M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 kwietnia 2008

Mira Winter account managerem w Paralotnej

Mira Winter dołączyła do agencji Paralotna, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko account managera. Odpowiedzialna będzie za obsługę takich klientów jak...

15 kwietnia 2008

Warta rusza z największą w tym roku kampanią, chce odzyskać utracone udziały

TUiR Warta, drugie na rynku towarzystwo ubezpieczeniowe, chce walczyć o odzyskanie udziałów w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych, zwłaszcza autocasco, i zapobiec...

15 kwietnia 2008

Cemex startuje z pierwszą kampanią

Cemex Polska, producent cementu i betonu, rozpoczyna pierwszą w historii na rynku polskim kampanię wizerunkową. Jej celem jest wzrost świadomości...

15 kwietnia 2008

Adidas rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej

Firma Adidas podpisała z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej umowę o współpracy. Na jej mocy przez najbliższe dwa lata będzie dostarczać...

15 kwietnia 2008

MobiJoy! współpracuje z marką bieliźnianą Mistique

Agencja MobiJoy! przygotowała startującą właśnie akcję promocyjną oraz witrynę internetową dla marki bielizny Mistique (Atlantic). Działania marketingowe dotyczące nowej kolekcji...

15 kwietnia 2008

Mitsubishi rozpoczyna kampanię wspierającą Lancer Sedan

MMC Car Poland, polski przedstawiciel koncernu Mitsubishi, rozpoczyna kampanię reklamową nowego modelu Lancer Sedan. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości...

15 kwietnia 2008

"Mój Piękny Dom" rozpoczyna konkurs dla firm wnętrzarskich

Burda Media Polska i magazyn "Mój Piękny Dom" po raz pierwszy organizują konkurs na produkty do wyposażenia wnętrz. Plebiscyt będzie...

15 kwietnia 2008

Naczelny "Gościa Niedzielnego" wyróżniony nagrodą Ślad

Ksiądz Marek Gancarczyk, redaktor naczelny tygodnika "Gość Niedzielny" (Kuria Metropolitalna w Katowicach), został laureatem tegorocznej Nagrody Dziennikarskiej im. bp. Jana...

15 kwietnia 2008

Klawiatura zamiast pasów dla pieszych na Rok Chopinowski 2010

Projekt pasów dla pieszych pod postacią klawiatury autorstwa Heleny Czernek i Klary Jankiewicz zwyciężył w konkursie wzornictwa dla młodych autorów...

15 kwietnia 2008

Fotograf m.in. francuskiego "Vogue'a" prezentuje swoje zdjęcia w Warszawie

Jacques-Yves Gucia, autor fotoreportaży oraz fotografii reklamowej, współpracujący od 12 lat m.in. z francuskimi magazynami "Vogue" i "Museart" oraz z...

15 kwietnia 2008

BCMFD pracuje dla kolejnej restauracji Magdy Gessler

BCMFD Media Communications rozpoczęło współpracę z restauracją "Polka - Magda Gessler po prostu..." w Warszawie. Agencja odpowiada m.in. za strategiczne...

15 kwietnia 2008

VW ruszył z drugim etapem kampanii modelu Caddy Maxi

Volkswagen wspiera działaniami ATL rynkowy debiut nowego modelu Caddy Maxi. Kampania pod hasłem "Ponadwymiarowy. Caddy Maxi" przygotowana od strony kreacji...

15 kwietnia 2008

Nissan w kampanii przypomina o miejskiej terenówce Qashqai

Nissan Sales Central & Eastern Europe ruszył z nową kampanią Nissana Qashqai. Tegoroczne działania przebiegają pod hasłem "Stworzony, by igrać...

15 kwietnia 2008

Indesit wspiera w punktach sprzedaży sezonową promocję swoich marek

Indesit Company Polska startuje z sezonową promocją marek Indesit i Hotpoint-Ariston. W ramach akcji "Gwarancja korzyści" producent oferuje użytkownikom 4-letnią...

15 kwietnia 2008

Gerald Krenn pokieruje marketingiem i sprzedażą kosmetyków Henkla

Gerald Krenn przejął kierownictwo działu kosmetyków w Henkel Polska. Jest odpowiedzialny za marketing i sprzedaż tej grupy produktów. Zastąpił na...

15 kwietnia 2008

Scholz & Friends chce w br. przejąć niezależną agencję full service

Polski oddział agencji Scholz & Friends planuje w tym roku akwizycję. Piotr Batogowski, dyr. zarządzający agencji, na tym etapie nie...

