M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 maja 2008

"Ranczo" najchętniej oglądane w majowy weekend według danych AGB

Najchętniej oglądanym programem podczas długiego majowego weekendu (1-4 maja br.) był serial "Ranczo" (TVP1), który przyciągnął przed telewizory 7,2 mln...

6 maja 2008

Kraft Foods poszerza markę batonów 3Bit

Kraft Foods Polska poszerza portfolio batonów marki 3Bit. Nowy baton 3Bit Intenssimo (kruchy herbatnik z czekoladowym musem i mleczną czekoladą)...

6 maja 2008

Gazeta.pl odświeżyła serwis społecznościowy Cafe.pl

Gazeta.pl (Agora SA) przebudowała i odświeżyła swój serwis społecznościowy Cafe, który otrzymał nową domenę Cafe.pl. Wprowadzono nową szatę graficzną, nawigację...

6 maja 2008

Agnieszka Talipska szefem działu promocji Radia PiN

Od 2 maja br. dział promocji Radia PiN ma nowego szefa. Została nim Agnieszka Talipska (do radia trafiła z PTK...

6 maja 2008

Piotr Łukasiewicz, strategic planning director, odchodzi z McCann Erickson

Piotr Łukasiewicz, strategic planning director agencji reklamowej McCann Erickson, rozstaje się z firmą. Dotychczas w agencji były dwa niezależne działy...

6 maja 2008

Murator SA uruchomił Jestem.pl, filmowy serwis z poradami

Murator SA uruchomił Jestem.pl, serwis internetowy zawierający wyłącznie filmy o charakterze poradnikowym. W portalu znajdują się krótkie materiały wideo pogrupowane...

6 maja 2008

Maciej Mienik dyrektorem regionalnym Beko SA

Maciej Mienik przejął obowiązki Orhana Saymana na stanowisku dyrektora regionalnego firmy Beko SA (producenta sprzętu AGD) na Polskę, Czechy, Słowację...

6 maja 2008

Vizeum po reorganizacji

Dom mediowy Vizeum finalizuje reorganizację. W czerwcu do agencji dołączy Krzysztof Zwierzyński, który pracuje obecnie w siostrzanej spółce Aegis -...

6 maja 2008

Kofola odświeża markę Jupi

Kofola przeprowadza relaunch napojów Jupi w Polsce i w Czechach. Zmiany obejmują nowy design opakowania, odświeżone logo, a przede wszystkim...

6 maja 2008

TVN i Google najbardziej inteligentnymi markami wg badań BAV

BAV Consulting (spółka należąca do Young & Rubicam Brands) stworzył ranking najbardziej inteligentnych, aroganckich i odpowiedzialnych społecznie marek. Respondenci ocenili...

7 maja 2008

Red8 reklamuje nowy produkt marki Felix

Firma Felix Polska wystartowała 5 maja z kampanią reklamową nowej marki z portfolio Felix - mieszanki dwóch rodzajów orzechów: nerkowców...

7 maja 2008

GE Money Bank wspiera siatkówkę plażową

GE Money Bank rozpoczął współpracę z Piotrem Gruszką, kapitanem reprezentacji i wielokrotnym mistrzem Polski w siatkówce plażowej. Sportowiec będzie wspierał...

7 maja 2008

Cityboard Media powierzy obsługę PR agencji

Po odejściu Anny Mikosz, pełniącej funkcję PR managera, Cityboard Media nie będzie szukać nowej osoby na to stanowisko. Obecnie obowiązki...

7 maja 2008

Indesit rusza z kampanią pralki Aqualtis

Idnesit Company Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową flagowego produktu marki Hotpoint-Ariston - pralki Aqualtis. Kampania obejmuje działania ATL (TV, prasę,...

7 maja 2008

Michał Skubis odszedł z Wyborowej

Michał Skubis, który przez ostatnie trzy lata (od marca 2005 r.) był category managerem white spirits, czyli odpowiadał za marketing...

7 maja 2008

Change Integrated z Polsatem wprowadzają EuroSMS 2008

Grupa Change Integrated zrealizowała kampanię wprowadzającą nowy produkt Polsatu - EuroSMS 2008 - na czterech rynkach europejskich. EuroSMS 2008 jest...

