M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 lutego 2001

MAŁGORZATA DOMAGALIK REDAKTOR NACZELNĄ "BLASKU"

Małgorzata Domagalik będzie redaktor naczelną dwutygodnika "Blask", najnowszego tytułu wydawnictwa Edipresse Polska. Stanowisko obejmie od 1 marca br. Małgorzata Domagalik...

20 lutego 2001

JCDEACAUX I CLEAR CHANNEL ZAINTERESOWANE KUPNEM GEWISTY

Zakupem pakietu kontrolnego udziałów w austriackiej firmie reklamy zewnętrznej Gewista interesują się globalni potentaci tego medium, francuski koncern JCDecaux i...

20 lutego 2001

PIERWSZA REKLAMA Z UDZIAŁEM ARKI NOEGO

Od połowy lutego do końca marca br. potrwa kampania reklamowa preparatu wapniowego FrutiCal PF Jelfa SA z udziałem jednego z...

20 lutego 2001

WIZJA TV I HBO STARTUJĄ Z NOWYMI PROMOCJAMI

Stacja telewizyjna Wizja TV rozpoczyna realizację programu promocyjnego, podczas którego nowi abonenci będą otrzymywać upominki w postaci oryginalnych koszulek reprezentacji...

20 lutego 2001

ZWYCIĘŻCZYNI "AGENTA" W REKLAMIE IDEI

Liwia Kwiecień, zwyciężczyni znanego ze stacji telewizyjnej TVN programu "Agent", wystąpi w reklamie wprowadzonej właśnie przez operatora telefonii komórkowej PTK...

21 lutego 2001

BUDŻET INTERNETOWY FIATA DOBLO W D'ARCY INTERACTIV

Najnowszym projektem D'Arcy Interactiv jest serwis internetowy Fiata Doblo - www.fiatdoblo.com.pl. Serwis ten będzie stale uaktualniany: za jego pośrednictwem będzie...

21 lutego 2001

BLODERER NOWYM DYREKTOREM MARKETINGU DETERGENTÓW W HENKLU

Lambert Bloderer, z pochodzenia Austriak, został nowym dyrektorem marketingu detergentów w firmie Henkel, zastępując na tym stanowisku Andreasa Haupta. Bloderer...

21 lutego 2001

RUSZA KAMPANIA WIZERUNKOWA NOWEGO YOYO

Portal internetowy YoYo zapowiada zmianę wizerunku. Obecnie, prócz nowej szaty graficznej, systemów nawigacji witryny, dodane zostaną elementy e-commerce (rozbudowana platforma...

21 lutego 2001

NOWA OFERTA CAPPY WSPARTA KAMPANIĄ REKLAMOWĄ

Coca-Cola rozszerzyła markę soków Cappy o kilka nowych produktów - Cappy o smaku pomidorowym, nektar wielowitaminowy Cappy Extra Witaminy oraz...

21 lutego 2001

"DOBRA FIRMA" NOWY DODATEK "RZECZPOSPOLITEJ" WE WTORKI

Dziennik "Rzeczpospolita" będzie miała nowy dodatek. "Dobra Firma" ukaże się po raz pierwszy 27 lutego br. i będzie się ukazywać...

22 lutego 2001

DEBIUT GIEŁDOWY PORTALU ARENA

Według Marcina Słomkowskiego, wiceprezesa zarządu arena.pl, portal zadebiutuje na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych najprawdopodobniej na początku kwietnia 2001 roku. W...

22 lutego 2001

COMMERCIAL UNION ROZPISUJE PRZETARG

Rozpisany został przetarg na obsługę budżetu kampanii wizerunkowej grupy ubezpieczeniowej Commercial Union. Będzie to pierwsza kampania tego typu przeprowadzona przez...

22 lutego 2001

ANNA KAMIŃSKA NOWA NACZELNA MIESIĘCZNIKA "MURATOR"

Anna Kamińska została nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Murator", flagowego tytułu Wydawnictwa Murator. Nowa naczelna do tej pory była redaktorem naczelnym...

22 lutego 2001

KAMPANIA NOWEGO PRODUKTU MCDONALD'SA RUSZA W MARCU

Nowa kampania reklamowa sieci McDonald's będzie wspierać sprzedaż wprowadzanej właśnie na rynek nowej kanapki, której nazwa nie została na razie...

22 lutego 2001

HENKEL ZOSTAŁ JEDYNYM WŁAŚCICIELEM SPÓŁKI HTA

Henkel Polska SA odkupił od firmy Daewoo-FSO 30 proc. udziałów w spółce Henkel Teroson Automotive za sumę 500 tys. zł....

22 lutego 2001

LEO BURNETT ZDOBYWA SKONSOLIDOWANY BUDŻET KELLOGGA W USA

Kellog USA skonsolidował swój budżet, którego wartość wynosi 100 mln dol., w rękach agencji Leo Burnett USA z Chicago. Do...

