M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 sierpnia 2007

Timex wykorzysta wizerunek maratończyka Rafała Wójcika

Firma Timex Group Polska, polski oddział Timex Corporation, została sponsorem polskiego maratończyka Rafała Wójcika. Strony podpisały umowę w tej sprawie....

21 sierpnia 2007

Wojownicy przygotowali projekt komunikacyjny dla Perły Sudetów

Spółka Feax promuje na Dolnym Śląsku wodę mineralną Perła Sudetów. Kampania reklamowa, która potrwa do końca sierpnia br., prowadzona jest...

21 sierpnia 2007

Natalia Dudek z-cą dyrektora kolportażu Polskapresse

Natalia Dudek na początku września br. obejmie stanowisko zastępcy dyrektora kolportażu grupy Polskapresse. W ramach jej obowiązków będzie m.in. przygotowywanie...

21 sierpnia 2007

HFBP rozmawia o debiucie magazynu "Top Gear"

Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP) prowadzi rozmowy o poszerzeniu swojego portfolio w Polsce o męski magazyn "Top Gear", dowiedzieliśmy się...

21 sierpnia 2007

"Dziennik" wydaje serię "Niemiecki w 6 tygodni"

"Dziennik" (Axel Springer Polska) od najbliższej środy, 22 sierpnia br., rozpoczyna publikację nowego dodatku "Niemiecki w 6 tygodni" (jest to...

21 sierpnia 2007

Martis Consulting pracuje dla spółki Hardex SA

Agencja Martis Consulting rozpoczęła współpracę z producentem płyt pilśniowych firmą Hardex SA. Chodzi o realizację projektów w zakresie komunikacji z...

21 sierpnia 2007

Witold Jajszczok rozstał się z Polskim Towarzystwem Wspierania Przedsiębiorczości

Witold Jajszczok, odpowiedzialny za działania public relations w Polskim Towarzystwie Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP), wydawcy m.in. magazynu gospodarczego "Nowy Przemysł", rozstał...

21 sierpnia 2007

"Gala" patronem książki Ewy Wojciechowskiej o Miss Poloniach

"Gala" (G+J Polska) została patronem prasowym książki "A jednak warto..." o historiach Miss Polonii z lat 1983-2006, autorstwa Ewy Wojciechowskiej,...

21 sierpnia 2007

Agora wprowadzi prenumeratę teczkową "Gazety Wyborczej" z płytami

Agora SA wprowadziła do swojej oferty możliwość skorzystania z tzw. prenumeraty teczkowej "Gazety Wyborczej" razem z płytami. Nowa propozycja dotyczy...

21 sierpnia 2007

Odcinki "Ekipy" na DVD w "Bibliotece Gazety" poprzedzą debiut serialu

Telewizja Polsat i "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) współpracują przy serialu "Ekipa". Ruszyła wspólnie realizowana kampania promocyjna serialu pod hasłem "Oni...

21 sierpnia 2007

Studio DN zrealizowało projekt dla marki Błyskawiczny Bill

Firma Melvit wprowadziła do sprzedaży płatki Błyskawiczny Bill w nowym, odświeżonym opakowaniu. Autorem nowego wizerunku jest Studio DN. Melvit specjalizuje...

21 sierpnia 2007

Castorama wprowadza nową markę własną Form

Sieć marketów budowlanych Castorama wprowadza nową markę własną Form. Brandem tym będą oznaczane produkty z wyższej półki wyróżniające się dobrą...

21 sierpnia 2007

Marta Konys account directorem w MRM Worldwide

Marta Konys awansowała na stanowisko account directora w agencji interaktywnej MRM Worldwide. Z firmą związana jest od 2003 roku. Wcześniej...

21 sierpnia 2007

MyPlace zorganizuje cykl eventów dla banku BZ WBK

Bank Zachodni WBK został klientem agencji eventmarketingowej MyPlace. Od września do listopada br. w 5 miastach Polski agencja zorganizuje dla...

21 sierpnia 2007

Polskapresse sprzedaje reklamowy Power Pakiet

Grupa Polskapresse rozpoczyna sprzedaż oferty Power Pakiet dla drobnych ogłoszeń motoryzacyjnych. Jedno ogłoszenie będzie publikowane w sześciu dziennikach, dwóch tygodnikach,...

21 sierpnia 2007

Believe realizuje projekt dla marki Duracell w krajach nadbałtyckich

Agencja reklamowa Believe przygotowała trzy serwisy internetowe dla marki Duracell w krajach bałtyckich (Estonia, Litwa, Łotwa). Wsparciem dla serwisów internetowych...

