M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 lutego 2008

Show "Gwiazdy tańczą na lodzie" już od 7 marca

TVP2 7 marca rozpoczyna emisję II edycji tanecznego show "Gwiazdy tańczą na lodzie". Program, podobnie jak jesienią, nadawany będzie na...

22 lutego 2008

News Outdoor Poland wprowadza nową strategię cenową po dokładnej weryfikacji nośników

News Outdoor Poland, firma reklamy zewnętrznej, wprowadza właśnie nową strategię cenową. Jej głównym założeniem jest zróżnicowanie oferty, czyli indywidualna wycena...

22 lutego 2008

Katarzyna Witas PR managerem agencji interaktywnej Apeiro

Katarzyna Witas objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w krakowskiej agencji interaktywnej Apeiro. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie...

22 lutego 2008

Specjalista od POS-ów IMIGe Poland zmienia nazwę, otwiera nowe biura

IMIGe Poland, polski oddział IMIGe International Media Ideas Group, zmienia nazwę na IMIGe, a company of POS Media Europe. Chce...

22 lutego 2008

Ruch rozwija sieć i-coffee

Ruch SA otworzył już cztery kawiarnie i-coffee - dwie w Warszawie i po jednej w Gorzowie oraz Wrocławiu. Niebawem nastąpią...

22 lutego 2008

Dariusz Sawicki w Dem'a; firma tworzy nowy dział usług marketingowych

Dariusz Sawicki objął stanowisko account directora w agencji Dem'a Dystrybucja Polska. Będzie odpowiedzialny za pracę działów client service oraz new...

22 lutego 2008

Aktor Piotr Adamczyk ambasadorem marki Cottonfield w Polsce

Piotr Adamczyk, aktor znany m.in. z roli Karola Wojtyły w filmach "Karol - człowiek, który został papieżem" i "Karol -...

22 lutego 2008

Awans i nowa osoba w dziale client service Momentum Worldwide

Małgorzata Bęczkowska, dotychczas account manager w dziale client service agencji Momentum Worldwide, awansowała na stanowisko senior account managera. Pracuje dla...

22 lutego 2008

Clear Channel Poland wprowadza nowe narzędzie do planowania

Klienci firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland od marca będą mogli korzystać z nowego narzędzia do planowania kampanii outdoorowych. Dotychczasowa...

22 lutego 2008

Bank Pekao będzie miał nowego szefa marketingu

Bank Pekao SA, który po przejęciu BPH stał się największym bankiem detalicznym w kraju, będzie miał nowego szefa marketingu. Jak...

22 lutego 2008

Gadu-Gadu miało w ub.r. 20,2 mln zł przychodów i 9,5 mln zł zysku, głównie z reklam

Gadu-Gadu, właściciel największego w Polsce komunikatora internetowego, w 2007 r. miało 20,21 mln zł przychodów (wobec 11,11 mln zł w...

25 lutego 2008

Telma zajmie się obsługą PR tytułu "SL'ang Life"

Agencja Telma Group Communications podpisała umowę na obsługę PR "SL'ang Life" - pierwszego magazynu o tematyce Second Life (pisaliśmy o...

25 lutego 2008

Henkel wspiera kampanią płyn do mycia naczyń Pur

22 lutego ruszyła kampania wspierająca płyn do mycia naczyń Pur. Na potrzeby kampanii agencja TBWA zrealizowała 30-sekundowy spot reklamowy. Celem...

25 lutego 2008

Solidnydom.pl z newsletterem bez komercyjnych treści

Serwis Solidnydom.pl (spółka Dom.pl) kierowany do osób zainteresowanych zakupem, budową czy urządzaniem domu lub mieszkania został poszerzony o cotygodniowy newsletter....

25 lutego 2008

Transmisje z rozgrywek Orange Ekstraklasy w Programie 1 PR

Mecze wiosennej rundy Orange Ekstraklasy transmitowane będą na antenie Programu 1 PR, który jest jedynym ogólnopolskim radiowym partnerem rozgrywek. Sprawozdania...

25 lutego 2008

Fiat komunikuje dni otwarte dla modelu 500

Fiat Auto Poland prowadzi kampanię informującą o dniach otwartych dla modelu Fiat 500. Odbędą się one w nadchodzący weekend. Kampania...

25 lutego 2008

Kampania eBay głównie w serwisach społecznościowych

Trwają działania promocyjne serwisu aukcyjnego eBay Polska. Kampania jest realizowana online, głównie w serwisach społecznościowych: MySpace, Facebook, Nasza-klasa.pl i Grono.net....

