M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 lutego 2008

Piotr Zygo został nowym prezesem zarządu Multikina

Piotr Zygo objął stanowisko prezesa zarządu Multikina SA, sieci kin należących do grupy ITI. Wcześniej, w latach 2004-2007, pełnił funkcję...

28 lutego 2008

Medagro prowadzi akcję "Ból nieczynny całą dobę"

Medagro International - firma odpowiedzialna za dystrybucję na polskim rynku takich leków jak Tantum Verde czy Lipohep - rozpoczęła promocję...

28 lutego 2008

US Pharmacia wspiera sprzedaż nowego leku Acatar Zatoki

Agencja reklamowa Opus B przygotowała dla US Pharmacia kampanię reklamową nowego wariantu marki Acatar - Acatar Zatoki. Spot nie tylko...

28 lutego 2008

Sport Management Polska ma pracować dla polskich kajakarzy

Polski Związek Kajakowy i Sport Management Polska (SMP) podpisały umowę o współpracy w zakresie organizacji i promocji mistrzostw Europy w...

28 lutego 2008

Delecta rozpoczęła duży projekt wsparcia marki Fisiel

Delecta będzie realizowała do końca marca br. projekt silnego wsparcia reklamowego marki Fisiel - linii marchewkowo-owocowych kisieli. Kampania prasowa i...

28 lutego 2008

Aster wprowadzi nowe usługi telewizyjne i telefoniczne

Firma Aster, dostawca usług triple play, wprowadzi do oferty nowe usługi telewizyjne. W pierwszej kolejności będą to VoD (wideo na...

28 lutego 2008

EmLab będzie znów mył okna płynem Clin

Agencja marketingu doświadczeń EmLab organizuje akcję promocyjną "Clin - czyste okna na wiosnę" dla firmy Henkel, producenta preparatu do mycia...

28 lutego 2008

"Tempo TV" z nowymi formatami reklam

"Tempo TV" - nowy piątkowy dodatek "Przeglądu Sportowego" (Axel Springer Polska), który zastąpił od dziś dotychczasowe "Tempo" - ma nowe...

28 lutego 2008

Marlena Przybyszewska client service directorem w Salt & Pepper

Do zespołu agencji reklamowej Salt & Pepper dołączyła Marlena Przybyszewska, która objęła nowo utworzone stanowisko client service directora. Przybyszewska będzie...

28 lutego 2008

"Gazeta" i "Rzeczpospolita" z nowymi seriami turystycznymi

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) i "Rzeczpospolita" (Presspublica) niemal jednocześnie startują z nowymi kolekcjami turystycznymi. "Gazeta" od dziś rozpoczęła cykl przewodników...

28 lutego 2008

Marta Szczecińska przechodzi z Charakterów do Kolportera

Marta Szczecińska zostanie od marca br. menedżerem ds. sprzedaży w spółce Kolporter Promocja, gdzie będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów....

28 lutego 2008

"Digital Foto Video" w zwiększonym nakładzie do 20 tys. egz.

Miesięcznik "Digital Foto Video" (Migut Media) od wydania marcowego zwiększa nakład z 15 do 20 tys. egz. Jak przekazała Anna...

28 lutego 2008

"Echo Miasta" wprowadza nową ofertę reklamową

Dziennik "Echo Miasta" (Media4mat) wprowadza nową ofertę promocyjną "Wiosenny przewodnik branżowy". Oferta polega na wprowadzeniu do wydań poniedziałkowych i czwartkowych...

28 lutego 2008

PZ Cussons rozszerza markę E o wielozadaniowe środki czystości

PZ Cussons rozszerzył markę E o nową linię produktów - wielozadaniowe środki czystości. Są to E wielozadaniowy płyn do czyszczenia,...

28 lutego 2008

Jarosław Lis, business development director, odchodzi z HealthWay

Jarosław Lis, dotychczasowy business development director w firmie marketingu farmaceutycznego HealthWay, zamierza rozstać się ze spółką - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

28 lutego 2008

Olga Korolec i Hubert Padalak odchodzą z Kompanii Piwowarskiej

Olga Korolec i Hubert Padalak rozstają się z zespołem marketingu Kompanii Piwowarskiej (KP). Korolec pełniła w nim m.in. funkcję group...

28 lutego 2008

Discipline przygotowała nowy serwis magazynu "Zwierciadło"

Wydawnictwo Zwierciadło uruchomiło nową stronę internetową miesięcznika "Zwierciadło". Za jej kreację odpowiada agencja Discipline, natomiast sprzedażą reklam zajmie się sieć...