23 lutego 2001

COCA-COLA I P&G UTWORZYŁY JOINT VENTURE

Koncerny Coca-Cola i Procter & Gamble (P&G) utworzyły spółkę typu joint venture, która zajmować się będzie produkcją i ogólnoświatową dystrybucją...

23 lutego 2001

OLIVER VOIGT WRACA, OBEJMUJĄC PREZESURĘ G+J POLSKA

Oliver Voigt, dotychczas znany w Polsce jako prezes grupy wydawniczej Marquard Media (do 1999 r.), został nowym prezesem wydawnictwa G+J...

23 lutego 2001

WIZJA SPORT PRZESTAJE BYĆ KANAŁEM KODOWANYM

UPC zmienia strategię dystrybucji telewizyjnego kanału sportowego Wizja Sport, który od 24 marca br. będzie udostępniony bez kodu wszystkim abonentom...

23 lutego 2001

BUDŻET PREEM W AGENCJACH DON'T i EUROMEDIA

Agencja reklamowa Don't wygrała przetarg na budżet kreatywny kampanii reklamowej koncernu paliwowego Preem Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny...

23 lutego 2001

PANASONIC POLSKA OD MARCA W INTERNECIE

Ruszyły prace nad polskimi serwisami www dla marek Panasonic i Technics. Ich projektant i wykonawca -Webservice Internet Đ zapowiada sieciową...

23 lutego 2001

NOWA KAMPANIA REKLAMOWA TOYOTY AVENSIS

Toyota Motor Poland rozpocznie w marcu br. nową kampanię reklamową samochodu Toyota Avensis z silnikiem VVt-i. Przygotowała ją agencja Saatchi...

23 lutego 2001

KAMPANIA MARCOWEGO WYDANIA "NATIONAL GEOGRAPHIC"

Agencja Bimer Mazurczak zajmować się będzie kampanią reklamową marcowego wydania magazynu "National Geographic". Wydawca tytułu - G+J RBA - wybrał...

26 lutego 2001

SAR - NIC SIE NIE STAŁO

Pod takim hasłem odbyło się w piątek 23 lutego specjalne spotkanie zarządu i rady nadzorczej SAR-u z dziennikarzami. Było ono...

26 lutego 2001

ZAMIAST CONQUEST POLSKA - RED CELL POLSKA

Agencja Conquest Polska, wchodząca w skład europejskiej agencji sieciowej Conquest, 1 marca br. zmienia nazwę na Red Cell Polska. Zmiana...

26 lutego 2001

WYNIKI FINANSOWE HENKEL GROUP ZA 2000 R.

Koncern Henkel Group ogłosił wyniki finansowe za ubiegły rok. Obroty Henkla wzrosły o 12,5 proc. w stosunku do 1999 r.,...

26 lutego 2001

DODATKI DLA PAŃ I PANÓW W "GAZECIE POZNAŃSKIEJ"

"Męski Świat" tak będzie nazywać się nowy miesięcznik dołączany od 7 kwietnia do "Gazety Poznańskiej" (wydawca: Prasa Poznańska należąca do...

26 lutego 2001

"SUPER EXPRESS" WRACA DO ZDRAPKI I POSZERZA "WEEKEND"

"Super Express" wrócił do tradycyjnej nazwy dla swoich konkursów, czyli do Zdrapki. W ubiegłym roku była realizowana gra pod nazwą...

26 lutego 2001

KETELAARS PROMOTION DZIELI SWOJĄ DZIAŁALNOŚĆ

Firma Ketelaars Promotion (KP) zajmująca się drukiem reklam wielkoformatowych oraz organizacją kampanii promocyjnych przestała istnieć. Na jej miejsce powstały dwie...

26 lutego 2001

WYJAŚNIENIE -Upstairs Young & Rubicam

W wydaniu z 26.02.01 DS "MiMP" podaliśmy, że klientem obsługiwanym przez HRC, oddział BTL agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam,...

27 lutego 2001

Z KIM BĘDZIE WSPÓŁPRACOWAĆ KNORR?

Unilever potwierdził informację o rozstrzygnięciu przetargu na międzynarodowy budżet marek związanych z sosami, dressingami i przyprawami. Budżety zostaną podzielone między...

27 lutego 2001

ZWOLNIENIA W GREY - OK. 10 PROC. PRACOWNIKÓW

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy z Grey zostało zwolnionych ok. 10 proc. pracowników. Z zatrudnianych niedawno 120 osób w obecnej...

27 lutego 2001

"PROFIT" Đ NIEBAWEM NOWY TYTUŁ BIZNESOWY AXEL SPRINGER POLSKA

Jak poinformował Wiesław Podkański, prezes Axel Springer Polska, wydawnictwo właśnie podjęło decyzję o wydawaniu nowego tytułu. Będzie to miesięcznik biznesowy...