21 sierpnia 2007

Małgorzata Dziubała marketing managerem marki Knorr

Małgorzata Dziubała zastąpi Monikę Rut na stanowisku marketing managera brandów Knorr i Amino z portfolio Unilevera. Wcześniej pracowała na stanowisku...

22 sierpnia 2007

Believe organizuje konkurs internetowy dla marki Duracell

Ruszyła druga edycja internetowego FotoKonkursu Duracell pt. "Bezcenne chwile" (www.duracellfoto.pl) przygotowana przez agencję reklamową Believe. Według przedstawicieli agencji decyzja o...

22 sierpnia 2007

Maciej Klaś awansuje w dziale strategii Demo

Maciej Klaś awansował na stanowisko strategy & analysis plannera w agencji reklamowej Demo Effective Launching. Klaś pracuje w Demo od...

22 sierpnia 2007

Bartosz Maciejczak senior media plannerem w U2 Media

Bartosz Maciejczak dołączył do zespołu domu mediowego U2 Media. Objął stanowisko senior media plannera. Do U2 Media przeszedł z Initiative...

22 sierpnia 2007

"Wprost" z najwyższą sprzedażą w czerwcu, "Polityka" - w pierwszym półroczu br.

"Wprost" (AWR "Wprost") osiągnęło najwyższą średnią sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii za czerwiec br., ale liderem sprzedaży za pierwsze półrocze...

22 sierpnia 2007

Herbapol Lublin wspiera reklamą Figurę1 i Figurę2

Ogólnopolska kampania reklamowa wspiera herbatki ziołowe Figura1 i Figura2 Herbapolu Lublin. Trzon kampanii stanowią spoty telewizyjne emitowane pod hasłem "Mam...

22 sierpnia 2007

"Gazeta" z książką i cyklem dla zbieraczy i smakoszy grzybów

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) w najbliższą sobotę ukaże się z "Atlasem grzybów". Cena "Gazety" z atlasem przygotowanym we współpracy z...

22 sierpnia 2007

Ergo Hestia intensyfikuje wsparcie dla polis komunikacyjnych

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia wprowadziło niedawno nową taryfę ubezpieczeń komunikacyjnych. Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Ergo Hestii ds. marketingu i...

22 sierpnia 2007

Linda Evangelista w reklamach linii Demaq Expert

L'Oreal Polska wprowadził na rynek nową linię kosmetyków L'Oreal Paris o nazwie Demaq Expert. Są to produkty przeznaczone do demakijażu...

22 sierpnia 2007

Edipresse przygotowuje luksusowe wydanie "Vivy!"

Edipresse Polska w drugiej połowie października br. opublikuje luksusowe wydanie dwutygodnika "Viva!". Będzie to jednorazowa akcja wydawnicza. Magazyn ma się...

22 sierpnia 2007

TVP odpowiada na zarzuty Romana Giertycha dotyczące reklam wyborczych

Telewizja Polska wydała oświadczenie, w którym odpiera wszystkie zarzuty, jakie pod jej adresem wysunął Roman Giertych z Ligi Polskich Rodzin...

22 sierpnia 2007

"Echo Miasta" wprowadza do oferty nowe produkty reklamowe

"Echo Miasta", gazeta bezpłatna wydawnictwa Media4mat, od początku września br. wprowadza nową, jesienną ofertę reklamową. Są to produkty: "czwórka gazetowa"...

22 sierpnia 2007

JWT Polska autorem międzynarodowego projektu dla firmy Bayer

Agencja reklamowa JWT Polska jest autorem kampanii dla marki Rennie (lek na zgagę) firmy Bayer, która będzie emitowana w 20...

22 sierpnia 2007

Loyalty Partners ma wejść do Polski, wybiera dom mediowy

Loyalty Partners, firma wyspecjalizowana w obsłudze programów lojalnościowych, ma wejść wkrótce na polski rynek. Obecnie działa w Czechach i na...

22 sierpnia 2007

Według Pentagonu Polsat Sport to najbardziej profesjonalna stacja sportowa

Firma badawcza Pentagon Research przeprowadziła na przełomie czerwca i lipca br. badanie dotyczące oceny transmisji sportowych w poszczególnych stacjach telewizyjnych....

22 sierpnia 2007

E-Muzyka chce zarabiać na muzyce w sieci, planuje debiut na GPW

Powstała w 2004 r. spółka E-Muzyka planuje w czwartym kwartale br. debiut na warszawskiej giełdzie. Chce w ten sposób pozyskać...

22 sierpnia 2007

PM będzie sprzedawać czas reklamowy w nowych kanałach tematycznych

PM, biuro sprzedaży Polsatu, TV4 i TV Puls, zapowiada, że będzie równolegle brokerem reklam dla nowych stacji tematycznych, spoza portfolio...