28 lutego 2008

MTV Polska wprowadzi kontent poświęcony tematyce gejowskiej

MTV Polska sfinalizowała zakup kreskówki o przygodach pary homoseksualnej Ricka i Steve`a. Serial pojawi się w ramówce MTV Polska od...

28 lutego 2008

Henkel zanotował 1,47 mld zł przychodów w 2007 r.

Henkel Polska zamknął rok finansowy 2007 z przychodami netto na poziomie 1,47 mld zł, co oznacza dwucyfrowy wzrost w porównaniu...

28 lutego 2008

Tribal DDB pracuje z Tomaszem Lisem oraz iTVP

Tribal DDB, agencja interaktywna z grupy Corporate Profiles DDB, zrealizowała kolejny wspólny projekt z Tomaszem Lisem. Tym razem jest to...

28 lutego 2008

Marek Knap autorem nowego layoutu "Domu & Wnętrza"

Edipresse Polska wprowadził zmiany w wyglądzie magazynu "Dom & Wnętrze". Nad nowym layoutem pracował Marek Knap, dyrektor artystyczny wydawnictwa. Ostatnie...

28 lutego 2008

Toolbox odpowiada za komunikację marketingową firmy Poldem

Agencja Toolbox Creative Communication (TCC) podpisała umowę o stałej współpracy z firmą Poldem, producentem mebli tapicerowanych. Umowa obejmuje prowadzenie działań...

28 lutego 2008

Nivea reklamuje nowy żel marki My Silhouette!

Nivea Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowego żelu wyszczuplającego i modelującego sylwetkę My Silhouette!. Adaptację spotu przygotowała agencja TBWA. Za planowanie...

28 lutego 2008

Volkswagen wiąże markę Touareg z Leo Beenhakkerem

Leo Beenhakker, selekcjoner polskiej drużyny narodowej w piłce nożnej, został właścicielem nowego samochodu marki Volkswagen Touareg. Samochód przekazali mu przedstawiciele...

28 lutego 2008

ARBOinteractive zaczyna wykorzystywać nośniki dynamic wallpaper

ARBOnetwork, sieć z grupy ARBOinteractive Polska, realizuje kampanię reklamową dla Polkomtela i oferty MixPlus. Kreacja składa się z wyświetlanych jednocześnie...

28 lutego 2008

Biuro reklamy TVN ma wymagać gwarancji na zakup kampanii; wkrótce podwyżka

Biuro reklamy TVN wprowadzi w najbliższych miesiącach konieczność gwarantowania przez agencje zakupu zarezerwowanych w cenniku kampanii. Piotr Tyborowicz, szef biura...

28 lutego 2008

Egmont wprowadza na polski rynek miesięcznik i książki "Tomek i przyjaciele"

Egmont Polska wprowadza na polski rynek miesięcznik i książki na podstawie popularnej bajki dla dzieci pt. "Tomek i przyjaciele". Miesięcznik...

29 lutego 2008

KidsLab tworzy dział PR; Filip Szewczyk w zespole

Instytut Kreatywnej Edukacji "KidsLab" tworzy dział PR i zatrudnia nowego pracownika. Filip Szewczyk objął nowo utworzone stanowisko PR assistanta, w...

29 lutego 2008

PZU kończy kampanię z udziałem Zientarskich

W związku z wypadkiem samochodowym z udziałem dziennikarza Macieja Zientarskiego, do którego doszło 27 lutego (został ciężko ranny, a śmierć...

29 lutego 2008

Olga Korolec będzie odpowiadać za marketing platformy N

Olga Korolec obejmie stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu i komunikacji w spółce ITI Neovision, do której należy telewizyjna platforma N....

29 lutego 2008

W kwietniu wystartuje kampania VH1 autorstwa Lowe GGK

Agencja Lowe GGK zrealizuje wizerunkową kampanię reklamową i spoty autopromocyjne dla telewizji muzycznej VH1. Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości marki...

29 lutego 2008

Monika Stanke-Rusin awansuje i przechodzi z OMD do PHD

Monika Stanke-Rusin, dotychczas media planner w Optimum Media OMD, awansowała na stanowisko accounta i zmieniła dom mediowy w ramach Omnicom...

29 lutego 2008

Ruch SA chce zmienić zarząd

Rada nadzorcza Ruch SA ogłosiła konkurs na czterech członków zarządu: prezesa spółki, członka zarządu ds. kolportażu i logistyki, członka zarządu...

