M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 marca 2008

Kolejna odsłona "anielskiej" reklamy Bryzy

Ruszyła kampania telewizyjna proszku Bryza (Reckitt Benckiser). Reklamę przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był...

11 marca 2008

Kofola konsoliduje budżet w MindShare Polska

Kofola Polska przekazuje obsługę budżetu mediowego do domu mediowego MindShare Polska. Oznacza to konsolidację budżetów Hoop i Kofoli (spółki wkrótce...

11 marca 2008

Tomasz Pawlikowski i Elżbieta Ochocka awansują w strukturach Publicis Worldwide

Tomasz Pawlikowski, dyrektor regionalny Publicis na Europę Środkową i Wschodnią, został członkiem nowo utworzonego zespołu zarządzającego sieci - Publicis Worldwide...

11 marca 2008

Michał Sobolewski pokieruje marketingiem CU Direct

Michał Sobolewski został dyrektorem marketingu w Commercial Union Direct, czyli linii biznesowej Commercial Union (CU) oferującej ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon...

11 marca 2008

Wybór inwestora dla AWR "Wprost" powinien nastąpić do końca II kwartału br.

Amadeusz Król, wiceprezes i dyrektor generalny AWR "Wprost", wydawcy tygodnika "Wprost", potwierdził doniesienia mediowe o poszukiwaniach inwestora. Przyznał, że są...

11 marca 2008

Neuron PR rozpoczyna współpracę z LCL

Firma poligraficzna LCL rozpoczęła współpracę z "Neuron" Agencją Public Relations. Spółka zleciła agencji opracowanie strategii komunikacji oraz media relations. Umowa...

11 marca 2008

Metropolis poszerza zasięg projektu "Niewidzialne miasto"

Firma Metropolis specjalizująca się w realizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej i ambient mediów poszerza zasięg projektu "Niewidzialne...

11 marca 2008

San Markos i MediaOn obsługują Futura Park

Agencja San Markos realizuje kampanię reklamową Futura Park, nowego parku handlowego. Główny przekaz kampanii to poinformowanie klientów o miejscu, gdzie...

11 marca 2008

Castrol rozdaje bilety na Euro 2008

Castrol jako sponsor mistrzostw Euro 2008 proponuje swoim klientom konkurs, w którym można zdobyć bilety na mecz grupowy z udziałem...

11 marca 2008

Blisko półmilionowa sprzedaż dwutygodnika "Party"

Wydawnictwo Edipresse Polska poinformowało o rekordowej sprzedaży swojego nowego tytułu, dwutygodnika o gwiazdach "Party", który zadebiutował w październiku ub.r. Rekordowa...

11 marca 2008

Samsung wprowadza telefony z logo Adidasa

Niemiecki producent sprzętu i odzieży sportowej Adidas oraz koreański producent sprzętu elektronicznego Samsung Electronics ogłosili zawarcie strategicznego partnerstwa. Pierwszym rezultatem...

11 marca 2008

Grupa Modus wydaje cykl magazynów branżowych "Kariera"

Grupa Modus z Krakowa wydała nowy cykl czterech magazynów poświęconych karierze zawodowej i rynkowi pracy "Kariera". Każdy z magazynów ma...

11 marca 2008

Polsat Zdrowie i Uroda może zmienić nazwę na Polsat Trendy

Stacja tematyczna Polsat Zdrowie i Uroda może zmienić nazwę na Polsat Trendy. Polsat Zdrowie i Uroda to kanał poświęcony tematyce...

12 marca 2008

Hasbro przedłuża współpracę z E.P. Creative

E.P. Creative Services nadal ma obsługiwać w zakresie public relations Hasbro Poland, dystrybutora gier planszowych i zabawek. W ub.r. agencja...

12 marca 2008

Marcin Rutkowski szefem marketingu w Premium Foods

Marcin Rutkowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Premium Foods. Zastąpił na tym stanowisku Adama Żegotę, który rozstał się z firmą....

12 marca 2008

Studio Perspektywa odpowiada za wprowadzenie Grycan Cafe

Studio Perspektywa rozpoczęło współpracę z firmą Grycan, która powierzyła mu przygotowanie strategii oraz kreacji nowej marki w portfolio firmy -...

12 marca 2008

Media Connect zajmie się projektem na temat zarządzania ryzykiem

Agencja PR Media Connect zajmie się realizacją corocznej międzynarodowej konferencji "Zarządzanie ryzykiem w strategii firmy". W tym roku wydarzenie odbędzie...