22 sierpnia 2007

Magdalena Basiak koordynatorem w Akademii Marki

Magdalena Basiak dołączyła do zespołu Akademii Marki, obejmując stanowisko koordynatora ds. szkoleń. Wcześniej była związana z branżą konsultingowo-badawczą. Od czterech...

22 sierpnia 2007

Maciej Gontarz pokieruje agencją interaktywną w ramach ZOG Poland

Maciej Gontarz tworzy agencję interaktywną w ramach struktury ZenithOptimedia Group Poland. Jej marka nie została na razie ujawniona. Gontarz będzie...

22 sierpnia 2007

Limitowany, bezalkoholowy Harnaś na letnie skoki narciarskie

Marka Harnaś z portfela Carlsberg Polska po raz kolejny jest sponsorem rozgrywek letniej Grand Prix w skokach narciarskich - Zakopane...

22 sierpnia 2007

Marka 5-10-15 zmienia strategię i inwestuje w komunikację

Komex, właściciel marki odzieży dla dzieci 5-10-15, zdecydował się na zmianę swojej dotychczasowej strategii marketingowej. Odświeżeniu mają ulec wizerunek marki...

22 sierpnia 2007

Polsat wzmocni ofertę serialową i rozrywkową; stacja inwestuje w filmy

W jesiennej ramówce telewizji Polsat pojawią się trzy nowe seriale: "Wojna i pokój" (międzynarodowa produkcja, w którą zaangażował się Polsat)...

22 sierpnia 2007

YouTube rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w Polsce

Należący do Google popularny serwis wideo YouTube będzie sprzedawał reklamy. 10-sek. spoty reklamowe będą emitowane podczas oglądania wybranych materiałów. Chodzi...

22 sierpnia 2007

Touchpoint RC i PanMedia Western realizują urodzinowy projekt Providenta

Provident Polska z okazji 10. rocznicy działalności zorganizował dla swoich klientów loterię, w której do wygrania jest 10 samochodów Skoda...

23 sierpnia 2007

Olympus Polska planuje wsparcie sprzedaży aparatów kompaktowych

Cyfrowa lustrzanka Olympus E-510 otrzymała prestiżową nagrodę EISA jako najlepszy aparat konsumencki tego roku. Z tej okazji Olympus Polska przygotował...

23 sierpnia 2007

Tomasz Leszko szefem marketingu lodów w Nestle

Tomasz Leszko, ostatnio kierownik marketingu w Cadbury Wedel, objął funkcję kierownika marketingu w Nestlé Ice Cream Polska. Zajmie się budowaniem...

23 sierpnia 2007

Czeszka Sarka Baronova pokieruje marketingiem Nokii w Polsce

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia postanowił połączyć działy marketingu i sprzedaży w Polsce, na Słowacji i Czechach. Nowym szefem marketingu...

23 sierpnia 2007

Bob Strohmenger odpowiada za Red Bulla również w Polsce

Bob Strohmenger, który do końca czerwca br. był dyr. kreatywnym Leo Burnett w Rumunii, został dyrektorem kreatywnym agencji Kastner &...

23 sierpnia 2007

ITBC Communication pracuje dla Wrocławskiego Domu Maklerskiego

Agencja public relations ITBC Communication rozpoczęła współpracę z Wrocławskim Domem Maklerskim. Agencja ma zbudować znajomość marki Wrocławskiego Domu Maklerskiego w...

23 sierpnia 2007

Twenty Four Seven obsługuje Carbon Black Polska

Agencja Twenty Four Seven PR podpisała umowę na obsługę public relations z firmą Carbon Black Polska. Prace nad pierwszym projektem...

23 sierpnia 2007

Nutricia globalnie wybiera Leo Burnett; w Polsce bez decyzji

Koncern Royal Numico (należy do niego spółka Nutricia Polska) wybrał w przetargu globalnym sieć Leo Burnett do obsługi budżetu reklamowego....

23 sierpnia 2007

Henkel wspiera reklamą debiut mydła w piance Fa Soft Foam

Henkel Polska prowadzi kampanię launchową nowego produktu - pierwszego na polskim rynku mydła w piance, marki Fa Soft Foam. Produkt...

23 sierpnia 2007

InPost wprowadza usługi finansowe; negocjuje z agencją reklamową

Największy niezależny operator pocztowy InPost wprowadza na rynek usługi finansowe. Będzie je świadczyć za pośrednictwem nowej spółki InPost Finanse. Najszybciej...

23 sierpnia 2007

Michał Kubiak media managerem w MediaVest

Michał Kubiak przejdzie z Macroscope OMD do zespołu domu mediowego MediaVest. Obejmie stanowisko media managera i ma obsługiwać firmę farmaceutyczną...