M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 lutego 2008

Polskie Radio: prokuratura jedynie proszona o wyjaśnienie sprawy Czabańskiego

Tadeusz Fredro-Boniecki, rzecznik prasowy Polskiego Radia, w związku z publikacjami prasowymi wyjaśnił, że rada nadzorcza publicznej rozgłośni jedynie poprosiła prokuraturę...

4 lutego 2008

Netia ruszyła z kontrowersyjną kampanią teaserową

Operator telekomunikacyjny Netia ruszył z kampanią reklamową nowej oferty pod hasłem: "Prawdziwa wolność wyboru". Wstępem do kampanii są teasery na...

4 lutego 2008

Samsung startuje z intensywną kampanią telefonu G800

Samsung Electronics Polska rozpoczyna intensywną miesięczną kampanię reklamową nowego telefonu komórkowego G800 wyposażonego w aparat fotograficzny z matrycą o rozdzielczości...

4 lutego 2008

Heyah będzie reklamować nową ofertę Pakiet Całodobowy

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach oferty pre-paid Heyah 5 lutego br. wprowadzi nową usługę Pakiet Całodobowy, którą będzie reklamowała w...

4 lutego 2008

Polskie Centrum Marketingowe wprowadziło geokodowanie w swoich bazach danych

Firma Polskie Centrum Marketingowe (PCM) wprowadziła geokodowanie w swoich bazach danych. Jest to proces polegający na przypisaniu rekordom bazy, czyli...

4 lutego 2008

Marta Seliga project administratorem w agencji Option One

Marta Seliga jest nowym project administratorem w agencji Option One Sales & Marketing Services. Będzie odpowiedzialna za obsługę budżetów firm...

4 lutego 2008

Gadu-Gadu za 3,7 mln zł kupuje większościowy pakiet Livechat Software

Gadu-Gadu za 3,7 mln zł kupuje większościowy pakiet spółki Livechat Software tworzącej komunikator dla biznesu. Transakcja dotyczy 63 proc. akcji....

4 lutego 2008

Nowy pracownik w McCann Erickson

Piotr Harland, student Szkoły Mistrzów Reklamy działającej przy Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, po trzymiesięcznym stażu został...

4 lutego 2008

Halina Przebinda nowym szefem biura programowego TVP

Halina Przebinda jest nową szefową biura programowego Telewizji Polskiej. Zastąpiła Piotra Radziszewskiego, który złożył rezygnację. Halina Przebinda jest producentem i...

4 lutego 2008

Gigaboard ma wyłączność na nośniki reklamowe w stołecznej Promenadzie

Gigaboard Polska, firma reklamy wielkoformatowej, jest wyłącznym dostawcą nośników reklamowych w Centrum Handlowo-Rozrywkowym "Promenada" w Warszawie. Firma podpisała długoterminową umowę...

4 lutego 2008

Kazimierz Piekarz odchodzi z Biura Reklamy TVP

Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu Biura Reklamy TVP, z końcem kwietnia br. kończy pracę w tej firmie....

4 lutego 2008

Domiporta.pl rozszerza funkcjonalności o nową porównywarkę

Internetowy serwis nieruchomości Domiporta.pl (Trader.com Polska) został rozszerzony o porównywarkę średnich cen nieruchomości. W wydzielonej sekcji serwisu można porównać średnie...

4 lutego 2008

Polskie Radio prowadzi działania wizerunkowe na outdoorze

Polskie Radio rozpoczęło miesięczną kampanię wizerunkową. Jest ona kolejnym elementem działań podjętych w listopadzie ubiegłego roku w obronie abonamentu jako...

4 lutego 2008

Awanse w działach strategii i kreacji Saatchi & Saatchi

Cztery osoby awansowały w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi - dwie w dziale strategii i dwie w dziale kreacji. Magdalena...

4 lutego 2008

Agros Nova wspiera promocją konsumencką markę Łowicz

Ruszyła promocja konsumencka marki Łowicz (Agros Nova) obejmująca 10 wariantów dżemów w promocyjnych opakowaniach (nowa etykieta i specjalna naklejka na...

4 lutego 2008

Smaczna Zupa Winiary promowana w TV

Rusza najnowsza kampania reklamowa promująca Smaczną Zupę Winiary. Film podkreśla domowy smak zupy zamkniętej w nowym opakowaniu w kształcie kubka....

4 lutego 2008

Rafał Górski digital creative directorem DFF

Od początku lutego br. Rafał Górski dołączył do zespołu agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF) jako digital creative director. Górski jest absolwentem...

