M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 września 2007

Do końca roku Superstacja uruchomi 5 oddziałów terenowych

Do końca roku Superstacja chce uruchomić pięć oddziałów terenowych: w Łodzi, we Wrocławiu, w Katowicach, Poznaniu i Zakopanem. Kanał porządkuje...

4 września 2007

Konrad Kamiński doradcą zarządu w agencji Brand New Day

Konrad Kamiński objął funkcję doradcy zarządu w agencji Brand New Day. Ostatnio związany był z firmą Best Marketing Promotion Agency,...

4 września 2007

TVN CNBC Biznes w ofercie Cyfry Plus

Nowy kanał biznesowy TVN CNBC Biznes dołączył do oferty platformy cyfrowej Cyfra Plus. Kanał dostępny jest dla abonentów pakietów podstawowego,...

4 września 2007

Hermanowicz i Bartoszewski awansują w strukturach Mediataku

Jadwiga Hermanowicz objęła stanowisko key account managera w Mediataku. Będzie również p.o. kierownikiem działu sprzedaży prasy bezpłatnej, zastępując Mariusza Czykiera....

4 września 2007

Bank Dom rozpoczął kampanię kredytów hipotecznych

Bank Dom, oddział Getin Banku, rozpoczął nową kampanię, która promuje ofertę kredytów hipotecznych. Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą...

4 września 2007

Polskapresse przejmie od Mediatak obsługę "Tele Magazynu"

Polskapresse przejmie od października br. obsługę reklamową telewizyjnego dodatku do dzienników "Tele Magazyn". Dotychczas za sprzedaż reklam do tego TV-guide'u...

4 września 2007

Hestia promuje nowe zasady ubezpieczeń komunikacyjnych

"Nie szkodzisz! Nie płać!" - pod takim hasłem Towarzystwo Ubezpieczeń STU "Ergo Hestia" rozpoczęło kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych. Kampania promuje...

4 września 2007

Tomorrow zrealizuje dwa projekty dla Olympusa

Agencja Tomorrow zrealizuje w najbliższym czasie dwa projekty marketingowe dla Olympus Polska. W związku z powstawaniem sieci sklepów partnerskich Olympus...

4 września 2007

Grupa Wydawnicza "Infor" wprowadza zmiany w zawartości "Gazety Prawnej"

Grupa Wydawnicza "Infor" wprowadza nowy cotygodniowy dodatek do "Gazety Prawnej" - "Moja Firma". Będzie miał objętość 16 kolumn, do gazety...

4 września 2007

Tchibo otwiera sklep outletowy i nowe stoiska w sieci Rossmann

Tchibo rozbudowuje sieć sprzedaży artykułów nieżywnościowych. Pierwszy sklep outletowy Tchibo otworzy 7 września w Factory Outlet Center Ursus w Warszawie....

4 września 2007

Wizerunek interaktywnego Madonetu w rękach Q&A Consulting

Agencja public relations Q&A Consulting rozpoczęła współpracę ze spółką Madonet, specjalizującą się w budowaniu aplikacji internetowych, rozwiązań e-marketingowych i wdrożeń...

4 września 2007

Wedel wprowadza limitowane serie czekolad, jesienią kampania w TV

Cadbury Wedel wprowadza limitowane serie czekolad. Jako pierwsze w sprzedaży pojawiły się powiększone 110-gramowe (10 gramów gratis) tabliczki najpopularniejszych smaków...

4 września 2007

"Gazeta Wyborcza" trzeci raz zachęca Polaków do biegania

"Gazeta Wyborcza" przygotowała trzecią edycję ogólnopolskiej akcji Polska Biega, która ma przekonać Polaków do biegania oraz propagować zdrowy i aktywny...

4 września 2007

Paulina Papierska, brand manager Tatry, odchodzi

Paulina Papierska, brand manager marki Tatra w Grupie Żywiec, odchodzi z firmy. Swoją funkcję pełniła około 1,5 roku. Jej dalsze...

4 września 2007

Startuje loteria promocyjna Bonduelle

Bonduelle Polska w okresie od 1 września do 31 grudnia 2007 roku organizuje dla konsumentów loterię promocyjną, w której łączna...

4 września 2007

Z Agory odeszli Ireneusz Czubak, Piotr Radziejewski i Henryk Wielechowski, regionalni dyr. wydawniczy

Grupa dyrektorów wydawniczych pracujących w regionalnych strukturach Agory SA z końcem sierpnia odeszła z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z firmą...

4 września 2007

"Dziennik Polski" pierwszy raz w internetowym kiosku

Od 3 września "Dziennik Polski" jest dostępny w formacie elektronicznym na eGazety.pl. "Dziennik Polski" to pierwszy dziennik regionalny, który zdecydował...