27 lutego 2001

MEDIA GRUPY BONGRAIN W STARCOMIE

Starcom wygrał przetarg na scentralizowaną obsługę mediową Grupy Bongrain (planowanie strategiczne i zakup mediów dla wszystkich marek). Wywodząca się z...

27 lutego 2001

TV PULS NADAJE JAKO NOWA OFERTA PROGRAMOWA TV NIEPOKALANÓW

Logo TV Puls pojawiło się o godz. 23.55 24 lutego br. na częstotliwości TV Niepokalanów, której logo wciąż jednak nie...

27 lutego 2001

HRC - BTL-OWY ODDZIAŁ UPSTAIRS Y&R

HRC (skrót od High Resolution Company) jest wyodrębnionym organizacyjnie działem produkcji Upstairs Young & Rubicam (z działów print i DTP)...

27 lutego 2001

KOLEJNA AKWIZYCJA AMS SA WARTA 10,2 MLN ZŁ

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA z Poznania przejęła sieć nośników tego medium należących do tej pory do spółki Kornel Inwestycje....

28 lutego 2001

NIESPODZIANKI NA SPOTKANIU NADAWCÓW RADIOWYCH Z KRRITV

Radio Zet niespodziewanie zaprezentowało wspólne stanowisko z RMF FM odnośnie do rozszczepiania sygnału radiowego przez nadawców ogólnopolskich w blokach reklamowych...

28 lutego 2001

ROZSZERZONA FORMUŁA TYGODNIKA "NAJ"

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) od aktualnego numeru (9/2001) podniósł swoją atrakcyjność. Ma odświeżoną makietę i rozbudowane niektóre rubryki (np. dziecko,...

28 lutego 2001

BOGDAN GUMKOWSKI W VIDEOWALL POLSKA

Bogdan Gumkowski obejmie stanowisko wiceprezesa zarządu w firmie reklamy zewnętrznej Videowall Polska. Funkcję tę zacznie oficjalnie pełnić od 1 kwietnia...

28 lutego 2001

HORTEX LIDEREM RYNKU SOKÓW WEDŁUG MEMRB

Według najnowszych danych instytutu badawczego MEMRB podsumowujących cały 2000 r. Hortex jest liderem rynku soków - z 34,2-proc. udziałem ilościowym...

1 marca 2001

GCI TRACI DOTYCHCZASOWYCH KLIENTÓW

Firma public relations GCI wchodząca w skład grupy Grey Warszawa traci dotychczasowych zleceniodawców. Z firmą rozstali się ostatnio dwaj klienci:...

1 marca 2001

NIEWIADA NOWYM DYREKTOREM MARKETINGU RAISIO POLSKA FOODS

Katarzyna Niewiada została nowym dyrektorem marketingu w fińskim koncernie FMCG Raisio Polska Foods. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Kwilosz, która...

1 marca 2001

PAŃSTWO RUDOLFOWIE Z MURATORA DO PRÓSZYŃSKIEGO

Wiesław Rudolf jest od dzisiaj redaktorem naczelnym miesięcznika "Ładny Dom" wydawnictwa Prószyński i S-ka. Ostatnio był naczelnym miesięcznika "Murator" wydawnictwa...

1 marca 2001

REKLAMA WESPRZE WEJŚCIE NA RYNEK NOWEJ HERBATY TEEKANNE

Teekanne Polska powiększa portfolio swoich produktów o nową herbatę Teekanne Classic Lemon. W najbliższym czasie (informacje na temat czasu trwania...

2 marca 2001

ITI ZŁOŻYŁO WNIOSEK O KONCESJĘ RADIOWĄ

Grupa mediowa ITI wystąpiła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z wnioskiem o przyznanie koncesji radiowej. Chodzi najprawdopodobniej o zezwolenie...

2 marca 2001

GRUPA ŻYWIEC LICZY UBIEGŁOROCZNE STRATY

Ok. 55-proc. spadek zysków z działalności operacyjnej odnotowała Grupa Żywiec (należą do niej marki: Żywiec, EB, Warka, Heweliusz i Leżajsk)...

2 marca 2001

"RZECZPOSPOLITA" WSPÓŁPRACUJE Z ERĄ

Dziennik "Rzeczpospolita" przeprowadza kolejną akcję pozyskiwania prenumeratorów wśród firm, tym razem pod hasłem Era "Rzeczpospolitej". Partnerem dziennika jest sieć telefonii...

2 marca 2001

ZYGMUNT CHAJZER NA ANTENIE TVN

"Telegra - psychozabawa" to tytuł nowego teleturnieju, który od 5 marca br. poprowadzi na antenie TVN Zygmunt Chajzer. Pólgodzinny program...

2 marca 2001

HOOP SPONSORUJE "MILIONERÓW"

Hoop, producent wody mineralnej Arctic i napojów Hoop, przez najbliższe trzy miesiące będzie sponsorem teleturnieju "Milionerzy" emitowanego w stacji telewizyjnej...