M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 października 2007

Burda Verlag Osteuropa przejmuje brakujące udziały w HFBP

Burda Verlag Osteuropa GmbH przejmie brakujące 49 proc. udziałów w polskiej firmie-córce Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP). Tym samym stanie...

2 października 2007

Balon w kształcie szczura promuje film "Ratatuj"

Nadmuchany balon w kształcie szczura w centrum stolicy promuje animowany film "Ratatuj", którego dystrybutorem w Polsce jest Forum Film Poland....

2 października 2007

Royal Unibrew wprowadza Brok i Łomżę na rynek ogólnopolski

Royal Unibrew będzie promować piwa Brok i Łomża jako marki ogólnopolskie. Właśnie przygotowaniu wsparcia tych brandów ma służyć trwający obecnie...

2 października 2007

Tomasz Łucek dyrektorem Programu Partnerskiego Grono.net

Tomasz Łucek został dyrektorem Programu Partnerskiego, serwisu społecznościowego Grono.net. Łucek będzie odpowiedzialny za kompleksowe opracowanie, wdrożenie i kierowanie działem firmy...

2 października 2007

Jedynka i Trójka PR zmieniają cenniki reklam

Polskie Radio od połowy października br. zmienia ceny emisji reklam w Jedynce i Trójce. Ceny spotów emitowanych w radiowej Jedynce...

2 października 2007

Henkel prowadzi projekt "Zrobisz większe wrażenie" kierowany do mężczyzn

Henkel Polska wspiera promocją sprzedaży kosmetyki dla mężczyzn. Akcja "Zrobisz większe wrażenie" dotyczy marek: Fa, Schauma, Taft, Vademecum, Schwarzkopf Re-Nature,...

2 października 2007

Inquiry przygotowuje raport badawczy na temat seniorów

Firma badawcza Inquiry przygotowuje raport na temat seniorów. Badanie stwierdza, że zbliża się "era seniorów", ale współcześni emeryci i osoby...

2 października 2007

Marianna Lutomska i Kinga Kubiak kierują wortalem PRoto

Na początku października br. nastąpiły zmiany w redakcji wortalu PRoto. Nowo powołane stanowisko dyrektora wydawniczego objęła Marianna Lutomska, a redaktor...

2 października 2007

Według badań Pentagon Polacy chcieliby głosować przez internet

Firma Pentagon Research przeprowadziła ogólnopolskie badanie sondażowe (7-11 września br.) dotyczące aktualnych zagadnień społecznych i politycznych. Jedno z pytań zadawanych...

2 października 2007

Publicis zrealizował spot reklamowy dla marki Nestle Ricore

Nestle Polska rozpoczęła nową kampanię kawy z dodatkiem cykorii marki Nestle Ricore. Głównym przekazem filmu reklamowego jest to, iż kawa...

2 października 2007

Saturn otworzy sklep w warszawskim Blue City

Na terenie centrum handlowo-rozrywkowego Blue City w Warszawie wiosną 2008 r. powstanie salon Saturn Planet. Obecnie w Polsce jest już...

2 października 2007

Marta Życińska odpowiada za komunikację marki Orange

Marta Komańska, dotychczasowa dyrektor marki Orange (Orange brand director/head of marketing communication) po ośmiu latach pracy w PTK Centertel odchodzi...

2 października 2007

Ferrero Polska wspiera debiut rynkowy marki Kinder Maxi

Agencja reklamowa Kid & Young prowadzi akcję wspierającą wprowadzenie na rynek batonika Kinder Maxi z portfolio Ferrero Polska. W najmodniejszych...

2 października 2007

Bryl i Krzyżanowska w zespole kreacji agencji Kid & Young

Przemysław Bryl objął stanowisko senior graphic designera w agencji reklamowej Kid & Young specjalizującej się w marketingu dziecięco-młodzieżowym. Wcześniej pracował...

2 października 2007

Impel inwestuje w sponsoring siatkówki kobiet

Klub siatkówki kobiecej Gwardia Wrocław ma w sezonie 2007/08 nowego sponsora tytularnego. Jest nim firma Impel, notowany na Giełdzie Papierów...

2 października 2007

ZFPR promuje skuteczność działań PR w kampanii informacyjnej

Ruszyła kampania informacyjna Związku Firm Public Relations. Jej celem jest promocja profesjonalnych usług PR. Głównymi elementami akcji będą czteroetapowy mailing...

