M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 kwietnia 2008

Andrzej Korolczuk dołączył do zespołu Tribal DDB

Do zespołu agencji interaktywnej Tribal DDB dołączył Andrzej Korolczuk, który objął stanowisko flash developer. Wcześniej pracował jako freelancer przy animacji...

4 kwietnia 2008

Zespół badaczy z Ipsos przechodzi do działu badań FMCG GfK Polonia

Firma badawcza GfK Polonia powiększa zespół custom research FMCG. Z początkiem kwietnia br. dział został wzmocniony przez zespół badaczy pracujących...

7 kwietnia 2008

DBM poszerza portfolio o nowe usługi komunikacyjne

DBM Polska, przedstawiciel amerykańskiej firmy DBM specjalizującej się w executive outplacemencie, executive coachingu oraz doradztwie związanym ze zmianami w organizacjach,...

7 kwietnia 2008

Kamis-Przyprawy przegrała proces ze "Światem Konsumenta"

Firma Kamis-Przyprawy SA przegrała proces, który wytoczyła wydawnictwu Floyd Press, wydawcy miesięcznika "Świat Konsumenta". Sprawa dotyczyła opublikowania przez magazyn w...

7 kwietnia 2008

Play wprowadza pierwszą na rynku taryfę kumulacyjną dla pre-paidu

Użytkownicy telefonów na kartę Play (P4) mogą skorzystać z nowej taryfy "Zawsze taniej". Jej cechą wyróżniającą jest to, że wszystkie...

7 kwietnia 2008

Kofola startuje z międzynarodową kampanią napojów Jupi "Jest soczyście, bo owoce są Jupi"

Rusza międzynarodowa kampania TV napojów Jupi firmy Kofola. Kampania "Jest soczyście, bo owoce są Jupi" obejmie Polskę, Czechy i Słowację....

7 kwietnia 2008

Axel pracuje nad ofertą reklamową "Sportu"

W związku z przejęciem przez Axel Springer Polska dziennika "Sport" Biuro Reklamy Prasy Codziennej przygotowuje nową ofertę reklamową. W nowym...

7 kwietnia 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia realizują równolegle dwie kampanie dla PKO BP

W ubiegłym tygodniu ruszyły dwie nowe kampanie telewizyjne dla PKO BP reklamujące kredyt hipoteczny oraz produkt depozytowy z ubezpieczeniem. W...

7 kwietnia 2008

Carlsberg ponownie wprowadza piwo Kasztelan Niepasteryzowane

Carlsberg Polska ponownie wprowadza na rynek limitowaną serię piwa Kasztelan Niepasteryzowane. Będzie ono dystrybuowane głównie na obszarze województw kujawsko-pomorskiego i...

7 kwietnia 2008

Dariusz Zatorski dyrektorem kreatywnym w DDB

Dariusz Zatorski ma objąć stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej DDB, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zarówno przedstawiciele DDB, jak i agencji...

7 kwietnia 2008

ATM Grupa przejmuje za ponad 3,5 mln zł firmę producencką MT Art

Spółka ATM Grupa kupiła 100 proc. udziałów w MT Art - firmie specjalizującej się w produkcji seriali telewizyjnych oraz filmów...

7 kwietnia 2008

TV Puls uruchomi stronę internetową z usługami IPTV i VoD

Telewizja Puls uruchomi w czerwcu nową witrynę internetową. - Chcemy wykorzystać uśpione dotąd możliwości naszej firmy. Internet będzie uzupełniał ofertę...

7 kwietnia 2008

TBWA/PR pracuje dla Panattoni Europe

Agencja TBWA/PR zdobyła nowego klienta - firmę Panattoni Europe, dewelopera powierzchni przemysłowych w Polsce i Europie Środkowej. Umowa została podpisana...

7 kwietnia 2008

Polscy mężczyźni po raz pierwszy na okładce "Men's Health"

Najnowszy numer magazynu "Men's Health" (Motor-Presse Polska) ukazał się w trzech wersjach okładkowych. Po raz pierwszy na okładce pojawili się...

7 kwietnia 2008

Konająca ofiara w internetowym teaserze filmu "Nieuchwytny"

Monolith Films przeprowadził kontrowersyjną kampanię teaserową thrillera "Nieuchwytny" ("Untraceble"). Na stronie www.zabijzemna.com prezentowany był obraz z kamery internetowej przedstawiający zakrwawioną,...

7 kwietnia 2008

Monika Dołębska brand planning directorem w McCann Erickson

Monika Dołębska dołączyła do zespołu agencji reklamowej McCann Erickson na stanowisko brand planning directora. Obecnie w agencji są dwa niezależne...

