M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 lutego 2008

WP tworzy serwis oferujący identyfikacje graficzne firm

Portal Wirtualna Polska (WP) we współpracy z Yeslogo, marką handlową spółki Talento, uruchomił nowy serwis usługowy Logo.wp.pl. Za jego pośrednictwem...

1 lutego 2008

Raisio zmienia sposób współpracy z agencjami; stawia na projekty

Raisio Polska Foods planuje od lutego br. zmianę sposobu współpracy z agencjami reklamowymi. Dotychczas wiodącą agencją marketera, z którą miał...

1 lutego 2008

Izabela Jagodzik product managerem w Dr Irenie Eris

Izabela Jagodzik objęła stanowisko product managera w Laboratorium Kosmetycznym "Dr Irena Eris". Odpowiada za linię słoneczną oraz fluidy marki Lirene....

1 lutego 2008

Nowe stanowiska dyr. promocji w strukturze G+J

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...

1 lutego 2008

Netia sprzeda udziały w Play za 130 mln euro

Netia sprzeda posiadane 23,4 proc. udziałów w P4, operatorze sieci komórkowej Play, dotychczasowym współudziałowcom, czyli islandzkiemu funduszowi Novator, z którym...

1 lutego 2008

Krzysztof Dębowski członkiem zarządu oraz udziałowcem Sare

Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający spółki Sare specjalizującej się w e-mail marketingu, został członkiem zarządu oraz udziałowcem firmy. Zmiana ta wiąże...

1 lutego 2008

TV Puls chce poszerzyć pasmo poranne i wprowadzić serwis południowy

TV Puls zamierza w tym roku poszerzyć swoje nowe pasmo poranne "Puls o poranku" o wydania sobotnie i niedzielne. Pasmo...

1 lutego 2008

"Familiada" w TVP2 w nowej interaktywnej formule

"Familiada", weekendowy teleturniej TVP2, od najbliższego weekendu będzie miał nową interaktywną formułę. Dotychczas widzowie programu mogli brać udział w zabawie,...

1 lutego 2008

Blanka Przybysz-Skrzyniarz koordynuje globalne plany VTS

Blanka Przybysz-Skrzyniarz, dyrektor marketingu VTS Group, odpowiada za koordynację międzynarodowych projektów komunikacyjnych firmy. Ich realizacja rozpocznie się w 2008 r....

1 lutego 2008

Teleprogram poszerza współpracę z dziennikami regionalnymi

Spółka Teleprogram, wydawca m.in. "Teleprogramu", rozszerza współpracę z dziennikami regionalnymi. Ostatnio podpisała umowę z "Expressem Bydgoskim" (wydawca: Express Media), dla...

1 lutego 2008

Michał Staszewski pokieruje sprzedażą reklam w TVN Med

Michał Staszewski obejmie stanowisko szefa zespołu sprzedaży TVN Med, telewizyjno-internetowej platformy medycznej Grupy TVN, kierowanej do lekarzy i farmaceutów. To...

1 lutego 2008

Benecol redefiniuje grupę docelową marki

Raisio Polska Foods wystartował z nową kampanią margaryn prozdrowotnych "Benecol - wybór serca dla zdrowszego życia". - Kampania adresowana jest...

1 lutego 2008

Nike pracuje nad projektem wizerunkowym adresowanym do kobiet

Nike Poland pracuje nad nowym projektem komunikacyjnym - "Tutaj jestem", będącym adaptacją międzynarodowej kampanii reklamowej "Here I am". Projekt ma...

1 lutego 2008

Feniks uruchomił nowy studencki wortal językowy

Ruszył nowy studencki wortal językowy www.jezyki.eurostudent.pl - serwis należący do portalu studenckiego Eurostudent.pl. (Feniks Media Group). Jest on adresowany do...

1 lutego 2008

Producent armatury Hansgrohe sponsorem Lecha Poznań

Klub sportowy Lech Poznań podpisał umowę sponsorską z firmą Hansgrohe. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia na kolejne...

1 lutego 2008

Jet Line ma sprzedawać nośniki AMS na stacjach benzynowych

AMS SA i Jet Line, firmy reklamy zewnętrznej, zawarły umowę o współpracy przy sprzedaży nośników reklamowych na stacjach benzynowych. Umowa...

1 lutego 2008

Polskie telewizje kablowe mogą zrezygnować z nadawania Eurosportu

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) popiera decyzję firmy Multimedia Polska, operatora sieci kablowej Multimedia, o nieprzedłużeniu umowy na nadawanie programu...