15 kwietnia 2008

Nowe osoby w GoldenSubmarine; Majcherek new business managerem

Do zespołu agencji interaktywnej GoldenSubmarine w związku z realizowaniem przez nią nowych projektów dołączyło pięciu pracowników. Krzysztof Majcherek jako new...

15 kwietnia 2008

Gazeta.pl uruchamia kolejny serwis biznesowy Wyhacz.pl

Ruszył nowy serwis biznesowy portalu Gazeta.pl (Agora SA) - Wyhacz.pl. Powstaje on we współpracy z Alert24.pl, gdzie czytelnicy Gazeta.pl mogą...

15 kwietnia 2008

At Media przebudowuje strukturę i powiększa zespół

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media reorganizuje działy sprzedaży oraz marketingu i wsparcia sprzedaży. W ramach działu sprzedaży zwiększono liczbę...

15 kwietnia 2008

McCann Erickson autorem platformy kreatywnej wszystkich linii Tymbarku

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała strategię i kreację nowej wizerunkowej kampanii soków i napojów marki Tymbark oraz wody mineralnej Źródło...

15 kwietnia 2008

Gdańsk wyda 1,1 mln zł na kampanię wizerunkową

Gdańsk rozpoczął nową kampanię wizerunkową "Gdańsk. Tu żyję!". Przekonuje w niej, że jest to miasto, do którego warto przyjechać, aby...

15 kwietnia 2008

V&P realizuje kolejną akcję promocyjną dla Hochlandu

Po raz drugi firma Hochland organizuje promocję serków Almette pod hasłem "Wyprawa do źródeł natury". Przygotowanie i przeprowadzenie akcji producent...

16 kwietnia 2008

Change Integrated zamiast Mothership; zmienia się struktura grupy, a także sposób jej zarządzania

Grupa Mothership przechodzi wielką metamorfozę. Najbardziej zewnętrznym przejawem zmian będzie nowa nazwa grupy: Change Integrated. Wszystkie zmiany są podporządkowane planom...

16 kwietnia 2008

OS3 Multimedia autorem serwisu WWW sieci sklepów 5.10.15

Sieć sklepów z odzieżą dziecięcą 5.10.15 uruchomiła nową stronę internetową www.51015kids.eu. Serwis jest częścią drugiej ogólnopolskiej kampanii reklamowej firmy, która...

16 kwietnia 2008

Agencja Hand Made przygotowała kampanię Urostimu

Ruszyła kampania marki Urostim (Ozone Laboratories Polska), preparatu wspomagającego prawidłowe funkcjonowanie układu moczowego. Kampania obejmuje telewizję, m.in. TVP i TVN....

16 kwietnia 2008

Tikkurila Polska chce przybliżyć konsumentom markę Beckers

Pod hasłem "Kobiety widzą kolory" Tikkurila Polska rozpoczęła kampanię reklamową farb Beckers. Jej celem jest przybliżenie marki konsumentom, ocieplenie jej...

16 kwietnia 2008

Carlsberg rusza z nową kampanią wizerunkową Harnasia

Carlsberg Polska, producent piwa Harnaś, rusza z nową kampanią wizerunkową marki pod hasłem "Radość płynie z gór". Potrwa ona do...

16 kwietnia 2008

Kolonko w kolejnej kampanii Liberty Direct

Towarzystwo ubezpieczeniowe Liberty Direct (polski oddział hiszpańskiego Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros) rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Główny jej...

16 kwietnia 2008

Heyah reklamuje tanie rozmowy w sieci i na numery stacjonarne

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczyna kampanię reklamową nowej oferty marki Heyah (pre-paid), w której minuta rozmów w ramach sieci Heyah i...

16 kwietnia 2008

Hewlett-Packard w internetowej kampanii promuje specjalną ofertę

Hewlett-Packard w wiosennej kampanii reklamowej przygotowanej przez polski oddział agencji Publicis promuje specjalną ofertę. Reklama koncentruje się na korzyściach dla...

16 kwietnia 2008

ING zamiast Nationale-Nederlanden - zmiana nazwy i nowa kampania

Firma ubezpieczeniowa ING Nationale-Nederlanden zmienia nazwę na ING i rusza z nową kampanią funduszu emerytalnego. Zmiana nazwy jest odzwierciedleniem strategii...

16 kwietnia 2008

Waldemar Izdebski odpowiada także za marketing i promocję Polskapresse

Waldemar Izdebski przejął obowiązki od Moniki Brason, dotychczasowej dyrektor marketingu grupy Polskapresse, wydawcy "Polski". Brason odchodzi z firmy. Wydawca nie...

16 kwietnia 2008

G+J uruchomiło nowy serwis korporacyjny

Wydawnictwo G+J Polska przebudowało serwis korporacyjny, który ma teraz nowoczesną oprawę graficzną. Został rozbudowany o nowe działy i funkcjonalności. W...

