M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 kwietnia 2008

Polsat stawia na mecze Euro 2008 w wysokiej rozdzielczości i własne projekty multimedialne

Telewizja Polsat poinformowała, że mecze mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2008 pokazywać będzie głównie na antenach Polsat Sport Extra...

18 kwietnia 2008

Polacy bardziej niż Ukraińcy obawiają się kompromitacji przy organizacji Euro 2012 - raport On Board PR i San Markos

Firma On Board PR i agencja reklamowa San Markos - Republika Dobrej Marki opublikowały wyniki międzynarodowego raportu "Euro 2012: nadzieje...

18 kwietnia 2008

TVN i Polsat chcą sfinansować budowę naziemnej telewizji cyfrowej

Nadawcy komercyjni TVN i Polsat, którzy tworzą spółkę Polski Operator Telewizyjny (POT), proponują Urzędowi Komunikacji Elektronicznej własny plan wdrożenia naziemnej...

18 kwietnia 2008

Korbel i Kostka-Zawadzki tworzą Effective Communication

Edward Korbel i Robert Kostka-Zawadzki otwierają firmę badawczo-konsultingową Effective Communication. CATI Express - błyskawiczne badanie rynku - oraz Webscout -...

18 kwietnia 2008

ITBC Communications pracuje dla Doradcy24

Agencja public relations ITBC Communications rozpoczęła współpracę z firmą Doradcy24 zajmującą się niezależnym doradztwem w zakresie finansów osobistych. Do zadań...

18 kwietnia 2008

Trzy obszary specjalizacji PR nowej Eskadry Publiki

W ramach Grupy Eskadra powstała agencja PR Eskadra Publica. Będzie się specjalizowała w trzech obszarach: promocji miast i regionów, public...

21 kwietnia 2008

Sześć nagród w 1. edycji konkursu twórców prasy firmowej Szpalty Roku

Sześć nagród i dziesięć wyróżnień przyznano w pierwszej edycji konkursu Szpalty Roku nagradzającego twórców prasy firmowej, czyli sektora custom publishing....

21 kwietnia 2008

Delia Cosmetics wybrała Cruso PR m.in. do planowania i kupowania mediów

Delia Cosmetics Sp. z o.o. powierzyła agencji Cruso Public Relations realizację projektu komunikacji PR na ten rok. Głównym celem prowadzonych...

21 kwietnia 2008

Agencja BBDO powiększa dział strategii

Do działu strategii agencji BBDO dołączyły dwie nowe osoby: Paul Bachowski (wcześniej w Change Communications, d. DFF) jako planner, i...

21 kwietnia 2008

BAV Consulting rozpocznie obsługę grupy hotelarskiej Accor

Polski oddział międzynarodowej grupy kapitałowej Accor nawiązał współpracę z firmą doradztwa strategicznego BAV Consulting. Zakres współpracy nie został ujawniony. Accor...

21 kwietnia 2008

I.D. Marketing przekształcił się w spółkę akcyjną, ogłosił nowy skład zarządu

I.D. Marketing Sp. z o.o., prywatny operator pocztowy i lider na rynku dystrybucji druków bezadresowych w Polsce, z początkiem kwietnia...

21 kwietnia 2008

Kręt czasowo pokieruje zespołem Polkomtela w Universal McCann

Elżbieta Kręt, group account director w Universal McCann, przejęła na cztery miesiące opiekę nad zespołem obsługującym Polkomtela. Poszerzenie jej obowiązków...

21 kwietnia 2008

PKO BP reklamuje się w Londynie

Bank PKO BP wystartował z kampanią skierowaną do Polaków pracujących w Londynie. - Byliśmy pierwszym polskim bankiem, który otworzył oddział...

21 kwietnia 2008

PHD w tym roku stawia na new business

Celem domu mediowego PHD na ten rok jest poszerzenie liczby klientów. Dotychczas głównym klientem PHD był Unilever Polska, choć agencja...

21 kwietnia 2008

TVN rozpoczyna prace nad polską wersją "Ugly Betty"

Telewizja TVN rozpoczyna prace nad produkcją polskiej wersji serialu "Ugly Betty". Prawa do tej produkcji TVN kupił na ostatnich targach...

21 kwietnia 2008

NewCast współproducentem "Świadectwa", filmu o karyndale Dziwiszu

NewCast, dywizja kontentowa ZenithOptimedia Group, jest współproducentem "Świadectwa", fabularyzowanego dokumentu poświęconego życiu kardynała Stanisława Dziwisza. Prawdopodobnie jesienią odbędzie się jego...

21 kwietnia 2008

Ipsos Marketing chce rozwijać w Polsce globalne narzędzia badawcze i pracuje nad własnymi

Ipsos Marketing, nowo wydzielona struktura firmy badawczej Ipsos, chce wdrażać na polskim rynku globalne narzędzia badawcze wspomagające zarządzanie markami. -...

