M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 czerwca 2007

Janmedia Interactive i Adv.pl pracują dla Militaria.pl

Internetowy sklep Militaria.pl (TM Tomasz Filipiak) powierzył agencji interaktywnej Janmedia Interactive usprawnienie i poprawę działalności użyteczności sklepu za pomocą systemu...

13 czerwca 2007

Nominacje w połączonych strukturach marketingu TP SA i Orange

Bartosz Dobrzyński, dotychczasowy szef usług BtoC (dyr. biura rynku masowego) PTK Centertel, awansował i obejmuje stanowisko dyrektora pionu marketingu telefonii...

13 czerwca 2007

FagorMastercook wspiera sprzedaż lodówek kampanią ATL

FagorMastercook rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej i PR-owej wspierającej produkty z linii Mastercook by Fagor. Działania promocyjne przebiegają pod hasłem...

13 czerwca 2007

Momentum Worldwide zorganizowała flash mob dla Banku BGŻ

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide zorganizowała flash mob dla Banku BGŻ. Kampania została przeprowadzona w 12 największych miastach Polski. Celem...

13 czerwca 2007

OMG Digital w nowej formule, kompetencje interaktywne w teamach klienckich OMG

Omnicom Media Group wprowadza zmiany w strukturze i formule działania OMG Digital, swojej dywizji interaktywnej. Kilku pracowników tej dywizji zasili...

13 czerwca 2007

Kamila Sypniewska nowym zastępcą naczelnej "Gali"

Kamila Sypniewska, dotychczas zastępca redaktora naczelnego miesięcznika "Elle" (Hachette Filipacchi Burda Polska), przeszła do G+J Polska, gdzie objęła stanowisko zastępcy...

14 czerwca 2007

Agnieszka Żukowska rozstaje się z G+J Polska

Agnieszka Żukowska, menedżer ds. projektów specjalnych tygodnika "Gala" (G+J Polska), rozstaje się z wydawnictwem. Pełniła funkcję od kwietnia br., a...

14 czerwca 2007

Paweł Blajer z "Rzeczpospolitej" najprawdopodobniej przejdzie do telewizji

Paweł Blajer, dotychczas kierownik działu prawa i podatków w "Rzeczpospolitej" (Presspublica), odchodzi wkrótce z wydawnictwa i najprawdopodobniej, jak dowiedzieliśmy się...

14 czerwca 2007

"Poradnik Domowy" uatrakcyjnia zawartość merytoryczną

"Poradnik Domowy" (Agora SA) uatrakcyjnia zawartość merytoryczną. Pierwsze zmiany przyniosą już wydania letnie miesięcznika, kolejne są planowane na jesień br....

14 czerwca 2007

Persil ma 100 lat, Henkel wprowadza nowy wariant proszku - Persil Gold

Henkel z okazji 100. rocznicy obecności na rynku marki Persil wprowadził nowy jej wariant - Persil Gold. Nowa formuła proszku...

14 czerwca 2007

"Dziennik" drugi miesiąc z rzędu liderem rankingu Instytutu Monitorowania Mediów

"Dziennik“ (Axel Springer Polska) drugi miesiąc z rzędu został liderem rankingu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce,...

14 czerwca 2007

Janmedia Interactive i 3K Projects uruchomiły sklep internetowy ŚwiatGPS.pl

Agencja interaktywna Janmedia we współpracy z 3K Projects uruchomiła sklep internetowy ŚwiatGPS.pl. Projekt tworzono w dwóch etapach. W marcu uruchomiono...

14 czerwca 2007

HP reklamuje promocję produktową dla MŚP

HP Polska w radiu i internecie reklamuje promocję urządzeń wielofunkcyjnych HP LaserJet (drukarka, ksero, skaner i faks w jednym), których...

14 czerwca 2007

Maspex inwestuje w nową kategorię - soki świeże Tymbark

Maspex jako drugi po firmie Hortex Holding producent soków owocowych wchodzi w nową kategorię soków ze świeżych owoców. Wprowadza nową...

14 czerwca 2007

BMW Polska proponuje w kampanii leasing BMW z serii 3

BMW Polska rozpoczęło kampanię informacyjną pod hasłem "Zmień auto na najlepsze". Jest to możliwość wzięcia w leasing nowego BMW z...

14 czerwca 2007

Michał Soroczyński odchodzi z TBWA, rozpocznie własną działalność

Michał Soroczyński, dyr. strategiczny TBWA, odchodzi z agencji. Dalszą karierę zawodową zamierza rozwijać w ramach własnej działalności doradczej. Firmę będzie...