4 lutego 2008

Pulsujące plakaty elementem walentynkowej kampanii Milki

1 lutego br. rozpoczęła się walentynkowa promocja marki I Love Milka (Kraft Foods Polska). Głównym elementem tych działań jest zastosowanie...

4 lutego 2008

Marka biżuterii Yes sponsoruje konkursy walentynkowe w TVP

Spółka Yes Biżuteria wprowadza spoty sponsorskie konkursów walentynkowych w TVP1 i TVP2. Dotychczas submarka Yes o nazwie Trylovia sponsorowała konkursy...

4 lutego 2008

Nestle realizuje w Polsce globalną strategię Nutrition, Health and Wellness

Nestle Polska położy w tym roku jeszcze większy nacisk na realizację globalnej strategii "Nutrition, Health and Wellness". - Chcemy być...

4 lutego 2008

Demo rusza w Tesco z kolejną odsłoną akcji wspierającej polskie produkty

Fundacja Dajesz Pracę PL ruszyła z kolejną kampanią promującą kupowanie polskich produktów. Akcja "Drużyna polskiego produktu" obejmuje blisko 500 krajowych...

5 lutego 2008

IDC wprowadza na rynek nowe smaki cukierków Verbena

IDC Polonia inwestuje w ogólnopolską kampanię reklamową (outdoor i prasa) nowych cukierków Verbena o smaku lipy i melisy. Działania komunikacyjne...

5 lutego 2008

Magdalena Jakimiak rozstaje się z agencją reklamową Fresh

Magdalena Jakimiak, marketing communication coordinator w agencji reklamowej Fresh, zakończyła współpracę z firmą. Nie zdradza szczegółowo swoich dalszych planów zawodowych,...

5 lutego 2008

Eska kupiła Radio Północ

Do sieci Radio Eska dołączy Eska Koszalin, która powstanie na bazie przejętego Radia Północ. - Rozmowy o zakupie stacji trwały...

5 lutego 2008

Marcin Kurczak strategic plannerem w A Linea

Do zespołu agencji reklamowej A Linea dołączył Marcin Kurczak, który objął stanowisko strategic plannera. Odpowiedzialny będzie za rozwój wiedzy agencji...

5 lutego 2008

Agencja reklamowa Cumulus rozwija zespół kreatywny

Do zespołu agencji reklamowej Cumulus dołączyły dwie nowe osoby - Agnieszka Kremer-Wójcik i Artur Janczarek. Agnieszka Kremer-Wójcik objęła stanowisko graphic...

5 lutego 2008

Media Contacts tworzy trzy zespoły klienckie

Dom mediowy Media Contacts, należący do grupy Havas Digital, zwiększył liczbę zespołów klienckich do trzech. Dotychczas struktura agencji opierała się...

5 lutego 2008

Marek Słowiński odpowiada za multimedia w CenterNecie

Marek Słowiński, dotychczas główny specjalista ds. projektów multimedialnych w Telekomunikacji Polskiej, przeszedł do firmy CenterNet (jeden z dwóch operatorów komórkowych,...

5 lutego 2008

Hanna Jackowska odpowiada za obsługę P&G w Leo Burnett

W Leo Burnett Warszawa nastąpiła zmiana na stanowisku account directora, który zajmuje się obsługą budżetu reklamowego Procter & Gamble. Hanna...

5 lutego 2008

Ströer prowadzi projekt wizerunkowy miasta Włocławek

Trwa 10-dniowa kampania wizerunkowa Włocławka realizowana przez Grupę Ströer w ramach zwycięstwa miasta w konkursie Złote Formaty podczas I edycji...

5 lutego 2008

Robert Skrzypek rzecznikiem prasowym Banku Pocztowego

Robert Skrzypek rozpoczął pracę na stanowisku rzecznika prasowego Banku Pocztowego (BP). Skrzypek związany jest z BP od 2003 roku. Dotychczas...

5 lutego 2008

K2 Internet tworzy witrynę "dziękczynną" dla marki Play

Agencja interaktywna K2 Internet przygotowała specjalną witrynę internetową dla marki telefonii komórkowej Play (P4). Strona stanowi element kampanii wizerunkowej pod...

5 lutego 2008

Nike przygotowało wielowymiarowy projekt adresowany do kobiet

Firma Nike rozpoczęła w Polsce kampanię marketingową pod hasłem "Taka jestem", która ma promować kobiety sportowców, a zarazem zachęcić do...

5 lutego 2008

Jędrzej Andrzejewski brand communication managerem Nike

Jędrzej Andrzejewski objął stanowisko brand communication managera w firmie Nike Poland. Zastąpił Iwonę Żołądkowską, która odejdzie na urlop macierzyński. Jędrzej...