21 kwietnia 2008

ZenithOptimedia prowadzi badanie Touchpoints dla Whirlpoola

DriveR, dział badań ZenithOptimedia, realizuje badanie Touchpoints dla Whirlpoola, producenta urządzeń gospodarstwa domowego. Ocenia m.in. zwrot z inwestycji w poszczególne...

21 kwietnia 2008

Tomasz Rupniewski account directorem Digital One

Do zespołu Digital One dołączył nowy account director - Tomasz Rupniewski. Będzie reprezentował agencję w relacjach z kluczowymi klientami, a...

21 kwietnia 2008

Małgorzata Szlązak dyrektorem finansowym MediaComu

Małgorzata Szlązak objęła stanowisko dyrektora finansowego w domu mediowym MediaCom Warszawa. Zastąpiła Piotra Nowosielskiego, który rozstał się z firmą. Małgorzata...

21 kwietnia 2008

Paweł Ciemiński i Tomasz Wojciechowski awansują w G7

Paweł Ciemiński i Tomasz Wojciechowski obejmują stanowiska creative group head w agencji G7. Będą zarządzać zespołami projektowymi w ramach obecnego...

21 kwietnia 2008

Eskadra wyjaśnia: współpraca z Mediami Regionalnymi

Grupa Eskadra wyjaśnia, że we współpracę z Mediami Regionalnymi zaangażowane są dwie dywizje grupy, a nie trzy, jak wcześniej informowała...

21 kwietnia 2008

Discovery Networks włącza się w projekt festiwalu Camerimage

Discovery Networks, nadawca kanałów tematycznych, włącza się w projekt Międzynarodowego Festiwalu Filmowego "Camerimage". W ramach współpracy powołane zostaną nowa sekcja...

21 kwietnia 2008

"Polityka" w lutym pierwsza; "Wprost" dzieli od lidera ponad 40 tys. egz

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) zajęła pierwsze miejsce w grupie trzech głównych tygodników opinii według najnowszego podsumowania sprzedaży przez ZKDP za...

21 kwietnia 2008

Alior Bank - tak będzie się nazywał nowy bank Carlo Tassara

Alior Bank - pod taką nazwą będzie funkcjonował nowy bank, który tworzy w Polsce włoska grupa finansowa Carlo Tassara. Wystartuje...

21 kwietnia 2008

Cube Group wprowadza innowacyjny program doradczy, szykuje się na New Connect

Agencja Cube Group poszerzyła usługi o nowy program doradczy w zakresie kontroli efektywności reklamy online. Program pozwalający na lepszą kontrolę...

21 kwietnia 2008

Izabela Nowak key account managerem w IDG

Do zespołu sprzedaży agencyjnej w IDG dołączyła Izabela Nowak. Przeszła do wydawnictwa z działu strategicznego w Gazeta.pl. Będzie odpowiadała za...

21 kwietnia 2008

Internet ważnym konkurentem dla prasy według badania Value Media i Gemius SA

Dom mediowy Value Media i firma badawcza Gemius SA przeprowadziły badanie konsumenckie określające skalę zjawiska czytelnictwa prasy w internecie. Badanie...

21 kwietnia 2008

Dominik Życki z redakcji "Żagli" mistrzem świata w olimpijskiej klasie Star

Dominik Życki, etatowy redaktor z działu techniki miesięcznika "Żagle" (Murator SA), został wraz z Mateuszem Kusznierewiczem mistrzem świata w zawodach...

21 kwietnia 2008

Axel Springer wystartował z serwisem eFakt.pl

Axel Springer Polska ruszył z serwisem rozrywkowym eFakt.pl. Jego zawartość tworzy niezależna redakcja kierowaną przez Katarzynę Sielicką, z-cę redaktora naczelnego...

21 kwietnia 2008

Onet odświeża główną stronę i rusza z mocną kampanią wizerunkową

Onet.pl, największy portal internetowy należący do Grupy ITI, odświeża stronę główną, układ podstawowych sekcji i rusza z mocną kampanią wizerunkową....

21 kwietnia 2008

Fortis Media UK rusza z dwoma nowymi tytułami

Do portfolio Fortis Media UK, największego polskiego wydawnictwa w Wielkiej Brytanii, dołączyły dwa nowe miesięczniki: "Discover Poland" i "Nieruchomości". "Discover...

21 kwietnia 2008

Media Direction OMD korzysta z sieciowego badania Pathway

Media Direction OMD wprowadza na polski rynek badanie konsumenckie OMD Pathway. Badanie zostało przeprowadzone na 14 europejskich rynkach, w tym...