1 lutego 2008

"Polska" na pokładach samolotów PLL LOT

Dziennik "Polska" (Polskapresse) od początku lutego br. będzie dostępny także na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT. W samolotach wylatujących...

1 lutego 2008

Radio PiN 102 FM współpracuje z Union Investment TFI

Union Investment TFI rozpoczyna współpracę ze stołecznym Radiem PiN 102 FM. Rozgłośnia nadawać będzie przygotowywane we współpracy z tym towarzystwem...

1 lutego 2008

Arkadiusz Mierzwa przechodzi z Grupy TVN do Pekao SA

Arkadiusz Mierzwa został rzecznikiem prasowym i dyrektorem biura prasowego banku Pekao SA. Ostatnio był reporterem i prezenterem w TVN24 i...

1 lutego 2008

Time rezygnuje z pośrednictwa brokerów w sprzedaży czasu reklamowego swoich stacji

Time SA, biuro sprzedaży czasu reklamowego, m.in.: Radia Eska, Eska Rock, Wawa i Vox FM, wprowadza zmiany w zakresie pośrednictwa...

1 lutego 2008

TTI wprowadza na rynek nową markę tytoniu Look Out

Tobacco Trading International Poland (TTI Poland) wprowadził do sprzedaży markę Look Out. Jest to oryginalny holenderski tytoń przeznaczony do ręcznego...

1 lutego 2008

Polskie Radio odświeża stronę agencji reklamy

Polskie Radio odświeża stronę internetową agencji reklamy Polskiego Radia. Nowa strona www.polskieradio.pl/reklama utrzymana jest w kolorystyce korporacyjnej Polskiego Radia. Zawiera...

1 lutego 2008

Radiostacja dołączyła do Drapacza Chmur Young

Oferta handlowa Drapacz Chmur Young zostanie w lutym br. poszerzona o Radiostację (Eurozet). Pakiet został przygotowany z myślą o klientach...

1 lutego 2008

Marek Guzowski account managerem Market Place

Agencja Market Place (Grupa Eskadra) powiększyła dział obsługi klienta - Marek Guzowski został account managerem. Do jego obowiązków należy opracowywanie...

1 lutego 2008

Raiffeisen Bank trzykrotnie zwiększa budżet reklamowy

Raiffeisen Bank Polska w tym roku planuje mocne uderzenie reklamowe. Chce wzmocnić swój wizerunek. Jak mówi Joanna Cegłowska, dyrektor marketingu...

1 lutego 2008

PIA wspiera kampanię serwisów tematycznych Agory

Polonia Indoor Advertising (PIA), dostawca nośników indoorowych, wspiera kampanię wizerunkową trzech serwisów tematycznych Agory SA. Wspiera promocją na nośnikach sieci...

1 lutego 2008

Joanna Papużyńska szefem Customer Loyalty by Call Center Poland

Joanna Papużyńska została szefem nowego działu Customer Loyalty by Call Center Poland. Struktura powstała w ramach Call Center Poland (CCP)...

1 lutego 2008

Monika Pyzel przejmuje kompetencje Anny Gołębickiej w biurze reklamy TVN

Monika Pyzel przejęła w biurze reklamy TVN część obowiązków Anny Gołębickiej, byłej szefowej zespołu strategii rozwoju i wsparcia sprzedaży (od...

1 lutego 2008

Przedstawiciele Polsatu w radzie nadzorczej PiN 102 FM

Właściciel koncesji warszawskiego Radia PiN 102 FM - Agencja Wydawnicza i Marketingowa "Mediabank" SA - ma nową radę nadzorczą. Weszli...

1 lutego 2008

Gorący Kubek z portfolio Unilevera w portalu Nasza-klasa.pl

Unilever promuje w internecie markę Gorący Kubek. W ramach kampanii "Tego mi trzeba" agencja Artegence zbudowała site www.tegomitrzeba.pl, którego główną...

1 lutego 2008

Bacardi-Martini Polska odświeża markę Bombay Sapphire

Bacardi-Martini Polska wprowadził do sprzedaży gin Bombay Sapphire w nowym opakowaniu. Subtelne szafirowe pudełko ma podkreślać oryginalny styl oraz prestiż...

1 lutego 2008

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska zmieniła nazwę

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100...

1 lutego 2008

Waglewscy na płycie Agory i Kiton Art

Agora SA i firma produkcyjna Kiton Art wydały książkę z płytą "Męska muzyka" Wojciecha Waglewskiego i jego synów, inspirowaną twórczością...

