M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 października 2007

Paweł Tyszkiewicz wszedł do zarządu EACA

Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR, został powołany do zarządu European Association of Communications Agencies (EACA), międzynarodowej organizacji zrzeszającej stowarzyszenia, których...

1 października 2007

Łukasz Stachniak i Michał Kubik nowym teamem w kreacji Ad Fabriki FCB

Do zespołu agencji Ad Fabrika FCB dołączyli od dziś Łukasz Stachniak, art director, i Michał Kubik, copywriter. Team ten ostatnio...

1 października 2007

Andrzej Halicki trzeci na liście Platformy Obywatelskiej w Warszawie

Andrzej Halicki, dyr. generalny GGK PR (należącej do Lowe Group), wystartuje w nadchodzących wyborach do Sejmu RP. Jest kandydatem z...

1 października 2007

Sharp i Pioneer łączą doświadczenia technologiczne

Sharp oraz Pioneer podpisały porozumienie biznesowo-kapitałowe, dzięki któremu zwiększą liczbę operacji i wielkość transakcji handlowych dokonywanych między sobą poprzez wzajemne...

1 października 2007

KP nie będzie szukać następcy Bogusława Biszofa

Kompania Piwowarska (KP) nie będzie szukać następcy Bogusława Biszofa. Dyr. ds. marketingu odszedł z firmy w lipcu. KP zadecydowała, że...

1 października 2007

Egmont planuje liczne debiuty jeszcze w br. i w 2008 r.

Wydawnictwo Egmont Polska planuje kolejne premiery czasopism dla dzieci. Jak informuje, w ostatnim kwartale br. i w 2008 r. będzie...

1 października 2007

Konkurs Antalis i MACtac na projekty z folii samoprzylepnej

Antalis Poland, dystrybutor materiałów do komunikacji wizualnej, oraz firma MACtac, producent folii samoprzylepnej, ogłaszają konkurs Worldwide Awards 2008 na najlepsze...

1 października 2007

RPM Sound & Voices poszerza zakres działalności

Firma RPM Sound & Voices oprócz realizacji spotów dźwiękowych i nagrań w banku głosów (co było domeną jej działalności) ma...

1 października 2007

Motor-Presse chce w tym roku potroić wyniki finansowe

Wydawnictwo Motor-Presse Polska zamierza na koniec tego roku wypracować trzykrotnie wyższy zysk niż w ub.r. W 2006 r. wyniósł on...

1 października 2007

Marcin Grządka PR managerem Onet.pl

Marcin Grządka objął stanowisko PR managera portalu Onet.pl. To nowa funkcja w strukturach Grupy Onet. Odpowiada m.in. za strategię komunikacyjną...

1 października 2007

Media Service Zawada poszerza markę "Odlotowe Agentki"

Wydawnictwo Media Service Zawada poszerza markę "Odlotowe Agentki". Poza miesięcznikiem pod tym tytułem wydaje także serię "Odlotowe Agentki w akcji",...

1 października 2007

TVN kompletuje zespół działu korporacyjnego Grupy TVN

Trwa kompletowanie zespołu tworzonego właśnie działu korporacyjnego Grupy TVN. Jego dyrektorem jest Karol Smoląg, jednocześnie rzecznik prasowy Grupy TVN. Docelowo...

1 października 2007

"Gazeta Praca" będzie miała stałą sekcję dla studentów

Poniedziałkowy dodatek do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) - "Gazeta Praca" będzie miał nową stałą sekcję kierowaną do studentów. Wprowadzeniu nowego...

1 października 2007

Szef Multibanku odchodzi

Piotr Kociołek, dotychczasowy dyrektor banku ds. Multibanku oraz dyrektor departamentu marketingu i sprzedaży bankowości detalicznej BRE Banku, rozstaje się z...

1 października 2007

Krzysztof Ignatowicz krajowym dyrektorem artystycznym Mediów Regionalnych

Krzysztof Ignatowicz obejmuje stanowisko krajowego dyrektora artystycznego grupy Media Regionalne, wydawcy 10 tytułów regionalnych. Krzysztof Ignatowicz będzie odpowiedzialny m.in. za...

1 października 2007

TVP Info wystartuje 6 października, finalizowane są prace nad ramówką

6 października br. TVP3 przekształci się w TVP Info. "Kurier", dotychczasowy główny program informacyjny anteny regionalnej, zmieni nazwę na "Serwis...