21 kwietnia 2008

New Age Media pracuje z wytwórnią Kayax

New Age Media, dom sprzedaży reklamy kinowej, podpisał umowę o współpracy z wytwórnią Kayax. Umowa dotyczy realizacji kampanii promocyjnych w...

21 kwietnia 2008

Philip Morris repozycjonuje Red & White - swoją markę nr 2

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska repozycjonuje papierosy Red & White - markę numer dwa w swoim portfolio i na rynku....

21 kwietnia 2008

Smyk rozpoczyna kampanię społeczno-eduakcyjną "Rosnę zdrowo"

Sklepy Smyk rozpoczęły kampanię społeczno-edukacyjną "Rosnę zdrowo", której celem jest uświadomienie rodzicom, jak ważne jest regularne mierzenie wzrostu ich dzieci...

21 kwietnia 2008

Dzięki polskiemu rynkowi Finlandia najszybciej rosnącą marką wódki na świecie

Dzięki polskiemu rynkowi Finlandia jest najszybciej rosnącą marką wódki na świecie. Ranking największych brandów alkoholowych za ub.r. przedstawił branżowy magazyn...

21 kwietnia 2008

UOKiK ostrzega przed gazetkami sieci handlowych

Informacje zamieszczane w gazetkach sieci handlowych często wprowadzają w błąd - przestrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Zwykle uchybienia...

21 kwietnia 2008

Jung von Matt jednak z Grandes Kochonos

Po kilkumiesięcznej przerwie niemiecka sieć Jung von Matt ponownie podjęła rozmowy z polską agencją Grandes Kochonos, które ostatecznie doprowadziły do...

22 kwietnia 2008

Mirosław Smolewski awansuje w Mediaedge:cia

Mirosław Smolewski objął stanowisko account directora w domu mediowym Mediaedge:cia. Ostatnio pełnił funkcję senior media managera. Smolewski będzie kierował zespołem,...

22 kwietnia 2008

Agnieszka Świderska awansuje w biurze reklamy Burdy

Agnieszka Świderska awansowała na stanowisko account executive w zespole reklamy living & garden wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialna za...

22 kwietnia 2008

One-2-One przygotowało e-serwisy programów Marka Niedźwieckiego

One-2-One Media Solutions przygotowała stronę internetową dla nowych programów Marka Niedźwieckiego "Złote, słodsze, najsłodsze", "Piosenki z dzwoneczkami" oraz "Top wszech...

22 kwietnia 2008

Paweł Klimczewski business development managerem GfK Polonia

Paweł Klimczewski dołączył do zespołu działu mediów GfK Polonia jako business development manager. Ostatnio był związany z Polskimi Badaniami Czytelnictwa,...

22 kwietnia 2008

Wizard odpowiada za letnią promocję sprzedaży Pirelli

Agencja reklamowa Wizard przygotowała pod hasłem "Mocne nagrody od Pirelli" promocję sprzedaży opon letnich Pirelli. 25 kwietnia startuje akcja uliczna...

22 kwietnia 2008

Katarzyna Imiołek nową naczelną miesięcznika "Rodzice"

Katarzyna Imiołek została nową redaktor naczelną miesięcznika "Rodzice" (G+J Polska). Zastąpiła Magdalenę Kozińską, która rozstała się z wydawnictwem. Kozińska była...

22 kwietnia 2008

Tomasz Łukasiewicz odpowiada za produkcję kampanii w LPP

Tomasz Łukasiewicz został specjalistą ds. produkcji kampanii audiowizualnych w dziale marketingu LPP (marki Reserved, Cropp Town, Re Kids). Odpowiada za...

22 kwietnia 2008

Media Regionalne startują z nową strategią marketingową Gazeta 2.0

Dzienniki należące do grupy Media Regionalne rozpoczynają wprowadzanie w życie nowej strategii marketingowej Gazeta 2.0. Jej istotą jest interaktywność, zaangażowanie...

22 kwietnia 2008

UOKiK zbada fuzję Pekao z BPH

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowanie mające wyjaśnić, czy podczas połączenia banków BPH SA i Pekao SA doszło...

22 kwietnia 2008

330 billboardów w największych miastach promuje łódzkie Muzeum Sztuki

Muzeum Sztuki w Łodzi prowadzi kampanię reklamową. Jej celem jest promocja sztuki w Polsce, a także nagłośnienie otwarcia nowego oddziału...

22 kwietnia 2008

Magazyn "Futu" autorstwa londyńskiego Studio8 Design

Projekt graficzny najbliższego numeru "Futu Magazine" przygotowuje londyńskie Studio8 Design. Według założeń wydawcy, Agencji Komunikacji Marketingowej "Futu Group", która właśnie...