, dotychczas senior connections planner, objął stanowisko connections...

5 czerwca 2007

PBC zmniejszyły liczbę wskaźników czytelnictwa

Rada nadzorcza Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) na wniosek zespołu metodologicznego zmniejszyła liczbę wskaźników czytelnictwa do trzech, co uwzględnia już aktualna...

5 czerwca 2007

Sare bada możliwości wykorzystania poczty elektronicznej

Ruszyła czwarta fala badania dotyczącego wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Przeprowadzi je specjalizująca się w e-mail marketingu firma Sare. Tegoroczne...

5 czerwca 2007

In & Out dba o wizerunek aktorki Katarzyny Bujakiewicz

Agencja In & Out Pracownia Komunikacji rozpoczęła współpracę z Katarzyną Bujakiewicz. Agencja ma zadbać o wizerunek oraz prowadzi impresariat aktorki....

5 czerwca 2007

McDonald's świętuje 15-lecie działalności w Polsce

McDonald's rozpoczął działania z okazji 15-lecia istnienia firmy w Polsce. Konsumentom McDonald's zaproponował promocję "Gwiazdy McDonald's". Jest to nowe menu...

5 czerwca 2007

3M chce obdarować dziennikarzy kamizelkami odblaskowymi

3M Poland postanowiła opracować specjalną kamizelkę odblaskową dla dziennikarzy, zwłaszcza tych pracujących w terenie. Inicjatywa jest przejawem wieloletniego angażowania firmy...

5 czerwca 2007

Kid & Young oraz Y&R prowadzą nowy projekt Danone

Od czerwca br. w każdym opakowaniu serków Danonki (Danone) konsumenci będą mogli znaleźć kolorowe patyczki w kształcie różnych prehistorycznych gadów...

5 czerwca 2007

BBDO i Media Direction OMD realizują projekt dla marki Winterfresh

"Winterfresh - ułatwia zbliżenie" - pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki gum do żucia Winterfresh z portfolio firmy...

5 czerwca 2007

L'Oreal realizuje pierwszą lokalną kampanię Elseve

L'Oreal Polska prowadzi pierwszą w historii marki L'Oreal Paris lokalną kampanię szamponów Elseve. Akcja reklamowa ma na celu zbudowanie świadomości...

5 czerwca 2007

Apart reklamuje brylanty, korzystając z wizerunku Anety Kręglickiej

Sieć salonów jubilerskich Apart rozpoczęła kampanię reklamową kolekcji brylantów, której twarzą została Aneta Kręglicka, była Miss Świata. Reklamy z jej...

5 czerwca 2007

Bauer wyda 3 mln zł na tegoroczne kampanie "Świata Kobiety"

Wydawnictwo Bauer zamierza do końca tego roku wydać 3 mln zł na na działania promocyjne magazynu "Świat Kobiety". Obecnie spółka...

5 czerwca 2007

FX Media przygotował internetową kampanię Prima 3 w 1

Sara Lee Coffee and Tea Poland wprowadziła kawy rozpuszczalne w saszetkach typu 3 w 1. W ten sposób marketer uzupełnił...

5 czerwca 2007

Glob Media realizuje kampanie ambientowe dla Freeq

Glob Media na zlecenie domu mediowego ZenithOptimedia prowadzi kampanie ambientmediowe dla piwa Freeq (Grupa Żywiec). Jedna z nich ruszyła w...

5 czerwca 2007

Coty wprowadza na polski rynek zapachy marki Barbie

Coty Polska będzie dystrybutorem kosmetyków zapachowych Puig Beauty & Fashion Group. Początkowo będą to takie marki, jak Antonio Banderas i...

5 czerwca 2007

Wyjaśnienie: Brand Connection, Glob Media i Awangarda realizują projekt dla Olympusa

W nawiązaniu do informacji "Brand Connection realizuje ambientową kampanię aparatu Olympus Mju 770SW" opublikowanej we wczorajszym wydaniu DS "MMP" wyjaśniamy,...

5 czerwca 2007

Elżbieta Pyzel key account managerem w Media Direct

Elżbieta Pyzel objęła stanowisko key account managera w dziale reklamy magazynu "Życie Handlowe", wydawanym przez Media Direct. Będzie odpowiedzialna za...

5 czerwca 2007

Mastercook inwestuje w promocję i kampanię reklamową

Rozpoczęła się loteria promująca zakup pralek i lodówek marki Mastercook (FagorMastercook), która potrwa do października br. Akcja przebiega pod hasłem...

5 czerwca 2007

Jerzy Kępiński obejmie funkcję art directora w Touchpoint RC

Jerzy Kępiński obejmie funkcję art directora w agencji marketing services Touchpoint RC. Wcześniej był art directorem w agencji reklamowej Scholz...

