M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 kwietnia 2008

Polsat Sport i Canal Plus Sport najlepszymi kanałami sportowymi

Pentagon Research we współpracy z portalem Wirtualna Polska przeprowadził badanie Sport Fan Test na grupie 4370 internautów deklarujących zainteresowanie sportem....

16 kwietnia 2008

W listingu Superbrands po raz pierwszy kategoria Business Superbrands

Po raz trzeci powstała lista 200 marek, które otrzymały tytuł Superbrands. Pojawiły się na niej marki, które zdaniem Rady Marek...

17 kwietnia 2008

Aneta Preis-Laskowska odpowiada za Dosię w Reckitt Benckiser

Aneta Preis-Laskowska dołączyła do działu marketingu Reckitt Benckisera. Koordynuje działania marketingowe dla marki Dosia. Nie udało nam się ustalić, jakie...

17 kwietnia 2008

Paralotna rozbudowuje dział interaktywny; Robert Dorn web designerem

Do działu interaktywnego agencji reklamowej Paralotna dołączył Robert Dorn, gdzie objął stanowisko web designera. Wcześniej Dorn jako grafik pracował w...

17 kwietnia 2008

Maciej Derda group brand managerem w US Pharmacii

Maciej Derda awansował na stanowisko group brand managera w US Pharmacii. Opiekuje się kategorią leków przeciwbólowych, którą tworzą m.in. Apap...

17 kwietnia 2008

Teresa Wierzbowska odpowiada za marketing i PR w Redefine

Teresa Wierzbowska odpowiada za marketing i PR związanej z Polsatem spółki Redefine. Przeszła z firmy badawczej Gemius. Wcześniej pracowała jako...

17 kwietnia 2008

Bioderma opiera koncept kreatywny na walce ze stereotypami

Laboratoire Dermatologique "Bioderma" wspiera kampanią reklamową ogólnopolską akcję "Twoja skóra bez tajemnic". Motywem przewodnim komunikacji są kolorowe kulki, które symbolizują...

17 kwietnia 2008

Saatchi awansuje dwóch nowych account directorów

W dziale obsługi klienta agencji reklamowej Saatchi & Saatchi awansowano Katarzynę Zdunek oraz Dorotę Krasnodębską-Wnorowską na stanowiska account directorów. Wcześniej...

17 kwietnia 2008

Abpol o 300 proc. zwiększy budżet na markę Rosetex

Abpol Company Polska, właściciel marki prezerwatyw Rosetex, o 300 proc. zwiększa tegoroczny budżet reklamowy tej marki. Oznacza to, że firma...

17 kwietnia 2008

Minister skarbu składa doniesienie do prokuratury po audycie w TVP

Aleksander Grad, minister skarbu, zapowiada, że informacje o funkcjonowaniu Telewizji Polskiej trafią do prokuratury. Minister zdecydował o tym po audycie...

17 kwietnia 2008

Stanisław Plakwicz i Wojciech Ponikowski tworzą Publishing and Design Group

Agencja Komunikacji Marketingowej "Futu Group", wydawca magazynu "Futu Magazine", przekształciła się w spółkę Publishing and Design Group (PDG). Jej udziałowcami...

17 kwietnia 2008

Value Media uruchamia oddział we Wrocławiu

Powstaje wrocławski oddział domu mediowego Value Media. W kwietniu 2008 r. podjął współpracę z dolnośląskimi klientami. Docelowo, oprócz obsługi wywodzących...

17 kwietnia 2008

"W podróży" w Ad Meritum; za reklamy odpowiada Paweł Treściński

Ad Meritum, broker reklamy prasowej, rozpoczął współpracę z miesięcznikiem "W podróży" (wydawca: Kolejowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o.). Tytuł ukazuje...

17 kwietnia 2008

Pegasus PR zajmie się obsługą medialną turnieju Roca Open 2008

Agencja Pegasus Public Relations zajmie się obsługą organizacyjną i oprawą medialną tegorocznej, drugiej edycji Mistrzostw Polski Artystów w Tenisie "Roca...

17 kwietnia 2008

Black Red White prowadzi działania pod hasłem "Dobry przepis na kuchnię"

Black Red White, producent i dystrybutor mebli, prowadzi akcję promującą meble kuchenne. W ramach nowej oferty klienci firmy mogą kupić...

17 kwietnia 2008

L'Oreal realizuje promocję produktów do koloryzacji włosów

L'Oreal Polska we współpracy z Eskadra Marketing Services przygotowało akcję konsumencką i konkurs pod hasłem "Świat kolorów Rossmann". Promocja objmuje...

