M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 kwietnia 2008

Podwójne całusy w kampanii lokat Fortis Banku

Pod hasłem: "Bierz od życia podwójnie", ruszyła nowa kampania Fortis Banku reklamująca polisę lokacyjną Czysty Zysk. Podwójna korzyść, którą polisa...

11 kwietnia 2008

LPP chce przejąć Artmana

LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp/CroppTown, zamierza przejąć spółkę Artman SA, właściciela marki House. Obie firmy podpisały w tej...

11 kwietnia 2008

Wydawnictwo Wspólnota wprowadziło szósty tygodnik lokalny

Wydawnictwo Wspólnota, wydawca tygodników lokalnych, wprowadziło kolejny, szósty tygodnik "Wspólnotę Parczewską". Nowy tygodnik dołącza w wydawnictwie do tytułów: "Wspólnota Radzyńska",...

11 kwietnia 2008

Walk the Line I Optimum Media OMD przygotowały kampanię fug i silikonów Ceresitu

Henkel Polska prowadzi wizerunkową kampanię reklamową fug i silikonów marki Ceresit. Działania potrwają do połowy maja. Spoty reklamowe emitowane są...

11 kwietnia 2008

Joanna Tokarczyk specjalistą PR w BN Office Solution

Joanna Tokarczyk objęła stanowisko specjalisty PR w BN Office Solution. Odpowiedzialna będzie za budowanie wizerunku spółki, relacje medialne, kreację i...

11 kwietnia 2008

Kraft Foods wspiera kampanią debiut kieszonkowej wersji Bąbolady

Kraft Foods wprowadza na rynek wersję Bąbolada XS pod marką Alpen Gold (dotychczas Alpen Gold Bąbolada była dostępna w tabliczkach...

11 kwietnia 2008

45 mln zł kary za zmowę cenową dla ICI Polska i Castoramy

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 45 mln zł łącznej kary dla spółek Castorama i ICI Polska (marka Dulux) za...

11 kwietnia 2008

"Strażak Sam" wzbogaca portfolio magazynów dla dzieci Egmontu

Egmont Polska wprowadza kolejny nowy tytuł dla najmłodszych. Tym razem jest to miesięcznik oparty na motywach popularnej bajki filmowej "Strażak...

11 kwietnia 2008

Legend Group i MEC autorami kampanii nowej linii Gerbera

Gerber wprowadza nową linię produktów - dania, zupy i soki klarowne. Wśród nowości pojawią się m.in. innowacje produktowe, takie jak...

11 kwietnia 2008

Sobieski chce, aby wódka Danzka stała się kluczową marką kategorii top premium

Firma Sobieski należąca do francuskiej Grupy Belvedere, która w połowie 2006 r. przejęła od szwedzkiej grupy Vin & Sprit duńską...

11 kwietnia 2008

Leo Beenhakker wystąpi w reklamach BZ WBK

Trener naszej reprezentacji narodowej w piłce nożnej Leo Beenhakker wystąpi w reklamach Banku Zachodniego WBK, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele banku...

11 kwietnia 2008

Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z PayPal

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z firmą PayPal. System PayPal pozwala firmom i klientom indywidualnym dysponującym adresem e-mail...

11 kwietnia 2008

Relaunch Złotych Misiów Haribo wsparty kampanią

Misie Haribo, legendarne żelki, które przechodzą relaunch (zmieniły nazwę na polską Złote Misie - patrz DS "MMP" z 25 marca...

11 kwietnia 2008

Nowe sekcje w serwisie Mediadzieci.pl

Serwis Mediadzieci.pl stworzony przez wydawnictwo Egmont Polska zostanie rozbudowany o dwie nowe sekcje - konsumencką oraz CSR-ową. Powstają one dzięki...

11 kwietnia 2008

Małgorzata Baranowska group account directorem w Optimum Media OMD

Małgorzata Baranowska dołączyła do zespołu Optimum Media OMD. Jako group account director zajmie się koordynacją prac dla firmy Henkel Polska....

11 kwietnia 2008

Sylwester Wrona dołączył do Pro Media House

Do zespołu domu mediowego Pro Media House dołączył Sylwester Wrona. Objął stanowisko junior media plannera/buyera i będzie pracował w teamie...

14 kwietnia 2008

Just najczęściej nagradzany w 12. edycji konkursu Kreatura

Podczas 12. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" 2007/2008 jury przyznało 17 nagród i jedną nagrodę specjalną. Jednogłośnie zdecydowano o nieprzyznaniu...

14 kwietnia 2008

Procter & Gamble wiąże markę Duracell z motywami piłkarskimi

Procter & Gamble wesprze kampanią telewizyjną piłkarską promocję baterii Duracell. Działania reklamowe będą wykorzystywać przede wszystkim telewizję (m.in.: TVP, Polsat,...

