M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 kwietnia 2008

Anna Skupień rozpoczyna pracę w Magic Moments

Anna Skupień dołączyła do Magic Moments, komórce MediaComu Warszawa wyspecjalizowanej w realizacji akcji niestandardowych. Objęła stanowisko specjalisty ds. projektów specjalnych....

22 kwietnia 2008

Arvato Services pracuje dla LK Dr Irena Eris

Firma Arvato Services rozpoczyna współpracę z Laboratorium Kosmetycznym "Dr Irena Eris". Arvato będzie wdrażać program BtoB dla sprzedawców - "Piękna...

22 kwietnia 2008

Opel promuje SUV-a Antarę w internecie

Marka Opel (General Motors) reklamuje samochód klasy SUV Antara w sieci. Kampania "Podbij przestrzeń miasta" skierowana jest zarówno do kobiet,...

22 kwietnia 2008

"Gazeta Wyborcza" po pięciu latach współpracy rozstała się z DDB

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) zakończyła pięcioletnią współpracę z agencją reklamową DDB. Od lutego br. projekty kreatywne dla tego dziennika, projekty...

22 kwietnia 2008

Prince Polo Classic zmienia opakowanie na czas Euro

Firma Kraft Foods Polska SA, producent Prince Polo, wprowadziła na rynek limitowaną piłkarską edycję oryginalnego Prince Polo Classic pod nazwą...

22 kwietnia 2008

Joanna Winiarska pokieruje działem urody "Glamour"

Joanna Winiarska dołączy do redakcji magazynu "Glamour" (G+J Polska). Będzie pełnić funkcję szefa działu uroda. Dotychczas pracowała w redakcji miesięcznika...

22 kwietnia 2008

Beyond Business Communication nowym członkiem IAA

Do grona członków wspierających Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyła Beyond Business Communication (BBC). Agencja prowadzi projekty w zakresie strategii komunikacji...

22 kwietnia 2008

Radni Częstochowy oprotestowali kampanię swojego miasta

Kilku radnych Częstochowy zaprotestowało przeciwko formie promocji tego miasta w ramach kampanii "Śląskie. Pozytywna energia" przygotowanej przez Eskadrę. Według nich...

22 kwietnia 2008

Oceanic reklamuje w telewizji nową linię AA Prestige Diamond Skin

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" rozpoczęło kampanię reklamową nowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych AA Prestige Diamond Skin przeznaczonych dla kobiet powyżej 45. roku...

22 kwietnia 2008

Iwona Kołodziejek doradza zagranicznym oddziałom ZOG-u

Iwona Kołodziejek doradza zagranicznym oddziałom domu mediowego ZenithOptimedia Group (ZOG). W tym roku współpracowała m.in. z ukraińskim oddziałem ZOG-u, doradzając...

22 kwietnia 2008

Inteligo z PTC wprowadzą nową sieć komórkową

Inteligo Financial Services, operator wirtualnego banku Inteligo (należący do PKO BP), podpisał z Polską Telefonią Cyfrową (operator sieci Era) umowę...

22 kwietnia 2008

Fuksiewicz, Flanigan i Wawel dołączyli do Smart Marketing Solutions

Alicja Fuksiewicz objęła nowo utworzone stanowisko partnera zarządzającego agencji Smart Marketing Solutions. Będzie odpowiadać przede wszystkim za budowę biznesu custom...

22 kwietnia 2008

Mars Polska wprowadza sieć komórkową Snickers Mobile

Mars Polska, producent m.in. batoników Snickers, wprowadzi pod marką Snickers Mobile nową sieć komórkową (pre-paid). Podpisał pięcioletnią umowę z MNI...

22 kwietnia 2008

Silna kampania telewizyjna wspiera promocję farb Magnat

Telewizyjna kampania reklamowa wspiera promocję farb Magnat z segmentu premium (FFiL Śnieżka). 30-sekundowy spot eksponuje zalety farb, a jednocześnie ma...

22 kwietnia 2008

Saatchi & Saatchi Agencją Roku w tegorocznym Konkursie Reklamy KTR

Najwięcej nagród podczas zakończonej wczoraj gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2008 otrzymała agencja Saatchi & Saatchi - trafiło do niej...

23 kwietnia 2008

Stratosfera Added Value kreśli portret pokolenia młodych Polek

Świadome kobiety poszukujące stabilizacji i bezpieczeństwa, zamierzające harmonijnie godzić zawodową i prywatną sferę życia, będąc jednocześnie dobrymi pracownikami i dobrymi...