17 kwietnia 2008

Testardo Red Cell współpracuje z Forum Obywatelskiego Rozwoju

Agencja reklamowa Testardo Red Cell rozpoczęła współpracę z Forum Obywatelskiego Rozwoju. Organizacja planuje w najbliższym czasie przeprowadzenie kilku kampanii informacyjno-edukacyjnych...

17 kwietnia 2008

Piosenka z reklamy TP SA hymnem polskiej reprezentacji Euro 2008

Telekomunikacja Polska SA rozpoczyna działania komunikacyjne związane z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2008 (TP SA jest głównym sponsorem...

17 kwietnia 2008

Mediaedge:cia z usług dodatkowych chce uzyskać blisko 20 proc. przychodów

Mediaedge:cia szacuje, że sprzedaż usług oferowanych przez specjalistyczne komórki domu mediowego w tym roku będzie stanowiła mniej więcej 20 proc....

17 kwietnia 2008

"Gala" rozpoczyna serię edycji specjalnych

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) rozpoczyna serię edycji specjalnych pod swoim brandem. Pierwszym wydaniem jest "Gala kuchnia & sztuka stołu" w...

17 kwietnia 2008

Just i Starcom odpowiadają za nową komunikację marki Lisner

Firma Uniq Lisner ruszyła z kampanią reklamową wspierającą produkty z linii Pastella. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie znajomości past Lisner...

17 kwietnia 2008

ASA realizuje projekt komunikacyjny związany z menopauzą

ASA, firma specjalizująca się w wytwarzaniu suplementów diety oraz kosmetyków medycznych, rozpoczęła kolejną kampanię dla marki Climagyn. Ruszyła akcja promocyjna...

17 kwietnia 2008

BTL Point Group promuje XL-Energy Drink wśród studentów

34 uczelnie, 17 nadmorskich kurortów oraz imprezy juwenaliowe - to miejsca, w których BTL Point Group będzie prowadziła kampanię promującą...

17 kwietnia 2008

V&S Luksusowa Zielona Góra reklamuje Absolut Pears

Rozpoczyna się kampania wprowadzająca na polski rynek Absolut Pears, który dołączył do rodziny smakowych wódek Absolut z portfolio V&S Luksusowa...

17 kwietnia 2008

Bauer zmienia "Twoje Imperium"; wyda 800 tys. zł na promocję

Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany do tygodnika "Twoje Imperium". Magazyn ma większą objętość - 48 stron (do tej pory 32), kosztuje...

17 kwietnia 2008

Elavon nowym klientem agencji public relations Solski PR

Nowym klientem agencji Solski PR została firma Elavon - światowy dostawca rozwiązań w zakresie rozliczeń kart płatniczych. W ub.r. spółka...

17 kwietnia 2008

Polsat Sport pokaże kulisy powstania spotu "Pepsi się kręci"

Na antenie Polsatu Sport wyemitowany zostanie reportaż "Pepsi się kręci". Jest to relacja ze szczególnego spotkania realizatorów spotu reklamowego, występujących...

17 kwietnia 2008

Ryś Ryszard wystąpił w reklamie produktów BOŚ

Agencja reklamowa Szwejkowski przygotowała dla Banku Ochrony Środowiska kampanię reklamową nowego produktu łączącego cechy lokaty i polisy ubezpieczeniowej (produkt przygotowany...

17 kwietnia 2008

Niezależni eksperci wchodzą do rady nadzorczej EMLabu

Agencja marketingu doświadczeń EMLab przed planowanym debiutem giełdowym zmienia skład rady nadzorczej. W jej skład wszedł Jacek Welc, równocześnie członek...

17 kwietnia 2008

Bartłomiej Kaliś będzie odpowiadał za budżet mediowy CenterNETu

Bartłomiej Kaliś został kierownikiem ds. mediów w zespole marketingu CenterNET, wchodzącego na rynek piątego operatora komórkowego (wygrał przetarg UKE na...

18 kwietnia 2008

Nordea zachęca w kampanii do inwestowania w fundusze

Agencja reklamowa DraftFCB + AdFabrika przygotowała kampanię dla Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o...

18 kwietnia 2008

Serafin i Juszczyk awansują, a Bilecki odchodzi z Brokera FM

Katarzyna Serafin, senior account executive w Brokerze FM, awansuje na stanowisko group head. Zastąpi Tymoteusza Bileckiego, który z końcem kwietnia...

18 kwietnia 2008

Oceanic o 60 proc. zwiększy w tym roku budżet marketingowy

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" zwiększy tegoroczne wydatki marketingowe o około 60 proc. w stosunku do ub.r. Według danych Expert Monitora za...

18 kwietnia 2008

Xerox prowadzi kampanię skierowaną do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw

Xerox Polska prowadzi kampanię reklamową "Dostępny kolor" mającą na celu przekonanie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, że druk w kolorze...