4 września 2007

Agencja Heureka pracuje dla marki Amino

Agencja Heureka rozpoczęła współpracę z marką Amino (Unilever Polska) przy promocji "Uwaga Mamy - dla dzieci plecaki mamy!". Heureka przygotowała...

4 września 2007

Marta Szaraniec rozstaje się z Unileverem

Marta Szaraniec, communication channel specialist w Unilever Polska, rozstaje się z firmą. Pracowała w Unileverze od grudnia ub.r. Współtworzyła dwuosobowy...

4 września 2007

1,2 mln osób obejrzało "Big Brothera" w TV4

1,2 mln widzów obejrzało wielkie otwarcie "Big Brothera" w TV4 w ostatnią niedzielę. Stacja uzyskała 10,4-proc. udział w widowni w...

4 września 2007

Waldemar Jarosz dyrektorem marketingu grupy Goodyear Polska

Waldemar Jarosz został powołany z początkiem września na stanowisko dyrektora ds. marketingu grupy Goodyear Polska. Został także członkiem zarządu Goodyear...

4 września 2007

Z okazji 15-lecia "Auto Bit" obniża cenę

"Auto Bit", tygodnik ogłoszeniowy południowo-wschodniej Polski, z okazji jubileuszu 15-lecia obniża cenę gazety z 4,99 zł na 2,99 zł. "Auto...

4 września 2007

Orange zmienia zupełnie komunikację Pop - upodabnia ją do marki parasolowej

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, wprowadza zupełnie nową komunikację marki Pop, upodabniając ją do macierzystej marki. Przede wszystkim Pop...

5 września 2007

Michał Soroczyński startuje z własną działalnością, głównym klientem jest Paralotna

Michał Soroczyński, do niedawna główny strateg agencji TBWA, startuje z własną działalnością. Jego głównym klientem będzie agencja Paralotna, dla której...

5 września 2007

Pierwszy odcinek "Big Brothera 4.1" oglądało prawie 3,4 mln osób

Pierwszy odcinek programu "Big Brother 4.1", który wystartował na antenie TV4 (Polskie Media) 2 września o godz. 20, przyciągnął przed...

5 września 2007

Tomasz Chojnacki został dyrektorem kreatywnym San Markos

Tomasz Chojnacki został dyrektorem kreatywnym agencji reklamowej San Markos. Wcześniej przez wiele lat pracował na tym samym stanowisku w Banah...

5 września 2007

TV Biznes wprowadza nowości do jesiennej ramówki

Kanał poświęcony tematyce ekonomicznej TV Biznes, który od lutego br. należy do Telewizji Polsat, wprowadza nowości do jesiennej ramówki. Wśród...

5 września 2007

BZ WBK odpowiada za teaserową kampanię "Wszyscy biorą! A ty?"

Na nośnikach outdoorowych w największych miastach, w telewizji, internecie i prasie rozpoczęła się teaserowa kampania reklamowa pod enigmatycznym hasłem "Wszyscy...

5 września 2007

HillBilly, nowa agencja kreatywna, partnerem Value Media

Ryszard Zajul i Tymon Wodnicki, dotychczasowi freelancerzy, powołali do życia agencję reklamową HillBilly. Chcą zapewnić klientom kompleksowe podejście do komunikacji....

5 września 2007

Polkomtel będzie reklamował nowe taryfy dla biznesu, a następnie promocje dla SoHo

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, wprowadza nową taryfę dla klientów biznesowych "Elastyczna". Jej wyróżnikiem, jak twierdzi Piotr Gaweł, członek zarządu...

5 września 2007

Shrek twarzą najnowszej kampanii HP

Firma Hewlett-Packard pod hasłem "OGRomnie fajna wyprawa" prowadzi kampanię reklamową, która ma na celu zachęcenie klientów do zakupu urządzeń wielofunkcyjnych...

5 września 2007

Agros Nova trzecim graczem na rynku dań gotowych; w planach dalsze inwestycje w tę kategorię

Po trzech miesiącach sprzedaży dań gotowych warzywno-mięsnych pod marką Łowicz w lipcu Agros Nova wywalczyła trzecią pozycję wśród producentów i...

5 września 2007

Edward Lutczyn stworzył drzewo genealogiczne dla Kropli Beskidu

Kropla Beskidu (Coca-Cola) w ramach kampanii "Po kropli do źródła" zaprasza do tworzenia własnej mapy pochodzenia. Projekt drzewa genealogicznego, wydany...

5 września 2007

Kałuzińska-Zasada w dziale marketingu "Gazety Prawnej", dwie nowe osoby w dziale sprzedaży

Joanna Kałuzińska-Zasada objęła stanowisko menedżera ds. komunikacji marketingowej i marketingu "Gazety Prawnej" wydawanej przez Grupę Wydawniczą "Infor". Poprzednio Kałuzińska-Zasada była...