14 kwietnia 2008

BR TVP promuje nową funkcjonalność Iubileo

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej pod hasłem "Planowanie błyskawiczne" prowadzi kampanię promującą unowocześnienie systemu zakupu czasu reklamowego. W platformie Iubileo, która...

14 kwietnia 2008

DDB realizuje projekt "Bank TV Studio" dla Banku Kaspijskiego

Agencja reklamowa DDB przygotowała i wdraża dla Banku Kaspijskiego w Kazachstanie projekt wizerunkowy "Bank TV Studio". Jest to efekt współpracy...

14 kwietnia 2008

Anna Orłowska doradcą ds. mediów w Muratorze

Anna Orłowska dołączy do działu agencyjnego biura reklamy wydawnictwa Murator. Ostatnio związana była z działem sprzedaży "Gazety Prawnej" (Infor PL),...

14 kwietnia 2008

MEC Access realizuje niestandardowy projekt dla marki Kylie Minogue

Coty Polska we współpracy z MEC Access (struktura Mediaedge:cia) realizuje niestandardową akcję reklamową wspierającą debiut nowego zapachu marki Kylie Minogue...

14 kwietnia 2008

Dominet Bank wspiera sprzedaż rocznych lokat

Focus Advertising przygotowała kampanię reklamową promującą roczną lokatę Dominet Banku. Lokata charakteryzuje się bezpiecznym i wysokim zyskiem - jest oprocentowana...

14 kwietnia 2008

"Kaleidoscope" zmienia profil; Monika Rosa-Grzegorczyk odpowiada za reklamę

PLL LOT wprowadziło na pokłady swoich samolotów zmieniony magazyn pokładowy "Kaleidoscope". Jego wydawcą jest wyłoniona w przetargu (rozstrzygniętym na początku...

14 kwietnia 2008

Marcin Tworus, dyr. kreatywny, rozstaje się z BBDO

Marcin Tworus, dyrektor kreatywny, rozstaje się z agencją reklamową BBDO. Był z nią związany od 10 lat. Rozpoczynał w niej...

14 kwietnia 2008

Era reklamuje ofertę lojalnościową dla użytkowników Tak Taka

Polska Telefonia Cyfrowa (sieć komórkowa Era) wprowadziła nową ofertę pod nazwą Pakiet Lojalnościowy dla użytkowników telefonów na kartę Tak Tak...

14 kwietnia 2008

Sławomir Nowak dyr. marketingu w "Gazecie Lubuskiej"

Sławomir Nowak objął stanowisko dyrektora marketingu w należącym do grupy Media Regionalne (fundusz Mecom) Wydawnictwie Lubpress, wydawcy dziennika regionalnego "Gazeta...

14 kwietnia 2008

Algida wprowadza na rynek Śmietankowy Czteropak

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała kampanię telewizyjną i prasową dla nowego produktu marki Algida (Unilever) - Śmietankowy Czteropak. Reklama podkreśla...

14 kwietnia 2008

Eniro kreuje markę 118 118; szuka domu mediowego

Eniro Polska, wydawca katalogów teleadresowych pod szyldem "Panorama Firm" (w internecie: PF.pl), wprowadza nową usługę - ogólnopolski numer informacyjny: 118...

14 kwietnia 2008

Internet Designers autorem polskiej edycji Footballmanii Nivei

Nivea Polska rusza z internetową promocją konsumencką Footballmania promującą męskie kosmetyki Nivea for men. Jest to międzynarodowy projekt koncernu. -...

14 kwietnia 2008

Grzegorz Handzlik w centrali GM w Niemczech; zmiany w polskim oddziale

Grzegorz Handzlik, marketing manager marki Opel w General Motors Poland, przeszedł do centrali GM w Niemczech na równoległe stanowisko. W...

14 kwietnia 2008

Rolniczy "Agro Market" wchodzi z atrakcyjną ofertą reklamową

Dwutygodnik "Agro Market" skierowany do sektora rolniczego jest trzecim tytułem Agencji Akwizycji "Commercial Travellers", która dotychczas wydawała dwa magazyny motoryzacyjne...

14 kwietnia 2008

LPP po przejęciu Artmana ma na nowo pozycjonować marki Cropp i House

Połączenie firm LPP (właściciela marek Reserved, Cropp i Esotiq) oraz Artman SA zaowocuje powstaniem jednej z największych firm odzieżowych w...