4 lutego 2008

Discovery Media Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w Boomerangu

Boomerang, kanał telewizyjny kierowany do dzieci, rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego. Polityką reklamową stacji zajmie się dom sprzedaży stacji Discovery Media...

4 lutego 2008

K2 i ACR wspierają mobilnie produkty Nokii

Nokia Poland rozpoczęła miesięczną kampanię reklamową w mobilnej wersji wyszukiwarki Google. Linki sponsorowane promujące bezprzewodowy zestaw samochodowy Nokia CK-15W pojawiają...

4 lutego 2008

Rafał Olejniczak dyrektorem ds. rozwoju produktów w Eurozecie

Rafał Olejniczak, dotychczasowy dyrektor anteny w Radiu Zet, został dyrektorem ds. rozwoju produktów Grupy Eurozet (właściciel Radia Zet, Radiostacji i...

4 lutego 2008

Marzena Chełminiak i Daniel Adamski prowadzą nowy program w Radiu Zet

Dziś na antenie Radia Zet debiutuje nowy program "Nie do zobaczenia". Prowadzą go dziennikarze stacji Marzena Chełminiak i Daniel Adamski....

4 lutego 2008

Bogusław Kaczmarek dyrektorem marketingu w Mediach Pomorskich

Bogusław Kaczmarek został dyrektorem marketingu w spółce Media Pomorskie, wydawcy "Głosu Dziennika Pomorza" (należy do grupy Media Regionalne). Kaczmarek na...

4 lutego 2008

Polsat uruchomi własną platformę internetową

Telewizja Polsat pracuje nad własną platformą internetową, która ma skupiać i poszerzać kontent sieciowy wszystkich podmiotów mediowych Polsatu, czyli m.in....

4 lutego 2008

Michał Slezkin, Sławomir Wolski i Marcin Willmann twórcami serwisu Millionyou

Michał Slezkin, Sławomir Wolski i Marcin Willmann są pomysłodawcami i twórcami serwisu społecznościowego Millionyou adresowanego do osób, które lubią tworzyć...

4 lutego 2008

Karol Giżowski w Ad Meritum odpowiada za "Angorę"

Karol Giżowski dołączył do zespołu sprzedaży tygodnika "Angora" w Ad Meritum i objął stanowisko zastępcy kierownika sprzedaży. W Ad Meritum...

4 lutego 2008

Agnieszka Kalbarczyk dyrektorem handlowym Greenlite Media

Agnieszka Kalbarczyk została dyrektorem handlowym w Greenlite Media - firmie zajmującej się wdrażaniem i zarządzaniem systemami telewizji sklepowych. To nowo...

4 lutego 2008

GTS Energis dzięki promocji chce zatrzymać klientów internetowych

Operator telekomunikacyjny GTS Energis wprowadza ofertę specjalną "Zostań z Multimo", w ramach której obniża opłaty abonamentowe dla dotychczasowych klientów. Multimo...

4 lutego 2008

"Off-Road PL Magazyn 4x4" odświeża formułę

Miesięcznik "Off-Road PL Magazyn 4x4" odświeżył formułę, zmienił layout oraz logo. Zmiany podyktowane są potrzebą dostosowania magazynu do potrzeb czytelników...

4 lutego 2008

RRM wprowadza pakiet Zet Total

Zet Total to nowa oferta handlowa RRM na rynku reklamy radiowej. Tworzą ją wszystkie stacje należące do Eurozetu (Radio Zet,...

4 lutego 2008

TVP współproducentem nowego formatu "Telefon zaufania"

Telewizja Polska podpisała list intencyjny dotyczący produkcji programu "Telefon zaufania". Cykl zostanie zrealizowany przez firmę Avocado TV przy współudziale TVP....

4 lutego 2008

Burda Media Polska rozbudowuje działy reklamy "Elle" i "In Style"

Zespół biura reklamy wydawnictwa Burda Media Polska powiększył się o kilka nowych osób. Małgorzata Poniewska dołączyła do teamu miesięcznika "Elle",...

4 lutego 2008

Paweł Klimczewski odchodzi z Polskich Badań Czytelnictwa

Paweł Klimczewski, dyrektor ds. rozwoju badania, rozstanie się ze spółką Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) w końcu marca br. Jego dalsze...

4 lutego 2008

Jeż Jerzy bohaterem projektu komunikacyjnego marki Plusssz

Polski Lek, spółka należąca do Maspeksu Wadowice, uruchomiła dla marki preparatu witaminowego Plusssz Active serwis internetowy www.sesjanajezonaprzeszkodami.pl. Serwis jest internetowym...