5 września 2007

MTV Networks Polska wprowadza nowe ramówki we wszystkich swoich stacjach

MTV Networks Polska wprowadza nowe ramówki we wszystkich swoich stacjach działających w Polsce, czyli MTV, VH1, Viva i Comedy Central....

5 września 2007

Katarzyna Pyzikiewicz awansuje w strukturach P&G

Katarzyna Pyzikiewicz objęła stanowisko associate marketing directora hair care w polskim oddziale koncernu Procter & Gamble. Przejmie część kompetencji Małgorzaty...

5 września 2007

Sare zwiększa zatrudnienie i rozwija systemy obsługi klienta

Sare, firma specjalizująca się w e-mail marketingu, powiększyła się o trzy nowe osoby. Przyczyną zwiększającego się zatrudnienia jest uruchomienie telefonicznej...

5 września 2007

Handel-Net, portal i newsletter dla FMCG, rozpoczyna działalność spółki Mediartis

Mediartis, nowa spółka, uruchomiła właśnie specjalistyczny portal Handel-Net. Częścią serwisu jest e-news Handel-Net, płatny zestaw dziennych informacji z rynku FMCG...

5 września 2007

DDB Warszawa zmienia logo w ramach projektu globalnego

Agencja reklamowa DDB Warszawa zmienia logo. Jest to część globalnej zmiany w tej sieci agencyjnej. Nowy wspólny dla wszystkich agencji...

5 września 2007

Daniel Wood, wcześniej strateg w DFF, rozpoczął pracę w Ogilvy

Daniel Wood został planning directorem w agencji reklamowej Ogilvy & Mather w Budapeszcie. Ostatnio prowadził w Polsce własną agencję reklamową...

5 września 2007

Agora wprowadza nowy model organizacji pracy w oddziałach

Nowy model organizacji pracy w oddziałach wprowadza Agora SA, o czym poinformował Wojciech Fusek, dyrektor wydawniczy "Gazety Wyborczej", komentując informację...

5 września 2007

Rainbow Tours zapowiada podwojenie wydatków na marketing w ciągu 2 lat

Biuro turystyczne Rainbow Tours planuje debiut na warszawskiej GPW. Ze sprzedaży akcji firma chce pozyskać 18-24 mln zł. Gros pójdzie...

5 września 2007

Finał Glamour Night i inne nowe projekty w G+J Polska

Czytelniczki miesięcznika "Glamour" (G+J Polska) wybrały 5 najlepszych klubów muzycznych w Polsce z 15 nominowanych przez redakcję tytułu. Finał plebiscytu...

5 września 2007

"Gazeta Wyborcza" współpracuje z wydawnictwem Wolters Kluwer Polska

Współpraca "Gazety Wyborczej" (Agora SA) z Wolters Kluwer Polska, wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych, zaowocuje od najbliższego poniedziałku 10 września...

5 września 2007

Energizer reklamuje się na ekranach w Media Markt

Energizer promuje się na ekranach telewizorów w sieci Media Markt. Kampania baterii potrwa do końca września. Obejmuje ekrany w działach...

5 września 2007

Interia uruchomiła społecznościowe serwisy dla Polonii

Interia.pl uruchomiła społecznościowy portal polonijny kierowany do Polaków w Anglii (anglia.interia.pl) i USA (usa.interia.pl). Łączy on możliwości serwisów informacyjnych, dziennikarstwa...

5 września 2007

Rainer Communication odpowiedzialna za komunikację PR kosmetyków Pevonia Botanica

Supernova, dystrybutor marki profesjonalnych kosmetyków Pevonia Botanica, nawiązał współpracę z agencją public relations Rainer Communication. Będzie ona odpowiedzialna za realizację...

5 września 2007

KGHM wprowadził swoją nazwę do nazwy klubu Zagłębie Lubin

Klub Zagłębie Lubin, aktualny mistrz Polski w piłce nożnej, zmienia nazwę na KGHM Zagłębie Lubin. Koncern KGHM jest właścicielem klubu...

5 września 2007

Eska i IDMnet uruchamiają platformę komunikacyjną

Radio Eska i sieć reklamy internetowej IDMnet łączą siły przy planowaniu i sprzedaży kampanii reklamowych przez uruchomienie platformy komunikacyjnej. Opiera...

5 września 2007

Malma wybiera agencję PR, rozszerza portfolio produktów

Malma do końca tego miesiąca zamierza wybrać agencję PR. Pod uwagę brane są oferty dwóch agencji spoza Warszawy. W przyszłości...