M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 kwietnia 2008

Anna Korwin i Marcin Andruchów dołączają do Hand Made

Do zespołu agencji reklamowej Hand Made dołączyły dwie nowe osoby. Anna Korwin objęła nowo utworzone stanowisko account managera w dziale...

24 kwietnia 2008

Union Investment zachęca do inwestycji w firmy, które zarobią na Euro 2012

Union Investment TFI rozpoczyna kampanię reklamową, w której zachęca do inwestycji w spółki z branż, które skorzystają na przygotowaniach Polski...

24 kwietnia 2008

Aleksander Krzyżowski odpowiada za biznes IMIGe w Polsce

Aleksander Krzyżowski dołączył do IMIGe jako country manager. Ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Do września ub.r. kierował agencją reklamową...

24 kwietnia 2008

Media Contacts promuje "Dietosferę" kanału Kuchnia.TV

Media Contacts prowadzi kampanię internetową "Dietosfery", nowego formatu z oferty Kuchnia.TV. Agencja wykorzystała targetowanie behawioralne, dobierając emisje reklam w największych...

24 kwietnia 2008

Andrzej Rafalat dyrektorem generalnym Empik Cafe

Andrzej Rafalat jest dyrektorem generalnym Empik Cafe, spółki założonej w celu rozbudowy sieci kawiarni pod tą marką. Wcześniej pracował m.in.:...

24 kwietnia 2008

Inotel uruchamia projekt telewizyjny w wysokiej rozdzielczości

Poznański operator telekomunikacyjny Inotel uruchamia telewizję IPTV w wysokiej rozdzielczości (HD). W ramach projektu firma, obok ok. 100 kanałów TV,...

24 kwietnia 2008

AMS wprowadza ekrany CityInfo TV w warszawskim metrze

AMS SA, firma reklamy zewnętrznej, rozpocznie wkrótce montaż pierwszych testowych ekranów CityInfo TV, telewizji kierowanej do pasażerów warszawskiego metra. Na...

24 kwietnia 2008

Generali wchodzi na rynek direct - chce walczyć ceną, a nie reklamą

Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali Polska w maju rozpocznie sprzedaż ubezpieczeń majątkowych (głównie komunikacyjnych) w systemie direct, czyli przez telefon i internet....

24 kwietnia 2008

95-procentowa skuteczność akcji ambientowej MTV promującej "Cribs"

Właśnie zakończyła się krótka akcja ambientowa MTV, w ramach której w publicznych miejscach w Warszawie i Krakowie "zgubiono" klucze do...

24 kwietnia 2008

Igor Kaleński odchodzi z Momentum, prawdopodobnie pokieruje grupą Saatchi & Saatchi w Polsce

Igor Kaleński, dyrektor zarządzający agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide, odszedł z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji tej nie udało nam...

24 kwietnia 2008

Tele2 Polska zwiększa przychody, na reklamy wyda w br. 20 mln zł netto

Szwedzki operator Tele2 po raz pierwszy ujawnił wyniki polskiego oddziału. W I kw. br. Tele2 Polska miał 302 mln koron...

24 kwietnia 2008

Magdalena Janeczek, szef działu field marketingu, odchodzi z Momentum Worldwide

Magdalena Janeczek, field marketing and sales support director, odchodzi z Momentum Worldwide. W agencji pracowała przez pięć lat, od początku...

24 kwietnia 2008

BR TVP po reorganizacji, planowane zmiany w sprzedaży regionalnej

BR TVP zmodyfikowało strukturę. Zlikwidowano stanowiska dyrektora BR TVP ds. ekonomiczno-finansowych oraz zastępcy dyrektora BR TVP ds. marketingu i rozwoju...

24 kwietnia 2008

MRM Worldwide tworzy dział MRM Direct

W agencji interaktywnej MRM Worldwide powstał dział MRM Direct. Będzie zajmował się między innymi działaniami w ramach SEO (optymalizacji stron...

24 kwietnia 2008

Mężczyzna całujący stopę Suzan Giżyńskiej motywem kampanii rekrutacyjnej FFCreation

Mężczyzna całujący stopę nowej dyr. kreatywnej zarządzającej Suzan Giżyńskiej jest motywem kampanii rekrutacyjnej agencji FFCreation. Komunikuje ona w ten sposób...

24 kwietnia 2008

Agencja Rush przygotuje kampanię Palmy

Zakłady Tłuszczowe "Bielmar" rozpoczęły współpracę z krakowską agencją reklamową Rush. Obejmuje ona prace w zakresie kreacji ATL i BTL dla...

24 kwietnia 2008

Szczecinianie dobrze oceniają wizję rozwoju miasta - badania Pentoru

Z badań zrealizowanych przez poznański oddział instytutu Pentor Research International na zlecenie Urzędu Miasta Szczecina wynika, że mieszkańcy tej metropolii...