7 kwietnia 2008

Tomasz Paszek odchodzi z zarządu Kompanii Piwowarskiej

Tomasz Paszek, członek zarządu Kompanii Piwowarskiej, odchodzi z firmy. W KP odpowiadał za sprawy związane z produkcją. Swoje obowiązki będzie...

7 kwietnia 2008

"Gość Niedzielny" zmienił layout, papier, zwiększył objętość i cenę

Tygodnik katolicki "Gość Niedzielny" (wydawca: Kuria Metropolitarna w Katowicach) zmienił layout, zwiększył objętość, poprawił jakość papieru. Za odświeżenie szaty graficznej...

7 kwietnia 2008

"Gazeta Prawna" kolejny raz wspiera wydanie poniedziałkowe

"Gazeta Prawna" (Infor PL SA) kontynuuje strategię promocji wydań z dodatkami. Dzisiejsze wydanie z płytą CD z kompendium wiedzy o...

7 kwietnia 2008

CAM Media zapowiada akwizycje innych firm

Firma CAM Media, specjalizująca się w reklamie ambientowej i tranzytowej, w kwietniu br. przeprowadzi publiczną sprzedaż akcji. Spółka liczy, że...

7 kwietnia 2008

Citi Handlowy reklamuje innowacyjne pożyczki konsolidacyjne

Bank Handlowy w Warszawie (marka Citi Handlowy) rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej pożyczek konsolidacyjnych. Tym razem z hasłem: "Jedna niższa...

7 kwietnia 2008

BR TVP rozpoczyna sprzedaż olimpijskich pakietów sponsorskich

BR TVP zaczyna sprzedaż pakietów sponsorskich w związku z XXIX Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi. Przygotowano siedem podstawowych pakietów - pakiet Olimpijski...

7 kwietnia 2008

Merlin.pl poszerza portfolio produktów o nowe kategorie

Sklep internetowy Merlin.pl, który dotychczas sprzedawał książki i multimedia (filmy i płyty z muzyką, gry wideo) rozbudowuje swoją ofertę. Wprowadził...

7 kwietnia 2008

Marek Kozłowski i Krzysztof Petyniak w zespole Tribal DDB

Do agencji interaktywnej Tribal DDB dołączyły dwie nowe osoby: Marek Kozłowski, junior project manager, i Krzysztof Petyniak na stanowisku junior...

7 kwietnia 2008

652 zgłoszenia w piątej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2008

Do piątej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2008 napłynęły 652 zgłoszenia od 135 agencji, mediów i indywidualnych artystów. W kategorii...

7 kwietnia 2008

Biuro reklamy Multikina przejmuje kino z oferty firmy Best

Biuro reklamy Multikina zajmie się sprzedażą reklamy w warszawskim kinie Atlantic. Od 1998 r. sprzedaż reklam w kinie Atlantic z...

7 kwietnia 2008

Menedżerowie Esense tworzą agencję Dobra Nasza; Dariusz Mitura strategiem

Dariusz Ziemski, dyrektor zarządzający, i Sergiusz Zembrzuski, dyrektor kreatywny z agencji reklamowej Esense, oraz Dariusz Mitura jako dyrektor strategii utworzyli...

7 kwietnia 2008

Dagma prowadzi marketing wirusowy przy wsparciu software'u Eset

Firma Dagma, dystrybutor oprogramowania produkowanego przez firmę Eset, przygotowała kampanię ATL-ową i internetową pakietu antywirusowego Eset Smart Security pod hasłem...

8 kwietnia 2008

Malewicz szefem kreacji JWT; Zatorski w zarządzie DDB

Nowym dyrektorem kreatywnym agencji reklamowej JWT Poland został Maciej Malewicz, obecnie creative director struktury JWT Engage zajmującej się projektami zintegrowanej...

8 kwietnia 2008

Ecco ruszyło z kampanią internetową

Ecco Shoes Poland, producent obuwia marki Ecco, wystartowało z internetową kampanią reklamową pod hasłem "Przejdź bajeczny świat Ecco". Wraz z...

8 kwietnia 2008

Effectica zawiesza działalność warszawskiego oddziału, Marcin Łasiński rozstaje się z agencją

Warszawskie biuro wrocławskiej agencji reklamowej Effectica tymczasowo zawiesiło działalność (o jego uruchomieniu pisaliśmy w DS "MMP" z 17 grudnia ub.r.)....

8 kwietnia 2008

Krzysztof Kowalewski awansuje w Brokerze FM

Krzysztof Kowalewski awansował na stanowisko account executive clienta w Brokerze FM (biuro sprzedaży czasu reklamowego m.in. RMF FM). Kowalewski związany...

8 kwietnia 2008

Marka Classen po raz pierwszy w ogólnopolskiej kampanii reklamowej

Producent wyrobów drewnianych i drewnopochodnych Classen-Pol SA rozpoczął pierwszą w historii ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem: "Drzwi Classen. Jesteśmy otwarci...

