Capital Partners kupił 30 proc. akcji Liberty Group
Capital Partners, giełdowy fundusz private equity, kupił 30-procentowy pakiet akcji w firmie public relations Liberty Group. Obecnie fundusz wraz z...
Capital Partners, giełdowy fundusz private equity, kupił 30-procentowy pakiet akcji w firmie public relations Liberty Group. Obecnie fundusz wraz z...
Jarosław Wiewiórski, dyr. kreatywny Leo Burnett Ukraina, został pierwszym polskim jurorem festiwalu Young Guns. Jest to jedyny festiwal o globalnym...
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę non profit z Fundacją Świętego Mikołaja. Oprócz wsparcia public relations agencja zapewni fundacji doradztwo dotyczące...
Na początku listopada br. nowo powstałe stanowisko dyrektora kreatywnego agencji Hard & Smart obejmie Ida Kowalczyk, która wcześniej pracowała w...
Stratosfera Added Value doradza firmie Podravka. Współpraca dotyczy strategii marketingowych dla marek przypraw uniwersalnych Vegeta i Warzywko. Podravka kupiła markę...
Agencja FFCreation stworzyła projekt graficzny interaktywnego serwisu programu "Gwiazdy tańczą na lodzie" (TVP2). Internauci mogą w nim obejrzeć emisję programu...
Philip Morris Polska wprowadził na rynek dwa nowe warianty papierosów marki L&M Link. Do obecnych dotąd na rynku wariantów: L&M...
"3DFX", nowy magazyn o grafice komputerowej, wejdzie na rynek pod koniec grudnia br. w nakładzie 6 tys. egz. Jego wydawcą...
Agencja reklamowa S4 rozpoczyna akcję promocyjną "Ekspertyza" dla firmy Centra SA, która ma trwać do końca stycznia przyszłego roku. Ogólnopolskie...
W pierwszym dniu wprowadzenia nowej ramówki TV Puls (niedziela 28 października) AMR (średnia oglądalność minutowa) kanału w grupie 4+ wyniosła...
Działania reklamowe wspierają ukazanie się książki z logo tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) pt. "1917 Czerwony Październik". Książka wchodzi do...
Sylwia Chada, group account director w domu mediowym PanMedia Western, odchodzi z firmy. Zespół Chady obsługiwał m.in. budżety: Berlin-Chemie, Obi,...
Związek Firm Public Relations (ZFPR) organizujący kurs "Zintegrowane podejście do public relations" wspiera organizacje pożytku publicznego (OPP). Pracownicy OPP mogą...
Renata Caputa objęła stanowisko z-cy redaktora naczelnego w magazynie "Stal Metale & Nowe Technologie", wydawanym przez spółkę Elamed. Zastąpiła Andrzeja...
Wojciech Mróz objął stanowisko junior media plannera/buyera w PRO Media House. Będzie pracował w teamie z Anną Bednarz, senior media...
Grupa Fresh podpisała roczną umowę o współpracy typu pro publico bono z Fundacją Media Visage. Współpraca o charakterze non profit...
Carlsberg Polska po raz kolejny wprowadza na rynek Karmi Choco - limitowaną wersję smakową piwa Karmi na okres jesienno-zimowy. -...
Zatrudniająca 30 osób agencja reklamowa Focus Advertising planuje w najbliższym czasie rozbudowanie portfolio usług. Chce poszerzyć kompetencje dotyczące obsługi w...
Pomysłodawcy Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych (SMAR) wyznaczyli termin i miejsce spotkania założycielskiego. Na spotkaniu ma dojść do wyboru pierwszych władz...
Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu pionu internet w wydawnictwie Agora SA oraz przewodniczący rady nadzorczej związku pracodawców branży internetowej IAB Polska,...
Po wrześniowym starcie kampanii producenta sprzętu RTV AGD Ardo Polska dotyczącej serii Vintage ruszyły kampanie promujące sprzęt wolno stojący (łazienkowo-kuchenny)...
Samsung Electronics Polska, jeden z wiodących producentów sprzętu RTV i lider na rynku telewizorów, chce utrzymać tę pozycję i zapowiada...
Kalina Wyszyńska objęła funkcję brand managera serwisów rekrutacyjnych w pionie internet Agory SA. Jest to nowe stanowisko w strukturach tego...
W związku z informacją opublikowaną w DS "MMP" pt. "Krakowskie agencje jednoczą siły" otrzymaliśmy następujące wyjaśnienie z agencji Schulz: "W...
Firma Fun and Mobile wraz z marką Knorr wydała książkę kucharską "Po prostu gotuj z Pascalem!" dostępną w telefonach komórkowych....
