M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 kwietnia 2008

Marcin Łasiński senior account executive'em w Touchpoint RC

Marcin Łasiński, który rozstał się z agencją reklamową Effectica (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 8 kwietnia br.), dołączył...

10 kwietnia 2008

Polskie studia animacji planują wspólne stoisko w Cannes

Polskie firmy produkujące filmy animowane pracują nad przygotowaniem wspólnego stoiska na międzynarodowych targach telewizyjnych, które co roku odbywają się w...

10 kwietnia 2008

Digital One uruchomiła internetowy sklep dla Mercedes-Benz

Uruchomiona został witryna www.mercedes-sklep.pl. Jest to kolejny projekt Digital One dla marki Mercedes-Benz, ale pierwszy dla Mercedes-Benz Warszawa. Strona ma...

10 kwietnia 2008

HYPERmedia odpowiedzialna za kampanię "Your Move" Reeboka

Agencja interaktywna HYPERmedia jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w internecie oraz za adaptację kreacji globalnych do najnowszej kampanii...

10 kwietnia 2008

Nowe projekty podróżniczo-przygodowe "National Geographic Polska" i "National Geographic Traveler"

Magazyn "National Geographic Polska" (G+J Polska) we współpracy z Empikiem rozpocznie 22 kwietnia br. cykl spotkań otwartych pod szyldem Klub...

10 kwietnia 2008

Farmer.pl zmieni szatę graficzną i udostępni blogi

Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita", które rok temu uruchomiło portal Farmer.pl, zapowiada zmianę jego szaty graficznej, a także udostępnienie użytkownikom blogów. Portal...

10 kwietnia 2008

Michał Białek marketing managerem w serwisie Wykop.pl

Michał Białek objął nowo utworzone stanowisko marketing managera w serwisie Wykop.pl. Odpowiadać będzie za rozwój serwisu oraz prowadzone akcje promocyjne...

10 kwietnia 2008

Jakub Jezierski nowym dyrektorem artystycznym "Fashion Magazine"

Kwartalnik modowy "Fashion Magazine" (wydawca Fashion Group) zmienił layout, wprowadził nowe czcionki i nowe logo. Celem zmian jest poprawienie przejrzystości...

10 kwietnia 2008

Jarosław Andruszkiewicz business development managerem Dragon Rouge

Jarosław Andruszkiewicz objął stanowisko business development managera w agencji brandingowej Dragon Rouge. Poprzednio realizował projekt dla 180PR, a wcześniej był...

10 kwietnia 2008

Alicja Skręta awansuje w międzynarodowych strukturach Avonu

Alicja Skręta została dyrektorem generalnym Avonu na Litwie, Łotwie i w Estonii. Ostatnio była dyrektorem sprzedaży w polskim oddziale koncernu....

10 kwietnia 2008

Anna Orłowska odchodzi z biura reklamy "Gazety Prawnej"

Anna Orłowska, dotychczas key account manager ds. suplementów w biurze reklamy "Gazety Prawnej" (Infor PL), rozstaje się z wydawnictwem. Nieznane...

10 kwietnia 2008

Empik inauguruje autorski program edukacyjny "Przecinek i kropka"

Empik zainaugurował autorski program edukacyjny "Przecinek i kropka". Jego celem jest rozwijanie u najmłodszych zamiłowania do książek i krzewienie kultury...

10 kwietnia 2008

PMPG chce przeznaczyć 14 mln zł na platformę Machina TV

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) zamierza przeznaczyć kwotę 14 mln zł na uruchomienie i rozwój multimedialnej platformy telewizyjnej Machina TV....

10 kwietnia 2008

Powstaje projekt kiosku online dla niewidomych; "Claudia" wspiera ideę

Redakcja miesięcznika "Claudia" (G+J Polska) zaangażowała się w pilotażowy projekt mający umożliwić lekturę czasopism osobom niewidomym. To jedyny magazyn kobiecy...

10 kwietnia 2008

Tchibo inwestuje w innowacje produktowe

Firma Tchibo wprowadziła nowość produktową pod nazwą Tchibo Exclusive Fluid. Jest to pierwsza na polskim rynku skoncentrowana kawa w płynie....

10 kwietnia 2008

Deutsche Bank PBC chce generować kontakt różnymi kanałami dystrybucji

Na zlecenie klienta Deutsche Bank PBC SA agencja reklamowa AdWorks przygotowała drugą ogólnopolską kampanię reklamową dla marki db kredyt specjalizującej...

10 kwietnia 2008

Carat zrealizował pierwszą kampanię dla Johnson & Johnson

Carat Polska kupił media (m.in. nośniki outdoorowe) do kampanii reklamowej Johnson & Johnson, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Oznacza to, że marketer...