25 lutego 2008

Magdalena Spisak rozstaje się z Believe

Magdalena Spisak, account manager agencji Believe, po ponad półtora roku zakończyła współpracę z dotychczasową firmą. Nie podaje, jakie są jej...

25 lutego 2008

Polbank ruszył z kampanią wyreżyserowaną przez twórcę "Lejdis"

Bank Polbank EFG w piątek rozpoczął nową kampanię reklamową Kredytu Bezpiecznego (kredyt gotówkowy). Bohaterami nowego spotu reklamowego, wyreżyserowanego przez Tomasza...

25 lutego 2008

GazetaDom.pl uruchamia serwis Kredyty

Agora SA w ramach GazetaDom.pl uruchomiła nowy serwis Kredyty. Projekt powiększa ofertę serwisów tematycznych Agory poświęconych rynkowi nieruchomości. W nowym...

25 lutego 2008

Exodus z biura reklamy "Super Expressu" w Łodzi

Ewa Halbryt, dyrektor departamentu sprzedaży bezpośredniej regionu zachód, rozstaje się z biurem reklamy "Super Expressu" (Murator SA). Jak mówi, powodem...

25 lutego 2008

Elżbieta Ratajczyk odpowiada za marketing Domoteki

Elżbieta Ratajczyk objęła stanowisko menedżera ds. marketingu centrum handlowego Domoteka. Wcześniej funkcję specjalisty ds. marketingu spółki pełnił Marcin Berendt, który...

25 lutego 2008

DDB Bielany - nowa agencja w grupie Corporate Profiles DDB do obsługi konkurencyjnego klienta

W obrębie Corporate Profiles DDB Group powstała nowa agencja reklamowa DDB Bielany (w dzisiejszym serwisie informacja o jej pierwszym kliencie...

25 lutego 2008

Nowa odsłona serwisu "Tygodnika Powszechnego"

Serwis "Tygodnika Powszechnego" - Tygodnik.onet.pl - zyskał nowy wygląd. Został przystosowany do nowego papierowego wydania o zmniejszonym formacie, który jest...

25 lutego 2008

Infor.pl promuje "Gazetę Prawną" z translatorami

Wydawnictwo Infor.pl (dawniej Grupa Wydawnicza "Infor") rozpoczęło kampanię reklamową "Gazety Prawnej" oraz translatorów na płytach CD dołączanych do dziennika. Kreację...

25 lutego 2008

Szeroki zasięg, długie spoty i mocna komunikacja - rusza kampania launchowa MobilKinga

Mobile Entertainment Company, wirtualny operator komórkowy (korzysta z sieci Polskiej Telefonii Cyfrowej/Era), rozpoczął kampanię launchową swojej marki MobilKing. Jak informują...

25 lutego 2008

Polskie Radio uczestniczy w projekcie European Radio Project

Polskie Radio dołączyło do projektu European Radio, który jest wspólnym przedsięwzięciem kilkunastu publicznych i komercyjnych radiofonii europejskich. Projekt polega na...

25 lutego 2008

Aegon szykuje pierwszą w historii kampanię wizerunkową

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "Aegon" w przyszłym miesiącu przeprowadzi pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową. Dotychczas ubezpieczyciel nie był praktycznie...

25 lutego 2008

Wspólna akcja mBanku i "Ładnego Domu"

Miesięcznik "Ładny Dom" (Agora SA) oraz mBank są organizatorami akcji "Mądry buduje lepiej". Od marcowego wydania tytułu do 15 grudnia...

25 lutego 2008

Hint Intermedia autorem promocji "Nawijarka" dla Nudli Knorr

Unilever rozpoczął nową akcję promocyjną marki Knorr Nudle. "Nawijarka" to nowatorski konkurs odbywający się równolegle w internecie oraz na antenie...

25 lutego 2008

4fun.TV wprowadzi własną linię produktów do sklepów Heavy Duty

Telewizja młodzieżowa 4fun.TV wprowadzi wiosną (na przełomie marca i kwietnia) kolekcję własnych produktów do sieci sklepów odzieżowych Heavy Duty. Będą...

25 lutego 2008

Niegrzeczna kampania Axe Vice także w sieci Multikino

Unilever prowadzi kampanię nowego zapachu Axe Vice również w sieci Multikino (o rozpoczęciu tej kampanii pod hasłem: "Dziewczynki stają się...

25 lutego 2008

Polskie Radio nie chce wstąpić do KBR-u

Polskie Radio nie zamierza przystępować do struktur Komitetu Badań Radiowych. Jak przekazał Krzysztof Czabański, prezes spółki, Polskie Radio nie zasili...