1 października 2007

Cyfrowy Polsat złożył prospekt emisyjny

Cyfrowy Polsat poinformował, że w związku z planowaną ofertą publiczną oraz wprowadzeniem akcji spółki do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych...

1 października 2007

Zwierzęta występują w nowej kampanii TP SA

Dzisiaj rozpoczyna się nowa kampania reklamowa oferty dla firm Telekomunikacji Polskiej SA. Będzie ona promować korzyści z dostępu do internetu...

1 października 2007

Butik Kreatywny En Vogue obsługuje firmę Sky for Sky i nowe duńskie marki odzieżowe

Agencja Butik Kreatywny En Vogue podpisała umowę z islandzką firmą Sky for Sky dotyczącą obsługi full service w zakresie marketingu...

1 października 2007

Loterię promocyjną Mastercook wspiera kampania reklamowa

Dzisiaj wystartowała loteria promocyjna marki Mastercook (FagorMastercook) - "Marzenia do spełnienia". Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (m.in.: TVN,...

1 października 2007

Pentagon Media Team i Starcom zrealizowały kampanię wizerunkową nowej linii lodówek LG

Koncern LG wprowadził nową linię lodówek typu side-by-side oraz no frost kombi. Wydarzeniu towarzyszy kampania wizerunkowa realizowana pod hasłem "Chłodna...

1 października 2007

Olaf Szymański rozstaje się z Macroscope OMD

Olaf Szymański rozstaje się z zespołem Macroscope OMD. Pracował tam jako account, odpowiadał za obsługę Polbanku. Do Macroscope OMD przeszedł...

1 października 2007

80 tys. osób obejrzało "Co z Polską?" w internecie

80 tys. osób Polski i zagranicy obejrzało rozmowę Tomasza Lisa z Jackiem Kurskim i Wojciechem Olejniczakiem dostępną w internecie na...

1 października 2007

Barcz zastąpi Zacharę na stanowisku zastępcy red. naczelnej "Elle"

Maria Barcz została zastępcą red. naczelnej magazynu "Elle" Joanny Nojszewskiej. Z tytułem jest związana od 10 lat, od 2003 r....

1 października 2007

"Samo Zdrowie" z okazji 10. urodzin uruchamia cykl spotkań w Akademii Samego Zdrowia

Magazyn "Samo Zdrowie" (HFBP) z okazji swoich 10. urodzin rozpoczyna akcję Akademia Samego Zdrowia. Będzie to cykl spotkań merytorycznie związanych...

1 października 2007

Media Agory uczestniczą w akcji "Wyborcza na wybory"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła akcję "Wyborcza na wybory". Czytelnicy gazety będą mogli m.in. uczestniczyć w debatach przedwyborczych, śledzić sondaże...

1 października 2007

Integer.pl przeznaczy 20 mln zł z emisji akcji na rozwój

Integer.pl, polska grupa kolportażowa, niezależny operator pocztowy i finansowy, uzyskała decyzję Komisji Nadzoru Finansowego o zatwierdzeniu prospektu emisyjnego. Spółka planuje...

1 października 2007

Coca-Cola zachęca w kampanii do wspólnego spotykania się przy posiłkach

Ruszyła kolejna odsłona trwającej od ponad roku kampanii Coca-Coli "Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola". Kampania telewizyjna marki zachęca konsumentów...

2 października 2007

Adam Krzepkowski rozstał się z firmą outdoorową Stroer

Adam Krzepkowski, menedżer odpowiedzialny za sprzedaż w rejonie Polski południowej i Warszawy, rozstał się z firmą reklamy zewnętrznej Stroer. Był...

2 października 2007

Michał Radkiewicz został group account directorem w MPG

Michał Radkiewicz, były account director w domu mediowym Initiative Warszawa, z którym rozstał się w lipcu br. po 3,5 roku...

2 października 2007

Wola rozpoczęła pierwszą w historii kampanię reklamową

Firma Wola, producent rajstop i skarpet dla dzieci, rozpoczęła pierwszy projekt komunikacyjny w historii. Na działania marketingowe składa się kampania...

2 października 2007

Chiquita różnicuje przekaz do wybranych grup docelowych

Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię reklamową bananów Chiquita, która startuje 1 października br. W myśl strategii opracowanej przez agencję kampania...

2 października 2007

Małgorzata Jóźwiak senior account managerem ID Advertising

Małgorzata Jóźwiak objęła w agencji reklamowej ID Advertising stanowisko senior account managera. Do jej zadań należeć będzie bieżąca obsługa klientów...