12 marca 2008

Mediaplanet rozpoczyna współpracę z "Rzeczpospolitą"

Międzynarodowe wydawnictwo Mediaplanet Publishing House przygotowało raport "Cash Management" o skutecznym zarządzaniu finansami firmy, który ukazał się z wczorajszym wydaniem...

12 marca 2008

DDB realizuje projekt "Feel the kick & dance" dla Airwaves

Agencja reklamowa DDB realizuje projekt reklamowy "Feel the kick & dance" dla marki Airwaves, z portfolio producenta gum do żucia...

12 marca 2008

Anna Stando kieruje sprzedażą reklamy online w IDG

Anna Stando awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora działu sprzedaży agencyjnej kampanii reklamowych online w wydawnictwie IDG Poland. Wcześniej pracowała...

12 marca 2008

Sylwia Dąbrowa pokieruje działem fotoedycji "Polski"

Sylwia Dąbrowa wkrótce obejmie stanowisko szefa działu fotoedycji w redakcji dziennika "Polska" (Polskapresse). Ostatnio Dąbrowa związana była z "Super Expressem",...

12 marca 2008

Initiative wprowadza zmiany organizacyjne w Fastbridge

Fastbridge, cyfrowa dywizja domu mediowego Initiative Warszawa, rozszerza zakres świadczonych usług i chce wdrożyć nowe podejście do planowania mediów. W...

12 marca 2008

ZenithOptimedia kupił i wdraża optymalizator telewizyjny Lookie

Dom mediowy ZenithOptimedia kupił optymalizator spotowy marki Lookie. Agencja dostosowała go do swoich potrzeb i wykorzystuje w planowaniu kampanii telewizyjnych...

12 marca 2008

Marketing & Communications Consultants obsługuje Amway Polska

Agencja Marketing & Communications Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Amway Polska w zakresie komunikacji produktowej oraz relacji z mediami. Działania...

12 marca 2008

Young Creatives kwalifikuje 20 polskich zespołów kreacji

Przedstawiciele zarządu KTR, który organizuje polską edycję konkursu Young Creatives, zakwalifikowali do kolejnego etapu 20 zespołów kreatywnych. Do dalszego udziału...

12 marca 2008

Storck wykorzystuje spot reklamowy agencji Pahnke

Firma Storck prowadzi kampanię telewizyjną marki cukierków Toffifee. Najnowszy spot pt. "Specjaliści" jest emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych: TVP,...

12 marca 2008

Według OnBoard Orlen najchętniej wybieraną marką stacji paliwowych

Polacy nie ufają niezależnym, niemarkowym stacjom paliwowym - wynika z raportu "Stacje paliw: wygrywa marka" firmy doradczej OnBoard PR przygotowanego...

12 marca 2008

ATM Grupa zapowiada ekspansję zagraniczną formatów TV

Firma ATM Grupa, producent formatów telewizyjnych, zapowiada dalszą ekspansję produkcji na rynkach międzynarodowych. - W ostatnich latach podejmujemy szereg działań...

12 marca 2008

Eurosport rozmawia o dystrybucji w Polsce kanału wysokiej rozdzielczości

Eurosport uruchamia kanał w jakości high definition - wysokiej rozdzielczości (HDTV). Eurosport w wysokiej rozdzielczości wystartuje 25 maja br., wraz...

12 marca 2008

Podravka prowadzi projekt wizerunkowy dla Vegety

Firma Podravka przygotowała nową kampanię wizerunkową Vegety - marki przypraw uniwersalnych. "Z Vegetą smakuje lepiej" to główne hasło kampanii, która...

12 marca 2008

Monika Olesińska regional senior account managerem JWT

Monika Olesińska rozpoczęła pracę w agencji reklamowej JWT Polska, w zespole obsługującym markę Knorr (Unilever), na stanowisku regional senior account...

12 marca 2008

Hand Made i MindShare autorami nowego projektu dla Arctic

Hoop prowadzi ogólnopolską kampanię telewizyjną marki wody Arctic. Realizowane działania obejmują telewizję (m.in.: Polsat, TVN, TVN Siedem). Za kreację reklam...

12 marca 2008

Bauer wspiera odświeżony TV-guide "To & Owo TV"

Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany w makiecie tygodnika telewizyjnego "To & Owo TV". Odświeżeniu uległa także formuła pisma. Pojawiły się nowe...

12 marca 2008

Ideo uruchamia dział promocji w wyszukiwarkach

Agencja interaktywna Ideo uruchamia dział zajmujący się marketingiem wyszukiwarkowym. Jednocześnie uruchomiła serwis, a w jego ramach blog, który ma dostarczać...