18 kwietnia 2008

Magazyn "Hollywood" ma rozszerzyć markę miesięcznika "Film"

"Hollywood" jest nowym tytułem dotyczącym świata filmu wydawanym przez Platformę Mediową "Point Group" poprzez spółkę zależną Media "Point Group", wydawcę...

18 kwietnia 2008

GOFIN łączy wortale dla księgowych w jeden serwis

Wydawnictwo Podatkowe GOFIN w przyszłym tygodniu wystartuje z nowym wortalem dla księgowych Gofin.pl. Będzie on bazował na trzech istniejących serwisach:...

18 kwietnia 2008

"Gość Niedzielny" z dodatkami tematycznymi

Tygodnik "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitarnej w Katowicach) po niedawnym odświeżeniu layoutu i wprowadzeniu nowych rubryk rozpoczyna akcje promocyjne, których...

18 kwietnia 2008

ClickAd poszerza ofertę o pozycjonowanie stron

Agencja ClickAd specjalizująca się w kompleksowej obsłudze działań reklamowych w internecie poszerzyła ofertę o pozycjonowanie stron internetowych (SEO - Search...

18 kwietnia 2008

Murator wzbogaca ofertę publikacji skierowanych do rolników

Tytułem "Murator projekty - katalog budynków inwentarskich i gospodarczych" Murator SA wzbogaca ofertę publikacji skierowanych do rolników i rozwija jednocześnie...

18 kwietnia 2008

Nowy klient i nowy konsultant w BAV Consulting

Rockwool, producent wełny mineralnej, wybrał BAV Consulting (dział konsultingowy funkcjonujący przy Y&R Brands) na brand coacha. Struktura ta będzie odpowiadać...

18 kwietnia 2008

Campbell zadebiutuje w Polsce, Young & Rubicam koordynuje prace w Europie Środkowo-Wschodniej

Na polskim rynku najprawdopodobniej pod koniec tego roku pojawią się w sprzedaży po raz pierwszy słynne zupy Campbell's (Campbell Soup...

18 kwietnia 2008

Natalia Dudek i Marcin Zaborski z DDB nominowani w The One Show

Natalia Dudek, copywriter, oraz Marcin Zaborski, art director z agencji reklamowej DDB, zostali nominowani w kategorii outdoor do nagrody w...

18 kwietnia 2008

Tesco wprowadzi marki Healthy Living i Organic, zapowiada silną komunikację

Sieć Tesco planuje wdrożenie w tym roku 300 nowych linii produktów prozdrowotnych. Będą to dwie marki: Tesco Healthy Living i...

18 kwietnia 2008

ZOG wprowadzi w tym roku Phonevalley, dywizję marketingu mobilnego

ZenithOptimedia Group planuje wprowadzenie na polski rynek Phonevalley, dywizji marketingu mobilnego. Phonevalley jest sieciową marką budowaną na bazie przejętej we...

18 kwietnia 2008

Debiutująca Arla Kaergarden zapoczątkowuje kategorię masła z olejem rzepakowym

Arla Foods, duński koncern mleczarski, skoncentruje w tym roku wysiłki marketingowe w Polsce na nowym produkcie - Arla Kaergarden. Jest...

18 kwietnia 2008

Coca-Cola organizuje 10. Coca-Cola Cup; nagrodą bilety na Euro 2008

Coca-Cola Poland Services organizuje po raz dziesiąty turniej piłkarski dla młodzieży w Polsce Coca-Cola Cup. W ten sposób promuje aktywny...

18 kwietnia 2008

Promocja w miejscach sprzedaży wspiera ukazanie się "Gagi"

Promocja w miejscach sprzedaży i działania public relations towarzyszyć będą ukazaniu się pierwszego numeru magazynu "Gaga", lifestyle'owego pisma dla rodziców....

18 kwietnia 2008

AWR "Wprost" uruchamia portal dziennikarstwa obywatelskiego InfoTuba

AWR "Wprost" uruchomiła nowy serwis internetowy InfoTuba. Jest to portal dziennikarstwa obywatelskiego. - Tradycyjna rola dziennikarstwa będzie się bardzo zmieniała...

18 kwietnia 2008

Wyraźne zmiany w "Moim Gotowaniu": nowe logo, okładka, rubryki, wsparte kampanią

"Moje Gotowanie", miesięcznik kulinarny G+J Polska, zmienił logo, okładkę, wprowadził nowe rubryki i odświeżył layout. Zmiany mają służyć unowocześnieniu wyglądu...

18 kwietnia 2008

Q&A Consulting pracuje dla Lama Gold, producenta pościeli wełnianej

Agencja Q&A Consulting rozpoczęła współpracę z firmą Lama Gold Poland, producentem i dystrybutorem pościeli z wełny szlachetnej. Q&A jest pierwszą...