23 kwietnia 2008

Arc zdobyło brąz na NY Festivals Innovative Advertising Awards

Agencja interaktywna Arc Worldwide Poland zdobyła brązowy medal podczas tegorocznej edycji New York Festivals Innovative Advertising Awards. Wyróżniono w ten...

23 kwietnia 2008

Multikino wspiera reklamą cykl seansów dla singli

Od jutra sieć kin Multikino wprowadza do oferty cykl czwartkowych seansów dla singli. W ich trakcie odbywać się będą pokazy...

23 kwietnia 2008

Burson-Marsteller wraca na polski rynek usług public relations

Burson-Marsteller, międzynarodowa sieć firm public relations i public affairs należąca do WPP Group, ogłosiła przystąpienie do partnerskiego porozumienia na zasadzie...

23 kwietnia 2008

"M jak mieszkanie" promuje 100. numer; zmiany w "Salonie i Sypialni"

Miesięcznik "M jak mieszkanie" (Murator SA) promuje setny numer. Prowadzona jest m.in. kampania telewizyjna tytułu (Polsat, TVN, TVN Siedem). Spot...

23 kwietnia 2008

Piotr Machel kieruje marketingiem BPH; Michał Wójcik w Alior

Piotr Machel, dyrektor marketingu GE Money Banku, kieruje obecnie również marketingiem Banku BPH (jest zatrudniony w obu spółkach). Włoski UniCredit...

23 kwietnia 2008

Zmiany w dziale obsługi klienta VA Strategic Communications

Karolina Lipińska dołączy z początkiem czerwca br. do działu client services agencji reklamowej VA Strategic Communications. Lipińska obejmie stanowisko account...

23 kwietnia 2008

Agora uruchamia serwis polityczny Politbiuro.pl

Politbiuro.pl jest nowym serwisem Agory SA skierowanym do osób zainteresowanych światem polityki. Serwis zawiera newsy, przegląd prasy, relacje na żywo...

23 kwietnia 2008

ComPress chce pozyskać z emisji akcji ok. 3 mln zł

Agencja public relations ComPress SA w ramach procesu wchodzenia na rynek NewConnect przedstawiła długookresową strategię inwestycyjną do 2010 r. Jest...

23 kwietnia 2008

Starlink poszerzy monitoring wydatków m.in. o sponsoring

Dom mediowy Starlink zamierza poszerzyć monitoring wydatków reklamowych netto o działania sponsoringowe oraz komunikację niestandardową. Obecnie pracuje nad metodologią takich...

23 kwietnia 2008

Mediaedge:cia wprowadza narzędzie Shopper Logic Planner

Mediaedge:cia w ramach jednej z komórek MEC Retail wprowadza nowe sieciowe narzędzie Shopper Logic Planner. System ma pomagać w opracowaniu...

23 kwietnia 2008

Marka Hi-Tec wykorzysta wizerunek Krzysztofa Wielickiego

Martes Sport, przedstawiciel, projektant i producent marki odzieży sportowej Hi-Tec w Polsce, ruszy z początkiem maja br. z nową kampanią...

23 kwietnia 2008

Nowi group account directorzy DraftFCB + AdFabrika

Agencja reklamowa DraftFCB + AdFabrika zmienia struktury działu obsługi klienta. Przypomnijmy, że po odejściu Krystyny Odolińskiej, której stanowisko client service...

23 kwietnia 2008

Wedel planuje nowy wariant Ptasiego Mleczka; rozstrzyga przetarg PR

Firma Cadbury Wedel planuje na początku maja br. wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu Ptasiego Mleczka. Nie będzie to jednak wariant...

23 kwietnia 2008

"Mój Pies" zmienia szatę graficzną i inwestuje w reklamę

Wydanie jubileuszowego 200. numeru miesięcznika "Mój Pies" wydawca AWR "Wprost" wspiera kampanią reklamową. Działania obejmują: TV Biznes, RMF FM, sieć...

23 kwietnia 2008

NewsPR odpowiada za obsługę wypraw Alpinus Expedition Team

Agencja NewsPR zawarła umowę z giełdową spółką Euromark na obsługę wypraw elitarnej grupy alpinistów i wspinaczy z Alpinus Expedition Team...

23 kwietnia 2008

Coca-Cola realizowała reklamy online w czasie rzeczywistym

Coca-Cola Poland Services w ramach multimedialnej kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek napój Coca-Cola Zero wykorzystała niestandardową akcję w portalu...

23 kwietnia 2008

V&P powoła spółkę o nazwie Innovation Solution Action

Agencja reklamowa V&P powoła spółkę Innovation Solution Action, która będzie się zajmować marketingiem interaktywnym, w tym internetem i mobile marketingiem....

