Piotr Dreszer, dyrektor OTC, rozstaje się z Polpharmą
Piotr Dreszer, dyrektor działu OTC, rozstaje się z Polpharmą, największą polską firmą farmaceutyczną. Na razie nie wiadomo, kto go zastąpi,...
Piotr Dreszer, dyrektor działu OTC, rozstaje się z Polpharmą, największą polską firmą farmaceutyczną. Na razie nie wiadomo, kto go zastąpi,...
Agora SA, wydawca bezpłatnego "Metra", udostępniła ten dziennik w wersji elektronicznej na stronie www.metro.gazeta.pl. - Po raz pierwszy uruchomiliśmy e-wydanie...
Od wczoraj "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) dostępna jest w wersji cyfrowej w internetowym kiosku eGazety.pl. Roczna prenumerata tego dziennika kosztuje...
Bartosz Słota awansował na stanowisko brand managera ds. marketingu interaktywnego w Agros Novej, firmie przetwórstwa owocowo-warzywnego. Będzie koordynował całość komunikacji...
W sierpniu rusza kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Pij mleko! Będziesz wielki". Jest to kampania społeczna prowadzona cyklicznie od 2003...
Do 9 września br. potrwa kampania reklamowa pralek firmy Beko, producenta sprzętu AGD. Dwa spoty (30- i 10- sekundowe) zostały...
Gazeta.pl rozpoczęła współpracę w obszarze treści i usług mobilnych z polską firmą Psiloc, jednym z czołowych producentów oprogramowania dla telefonów...
Dawid Trzeciak objął nowo utworzone stanowisko PR managera portalu Ipo.pl. Odpowiada za dbanie o dobry wizerunek portalu, kontakt z mediami...
Umowa pomiędzy koncernem Danone a Kraft Foods w sprawie odsprzedania przez Danone w skali globalnej całego biznesu ciasteczkowego - w...
Grono.net, portal społecznościowy, udostępniło użytkownikom wersję mobilną swoich serwisów (m.grono.net). "Gronowicze" za pomocą komórki (czy urządzeń typu palmtop) mogą teraz...
Agencja reklamowa Salt & Pepper jest autorem kreacji nowej letniej promocji Telepizzy. Kampania prowadzona pod hasłem "Colatem tutaniej wychodzi" będzie...
Agencja reklamowa Koledzy Strategia & Kreacja oraz firma doradztwa finansowego Open Finance podpisały umowę o stałej współpracy. Zawarcie kontraktu nie...
Portal Infor.pl zmodyfikował serwisy profesjonalne. Są skierowane do księgowych, kadrowych, przedsiębiorców oraz pracowników administracji samorządowej i państwowej. Celem zmian jest...
Spółka Tygodnik Powszechny wydająca "Tygodnik Powszechny" ma nowy zarząd i powołała nowy organ - radę nadzorczą. Prezesem zarządu został Jacek...
Robert Swaczyński, redaktor naczelny dwutygodnika "Bravo" (Wydawnictwo Bauer), rozstał się z tytułem i wydawnictwem. Jego dalsze plany zawodowe w tej...
"A mój facet umie zmieść wszystko z powierzchni ziemi", "A mój tata ciągle zasuwa" i "Świetnie wiążę koniec z końcem"...
Firma Prymat wprowadza do swojego portfolio nową linię produktów - bułkę tartą. Pojawi się ona w trzech rodzajach: bułka tarta...
W przyszłym roku mogą ruszyć kolejne dwie cyfrowe platformy satelitarne. Nad własną platformą pracuje Telewizja Polska. Uruchomienie projektu pozwoli znacząco...
Nivea Polska ruszyła z kampanią reklamową Creme Gelu, najnowszego produktu z linii Nivea Styling. Kampanię przygotowała agencja Ad Fabrika FCB...
Gadu-Gadu, spółka będąca właścicielem najpopularniejszego w kraju komunikatora internetowego (5,9 mln użytkowników), w I poł. br. osiągnęła 9,31 mln zł...
On Board PR, firma świadcząca usługi doradztwa public relations, rozpoczyna kolejny etap współpracy z kanałem Foxlife. Po zamknięciu etapu launchu...
Aldentro, spółka Andrzeja Muszyńskiego, wyspecjalizowana w działaniach branded content, pracuje przy obsłudze serialu "Barwy szczęścia". Od jesieni br. będzie go...
Agencja public relations 4D Media Relations rozpoczyna współpracę z firmą Edimax Technology, producentem sprzętu sieciowego. Do zadań agencji należy pełna...
Kanał kobiecy TVN Style wprowadzi od września br. nową ramówkę. Wśród jesiennych nowości stacji jest dziesięć programów, cztery z nich...