29 lutego 2008

"Zabytki Heritage" poprzez konkursy szukają młodych odbiorców

Magazyn "Zabytki Heritage" (PW "Rzeczpospolita" SA) przeprowadził pierwszą edycję edukacyjnego ogólnopolskiego konkursu dla uczniów. Celem projektu jest zachęcenie młodych ludzi...

29 lutego 2008

Delecta aktywna przed Wielkanocą z reklamami ciast i deserów

Do Wielkanocy potrwa obecna kampania ciast i deserów Delecty. Kompleksowe działania wizerunkowe obejmą telewizję, prasę i internet. Celami kampanii są...

29 lutego 2008

Gerber zmienia etykiety na słoikach i sokach

Alima-Gerber zmienia wygląd produktów marki Gerber. Słoiki i soki będą miały nowe etykiety. Na nową globalną szatę graficzną złożą się...

29 lutego 2008

Brytyjska marka obuwia Clarks rozwija sieć dystrybucyjną

W warszawskim centrum handlowym Blue City zostanie otwarty salon z obuwiem brytyjskiej marki Clarks. Clarks powstał w 1825 r. W...

29 lutego 2008

Flirt i mokry podkoszulek w kampanii Hoop Coli

Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Hoop Coli (Hoop SA). W spocie reklamowym atrakcyjna blondynka "odbija" flirtującego przy barze z innymi kobietami...

29 lutego 2008

Wizz Air i Visit London promują Londyn wśród Polaków

Linie lotnicze Wizz Air wraz z Visit London rozpoczęły kampanię marketingową zachęcającą Polaków do odwiedzenia Londynu. Potrwa ona do końca...

29 lutego 2008

4Fun Media pracuje nad kampaniami reklamowymi i poszerza projekty patronackie

4Fun Media, nadawca kanału 4fun.TV, pracuje nad dwoma kampaniami reklamowymi - wizerunkową i produktową. Działania kreatywne, jak i planowanie oraz...

29 lutego 2008

Warzywko po kilkuletniej przerwie wraca z reklamą TV

Podravka Polska rozpoczęła kampanię TV przyprawy Warzywko. Jest to pierwsza kampania TV po kilkuletniej przerwie. Warzywko zostało kupione przez Podravkę...

29 lutego 2008

TVN24 promuje dziennikarstwo obywatelskie

TVN24 uruchamia projekt Kontakt TVN24, platformę kontaktu z widzami stacji. Umożliwia ona przesyłanie informacji, zdjęć i filmów, które mogą zostać...

29 lutego 2008

Zmienione "Życie Warszawy" od poniedziałku w dwóch wersjach

"Życie Warszawy" (Presspublica) w nowym kształcie wejdzie na rynek w najbliższy poniedziałek 3 marca. Dziennik będzie wydawany w dwóch wersjach...

29 lutego 2008

Zjednoczenie.com przygotowało europejską stronę MTV.tv

Agencja Zjednoczenie.com jest autorem nowego serwisu internetowego MTV Europe - MTV.tv. - Gdy realizowaliśmy najnowszy projekt dla MTV, zależało nam...

29 lutego 2008

Media Experts planuje rozwój w zakresie wydawnictw branżowych

Media Experts, spółka z Poznania prowadząca działalność w zakresie PR, planuje rozwój działalności wydawniczej. Stała się już wydawcą pisma handlowego...

29 lutego 2008

180° PR zdobywa nowe projekty, rozbudowuje zespół

Agencja 180° Public Relations (Grupa Leo Burnett Warszawa) przygotowuje dwa nowe projekty. Dla firmy Sanofi Pasteur, w ramach współpracy sieciowej...

29 lutego 2008

Avon rusza z roczną akcją promocyjną marki Anew

Avon Cosmetics Polska rozpoczyna akcję promocyjną produktów marki Anew. Działania będą trwały rok. W tym czasie marketer planuje wprowadzenie co...

29 lutego 2008

Bartłomiej Zarębski odchodzi z Onetu

Bartłomiej Zarębski, dyrektor zarządzający w Grupie Onet.pl, rozstaje się z firmą. W Onecie odpowiadał za pion search & marketplace. Wprowadzał...

29 lutego 2008

Krzysztof Nagodziński awansuje na szefa marketingu BSH

Krzysztof Nagodziński zastąpił Petera Neumaiera na stanowisku dyrektora marketingu w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (marki Bosch, Siemens). Neumaier po pięciu...

29 lutego 2008

Radosław Włoda szefem nowego działu w Agorze

Radosław Włoda pokieruje w Agorze nowym działem wsparcia sprzedaży w pionie internet. Do zadań tej struktury należeć będzie m.in. rozwój...