23 kwietnia 2008

Othersource i Media Contacts realizują projekt dla Belvilli

Holenderska firma z branży turystycznej Belvilla rozpocznie za kilka dni kampanię promocyjną w internecie. Belvilla to nowy gracz na polskim...

23 kwietnia 2008

KRRiTV ukarze TVN za flagi w psich kupach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła uchwałę, w której stwierdza, że spółka TVN SA poprzez emisję programu "Kuba Wojewódzki" (odcinek...

23 kwietnia 2008

Telewizja mobilna ma być w Polsce koncesjonowana

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przyjęła stanowisko w sprawie uruchomienia telewizji mobilnej w standardzie DVB-H. KRRiTV popiera uruchomienie platformy...

23 kwietnia 2008

Ministerstwo Skarbu tworzy holding wokół PW "Rzeczpospolita"

Ministerstwo Skarbu na bazie PW "Rzeczpospolita" (PWR SA) tworzy duży holding wydawniczy, w skład którego wejdą inne spółki Skarbu Państwa....

23 kwietnia 2008

KP pokazuje spot marki Lech nakręcony w Buenos Aires

Marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej rozpoczęła kolejny etap telewizyjnej kampanii wizerunkowej opartej na platformie "Nadchodzi piątek - Będzie się...

23 kwietnia 2008

Kinga Włodarek-Kłak producentem w agencji Unigroup

Do zespołu agencji Unigroup dołączyła Kinga Włodarek-Kłak. Zajmować się będzie produkcją projektów telewizyjnych przeznaczonych do emisji w internecie, w tym...

23 kwietnia 2008

Fanta wprowadza na rynek limitowaną wersję Green Apple

Coca-Cola Services Poland wprowadza na rynek limitowaną edycję napoju Fanta o nazwie Green Apple. Produkt dostępny będzie w butelkach 0,5-...

24 kwietnia 2008

Lowe Activation autorem POS-ów dla Cappy

Agencja Lowe Activation przygotowała materiały wspomagające decyzje zakupowe marki Cappy należącej do Coca-Coli - odpowiada za projekty i realizację wszystkich...

24 kwietnia 2008

Rowland pracuje nad wizerunkiem Ventany

Konsorcjum Westmark-Venessa, generalny wykonawca osiedla rezydencji Ventana, rozpoczęło współpracę z Publicis Consultants/Rowland. Do zadań agencji PR będzie należało zarządzanie relacjami...

24 kwietnia 2008

Dunnhumby w przyszłym roku ma wejść do Polski

Dunnhumby, firma pozycjonująca się jako specjalista w relevant marketingu, w przyszłym roku wejdzie do Polski, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dunnhumby...

24 kwietnia 2008

Star Media liczy na kilkuprocentowy wzrost tegorocznych przychodów

Dom mediowy Star Media szacuje, że tegoroczne przychody spółki wzrosną o 4-6 proc. W ub.r. firma wygenerowała 43,6 mln zł...

24 kwietnia 2008

"Czarodziejska Kura" zwiększa nakład i poszerza dystrybucję

Niszowy magazyn dla dzieci "Czarodziejska Kura" od drugiego przygotowywanego numeru zwiększa nakład do ok. 2-2,5 tys. egz. oraz poszerza dystrybucję....

24 kwietnia 2008

"Przyjaciółka" wspierana w TV z okazji jubileuszu

Edipresse Polska prowadzi kampanię jubileuszowego wydania tygodnika "Przyjaciółka". Kreację przygotował wydawca, za media odpowiada ZenithOptimedia. Wykorzystywane są: TVP, Polsat, TVN...

24 kwietnia 2008

Guideline zmienia nazwę na Maxus

Dom mediowy Guideline oficjalnie zmienia nazwę na Maxus Warszawa. Decyzja ta związana jest z przyłączeniem domu mediowego Maxus i strategią...

24 kwietnia 2008

Dorota Berezowska szefem projektu w Perspektywie

Do zespołu agencji reklamowej "Perspektywa" Studio Architektury Marki dołączyła Dorota Berezowska na nowo utworzone stanowisko szefa projektu. Będzie odpowiedzialna za...

24 kwietnia 2008

Michał Bąk szefem połączonego działu marketingu w Muratorze

Michał Bąk pokieruje nowym działem marketingu sport, wypoczynek i hobby w wydawnictwie Murator SA. Struktura powstała z połączenia działów marketingu...

24 kwietnia 2008

"Zwierciadło" nawiązało współpracę z radiową Trójką

Miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) i radiowa Trójka nawiązały współpracę. Magazyn będzie obecny w popołudniowym programie "Zapraszamy do Trójki". Dziś jest...