2 października 2007

Fastbridge i Click5 autorami oryginalnego konceptu dla Ecco

Prezentacji najnowszej kolekcji obuwia na jesień 2007 firmy Ecco towarzyszy kampania reklamowa w internecie. Jej głównym elementem jest serwis www.ecco.com.pl/eccoremix,...

2 października 2007

Bauer zakończył drugi etap inwestycji drukarni BDN

Pod koniec września br. zakończono drugi etap inwestycji drukarni BDN należącej do Grupy Bauer. Budżet w wysokości 30 mln euro...

2 października 2007

Jakub Bielerzewski digital directorem w Starcom MediaVest

Jakub Bielerzewski został digital directorem w grupie Starcom MediaVest Group. Będzie odpowiadał za rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów cyfrowych...

2 października 2007

Okechamp i Ole połączyły struktury i portfolio marek

Dwie firmy reprezentujące branże upraw i przetwórstwa pieczarek - Okechamp SA i Ole SA - połączyły się. 1 października br....

2 października 2007

Marta Gostkiewicz marketing managerem w Donaldsons Polska

Marta Gostkiewicz objęła stanowisko marketing managera w Donaldsons Polska. Będzie odpowiadała za działania marketingowe i kształtowanie wizerunku centrum handlowego King...

2 października 2007

PZU rozpoczyna wojnę cenową na rynku komunikacyjnym

Wczoraj weszła w życie ustawa wprowadzająca tzw. podatek Religi, w myśl której towarzystwa ubezpieczeniowe muszą odprowadzać do Narodowego Funduszu Zdrowia...

3 października 2007

Stanisław Warwas i Aleksander Januszkiewicz creative group headami w Testardo

Stanisław Warwas, copywriter, i Aleksander Januszkiewicz, art director, zostali awansowani w dziale kreacji agencji reklamowej Testardo Red Cell na stanowiska...

3 października 2007

CHH "Maximus" promuje jesienne kolekcje w stacjach radiowych

Ruszyła kampania radiowa podwarszawskiego Centrum Handlu Hurtowego "Maximus". Pierwszy jej etap, trwający od 24 września do 7 października br., obejmuje...

3 października 2007

Focus Advertising rozbudowuje dział obsługi klienta

Do agencji reklamowej Focus Advertising dołączyły dwie nowe osoby. W dziale obsługi klienta rozpoczęły pracę Katarzyna Krzyśpiak jako senior account...

3 października 2007

Pierwsza kampania Link4 autorstwa Euro RSCG Warsaw

Od 1 października w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim można obejrzeć pierwszy z nowej serii spot reklamowy Link4 Towarzystwa...

3 października 2007

Wawel reklamuje batonik X-plode w szerokiej gamie mediów dla dzieci

1 października ruszyła kampania telewizyjna batonika X-plode z portfolio firmy Wawel. Produkt ten jest skierowany dla dzieci w wieku 4-12...

3 października 2007

Jury Golden Drum będzie w tym roku oceniać 207 prac z Polski

Podczas tegorocznej 14. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum jury będzie oceniać 207 prac zgłoszonych przez polskie agencje reklamowe. W...

3 października 2007

Mierzejewska i Kowalski menedżerami w Agencji Reklamy PR

Agata Mierzejewska i Bartosz Kowalski dołączyli do działu sprzedaży Agencji Reklamy Polskiego Radia, obejmując nowe stanowiska. Mierzejewska pełni funkcję szefa...

3 października 2007

Bahlsen Sweet zmienia nazwę; wprowadza do portfolio markę Inka

Bahlsen Sweet, właściciel marek: Leibniz, Krakuski i Hit, zmienił nazwę. Zgromadzenie wspólników spółki zdecydowało o zmianie na Bahlsen. Jak wyjaśnia...

3 października 2007

Scandic Food odświeża wizerunek linii Owocowa Rozkosz

Scandic Food, producent dżemów i powideł śliwkowych pod marką Owocowa Rozkosz, wprowadził nową szatę graficzną dla swoich produktów. Nowe opakowania...

3 października 2007

Agnieszka Busz, kierownik reklamy TV-guide'ów, odeszła z Mediataku

Agnieszka Busz, kierownik reklamy dodatków telewizyjnych, odeszła z Mediataku. Razem z nią z domem sprzedaży prasy regionalnej rozstały się także...

3 października 2007

Słodkie Upominki dołączyły do grona oficjalnych partnerów SAR

Firma Słodkie Upominki specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych została oficjalnym partnerem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. W czasie rocznej...

3 października 2007

"Film" zmienia szatę graficzną i objętość, wsparty reklamą

Miesięcznik "Film" (Platforma Mediowa "Point Group") od wchodzącego na rynek październikowego wydania zmienił szatę graficzną, zwiększył objętość do 116 stron,...