8 kwietnia 2008

Stefano Casadio prezesem Peugeot Polska

Stefano Casadio został nowym prezesem zarządu Peugeot Polska. Zastąpił na tym stanowisku Pierre'a Garniera, który wrócił do Francji. Casadio z...

8 kwietnia 2008

Justyna Dziegieć przechodzi z Cafe PR do Marketing Investment Group

Justyna Dziegieć objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w firmie Marketing Investment Group. Odpowiada za budowanie wizerunku grupy, relacje medialne,...

8 kwietnia 2008

Kofola wprowadza wodę smakową dla dzieci - Jupik Aqua

Firma Kofola rozszerza markę Jupik. Oprócz napojów owocowych będzie teraz sprzedawać pod tym brandem także wody smakowe Jupik Aqua adresowane...

8 kwietnia 2008

TVP Warszawa wspiera kampanią wiosenną ramówkę

TVP Warszawa wspiera kampanią wizerunkową główne produkcje wiosennej ramówki. Ma ona na celu zwiększenie świadomości marki TVP Warszawa oraz zbudowanie...

8 kwietnia 2008

Dezodoranty Double Effect jednym z największych tegorocznych debiutów Nivei

Nivea Polska wprowadza do sprzedaży nową linię dezodorantów dla kobiet Nivea Double Effect. Będzie to jeden z największych tegorocznych debiutów...

8 kwietnia 2008

Sylwia Bodych dołączyła do biura reklamy Burdy

Sylwia Bodych objęła stanowisko senior account executive'a w biurze reklamy Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w...

8 kwietnia 2008

48 firm reprezentuje Polskę na targach MIPTV w Cannes; TVP formatuje ofertę

W Cannes rozpoczęły się doroczne międzynarodowe targi telewizyjne MIPTV. W imprezie Polskę reprezentuje 48 firm. Swoje stoiska mają: Telewizja Polska,...

8 kwietnia 2008

Polskie telewizje wspierają sprzedaż polskich dokumentów za granicą

Oferta TVN po raz pierwszy pojawiła się na MIPDoc, spotkaniu poświęconym produkcjom dokumentalnym poprzedzającym targi MIPTV. Największą popularnością cieszyła się...

8 kwietnia 2008

"Businessman.pl" podnosi ceny reklam i planuje działania promocyjne

Miesięcznik "Businessman.pl" (MMG Polska Sp. z o.o.) od wydania czerwcowego będzie miał nowy cennik reklamowy. Reklamy zdrożeją średnio o 10...

8 kwietnia 2008

Branżowa "Moda i Dodatki" przekształca się w kwartalnik "Obuwie i Galanteria"

Promedia, wydawnictwo branżowe, przekształciło kwartalnik "Moda i Dodatki" w magazyn "Obuwie i Galanteria" - pismo adresowane do handlu oferującego obuwie...

8 kwietnia 2008

Grafik Maciej Odoj ponownie w "Laifie"

Maciej Odoj został grafikiem prowadzącym magazynu "Laif" (Media Broker). Odoj współtworzył "Laif" przez prawie sześć lat. Po zmianie wydawcy (do...

8 kwietnia 2008

Carrefour liczy, że jego komórek będzie używać kilkaset tysięcy osób

Jutro Carrefour Polska rozpocznie sprzedaż usług telefonii komórkowej pod marką Carrefour MoVa. Będzie pierwszym wirtualnym operatorem komórkowym (MVNO) wśród sieci...

8 kwietnia 2008

Wspólny konkurs muzyczny "Laif" i piwa Miller

Magazyn "Laif" (Media Broker) i marka piwa Miller (Kompania Piwowarska) ogłosiły konkurs na najlepszy utwór w formacie MP3. Wystarczy wejść...

8 kwietnia 2008

Eurosport HD w ofercie platformy N

Telewizja nowej generacji N poszerza ofertę o kolejny kanał nadający w jakości High Definition - Eurosport HD. Będzie to jedyny...

8 kwietnia 2008

Metromedia buduje sieć nośników w stołecznych tramwajach

Firma Metromedia podpisała ze spółką Tramwaje Warszawskie umowę na wyłączność na montaż i obsługę tablic reklamowych w stołecznych tramwajach. Łącznie...

8 kwietnia 2008

Zaniewski i Weeks jurorami na Golden Drum; Fenenko pokieruje jury w kategorii internet, nowe media

Iwo Zaniewski, dyr. kreatywny agencji PZL, i Robin Weeks, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za Europę Środkową w Ogilvy Group, będą w...

8 kwietnia 2008

Electro World jesienią wystartuje z e-commerce

Sieć marketów RTV i AGD Electro World jesienią br. wystartuje ze sprzedażą przez internet. - Możliwy będzie odbiór sprzętu w...