M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 lutego 2008

Starbucks otworzy pierwsze kawiarnie w Warszawie i we Wrocławiu

AmRest uruchomił kolejne dwie kawiarnie Starbucks w Pradze. W sumie w Czechach działają już trzy, pierwszą kawiarnię otwarto w styczniu...

21 lutego 2008

G+J Polska uruchamia serwis społecznościowy Focus.pl

Wydawnictwo G+J uruchomiło nowy portal Focus.pl. Jest to serwis społecznościowy stworzony dla osób interesujących się tematyką popularnonaukową. Focus.pl tworzony jest...

21 lutego 2008

Paulina Bielecka i Julita Szczepańska w ClickAd

Paulina Bielecka i Julita Szczepańska dołączyły do agencji ClickAd. Dominik Cichy awansował na nowo utworzone stanowisko internet advertising managera. Cichy...

21 lutego 2008

Bakalland rozszerzył portfolio o oliwę

Firma Bakalland, dostawca bakalii orzechów i suszonych owoców, wprowadził do oferty nowy produkt - oliwę z oliwek typu extra virgin....

21 lutego 2008

McDonald's inicjuje edukacyjny program "Bezpieczna Jazda"

McDonald's Polska rozpoczął drugą edycję programu edukacyjnego "Bezpieczna Jazda. Karta rowerowa - moje pierwsze prawo jazdy". Akcja obejmie 20 tys....

21 lutego 2008

Plus rozpoczyna nowy długofalowy projekt komunikacyjny Czasoumilacze

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczął nową kampanię reklamową pt. "Czasoumilacze". Agencja reklamowa TeamOne przygotowała pięć egzekucji telewizyjnych i tyle...

21 lutego 2008

ITI wspiera niestandardową kampanią film "Mała wielka miłość"

ITI Cinema rozpoczęło kampanię filmu "Mała wielka miłość". W kampanii wykorzystano sekwencję trzech billboardów AMS SA tworzących jeden spójny przekaz....

21 lutego 2008

Internetowe Radio Baobab ściśle współpracuje z Agorą

Internetowe Radio Baobab nawiązało współpracę z Agorą, dzięki której otrzyma wsparcie technologiczne i promocyjne. Agora udostępniła rozgłośni swoje serwisy do...

21 lutego 2008

Wunderman zajmie się działaniami CRM Mazda Polska

Działania launchowe Mazda Polska, o których pisaliśmy w DS "MMP" z 19 lutego br., zostaną także wsparte w zakresie CRM....

21 lutego 2008

Ilona Grzywińska PR managerem Grono.net

Ilona Grzywińska objęła nowo utworzone stanowisko PR managera portalu społecznościowego Grono.net. Będzie odpowiadać m.in. za relacje z mediami i wizerunek...

21 lutego 2008

Zofia Szymańska i Marek Preiss zajmą się kreacją Fiata w Leo Burnett

Zofia Szymańska, senior art director, i Marek Preiss, senior copywriter, dołączyli do zespołu kreacji agencji Leo Burnett Warszawa. Będą pracować...

21 lutego 2008

Kampania Toyoty Auris i Toyoty Corolli trafia na stoki narciarskie

Na stokach narciarskich polskich kurortów górskich trwa zimowa kampania Toyoty Auris i Toyoty Corolli. Kampanię, na zlecenie domu mediowego ZenithOptimedia...

21 lutego 2008

Hanna Jackowska odpowiedzialna za P&G w agencji Leo Burnett

Hanna Jackowska, account director, została w agencji Leo Burnett Warszawa odpowiedzialna za całość prac oraz strategię dla Procter & Gamble....

21 lutego 2008

Unilever planuje ponowny launch marki szamponu Clear

Unilever planuje ponowny launch marki szamponu Clear, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marka ta była już obecna na polskim rynku w latach...

21 lutego 2008

Tetra Pak prowadzi akcję sadzenia drzew, także za pomocą internetu

Ruszyła akcja "Posadź drzewo" firmy Tetra Pak, przygotowana przez agencje reklamowe Opus B i Harder & Harder. Stronę internetową zrealizowała...

21 lutego 2008

Agnieszka Król p.o. dyrektorem ds. marketingu "Polski Dziennika Bałtyckiego"

Agnieszka Król objęła stanowisko p.o. dyrektora ds. marketingu "Polski Dziennika Bałtyckiego". Wcześniej pełniła funkcję zastępcy dyrektora ds. marketingu tego tytułu....

21 lutego 2008

"Glamour Style" debiutuje z marcowym wydaniem miesięcznika "Glamour"

Dzisiaj ukazuje się marcowe wydanie magazynu "Glamour" razem z magazynem shoppingowym "Glamour Style". To przewodnik po stylu polskich gwiazd, a...