Producent programów telewizyjnych ATM Grupa sprzedała Telewizji Polsat prawa autorskie do pierwszej serii odcinków serialu "Ekipa". Wartość transakcji wyniosła 11,2...
Piotr Chmielecki został brand managerem w firmie Brown Forman Polska zajmującej się produkcją, dystrybucją i sprzedażą napojów alkoholowych. Zajmie się...
One-2-One, spółka specjalizująca się w technologiach mobilnych, wyprodukowała program telewizyjny "Szalona aukcja" dla TVP. Emisja rozpoczęła się na antenie TVP1...
Sfinks Polska, właściciel sieci restauracji Sphinx (a także Polskie Jadło), zorganizował dla niej akcję promocyjną "Muzyczne rozDANIE". Akcja organizowana jest...
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej chce wypromować ofertę stacji wśród zagranicznych reklamodawców. Szuka obecnie partnerów na różnych rynkach, którzy reprezentowaliby ofertę...
Młodzieżowa telewizja interaktywna 4fun.TV wprowadza nową komunikację wizualną stacji. Odświeżeniu ulegnie również logo stacji. Według kierownictwa firmy zmiany związane są...
Biuro reklamy Grupy Wydawniczej "Infor" SA od 6 sierpnia zatrudni trzy kolejne osoby. Marta Wołowska i Dorota Frydryszewska dołączą do...
Mieisęcznik "Elle" (Hachette Filipacchi Burda Polska) od numeru wrześniowego rozpoczyna akcję marketingową Elle KinoPreview pod hasłem "Poznaj z Elle świat...
Studio DN przygotowało nowe wizualizacje opakowań jogurtów marki Twist z portfolio firmy Bakoma. Zrealizowany projekt obejmował stworzenie nowej identyfikacji marki...
Marek Twaróg został pełniącym obowiązki redaktorem naczelnym "Słowa Polskiego Gazety Wrocławskiej" (grupa wydawnicza Polskapresse). Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Niczewską,...
Electronic Arts Polska, polski oddział światowego lidera w grach komputerowych i konsolowych, planuje na koniec września br. start kampanii launchowej...
ACP Pharma będzie wydawać nowy magazyn kierowany do właścicieli i pracowników aptek "Z nami zdrowiej - Magazyn dla farmaceutów". Zastąpi...
Agencja Butik Kreatywny En Vogue rozpoczęła obsługę firmy Akme Studio. Odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii komunikacji marketingowej oraz...
Firma motoryzacyjna Toyota Motor Poland planuje na jesień br. kontynuację działań pod hasłem "Złota era Toyoty". Przypomnijmy, że pod tym...
Ziemowit Nowak dołączył do zespołu agencji reklamowej Fresh. Objął stanowisko specjalisty ds. e-marketingu. Dotychczas był freelancerem. Zatrudnienie Nowaka w agencji...
Nordea Bank Polska rozpoczął nową kampanię reklamową oferty inwestycyjnej pod hasłem: "Nordea Inwestor. 2 x większy kapitał na starcie". Po...
Sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika "Play" (nr 7/2007), po przeprowadzonym relaunchu, jak powiadomił wydawca - Axel Springer Polska, wyniosła ok. 50...
Nie wiadomo, czy planowana na wrzesień br. kampania reklamowa promująca Łódź w angielskiej telewizji BBC dojdzie do skutku. Jak dotąd...
Media należące do Agory SA współpracują ze Stowarzyszeniem "Dwa Brzegi" przy pierwszej edycji Festiwalu Filmu i Sztuki "Dwa Brzegi", który...
Od sierpnia utworzono w strukturze 180° Public Relations (należącej do grupy Leo Burnett Warszawa) nowe stanowisko executive PR directora, które...
Katarzyna Bruździńska została new business managerem w agencji Xandu. Wcześniej, od stycznia 2006 roku, związana była z agencją Punkt, gdzie...
Jarosław Łuczka dołączył do powstającego biura reklamy nowego projektu Polskapresse, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji objął funkcję dyrektora działu...
9,5 mln zł kosztować będzie kampania wizerunkowa Dolnego Śląska prowadzona od września br. do maja 2008 roku. Jej celem będzie...
Interia.pl SA miała w I półroczu zysk na poziomie 5,1 mln zł i przychody na poziomie 30,9 mln zł, podano...
"Hobby, które wzmocni Twój biznes" - to hasło toczącej się po raz pierwszy ogólnopolskiej kampanii promującej golfa prowadzonej w ramach...
Jakub Staśkiewicz dołączył do zespołu Universal McCann. Jako media planner ma obsługiwać Herbapol, Polpharmę oraz Jutrzenkę. Staśkiewicz pracował wcześniej w...