14 czerwca 2007

Tok FM z nową oprawą muzyczną

Ponadregionalne Radio Tok FM ma nową oprawę muzyczną. Jej autorem jest Wojciech Olszak, szef muzyczny stacji. - Nowa oprawa muzyczna...

14 czerwca 2007

200 tys. zł kosztowała nowa kampania Atlasa na Litwie

Pod hasłem "Kolory ciepła" prowadzona jest na Litwie kampania reklamowa produktów Grupy Atlas. Producent rynku chemii budowlanej promuje tam tynki...

14 czerwca 2007

Browar Belgia reklamuje Gingers Lime

Browar Belgia rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową promującą nowy wariant piwa Gingers Lime (o smaku limonki). - Kampania skierowana jest przede...

14 czerwca 2007

Serial "Ranczo" pierwszym serialem dostępnym w internecie w wersji dla niewidomych

TVP SA udostępniła w internecie pierwszy polski program telewizyjny przygotowany z myślą o osobach niewidomych - serial "Ranczo". Dzięki tzw....

14 czerwca 2007

Interia uruchomiła mobilną wersję portalu

Interia uruchomiła mobilną wersję portalu, która umożliwia przeglądanie najciekawszych serwisów z poziomu telefonu komórkowego. Portal mobilny dostępny jest w telefonach...

14 czerwca 2007

Polskie Radio Szczecin organizuje mistrzostwa dziennikarzy w piłce nożnej

Polskie Radio Szczecin organizuje Mistrzostwa Polski Dziennikarzy Rozgłośni Publicznych w Piłce Nożnej "Baltic Radio Cup". W dniach 19-20 czerwca odbędzie...

14 czerwca 2007

Informacje o sprzedaży Luksusowej przedwczesne - uważa prezes V&S Luksusowa Zielona Góra

Pojawiające się na rynku informacje o możliwej sprzedaży marki Luksusowa są przedwczesne - uważa Krzysztof Grudziński, prezes V&S Luksusowa Zielona...

14 czerwca 2007

Galeo prowadzi swoją pierwszą kampanię telewizyjną

Ruszyła kampania telewizyjna przypraw Galeo - pierwsza w historii tej marki. Objęła wszystkie stacje ogólnopolskie i wybrane kanały tematyczne. Wizerunkowy...

14 czerwca 2007

Grand Prix i 10 statuetek w konkursie Golden Arrow

Jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznało Grand Prix, 10 statuetek Golden Arrow oraz 17 wyróżnień. Do konkursu napłynęło 120...

14 czerwca 2007

Paulina Maszewska PR managerem w Mediatak

Paulina Maszewska objęła stanowisko public relations managera w Mediatak, domu sprzedaży prasy regionalnej. Przeszła do Mediatak z agencji Sigma. Wcześniej...

14 czerwca 2007

"Super Express" z serią "Hity na czasie"

Od dziś w czwartki co dwa tygodnie każde wydanie "Super Expressu" będzie można kupić z płytą "Hity na czasie". Kolekcja...

14 czerwca 2007

Agencja Schulz ma inwestora kapitałowego, planuje akwizycje

Agencja reklamowa Schulz pozyskała inwestora kapitałowego - spółkę Jatex Finanse. Inwestor ma umożliwić zdynamizowanie rozwoju agencji. Nie udało nam się...

14 czerwca 2007

Rusza Destylator.pl - wyszukiwarka informacji marketingowych

VFP Communications, wydawca m.in. tygodnika "Media & Marketing Polska", wprowadza serwis Destylator.pl, największe i najszybsze archiwum informacji o mediach, marketingu...

14 czerwca 2007

Rada Reklamy uznała reklamy Wyeth i CroppTown za nieetyczne

Zespoły orzekające Komisji Etyki Reklamy działające przy Radzie Reklamy uznały reklamy firmy farmaceutycznej Wyeth oraz odzieżowej LPP (marka CroppTown) za...

14 czerwca 2007

Maja Majewska naczelną wrocławskiego oddziału "Echa Miasta"

Maja Majewska została nową redaktor naczelną wrocławskiego oddziału bezpłatnego "Echa Miasta" (spółka Media4mat). Zastąpiła Zbigniewa Górniaka, który rozstał się z...

14 czerwca 2007

Piknik kulturalny "Gazety Wyborczej" wspiera kampania

Stołeczna "Gazeta Co jest grane", piątkowy dodatek do "Gazety Wyborczej" (Agora SA), w najbliższą sobotę organizuje piknik kulturalny w Królikarni....

14 czerwca 2007

Nowe osoby w zespole EMLab

Do zespołu EMLab dołączyły trzy nowe osoby: Aleksandra Kowalska objęła stanowisko project executive (wcześniej pracowała w agencji IQ Marketing w...