25 lutego 2008

Polskie Radio nie zwiększyło w ub.r. przychodów z reklam

Polskie Radio wypracowało 52 mln zł przychodów z reklam i sponsoringu w swoich stacjach w 2007 r. Był to identyczny...

25 lutego 2008

Planeta FM zastąpi Radiostację

Z początkiem marca Radiostacja (Eurozet) zmieni nazwę na Planeta FM. Modyfikacji ulegnie także dotychczasowy format rozgłośni. Zmiana nazwy Radiostacji i...

25 lutego 2008

Starbucks prawdopodobnie przejmie niektóre lokalizacje Mercer's

Sieć Starbucks prawdopodobnie przejmie niektóre lokalizacje kawiarni Mercer's w naszym kraju, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Obie firmy na razie nie komentują...

25 lutego 2008

Nowe marki AmRestu być może dołączą do programu Premium Club

Nowe marki AmRestu mogą trafić do programu lojalnościowego Premium Club. Obecnie konsumenci mogą zdobywać punkty programu, korzystając jedynie z dwóch...

26 lutego 2008

Lukas Bank promuje w telewizji pożyczki gotówkowe

Lukas Bank rozpoczął kampanię kredytu gotówkowego. Przekaz opiera się na różnorodności oferowanych pożyczek w 15 minut. Na potrzeby kampanii przygotowano...

26 lutego 2008

L'Oreal realizuje konsumencką promocję Garnier Fructis

L'Oreal Polska i agencja reklamowa Schulz przygotowały akcję konsumencką "6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis". W obrębie działań ze...

26 lutego 2008

S4 przekształca się w spółkę akcyjną

W lutym br. agencja reklamowa S4 zmieniła swój status prawny, stając się spółką akcyjną (wcześniej była spółką z o.o.). Jest...

26 lutego 2008

Kolejna kampania GE Money Banku z Pomysłowym Dobromirem

W miniony weekend wystartowała kolejna kampania kredytów gotówkowych GE Money Banku autorstwa agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy i domu mediowego Media...

26 lutego 2008

Sodexho Pass kieruje kampanię kuponu podarunkowego do budowlańców

Ruszyła wiosenna kampania Sodexho Pass poświęcona kuponowi podarunkowemu. Kampania obejmie mailing, telemarketing, reklamy prasowe i internetowe zamieszczane w mediach ogólnoekonomicznych...

26 lutego 2008

Sebastian Ścigalski senior art directorem w Eskadrze

Sebastian Ścigalski dołącza do działu kreacji agencji Eskadra, gdzie obejmie nowo utworzone stanowisko senior art directora. Będzie odpowiedzialny głównie za...

26 lutego 2008

Polskie Radio uruchomiło serwis poświęcony motoryzacji

Polskie Radio poszerza ofertę serwisów tematycznych dla interaktywnych słuchaczy o serwis poświęcony motoryzacji. Jest to kolejny serwis na stronach internetowych...

26 lutego 2008

Tomasz Pizło dołączył do agencji Hand Made

Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej Hand Made dołączył Tomasz Pizło, który objął stanowisko junior copywritera. Dołączył do grupy kreatywnej Miłosza...

26 lutego 2008

Fortis Bank reklamuje fundusze unijne

Fortis Bank Polska SA wystartował z kampanią reklamową jednego z produktów finansowych. Kampania dotyczy tego, w jaki sposób Fortis może...

26 lutego 2008

W styczniu Polsat miał największy potencjał w product placemencie

Według Pentagon Research w styczniu telewizja Polsat miała największy potencjał w product placemencie. Ekspozycja marek najczęściej miała miejsce w serialach...

26 lutego 2008

Discovery Channel wspiera kampanią wiosenną ramówkę

Discovery Channel rozpoczyna kampanię reklamową, która prowadzona będzie pod hasłem "Mocne Historie. Prawdziwe Życie". Działania będą wspierać wiosenną ramówkę stacji....

26 lutego 2008

Wojciech Kmita w redakcji "Forbesa"

Wojciech Kmita dołączył do zespołu redakcyjnego miesięcznika "Forbes" (Axel Springer Polska). Objął nowo utworzone stanowisko sekretarza wydawnictw nieperiodycznych. Do jego...

26 lutego 2008

Agnieszka Kępińska odpowiada za komunikację w Kraft Foods

Agnieszka Kępińska objęła stanowisko kierownika ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w firmie Kraft Foods Polska. Wcześniej pracowała w agencji PR...