14 kwietnia 2008

AMS może przejąć firmę reklamy zewnętrznej Mini Media

AMS, największa polska firma outdoorowa, może przejąć Mini Media, właściciela m.in. sieci miniboardów. Według nieoficjalnych informacji przedstawiciele obu spółek prowadzą...

14 kwietnia 2008

Nissan w prosprzedażowych działaniach przypomina o modelu Micra

Nissan Sales Central & Eastern Europe w startującej dziś kampanii reklamowej przypomina o modelu Micra. Celem działań obejmujących stacje telewizyjne,...

14 kwietnia 2008

Vectra rusza z kampanią promocyjną powiązaną z Euro 2008

Vectra, operator telewizji kablowej, rusza z nową kampanią promocyjną. Działania powiązane będą z tegorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Promocja...

14 kwietnia 2008

Ad Concept tworzy nową strukturę; zwiększa liczbę tytułów i zespół

Ad Concept, broker mediowy, zbudował nową strukturę organizacyjną. Podzielił na grupy tematyczne obsługiwane tytuły. Spółka powstała na początku br. Jej...

14 kwietnia 2008

Simpsonowie występują w kontynuacji działań dla Renault Kangoo

Renault Polska rozpoczęło wczoraj kampanię wspierającą launch rynkowy nowego modelu Kangoo. Jest ona kontynuacją ubiegłotygodniowych działań promujących Dni Otwarte Renault...

14 kwietnia 2008

Trzy dywizje Eskadry współpracują z Mediami Regionalnymi

Grupa Eskadra podpisała umowę na stałą współpracę w zakresie obsługi spółki Media Regionalne, m.in. wydawcy 10 tytułów regionalnych. We współpracę...

14 kwietnia 2008

Badi Badi przygotowało urodzinowy spot "Claudii"

G+J Polska przygotowuje działania promocyjne towarzyszące 15-leciu miesięcznika "Claudia". Od dziś rusza kampania telewizyjna ze specjalnie na urodziny przygotowaną kreacją...

14 kwietnia 2008

Tequila/Polska prowadzi akcję "Spinamy od 10 lat"

Firma marketing services Tequila/Polska rozpoczyna kolejną edycją konkursu dla studentów. Z okazji 10-lecia agencji tegoroczny konkurs prowadzony jest pod hasłem...

14 kwietnia 2008

Dilmah pierwszym klientem agencji Solski PR

Firma Gourmet Foods, importer i dystrybutor herbaty marki Dilmah, powierzyła obsługę public relations agencji Solski PR. - Współpraca z agencją...

14 kwietnia 2008

Lisner pracuje z Cruso PR, awans Magdaleny Tryboń-Przysuchy

Firma Uniq Lisner, producent przetworów rybnych, powierzyła agencji Cruso Public Relations realizację projektu komunikacji PR na br. Głównym celem prowadzonych...

14 kwietnia 2008

KNF nakazała PKO BP zdjęcie reklam Gwarantowanego Zysku

Komisja Nadzoru Finansowego stwierdziła, że reklamy Gwarantowanego Zysku - produktu ubezpieczeniowego PKO BP, mogą wprowadzać klientów w błąd i sugerować,...

14 kwietnia 2008

Tesco debiutuje z marką odzieży F&F

Sieć handlowa Tesco zadebiutowała na rynku z marką odzieży F&F. Jej adresatem są kobiety i mężczyźni w wieku powyżej 25...

14 kwietnia 2008

Bols wybrał Headlines do współpracy PR

Bols rozpoczął współpracę z agencją Headlines należącą do sieci Porter Novelli. W ramach współpracy agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie biura...

14 kwietnia 2008

Agros Nova w promocji konsumenckiej rozdaje Pysiokubki

Marka Pysio firmy Agros Nova rozpoczęła promocję konsumencką, w której nagrodę stanowi 250 tys. Pysiokubków. Mechanizm promocji skonstruowano zgodnie z...

14 kwietnia 2008

Marta Pichlak-Miarka GAD-em w Macroscope OMD

Marta Pichlak-Miarka awansowała na stanowisko group account directora w domu mediowym Macroscope OMD. Przejmuje zarządzanie zespołem, którym kierowała dotąd Beata...

14 kwietnia 2008

Zbliżona korekta CPP w TVN i TVP na maj

TVN i TVP wprowadziły zbliżoną korektę CPP na maj. BR TVP, które w połowie ubiegłego tygodnia tradycyjnie rozpoczęło jako pierwsze...

15 kwietnia 2008

Rafał Taranowski kieruje zespołem sponsoringu w BR TVP

Rafał Taranowski kieruje nowo utworzonym zespołem sponsoringu w Biurze Reklamy Telewizji Polskiej. Struktura powstała w wyniku połączenia zespołu ds. sponsoringu...