14 czerwca 2007

Michał Dominik dyrektorem generalnym w Browarze Belgia

Michał Dominik został nowym dyrektorem generalnym Browaru Belgia. Z wykształcenia jest magistrem inżynierem chemii, a większość swojego życia zawodowego spędził,...

14 czerwca 2007

Projekt logo Webpublica autorstwa Michała Bergera trafił do "Graphic Design USA".

Projekt logo autorstwa Michała Bergera, dyrektora kreatywnego San Markos - Republiki Dobrej Marki, został opublikowany w Raporcie 2007 prestiżowego magazynu...

14 czerwca 2007

Martis Consulting pracuje dla Zakładów Azotowych w Tarnowie

Agencja Martis Consulting podpisała umowę z Zakładami Azotowymi w Tarnowie dotyczącą komunikacji z mediami i rynkiem finansowym (PR/IR) przy wprowadzaniu...

14 czerwca 2007

Kolanowska i Jeziorek nowymi osobami w zespole Mediaedge:cia

Jowita Kolanowska i Joanna Jeziorek dołączyły do zespołu domu mediowego Mediaedge:cia. Kolanowska objęła stanowisko TV plannera buyera w zespole Marty...

14 czerwca 2007

Piotr Garlej dołączył do działu kreacji agencji reklamowej Koledzy

Piotr Garlej dołączył do zespołu agencji reklamowej Koledzy Strategia & Kreacja. Objął w niej stanowisko copywritera. Wcześniej pracował na tym...

15 czerwca 2007

Grandes Kochonos przygotował kreację "Helikoptery" dla Lecha

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej "Będzie się działo!" marki piwa Lech (Kompania Piwowarska). Spot reklamowy “Helikoptery" przygotowany przez agencję Grandes...

15 czerwca 2007

Sprostowanie: Michał Dominik zastąpił w Browarze Belgia Aleksandra Chmielewskiego

We wczorajszym DS "MMP" podaliśmy, że Michał Dominik, nowy dyrektor generalny w Browarze Belgia, zastąpił na stanowisku Philippe'a Van Steene'a....

15 czerwca 2007

VA Strategic Communications realizuje pierwszą wspólną kampanię DnB Nord i BISE

Agencja reklamowa VA Strategic Communications jest autorem kampanii promującej faktoring dla Banku DnB Nord Polska. Projekt skierowany jest głównie do...

15 czerwca 2007

L'Oreal wykorzystuje Doutzen Kroes w reklamach NutriBronze

L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową nowej linii kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy i ciała NutriBrozne marki L'Oreal Paris. W reklamie...

15 czerwca 2007

Motor-Presse wprowadza drugi testowy numer "Runner's World"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadza do sprzedaży drugi z trzech zaplanowanych na ten rok numerów "Runner's World". Magazyn ukazuje się w...

15 czerwca 2007

TVP przeprowadzi badania jakościowe przed rewitalizacją programów

Biuro Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej SA zamierza do końca br. zrealizować badania jakościowe, na podstawie których zostaną odświeżone emitowane...

15 czerwca 2007

eFresh buduje serwis dla PBG

Agencja interaktywna eFresh zbuduje serwis internetowy dla firmy PBG Dom, która jest spółką zależną w grupie kapitałowej PBG. Umowa została...

15 czerwca 2007

Uzupełnienie: Praca Leo Burnett w konkursie ADCE

W konkursie Art Directors Club of Europe nominację otrzymała również niewymieniona w informacji w DS "MMP" z 13 czerwca br....

15 czerwca 2007

Wrangler wdraża europejski projekt promocyjny w Polsce

Firma odzieżowa Wrangler (VF Polska Distribution) rozpoczyna ogólnoeuropejską akcję pod hasłem "Wrangler Wanted Experience" w trzech miastach Europy. W ramach...

15 czerwca 2007

SMAR rozpoczyna nieoficjalne rozmowy na temat kształtu organizacji

Rafał Betlejewski, dyr. kreatywny i współwłaściciel agencji reklamowej Koledzy Strategia & Kreacja, poinformował, że w związku z dużym zainteresowaniem utworzeniem...

15 czerwca 2007

Katarzyna Kowalska i Jacek Wójcik w G7; wkrótce kolejne osoby

Do zespołu kreacji agencji reklamowej G7 dołączyły nowe osoby. Katarzyna Kowalska objęła stanowisko senior copywritera (wcześniej w Publicis), będzie pracować...

15 czerwca 2007

Joanna Mazurek i Robert Chudzik w zespole kreacji Grey

Joanna Mazurek, copywriter, i Robert Chudzik, art director, którzy rozstali się z działem kreacji agencji reklamowej DougFaberFamily (patrz DS "MMP"...