21 lutego 2008

Marcin Pery odpowiedzialny za projekty internetowe w nowej strukturze Polsatu

Marcin Pery rozpocznie pracę w nowej strukturze tworzonej przez telewizję Polsat. Ostatnio Pery był wiceprezesem i współwłaścicielem Gemius SA. W...

21 lutego 2008

MagnifiCo obsłuży konferencję UNDP dot. zarządzania różnorodnością

Agencja PR MagnifiCo będzie odpowiedzialna za działania związane z przygotowaniem i obsługą konferencji "Zarządzanie różnorodnością na rzecz integracji społecznej". Organizatorem...

21 lutego 2008

Accenture Marketing Sciences buduje zespół i promuje usługi marketingowe

Accenture Marketing Sciences, dywizja audytorsko-marketingowa firmy konsultingowej Accenture, zatrudnia nowych pracowników. Do zespołu dołączyła właśnie Hanna Pietrasik. Objęła stanowisko analityka....

21 lutego 2008

Specjalista ds. marketingu afiliacyjnego Zanox otwiera polski oddział

Firma Zanox, działająca w obszarze marketingu afiliacyjnego, otwiera oddział w Polsce. Dotychczas niemiecka firma funkcjonowała na polskim rynku za pośrednictwem...

21 lutego 2008

Upstream uruchamia serwis z ofertami warszawskich restauracji

Agencja interaktywna Upstream (grupa Betlej & Partners) uruchomiła serwis Eatout.pl, zawierający bazę warszawskich lokali gastronomicznych. Nowością w stosunku do istniejących...

21 lutego 2008

Internet Group wzmacnia struktury marketingu

Internet Group wzmacnia struktury korporacyjne i tworzy nowe stanowisko dyrektora zespołu marketingu i PR. Objęła je Katarzyna Swatowska, równocześnie piastująca...

21 lutego 2008

Nowa linia Rexony (Unilever) wsparta kampanią w telewizji

W lutym 2008 r. na polski rynek została wprowadzona nowa linia Rexony dla kobiet - Rexona Skin Care. Linia składa...

21 lutego 2008

InPost odpowiada za kolportaż gazetek sieci Real

Należący do spółki Integer.pl operator pocztowy InPost rozpoczął współpracę z siecią hipermarketów Real (Metro Group) w zakresie kolportażu bezpłatnych gazetek...

21 lutego 2008

Young & Rubicam przygotuje kampanię zagraniczną na obchody rocznicy powstania w getcie

Young & Rubicam Brands pracuje dla biura promocji miasta w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawa nad przygotowaniem kampanii informacyjnej, która ma...

21 lutego 2008

Vizeum deklaruje 83-proc. wzrost obrotów za 2007 r.

Vizeum, dom mediowy z grupy Aegis, deklaruje 83 proc. wzrost obrotów w 2007 r. Nie podaje twardych danych. Miało na...

21 lutego 2008

PZL i Stratosfera zaangażowane w projekt nowej marki firmy Artman

Artman, producent odzieży pod marką House, w sierpniu wprowadzi na rynek nową markę odzieży adresowaną do kobiet. Producent nie chce...

21 lutego 2008

CD Projekt, twórca "Wiedźmina", łączy się z Metropolis Software

Polscy producenci gier komputerowych, firma CD Projekt (twórca hitu "Wiedźmin") oraz Metropolis Software (twórca m.in. trylogii "Gorky"), podpisali umowę inwestycyjną,...

22 lutego 2008

Dominet Bank reklamuje nowe lokaty

"Igrzyska Zysku" to nowa kampania przygotowana przez Focus Advertising dla Dominet Banku. Jej celami są: komunikacja oferty na depozyty, zaistnienie...

22 lutego 2008

Konkurs wspiera markę Garnier Czysta Skóra

Na antenie Radia Eska ruszył teasing akcji promocyjnej marki Garnier Czysta Skóra - "zGARNIER muzyczny telefon Nokia". Promocja wsparta będzie...

22 lutego 2008

PLL LOT promują połączenia z Pekinem

PLL LOT rozpoczęły działania promujące bezpośrednie połączenia z Chinami pod hasłem: "Lot do Chin pełną parą". Przeloty na trasie Warszawa...

22 lutego 2008

Aegis Media tworzy strukturę nowobiznesową, Karol Suchenek business development managerem

Aegis Media tworzy strukturę odpowiedzialną za nowy biznes agencji Carat Polska i Vizeum. Za pozyskiwanie klientów ma odpowiadać Karol Suchenek...

22 lutego 2008

Polska emigracja w Wielkiej Brytanii chce polskich marek

MediaLab, dział badań Mediaedge:cia, przeprowadził badanie polskiej emigracji w Wielkiej Brytanii. Projekt realizowany był przy współpracy angielskiego oddziału tej agencji...