24 kwietnia 2008

Unilever startuje z teaserem nowej promocji dla Nudle Knorr

Agencja Hint Intermedia odpowiada za koncepcję i realizację kolejnej akcji promocyjnej dla marki Nudle Knorr (Unilever Polska). Właśnie wystartowały teasery...

25 kwietnia 2008

Shearer w zarządzie TP, Mathea odpowiada za strategię i rozwój, a Mariusz Gaca za rynek biznesowy

Rada nadzorcza Telekomunikacji Polskiej powołała Richarda Shearera, dyrektora wykonawczego Grupy TP ds. rynku masowego, na członka zarządu spółki. Jednocześnie Maciej...

25 kwietnia 2008

Hochland w nowej kampanii kontynuuje serię "Szkolni przyjaciele"

W połowie kwietnia wystartowała najnowsza kampania Hochland, która jest kontynuacją serii spotów "Szkolni przyjaciele" autorstwa agencji Grey Worldwide Warszawa. Kampania...

25 kwietnia 2008

"Angora" po raz pierwszy z dodatkiem tematycznym

Tygodnik "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) po raz pierwszy ukazał się z dodatkiem tematycznym. Dodatek o finansach "Angora Finanse" przygotowała...

25 kwietnia 2008

G7 przedłuża umowę z firmą Żagiel SA

Spółka Żagiel SA, która w ub.r. wybrała w przetargu do realizacji projektowej kampanii reklamującej kredyty agencję G7, zdecydowała się na...

25 kwietnia 2008

On Board PR i Akademia Rozwoju Filantropii na rzecz wsparcia osób po pięćdziesiątce na rynku pracy

Firma On Board PR i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce podpisały umowę dotyczącą realizacji działań public relations wspierających program Zysk...

25 kwietnia 2008

Feniks Media Group startuje z projektem aktywizującym studentów Przebisnieg.pl

Przebisnieg.pl jest nowym internetowym projektem wydawnictwa Feniks Media Group skierowanym do młodych osób, studentów oraz absolwentów wyższych uczelni, którzy planują...

25 kwietnia 2008

ComPress rozpoczyna współpracę z Immo Industry Group

Agencja public relations ComPress SA podpisała umowę o współpracy z firmą Immo Industry Group (IIG), europejskim deweloperem nieruchomości przemysłowych i...

25 kwietnia 2008

Internetowy mBank w ambientowej kampanii kusi niskimi opłatami

Internetowy bank mBank (Grupa BRE Bank) rozpoczął kampanię ambientową, w której zwraca uwagę na niskie opłaty. Przez dwa tygodnie w...

25 kwietnia 2008

Citi Handlowy wprowadza do oddziałów telewizję TVN CNBC Biznes

Banki inwestują w telewizję. Niedawno Bank Zachodni WBK ogłosił, że rozpoczyna projekt przebudowy i zmiany wystroju placówek. We wszystkich (ponad...

25 kwietnia 2008

"QS" - powstał magazyn biznesowo-lifestyle'owy o tematyce sportowej

Polish Sport Promotion (PSP), agencja specjalizująca się w marketingu sportowym, wydała pierwszy tytuł. Kwartalnik "QS" ("Quality Sport") wszedł do sprzedaży...

25 kwietnia 2008

PZ Cussons chce podwoić udziały Luksji w segmencie żeli pod prysznic

PZ Cussons wprowadza na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji ciała marki Luksja. Seria Luksja Rituals składa się z czterech...

25 kwietnia 2008

Polskapresse wprowadza bezpłatny magazyn "Motosalon"

Wydawnictwo Polskapresse wprowadza na rynek bezpłatny magazyn motoryzacyjny "Motosalon". Pismo kierowane jest do osób planujących kupno nowego samochodu. Objętość miesięcznika...

25 kwietnia 2008

Nestle edukuje w zakresie zdrowego odżywiania, współpracuje z Tesco

Nestle Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią edukacyjną "Jedz smacznie i zdrowo". Poprzez tę akcję chce uświadomić konsumentom, jak wielkie znaczenie...

25 kwietnia 2008

Kampania portalu Dziennik.pl autorstwa agencji Off

Agencja reklamowa Off przygotowała kampanię internetową dla portalu informacyjnego Dziennik.pl. Agencja odpowiada za koncepcję, zajmuje się także realizacją bannerów. Kampania...

25 kwietnia 2008

Firma badawcza Inquiry przystąpi do nowej międzynarodowej sieci

Firma badawcza Inquiry planuje przystąpienie do nowej międzynarodowej sieci. Na razie wiadomo jedynie, że sieć zamierza utworzyć pięć firm badawczych...