2 października 2007

Crunchips nawiązuje w reklamach do wątków politycznych

Agencja reklamowa Just jest autorem najnowszego 30-sekundowego spotu telewizyjnego dla marki Crunchips z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World. Film jest...

2 października 2007

GfK wprowadza na rynek badanie zachowań zakupowych konsumentów

Firma badawcza GfK Polonia wprowadzi na polski rynek nowe badanie GfK Panel Indywidualny, które ma analizować zachowania konsumenta. Produkt o...

2 października 2007

K2 Internet wydziela samodzielną jednostkę Komitywa.com

Grupa K2 Internet, specjalizująca się w marketingu i technologiach sieciowych, utworzyła samodzielną strukturę wyspecjalizowaną w badaniach i realizacji projektów w...

2 października 2007

Wrigley wprowadza na rynek gumy Airwaves w nowej formule

Wrigley Poland wprowadza do sprzedaży gumy marki Airwaves w nowej formule. Nowy, dynamiczny wizerunek marki komunikować będzie najnowsza kampania wizerunkowa....

2 października 2007

Velvet w opakowaniach projektowanych przez czytelniczki tytułów G+J

W listopadzie br. pojawi się w sprzedaży limitowana seria chusteczek marki Velvet z portfolio Kimberly-Clark. Będą dostępne w specjalnych opakowaniach-pudełkach...

2 października 2007

EmLab wyciął na trawie przy lotnisku Okęcie adres własnej strony WWW

Agencja marketingu doświadczeń EmLab, należąca do grupy marketingowej Mothership, przygotowała działania promujące nową stronę internetową agencji www.emlab.pl. Przy pasie startowym...

2 października 2007

Szkoła Mistrzów Reklamy dla Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej

Do końca roku sieć Multikino na terenie całego kraju będzie emitować film zrealizowany przez studentów Szkoły Mistrzów Reklamy przy WSPiZ...

2 października 2007

CGS i Mind Chili obsługują projekt Grupy Ferro

Grupa Ferro - producent i dystrybutor baterii sanitarnych - wystartowała z wizerunkową kampanią reklamową dla marki Ferro. Działania reklamowe przebiegają...

2 października 2007

Neste promuje bezgotówkowe płatności za benzynę

Rozpoczęła się kampania promocyjna sieci automatycznych stacji paliw Neste. Za strategię komunikacji oraz kreację odpowiada agencja reklamowa E.P. Creative Services....

2 października 2007

Łukasz Bukowski account directorem w Euro RSCG Warsaw

Łukasz Bukowski awansował na stanowisko account directora w zespole agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw pracującym dla Peugeot Polska. Dotychczas zajmował...

2 października 2007

"Rzeczpospolita" wyda kolekcję koncertów radiowej Trójki

"Rzeczpospolita" (Presspublica) co środę będzie się ukazywać z płytą CD z cyklu "Trójka Live" z koncertami Programu 3 Polskiego Radia....

2 października 2007

"Smart" zadebiutuje w 120-tysięcznym nakładzie

"Smart", nowy miesięcznik Agory SA, ukaże się na rynku za kilka dni w 120-tysięcznym nakładzie. Magazyn jest skierowany do mężczyzn...

2 października 2007

UOKiK wytyka liczne nieprawidłowości promocji konsumenckich

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przedstawił wyniki kontroli prawidłowości i rzetelności organizowania promocji przez przedsiębiorstwa. Badaniem objęto 112 placówek handlowych,...

2 października 2007

SimpleFrame i Easymedia przygotowały akcję wizerunkową Pracuj.pl

Rozpoczął się drugi etap kampanii "Znajdź pracę, którą pokochasz" portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do 21...

2 października 2007

Hoopla.pl w październiku br. zadebiutuje na GPW

Sklep internetowy Hoopla.pl prawdopodobnie w październiku br. zadebiutuje na GPW w Warszawie. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła już prospekt firmy. Hoopla.pl...

2 października 2007

Kolastyna przejmuje marki kosmetyków PZ Cussons; nie wyklucza przetargu

Grupa Kolastyna przejęła od PZ Cussons marki kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych. Są to takie brandy, jak: Uroda (serie: Kwiaty Polskie,...

2 października 2007

Audi łączy przekaz z rodzajem nośnika reklamowego

Firma Kulczyk Tradex wystartowała z wizerunkową kampanią reklamową marki samochodów Audi. Trwająca do listopada br. komunikacja obejmuje: billboardy, prasę oraz...