16 kwietnia 2008

Dwa awanse w dziale reklamy Burda Media Polska

W biurze reklamy Burda Media Polska awansowano dwie osoby. Agnieszka Borkowska, do tej pory odpowiedzialna za tytuł "Mój Piękny Ogród",...

16 kwietnia 2008

Tabletki na konkurencję w autopromocyjnej akcji Medical Marketing Services

Firma marketingu farmaceutycznego Medical Marketing Services (MMS) przeprowadziła nietypową akcję promocyjną BtoB skierowaną do aktywnych uczestników rynku farmaceutycznego. Kilkaset osób...

16 kwietnia 2008

"Fashion Magazine" z dodatkiem "Fashion at Home"

Fashion Group, wydawca kwartalnika modowego "Fashion Magazine", planuje dalsze poszerzanie marki tytułu. Obecnie poza głównym magazynem dwa razy do roku...

16 kwietnia 2008

Paweł Jankowski szefem marketingu detalicznego w Banku PKO BP

Paweł Jankowski został dyrektorem departamentu marketingu detalicznego Banku PKO BP. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Balczuna, który odszedł z PKO...

16 kwietnia 2008

IAA chce wydawać certyfikaty szkołom wyższym

W nadchodzącym roku akademickim 2008/2009 Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska zaprosi do światowego programu certyfikacji IAA kilka wybranych uczelni wyższych,...

16 kwietnia 2008

Natalia Lesz reklamuje telefony muzyczne Samsunga

Samsung Electronics Polska podpisał kontrakt reklamowy z młodą wokalistką Natalią Lesz. Z okazji wydania jej debiutanckiego albumu (EMI Music Poland)...

16 kwietnia 2008

"Polska" i "Gazeta Prawna" tworzą wspólny pakiet reklamowy BtoB

Dziennik "Polska" (Polskapresse) i "Gazeta Prawna" (Infor PL SA) uruchamiają od 21 kwietnia wspólną ofertę reklamową - pakiet BtoB. Umożliwia...

16 kwietnia 2008

Wystartowała kampania promująca Terminal 2

Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" rozpoczęło promocyjną kampanię otwartego niedawno na warszawskim lotnisku Terminala 2. Wykorzystano w niej nośniki outdoorowe na...

16 kwietnia 2008

Gerber w reklamie stawia na wizerunek

Ruszyła multimedialna kampania pt. "Brzuszki" marki Gerber przygotowana przez Legend Group. Kampania ma na celu wzmocnienie emocjonalnego wizerunku Gerbera jako...

16 kwietnia 2008

Rusza dwuczęściowy program PR Regionów

Rusza program public relations PR Regionów. Organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Celem projektu jest zainaugurowanie debaty na temat efektywnego...

16 kwietnia 2008

Monika Kotowska p.o. dyrektorem generalnym IAA

Monika Kotowska jest p.o. dyrektorem generalnym Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce. Przejęła je od kwietnia br. - Otrzymałam taką...

16 kwietnia 2008

PKP Cargo wprowadza nową identyfikację wizualną

Spółka PKP Cargo wprowadza nową identyfikację wizualną. Projekt odświeżenia wizerunku obejmuje nowy znak firmowy oraz księgę identyfikacji wizualnej, w skład...

16 kwietnia 2008

Mariusz Tarapata large format managerem w News Outdoor, nowa strategia sprzedaży

Mariusz Tarapata przeszedł z Prestige Media do News Outdoor Poland, firmy z rynku out-of-home. Jako large format manager odpowiada za...

16 kwietnia 2008

Trzy awanse w teamie Macieja Ziomka w Optimum Media OMD

W zespole Macieja Ziomka w Optimum Media OMD awansowało trzech pracowników. Marcin Rzeźnik został senior media plannerem, Maciej Michniewicz -...

16 kwietnia 2008

NewPublic promuje ofertę w byłych miastach wojewódzkich

NewPublic poszerza ofertę reklamy wielkoformatowej o powierzchnie w byłych miastach wojewódzkich i powiatowych. Deklaruje zdobycie ponad 50 nowych lokalizacji na...

16 kwietnia 2008

Jurajska rozszerza markę Ice Tea

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy uzupełniła linię niegazowanych napoi Ice Tea o nowy wariant smakowy Green Ice Tea. Jest to kompozycja wody...

16 kwietnia 2008

Polkomtel wesprze polską ligę siatkówki

Spółka Polkomtel, operator sieci Plus i Sami Swoi, podpisała pięcioletnią umowę sponsorską z Profesjonalną Ligą Piłki Siatkowej SA. Na mocy...