10 kwietnia 2008

Adrian Szczepański i Paweł Gołębiowski zwycięzcami konkursu Europapier

Adrian Szczepański i Paweł Gołębiowski zostali zwycięzcami konkursu Europapier-Impap Graphical Contest. Jest to konkurs na zaprojektowanie oryginalnego projektu, który będzie...

10 kwietnia 2008

Piotr Lipiński marketing managerem Lactalis; Ogilvy Action wygrała przetarg

Piotr Lipiński objął stanowisko marketing managera w firmie Lactalis Polska. Będzie koordynował całość projektów marketingowych m.in. dla marek President i...

10 kwietnia 2008

Logitech realizuje w Polsce pierwszy projekt komunikacyjny

Polska będzie pierwszym krajem w Europie, w którym firma Logitech, producent akcesoriów IT, przeprowadzi kampanię reklamową w telewizji. Centrala spółki...

10 kwietnia 2008

Polbank wprowadza nowe produkty silnie wspierane reklamą

Polbank zadeklarował, że dotychczasowy wysoki poziom wydatków na marketing i komunikację marketingową zostanie zachowany. - Do 2012 r. chcemy być...

10 kwietnia 2008

Coca-Cola wprowadza brandowany program do ramówki Eski

Cola-Cola Poland Services rozpoczyna komunikację promocyjną napoju energetycznego Burn w Radiu Eska. Do porannej ramówki rozgłośni wprowadzony został nowy program...

10 kwietnia 2008

TV4 nabyła od Calt Distribution prawa do emisji serialu "Kaamelott"

Na targach MIPTV w Cannes telewizja TV4 podpisała umowę z firmą Calt Distribution dotyczącą praw do pokazania na antenie stacji...

10 kwietnia 2008

ATM pozyskała dystrybutora z USA i finalizuje sprzedaż programów

ATM Grupa pozyskała do współpracy firmę ICM, jednego z czołowych amerykańskich dystrybutorów formatów telewizyjnych. ICM będzie odpowiedzialna za rozpowszechnianie oferty...

10 kwietnia 2008

Ukraińska telewizja TRK będzie nadawać własną wersję "Awantury o kasę"

Firma producencka ATM Grupa za dwa miesiące rozpocznie produkcję reality show "Fort Boyard" dla TVP2. Prawa do tego formatu TVP2...

10 kwietnia 2008

The History Channel zadebiutuje w Polsce w wersji standardowej i HD

Firmy A&E Television Networks i British Sky Broadcasting ujawniły na targach MIPTV w Cannes, że debiutują w Polsce ze swoją...

10 kwietnia 2008

Tomasz Karwatka, dyr. operacyjny, odchodzi z Janmedia Interactive

Tomasz Karwatka odchodzi z agencji interaktywnej Janmedia Interactive. Pełnił w niej od lipca 2007 r. funkcję dyrektora operacyjnego. Jego dalsze...

10 kwietnia 2008

Simpsonowie w reklamach nowego Renault Kangoo

Firma motoryzacyjna Renault Polska rozpoczęła realizację kampanii reklamowej z udziałem Simpsonów, bohaterów popularnej kreskówki, która informuje polskich klientów o zbliżających...

10 kwietnia 2008

Grażyna Lewandowska przestała odpowiadać za PR PKN Orlen

Grażyna Lewandowska, dyrektor biura public relations, zakończyła pracę w PKN Orlen. Nie są znane powody jej odejścia. Obecnie obowiązki dyrektora...

10 kwietnia 2008

Cropp prowadzi niestandardową komunikację skierowaną do młodzieży

Polonia Indoor Advertising (PIA), agencja specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, przygotowała kampanię indoorową dla marki odzieżowej Cropp z portfolio firmy...

10 kwietnia 2008

Fiat korzysta tylko z telewizji przy wsparciu sprzedaży Grande Punto

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię reklamową modelu Grande Punto. Jedynym kanałem komunikacji jest telewizja. Kampania reklamowa ma charakter prosprzedażowy. Dodatkowo...

10 kwietnia 2008

Sławomir Komiński wiceprezesem zarządu One-2-One

Sławomir Komiński awansował na stanowisko wiceprezesa zarządu firmy mobilnej One-2-One. Dotychczas pełnił funkcję dyr. zarządzającego pionu Media Solutions świadczącego usługi...

10 kwietnia 2008

Marta Ignerska z agencji Koledzy nagrodzona BolognaRagazzi Award

Marta Ignerska, art director w agencji reklamowej Koledzy, otrzymała prestiżową nagrodę BolognaRagazzi Award, która przyznawana jest m.in. za najlepsze produkty...