25 kwietnia 2008

Young & Rubicam realizuje kolejną kampanię z Małym Głodem

Agencja Young & Rubicam przygotowała dla marki Danio (Danone) kampanię o charakterze promocyjnym. Mały Głód, bohater wcześniejszych spotów tej marki,...

25 kwietnia 2008

Mikołaj Dąbski będzie w Cannes oceniał prace z zakresu internetu

Mikołaj Dąbski, dyrektor kreatywny HYPERmedia, zasiądzie w jury tegorocznego konkursu reklamowego w Cannes w kategorii cyber. Przewodniczącym jury tej kategorii...

25 kwietnia 2008

Polsat zaangażował się w projekt McDonald's związany z Euro 2008

Telewizja Polsat została partnerem projektu McDonald's Polska związanego z tegorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W ramach projektu Dziecięca Eskorta...

25 kwietnia 2008

Havas Sports jeszcze w tym roku ma debiutować w Polsce

Havas Sports ma debiutować w polskim oddziale Havas Media jeszcze w tym roku. Trwają poszukiwania specjalisty, który pokieruje jego rozwojem...

25 kwietnia 2008

Szefowie największych telewizji za utrzymaniem abonamentu

Prezes TVP Andrzej Urbański, prezes TVN Piotr Walter i przewodniczący rady nadzorczej Polsatu Zygmunt Solorz-Żak napisali wspólny list do marszałka...

25 kwietnia 2008

Diageo wprowadza irlandzką whisky Bushmills

Diageo wprowadza Bushmills - swoją pierwszą markę irlandzkiej whisky. Marka weszła do globalnego portfolio koncernu w 2005 r., a w...

25 kwietnia 2008

Point Group chce kupić Media Works

Giełdowa grupa mediowa chce przejąć firmę outdoorową, która dopiero na giełdę się wybierała. Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. "Filmu",...

28 kwietnia 2008

Anna Rogalska szefem marketingu PZ Cussons

Anna Rogalska została marketing managerem w dziale marketingu firmy i rozwoju produktu PZ Cussons. Ostatnio na tym stanowisku był wakat....

28 kwietnia 2008

Grey zawiesza G2; chce przejąć agencję fullserwisową

Grupa Grey Worldwide w Polsce podjęła decyzję o przebudowie struktury. - Zdecydowaliśmy się na radykalne posunięcia. Pierwszym z nich jest...

28 kwietnia 2008

P&G planuje promocję dla nowego zapachu Puma Jamaica 2

P&G Prestige Products przygotowuje akcję promocyjną, która wesprze debiut nowego zapachu Puma Jamaica 2. W ramach akcji zostaną przeprowadzone kampania...

28 kwietnia 2008

Piotr Adamczyk w MEC Interaction; nowe kompetencje Grzegorza Smyki

Piotr Adamczyk objął stanowisko online plannera w MEC Interaction, dziale internetowym Mediaedge:cia. W ramach MEC Interaction będzie odpowiedzialny za obsługę...

28 kwietnia 2008

Joanna Gierak marketing & communications coordinatorem w Accenture

Joanna Gierak dołączyła do zespołu warszawskiego biura firmy konsultingowej Accenture jako marketing & communications coordinator. Do jej obowiązków należy wdrażanie...

28 kwietnia 2008

Ruszyła Siatka.media.com.pl, serwis społecznościowy

Pod egidą "Media & Marketing Polska" ruszył serwis społecznościowy branży mediów, reklamy i marketingu oraz dziedzin pokrewnych Siatka.media.com.pl. Serwis jest...

28 kwietnia 2008

Magazyn "Off-Road PL Magazyn 4x4" zwiększa nakład

Miesięcznik motoryzacyjny "Off-Road PL Magazyn 4x4" (Wydawnictwo Off-Road PL) zwiększa nakład o 10 tys. egz. - do 35 tys. Jak...

28 kwietnia 2008

Polsat Media uruchamia nową stronę internetową

Polsat Media, biuro reklamy m.in. Polsatu i TV4, uruchomiło nową stronę internetową. Chce w ten sposób usprawnić komunikację z reklamodawcami...

28 kwietnia 2008

Według Pentagonu relacje z wyścigów F1 zajęły 65 godzin

Prawie 65 godzin czasu antenowego w telewizji poświęcono w marcu br. Formule 1 (w 10 stacjach TV) - wynika z...

28 kwietnia 2008

Artur Boruc i Ebi Smolarek w promocji nowej kolekcji Pumy

Producent odzieży sportowej Puma kontynuuje rozpoczętą w styczniu br. kampanię reklamową Until Then. Tym razem wykorzystuje wizerunek znanych polskich piłkarzy...