3 października 2007

Carrefour wprowadza franczyzowy format sklepów osiedlowych Carrefour 5 minut

Carrefour wprowadza format sklepów osiedlowych Carrefour 5 minut. Będą one działać na zasadach franczyzy. Przewidywana powierzchnia to 80-500 mkw., a...

3 października 2007

On Board PR współpracuje z siecią bankomatów Euronet

Firma On Board PR będzie prowadzić działania public relations dla firmy Euronet, sieci bankomatów. Przedmiotem zawartej umowy są opracowanie strategii...

3 października 2007

Dziennik "Polska" prawdopodobnie od soboty 20 października br.

"Polska", ogólnopolski dziennik grupy wydawniczej Polskapresse, ma wystartować w sobotę 20 października, dzień przed wyborami parlamentarnymi, o czym dowiedzieliśmy się...

3 października 2007

Agencja Partner of Promotion odpowiada za PR marki Axcent of Scandinavia

Partner of Promotion Sp. z o.o. rozpoczęła współpracę z Axcent of Scandinavia - znanym szwedzkim producentem oryginalnych zegarków, biżuterii i...

3 października 2007

"Tygodnik Powszechny" z dodatkiem o Karolu Szymanowskim

"Tygodnik Powszechny" (spółka Tygodnik Powszechny) ukazał się z 16-stronicowym dodatkiem specjalnym z okazji Roku Karola Szymanowskiego, ogłoszonego w 125. rocznicę...

3 października 2007

Agencja Dominanta Base & Direct polskim członkiem sieci InterDirect

Agencja Dominanta Base & Direct została polskim przedstawicielem InterDirect Network (IDN), międzynarodowej sieci niezależnych agencji marketingu bezpośredniego. Powstała w 1988...

3 października 2007

Debatę wyborczą w telewizji obejrzało ponad 9,5 mln osób

Debatę wyborczą Aleksander Kwaśniewski kontra Jarosław Kaczyński obejrzało w miniony poniedziałek (ok. godz. 20) łącznie ponad 9,5 mln osób. Debatę...

3 października 2007

Dziewit wydawcą pism true stories, Milewska odpowiedzialna za "Olivię" w Marquard Media

Urszula Dziewit obejmie nowe stanowisko wydawcy magazynów true stories. Będzie odpowiedzialna za "Panią Domu" i jej wydania specjalne, "Sekrety Serca"...

3 października 2007

Stoiska Tchibo z artykułami nieżywnościowymi powstaną w sklepach E.Leclerc

Tchibo Polska poszerza sieć sklepów "Tchibo. Co tydzień w nowym świecie" z artykułami nieżywnościowymi. Kolejne placówki uruchomi w galeriach handlowych...

3 października 2007

P&G wprowadza nową golarkę Pulsonic marki Braun

Procter & Gamble wprowadził na rynek nową golarkę Pulsonic marki Braun. Charakteryzują ją innowacje technologiczne oraz nowoczesny design. Technologia Sonic...

3 października 2007

Natalia Kukulska ambasadorem marki obuwia Bata; pierwsza od trzech lat kampania

Producent obuwia Bata Poland po raz pierwszy w Polsce zdecydował się na promowanie swojego wizerunku przy współpracy z gwiazdą polskiej...

3 października 2007

PAIiIZ prowadzi konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji polskiej gospodarki

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego prowadzą konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji polskiej...

3 października 2007

Różalski i Koraszewska w zespole agencji Kolman Advertising

Agencja reklamowa Kolman Advertising powiększyła zespół kreacji. Przemysław Różalski objął stanowisko senior art directora. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi...

3 października 2007

Liberalizacja rynku pocztowego w Polsce dopiero w 2013 r.; środowisko rozczarowane

Pełna liberalizacja rynku pocztowego w Polsce nastąpi dopiero w 2013 r. - taka jest ostateczna decyzja podjęta przez ministrów infrastruktury...

3 października 2007

Centernet będzie piątym operatorem komórkowym

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) rozstrzygnął przetarg na rezerwację częstotliwości telefonii komórkowej (GSM 1800) i wybrał ofertę firmy Centernet należącej do...

3 października 2007

Prowokujące znaki drogowe głównym motywem jesiennej kampanii marki Cropp Town

Prowokujące znaki drogowe stanowią oś jesiennych wizerunkowych działań reklamowych prowadzonych przez odzieżową markę Cropp Town firmy LPP. Kampania pod hasłem...