5 lutego 2008

"Top Gear" będzie kosztował mniej niż 4 zł

Pierwszy numer "Top Gear", który wkrótce wyda Burda Media Polska, będzie kosztował 3,90 zł, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele spółki nie...

5 lutego 2008

Nowy operator komórkowy MEC wchodzi na rynek

Firma Mobile Entertainment Company (MEC), która z Polską Telefonią Cyfrową (Era) ma umowę na świadczenie usług jako wirtualny operator komórkowy...

5 lutego 2008

Murator przekształca Podroze.pl w portal hybrydowy

Serwis Podroze.pl (Murator SA) przekształcił się w podróżniczy portal hybrydowy, łączący cechy serwisu społecznościowego z zawartością merytoryczną miesięcznika "Podróże". Wprowadzono...

5 lutego 2008

Serwisy Agory w ofercie Cafe News

Agora SA dołączyła do grona partnerów Cafe News SA. Dzięki temu internauci mogą otrzymywać najświeższe informacje z serwisów Agory wprost...

5 lutego 2008

InplusPR rozpoczął współpracę z Parkiem Handlowym "Bielany"

Nowym klientem agencji InplusPR został Park Handlowy "Bielany" we Wrocławiu. Współpraca obejmuje m.in.: przygotowanie oraz realizację akcji prospołecznych, eventów, akcji...

5 lutego 2008

The Lorenz Bahlsen Snack-World wpisuje czipsy w ideę wellness

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World wprowadza na rynek nową markę czipsów ziemniaczanych pod nazwą Naturals. Ma odzwierciedlać charakter produktu, który...

5 lutego 2008

Karolina Czarnecka-Dworak PR & sales managerem Gigaboard

Karolina Czarnecka-Dworak objęła stanowisko PR & sales managera w Gigaboard Polska, firmie specjalizującej się w reklamie wielkoformatowej i w centrach...

5 lutego 2008

Point Group poszerza markę "Machina"; zawiesza "Warsaw Point"

"Machina", miesięcznik Platformy Mediowej "Point Group", poszerza markę. Po niedawnym wprowadzeniu tytułu "Machina Design", w którym prezentowane są osiągnięcia wzornictwa,...

5 lutego 2008

Carla Bruni, pierwsza dama Francji, nową twarzą reklam Lancii

Carla Bruni, modelka i obecna żona prezydenta Francji Nicolasa Sarkozy'ego, została nową twarzą marki samochodów Lancia. Przez najbliższe półtora miesiąca...

5 lutego 2008

"Dziennik" z płytą CD pomocną w wypełnianiu PIT-a

Dzisiejsze wydanie "Dziennika" (Axel Springer Polska) ukazało się w nieco podniesionym nakładzie. Do całości nakładu dołączono gratis płytę CD "Wypełnij...

5 lutego 2008

"Futbol.pl" przedłuża kontrakt z Arturem Borucem

"Futbol.pl", magazyn dla mężczyzn z dużą ilością informacji o piłce nożnej, prowadzi kampanię reklamową wydania lutowego. Wydawca tytułu, spółka Futbol.pl...

5 lutego 2008

Legend Group i Mediaedge:cia prowadzą projekt dla marki Gerber

Alima-Gerber, producent produktów spożywczych dla niemowląt i dzieci, kontynuuje wizerunkową kampanię reklamową "Lokomotywa" dla marki Gerber. Kampania wykorzystuje telewizję (stacje...

5 lutego 2008

Ogilvy Action odpowiada za najnowszy projekt dla Forda Focusa

Agencja reklamowa Ogilvy Action przygotowała kreację kampanii reklamowej nowego Forda Focusa. Nowy Focus jest kolejnym po Fordzie S-Max i Mondeo...

5 lutego 2008

Golonka i Humeniuk rozstają się z CR Media Consulting i Internet Group

Krzysztof Golonka i Gwidon Humeniuk rozstają się z CR Media Consulting, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Golonka był ostatnio m.in. członkiem zarządu...

5 lutego 2008

Polskie Radio rezygnuje z pośrednictwa brokerów; współpracuje z OMD

Agencja reklamy Polskiego Radia zmienia model biznesowy sprzedaży czasu reklamowego na własnych antenach: w PR I, PR II, PR III...

5 lutego 2008

Katarzyna Janik dyrektorem ds. komunikacji w IBM Polska

Katarzyna Janik objęła stanowisko rzecznika prasowego i dyrektora ds. komunikacji IBM Polska. Zastąpi na tym stanowisku Erykę Gizińską, która podjęła...