12 marca 2008

Canal Plus Cyfrowy zakończył 2007 rok z zyskiem w wysokości 176 mln zł

Spółka Canal Plus Cyfrowy zakończyła 2007 r., osiągając 176 mln zł zysku netto. Zgodnie ze standardami US GAAP przychody firmy...

12 marca 2008

Nowe modele Renault promowane w Naszej Klasie

Renault Polska poza tradycyjnymi kanałami komunikacji ATL wspiera debiut rynkowy trzech nowych modeli w portalu społecznościowym Nasza-klasa.pl. Internetowe kreacje reklam...

12 marca 2008

Dariusz Woźniak zastępcą Ewy Tenczyńskiej w Brokerze FM

Dariusz Woźniak, dotychczasowy client service manager, awansował w strukturach Brokera FM (dom sprzedaży czasu antenowego RMF FM, RMF Maxxx i...

12 marca 2008

Skoda Auto Polska wspiera debiut nowej Fabii Combi

Skoda Auto Polska wspiera działaniami ATL sprzedaż nowej wersji Fabii Combi. Model pozycjonowany jest jako następca lidera rynkowego w swoim...

12 marca 2008

Lotos promuje się na środkach komunikacji miejskiej

"Nie jedź za mną, jedź po nagrody na stację Lotos" - pod takim hasłem Grupa Lotos prowadzi najnowszą kampanię reklamową...

12 marca 2008

Coca-Cola przeprowadzi relaunch soków Cappy

Coca-Cola przeprowadzi relaunch marki soków Cappy. Przez ostatnie kilka lat marka Cappy nie była aktywna ani na poziomie produktu, ani...

12 marca 2008

Samsung po raz kolejny wykorzysta wizerunek Ebiego Smolarka

Samsung Electronics Polska negocjuje kontrakt reklamowy ze znanym piłkarzem Euzebiuszem Smolarkiem. To czołowy zawodnik naszej reprezentacji narodowej, która, przypomnijmy, po...

12 marca 2008

Joanna Horodyńska będzie reklamowała telefony Sony Ericsson

Znana modelka i była prezenterka MTV Joanna Horodyńska będzie reklamowała telefony Sony Ericsson w specjalnej kampanii realizowanej w internecie. Za...

13 marca 2008

Zbyszko startuje z pierwszą kampanią Polo Coli

"Zmiany są dobre" - pod takim hasłem 15 marca rusza pierwsza kampania reklamowa marki Polo Cola (Zbyszko). Celem działań jest...

13 marca 2008

Dorota Macieja szefem telewizyjnej Jedynki

Dorota Macieja, dotychczasowa szefowa "Wiadomości" w TVP1, została mianowana dyrektorem tej stacji. Zastąpi na tym stanowisku Małgorzatę Raczyńską, która obecnie...

13 marca 2008

Oferta New Age Media powiększa się o białostockie centrum filmowe

W związku z otwarciem Centrum Filmowego "Helios" w Białymstoku oferta New Age Media, domu sprzedaży reklamy w kinach wielosalowych, powiększyła...

13 marca 2008

PR Inspiration pracuje dla BN Office Solution

Agencja PR Inspiration podpisała umowę z BN Office Solution w zakresie obsługi public relations. Nowy klient należy do Grupy Nowy...

13 marca 2008

"Puls Biznesu" i portal Pb.pl łączą newsroomy

Dziennik "Puls Biznesu" i portal Pb.pl (Bonnier Business Polska) łączą newsroomy. Start pracy w nowym systemie przewidziano na przełom marca...

13 marca 2008

Dziennik.pl uruchamia podserwisy użytkowe

Dziennik.pl (Axel Springer Polska) ma nowe serwisy partnerskie. Są to wyszukiwarka ofert nieruchomości Otodom.dziennik.pl przygotowana wraz z serwisem ogłoszeniowym Otodom.pl...

13 marca 2008

Reklamy MobilKinga ocenzurowane, TVP zrezygnowała z ich emisji

Od wtorku 11 marca spoty reklamowe MobilKinga, nowego operatora telefonii komórkowej (MEC), emitowane są w stacjach komercyjnych w nowej ocenzurowanej...

13 marca 2008

Jacek Mojkowski, naczelny "Forum", prowadzi wideobloga

Jacek Mojkowski, redaktor naczelny tygodnika "Forum" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), zaczął prowadzić wideobloga, który pod tytułem "Świat na okrągło" jest dostępny...