Joanna Bełza, marketing specialist, odchodzi z firmy telemarketingowej TIM Call Center. Była z nią związana przez ostatnie półtora roku. Joanna...
Firma Teekanne Polska będzie walczyła o pozycję numer trzy wśród producentów herbaty w Polsce. Obecnie jej udziały rynkowe plasują ją...
Od jutra do gazet należących do grupy Media Regionalne dołączana będzie nowa seria wydawnicza - "Historie Świętych". Kolekcja liczy 15...
Przemysław Saleta, utytułowany polski bokser wagi ciężkiej, występuje w reklamach Nissana Navary. Równocześnie jest ambasadorem marki motocykli Suzuki B-King. Kampanię...
Mediafan, jeden z zarejestrowanych użytkowników naszego internetowego forum, chcący zachować anonimowość, przesłał do redakcji poniższy list. Jego pełna wersja dostępna...
Rada Reklamy, zajmująca się samoregulacją reklamową, poszerza zakres projektu komunikacyjnego promującego jej działalność. Oprócz witryn internetowych, wykorzystanych w pierwszej fazie...
Agencja interaktywna Isens przygotowała serwis www.wspierammojklub.pl poświęcony drugiej edycji akcji promocyjnej Warki (Grupa Żywiec SA) pod hasłem "Zdobądź sponsora dla...
W związku ze zbliżającym się dniem Wszystkich Świętych Urząd Miasta (UM) w Gliwicach udostępnił nową aplikację internetową - wyszukiwarkę umożliwiającą...
Wczoraj "Super Express" (Media Express) rozpoczął sprzedaż dziennika z norweską sagą "Siła amuletu". Kolejna książka z 23-tomowej serii będzie wydawana...
Agencja fullserwisowa G&G Brand Consulting opracowała strategię mediową oraz adaptację kreacji reklamy prasowej i internetowej do kampanii oprogramowania dla architektów...
Z inicjatywy Juliana Kozankiewicza, managing partnera EmLabu, powstała grupa Young Professionals przy Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy (IAA). Ma skupiać młodych ludzi...
Dziennik "Polska" (Polskapresse) został jedynym prasowym patronem medialnym Dyktanda 2007. Patronat sprawuje także serwis NaszeMiasto.pl, należący do Polskapresse. "Polska" w...
Andrzej Niemczyk, redaktor naczelny miesięcznika siatkarskiego "Super Volley" (Sportlive24 SA) oraz były trener siatkarskiej drużyny "Złotek", weźmie udział w kampanii...
Eurozet (właściciel Radia Zet) kupił poznańskie radio RMI FM. O planach przejęcia tej stacji pisaliśmy w DS "MMP" z 5...
Agencja Reklamowa "Radna" stworzyła kreacje dla kolejnej linii kosmetycznej firmy Soraya. Po linii słonecznej, która ukazała się na rynku na...
Gdańska firma WebDwaZero uruchomiła porównywarkę GSM o nazwie Miblo.pl oraz porównywarkę cen produktów o nazwie Gatoo.pl, która wystartuje na początku...
Jolanta Marcinkowska-Bierzońska, p.o. redaktor naczelnej "Elle Decoration" (Hachette Filipacchi Burda Polska), mianowała Marię Thiel-Roman i Roberta Pieńkowskiego na stanowiska jej...
Do wczorajszej informacji z DS "MMP" - "S4 realizuje akcję kontroli akumulatorów dla firmy Centra" - wkradł się błąd. Zamiast...
Agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services rozpoczęła stałą współpracę z firmą farmaceutyczną Polfarmex SA. Agencja opracowała koncept marki i strategię...
Adam Warzecha został dyrektorem ds. public relations w Polskim Towarzystwie Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP). Jego poprzednik Witold Jajszczok związany jest od...
Agencja public relations ITBC Communication poszerzyła grono konsultantów w zespole nowych technologii. Do agencji dołączyły Małgorzata Petlińska i Agnieszka Łukasiak....
Listopadowemu wydaniu "National Geographic Polska" (G+J Polska) towarzyszy kampania reklamowa. Wykorzystywane są wybrane magazyny ("Newsweek", "Forbes", "Logo", "Foto", "Fotografia Cyfrowa",...
Pizza Hut wprowadziła nową propozycję do menu - pizzę Cheesy Bites. Nowość jest wsparta konkursem konsumenckim (konkurs fotograficzny "Powiedz cheese...
Aneta Lubańska, dotychczas senior media manager w domu mediowym MediaVest, awansowała na stanowisko account directora. Jest jednym z dwóch account...
Do grona zrzeszonych w Związku Firm Public Relations agencji dołączyła Euro RSCG Sensors. To czwarta firma, która w tym roku...