10 kwietnia 2008

Ad.net utworzy spółkę na Ukrainie

Należąca do Internet Group sieć reklamy internetowej Ad.net utworzy spółkę na Ukrainie. Bliższe szczegóły projektu nie są znane, ale wiadomo,...

10 kwietnia 2008

Fikcyjna gwiazda show-biznesu promuje markę Rennie

Agencja JWT Digital przygotowała kampanię internetową dla marki Rennie koncernu Bayer Polska. W tym celu stworzono fikcyjną postać Gaga Z,...

10 kwietnia 2008

Małgorzata Gazda account directorem Brainshop U-Boot

Małgorzata Gazda została account directorem w agencji reklamowej Brainshop U-Boot. Poprzednio była związana z Draft FCB + AdFabrika, gdzie pełniła...

11 kwietnia 2008

Do końca maja potrwa kampania nowego ubezpieczenia Commercial Union

Ruszyła nowa kampania reklamowa Commercial Union promująca ubezpieczenie uniwersalne Nowa Perspektywa. Działania obejmują: reklamę telewizyjną (m.in.: TVN, TVP1, TVP2, TV4,...

11 kwietnia 2008

MPG zdobył budżet Jurajskiej, szykuje największą tegoroczną kampanię

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy zatrudniła MPG do obsługi budżetu mediowego. Firma po raz pierwszy podjęła współpracę z domem mediowym. Nie udało...

11 kwietnia 2008

Cropp ma nowego kierownika marketingu; planuje mocną aktywność letnią

Tomasz Gardziewicz objął stanowisko kierownika ds. projektów marketingowych Cropp/CroppTown w firmie LPP SA. W spółce pracuje od pięciu lat. Wcześniej...

11 kwietnia 2008

Bożena Tyborowska w biurze reklamy Zwierciadła

Bożena Tyborowska dołączyła do biura reklamy Wydawnictwa Zwierciadło. Objęła stanowisko menedżera ds. kluczowych klientów. Poprzednio była związana z domami mediowymi,...

11 kwietnia 2008

Medagro promuje wśród specjalistów nowy lek Erdomed

Agencja Salt and Pepper przygotowała dla Medagro International (producenta m.in. Tantum Verde) kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek nowego leku Erdomed...

11 kwietnia 2008

Katarzyna Socha zastępcą dyrektora marketingu AWR "Wprost"

Katarzyna Socha została zastępcą dyrektora ds. marketingu tygodnika "Wprost" i magazynu "Mój Pies" (AWR "Wprost"). Jest to nowe stanowisko w...

11 kwietnia 2008

TV4 sprzedała "Włatców móch" do Meksyku

Na targach MIPTV w Cannes telewizja TV4 (Polskie Media) sprzedała serial animowany "Włatcy móch" na rynek meksykański. Szczegóły transakcji nie...

11 kwietnia 2008

Canal Plus Cyfrowy kupił pięć serii formatu "Chef At Home"

Spółka Canal Plus Cyfrowy kupiła na targach MIPTV w Cannes wszystkie pięć sezonów programu "Chef At Home". Format dystrybuowany jest...

11 kwietnia 2008

Jarosław Wiewiórski szefem kreacji Leo Burnett Warszawa

Jarosław Wiewiórski został nowym dyrektorem kreatywnym agencji Leo Burnett Warszawa. Stanowisko obejmie 1 czerwca br. Martin Winter, dotychczasowy szef kreacji,...

11 kwietnia 2008

Trzej nowi pracownicy w agencji Marketing & Communications Consultants

W agencji Marketing & Communications Consultants rozpoczęły pracę trzy nowe osoby. Wzmocnią one obsługę dotychczasowych klientów, a ponadto zajmą się...

11 kwietnia 2008

Samsung rusza z kilkutygodniową kampanią telefonu biznesowego i780

Samsung Electronics Polska rusza z kampanią reklamową telefonu biznesowego Samsung i780. Jest to kreacja lokalna, która będzie realizowana w dwóch...

11 kwietnia 2008

Suzuki Motor Poland angażuje się w sponsoring turnieju tenisowego

Suzuki Motor Poland zostało sponsorem tytularnym Suzuki Warsaw Masters (sponsorem głównym turnieju jest Bank Pekao SA). Jest to pokazowy turniej...

11 kwietnia 2008

"Polska" prowadzi długofalową akcję "Eko-logiczna Polska"

Polskapresse prowadzi od dziś na łamach wszystkich 18 tytułów zrzeszonych pod marką dziennika "Polska" oraz w serwisach internetowych akcję społeczną...

11 kwietnia 2008

Nowa kampania Kubusia utrzymana w duchu ekologicznym

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację wizerunkowej kampanii marki Kubuś należącej do grupy Maspex Wadowice. Nowy spot ma...