22 lutego 2008

Awanse w dziale magazynów luksusowych Bauera

Agnieszka Galińska i Radosław Grabowski awansowali na stanowiska starszych specjalistów w dziale reklamy magazynów luksusowych Wydawnictwa Bauer ("Twój Styl", "Pani")....

22 lutego 2008

Wojas w kampanii wizerunkowej przed wejściem na GPW

Firma Wojas, producent obuwia, rozpoczyna jutro ogólnopolską kampanię wizerunkową. Jej celem jest budowanie skojarzenia marki Wojas z wysokiej jakości produktami...

22 lutego 2008

Tylko 13 proc. badanych ogląda bloki reklamowe

OMD Metrics, dział badawczy Macroscope OMD, przeprowadził analizę, co Polacy robią w trakcie trwania bloków reklamowych. Badanie zostało przeprowadzone na...

22 lutego 2008

Studio Melon ma nową stonę WWW autorstwa Hipopotama

Fotograficzne Studio Melon zmieniło stronę internetową. Zaprojektowało ją i przygotowało Studio Hipopotam. Nowa strona ma w jasny sposób prezentować zakres...

22 lutego 2008

Nadia Kowalewicz media plannerem/buyerem w ZenithOptimedia

Nadia Kowalewicz dołączyła do ZenithOptimedia, gdzie objęła stanowisko media plannera/buyera. Pracuje w zespole zajmującym się planowaniem i zakupem mediów dla...

22 lutego 2008

Neuron PR obsłuży spółkę Hurtimex przed wejściem na NewConnect

Agencja Neuron PR pozyskała nowego klienta, producenta odzieży dziecięcej Hurtimex. Współpraca dotyczy działań PR z zakresu relacji inwestorskich i relacji...

22 lutego 2008

Ciszewski PR pracuje dla Domu Maklerskiego BZ WBK

Wyspecjalizowany finansowy dział PR agencji Ciszewski Public Relations będzie odpowiedzialny za przygotowanie polityki informacyjnej dla Domu Maklerskiego BZ WBK. Jest...

22 lutego 2008

"Przegląd Sportowy" zmienia szatę graficzną, logo, "Tempo", prowadzi kampanię

"Przegląd Sportowy" (Axel Springer Polska) będzie miał nową szatę graficzną, logo, nowy piątkowy dodatek "Tempo TV". Zmiany zostaną wprowadzone w...

22 lutego 2008

HBO Polska będzie testować stację w wysokiej rozdzielczości

HBO Polska rozpocznie testy techniczne kanału w wysokiej rozdzielczości HBO HD. Testy prawdopodobnie wystartują w marcu br., a kanał może...

22 lutego 2008

GG Promotion zyskuje nowych klientów

Agencja reklamowa GG Promotion wygrała przetarg na obsługę reklamową towarzystwa ubezpieczeń na życie Cardif Polska (Grupa BNP PariBas). Nowym klientem...

22 lutego 2008

Kamis-Przyprawy SA powoła nową spółkę do sprzedaży herbaty

Nowa marka herbaty Irving, która ma zadebiutować na polskim rynku przed Wielkanocą (patrz DS "MMP" z 11 lutego br.), nie...

22 lutego 2008

4fun.TV uruchamia nowy serwis internetowy

Kanał 4fun.TV uruchamia nową wersję swojego serwisu internetowego. Strona powstała jako uzupełnienie istniejącego już serwisu społecznościowego. Usprawniona została nawigacja, poszerzono...

22 lutego 2008

Neste przedłużyło umowę z "Elżbieta Pełka" Creative Services

Neste Polska przedłużyło kontrakt z agencją reklamową "Elżbieta Pełka" Creative Services na rok 2008. Agencja nadal będzie obsługiwać stacje benzynowe...

22 lutego 2008

Tomasz Kapuściński, dyr. kreatywny G7, odchodzi, poświęci się reżyserii

Z agencją G7 rozstaje się jeden z jej dwóch dyrektorów kreatywnych - Tomasz Kapuściński. Nie zamierza jednak kontynuować kariery w...

22 lutego 2008

Klub Lech Poznań będzie miał swoją wodę źrodlaną i napój energetyczny

Firma Wosana na początku marca wprowadzi na rynek wodę źródlaną, a firma Drinktech - napój energetyczny. Oba produkty będą sprzedawane...

22 lutego 2008

MediaCom pracuje dla Sipahh, wkrótce nowe smaki słomek

Next Point, licencjobiorca i dystrybutor słomek smakowych Sipahh, powierzył obsługę mediową MediaCom. Agencja zaplanowała trwającą właśnie kampanię telewizyjną (obejmuje stacje...