5 czerwca 2007

Telefonia Dialog uruchomiła pilotaż telewizji interaktywnej

Telefonia Dialog rozpoczęła testy swoich usług telewizji interaktywnej, która ma wejść w skład potrójnej usługi sprzedawanej pod marką Dialog Media....

5 czerwca 2007

JWT autorem kampanii prasowej Energizer Lithium

Agencja reklamowa JWT przygotowała kampanię prasową Energizer Lithium mającą na celu zbudowanie świadomości marki i zakomunikowanie istnienia baterii Energizer Lithium....

5 czerwca 2007

Sieć Shell wykorzystuje w promocji markę Ferrari

Na stacjach paliwowych Shell ruszyła nowa kampania promocyjna nawiązująca do obchodzonej w tym roku rocznicy 60-lecia nawiązania współpracy technologicznej Shell...

5 czerwca 2007

Widownia "Jak oni śpiewają" w Polsacie wyniosła 5 mln osób

Podczas minionego weekendu według danych AGB Nielsen Media Research statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio dziennie 4 godziny i 42...

5 czerwca 2007

Uzupełnienie: Locomotiva autorem hasła "Małe jest kruche"

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" z 23 maja br. na temat projektu społecznego Ministerstwa Pracy i Polityki...

5 czerwca 2007

Maćkowiak zastępcą dyrektora, Swojak menedżerem ds. marketingu TV Biznes

Magdalena Maćkowiak objęła stanowisko zastępcy dyrektora i dyrektora marketingu w biurze reklamy TV Biznes. Ostatnio pełniła obowiązki szefa biura po...

5 czerwca 2007

Multikino Złote Tarasy buduje wizerunek

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa Multikina Złote Tarasy (kino będzie otwarte latem br., dokładna data nie została sprecyzowana). Obejmuje outdoor, prasę...

5 czerwca 2007

V&S rozważa adaptację kampanii "In an Absolut World" w Polsce

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra rozważa adaptację kampanii "In an Absolut World" w Polsce, ale nie podjęła jeszcze ostatecznych decyzji...

5 czerwca 2007

Według SAR średnio 240 tys. zł zarabia rocznie buying director w domu mediowym

Średnio 240 tys. wynosi roczne wynagrodzenie buying directora w domu mediowym. To jedna z najwyższych stawek raportowanych przez "Compensation report"...

6 czerwca 2007

Glob Media realizuje akcję ambientową na lotnisku dla Żywca

Glob Media na zlecenie Media Concept realizuje kampanię ambientową dla piwa Żywiec na lotnisku. Na taśmach bagażowych umieszczono karton Żywca....

6 czerwca 2007

Rekordowe otwarcie najnowszej części "Piratów z Karaibów"

Film "Piraci z Karaibów - na krańcu świata" ustanowił nowy rekord globalnego otwarcia, zarabiając 401 mln dol. w ciągu pierwszych...

6 czerwca 2007

Artur Adamczak prowadzi "Telekurier" w TVP3

Artur Adamczak jest drugim prowadzącym, obok Roberta Chodyły, ogólnopolski program "Telekurier" na antenie TVP3. Adamczak od dwóch lat jest dziennikarzem...

6 czerwca 2007

Witold Araszkiewicz brand managerem w Sara Lee Coffee and Tea Poland

Witold Araszkiewicz objął stanowisko brand managera kategorii miksów kawowych marki Prima w firmie Sara Lee Coffee and Tea Poland SA....

6 czerwca 2007

Piotr Przybyła i Marcin Łaguniak dołączyli do agencji Nova Group

Marcin Łaguniak i Piotr Przybyła rozpoczęli pracę w agencji reklamowej Nova Group. Ich zatrudnienie związane jest m.in. z projektami realizowanymi...

6 czerwca 2007

EMLab oraz Great Open House nawiązują współpracę

Agencja experiential marketingu EMLab oraz agencja marketing services Great Open House nawiązują bliższą współpracę. Od czerwca spółki rozpoczynają współpracę w...

6 czerwca 2007

Ponad pół miliona wejść na stronę Penigry po tygodniu kampanii

Pierwszy tydzień kampanii telewizyjnej Penigry (Hasco-Lek) spowodował zarejestrowanie aż 563 tys. wejść na wortal www.penigra.pl. Kampanię telewizyjną wspierają działania reklamowe...

6 czerwca 2007

Janusz Dwornicki dyrektorem marketingu w firmie Gala SA

Janusz Dwornicki dołączył do zespołu spółki Gala SA, właściciela m.in. powstającego w Lublinie centrum handlowego Galeria Gala. To nowo utworzone...

6 czerwca 2007

Rusza TV McDonald's

Firma PPI ETC wprowadza do sieci McDonald's telewizję. Dzięki emitowanym teledyskom i muzyce chce ożywić restauracje i nadać im cieplejszy...