7 maja 2008

Agencje na rzecz walki z biedą mieszkaniową w Polsce

Koalicja kilkunastu organizacji pozarządowych rozpoczyna kampanię społeczną "Dach nad Głową" przeciwko biedzie mieszkaniowej w Polsce. Cel kampanii to uświadomienie skali...

7 maja 2008

Kluczowi managerowie opuszczają MediaCom, Kosik zastąpi Bogłowskiego

Trzech z czterech managerów zarządzających domem mediowym MediaCom Warszawa rozstaje się z firmą. Odchodzą Marcin Bogłowski, dyrektor zarządzający, Andrzej Karasowski,...

7 maja 2008

Jarosław Pawlak przechodzi ze Stroera do Gemiusa

Jarosław Pawlak, dotychczas pełniący funkcję head of research and sales marketing w Grupie Stroer, został wiceprezesem zarządu w firmie badawczej...

7 maja 2008

TVP testuje technologię peer-to-peer

Telewizja Polska rozpoczęła w internecie testy technologii peer-to-peer. W ub. tygodniu udostępniła transmisję meczu Speedway Ekstraligi w tej technologii. Była...

7 maja 2008

Michał Czaja i Mariusz Grodzki awansują w Ad Concept

Michał Czaja i Mariusz Grodzki awansowali w firmie Ad Concept, brokerze reklamy prasowej specjalizującym się m.in w sprzedaży powierzchni reklamowych...

7 maja 2008

On Board PR prowadzi działania dla linii szamponów Clear

Firma Unilever Polska podpisała z On Board PR umowę o prowadzeniu działań komunikacyjnych dla wprowadzanej na rynek nowej linii szamponów...

7 maja 2008

Arval Polska realizuje internetową kampanię wizerunkową

Arval Polska, firma zajmująca się wynajmem pojazdów firmowych, realizuje intensywną kampanię reklamową w internecie. Billboardy reklamowe emitowane są przede wszystkim...

7 maja 2008

Wojciech Jabczyński został rzecznikiem prasowym Grupy TP

Wojciech Jabczyński został rzecznikiem prasowym Grupy TP. Odpowiada za komunikację zewnętrzną i kontakty z mediami Telekomunikacji Polskiej, PTK Centertel, operatora...

7 maja 2008

Bizart wprowadził mobilne nośniki reklamowe w stołecznej komunikacji miejskiej

Firma Bizart Group wprowadziła na rynek nowy nośnik informacyjno-reklamowy - City Channel. Nośniki te są instalowane w autobusach komunikacji miejskiej...

7 maja 2008

Magazyn "Integracja" znacznie zwiększa nakład i promuje bezpłatną dystrybucję

Dwumiesięcznik "Integracja" skierowany do środowiska osób niepełnosprawnych znacznie zwiększa nakład - z 15 do 50 tys. egz. Wydawca Stowarzyszenie Przyjaciół...

7 maja 2008

Agnieszka Kielichowska poszerza kompetencje w "Gazecie Prawnej"

Agnieszka Kielichowska z Infor PL SA objęła nowe stanowisko dyrektora biura marketingu i sprzedaży "Gazety Prawnej", co zwiększyło zakres jej...

7 maja 2008

Poprawa pozycji w Warszawie częścią strategii "Polski" na najbliższą przyszłość

Polskapresse zapowiada podniesienie jakości poligraficznej "Polski Metropolii Warszawskiej" w ciągu kilku najbliższych tygodni. Będzie to efekt zainstalowania nowych maszyn w...

7 maja 2008

Zmiany w strukturze biur reklamy Murator SA; do zespołu dołącza Tymoteusz Bilecki

Murator SA wprowadza zmiany w strukturze biur reklamy. Zespół zajmujący się sprzedażą reklam w miesięcznikach wnętrzarskich ("Dobre Wnętrze", "M jak...

7 maja 2008

Mariusz Mistewicz odchodzi z P4

Mariusz Mistewicz, który przez prawie półtora roku był managerem ds. multimediów i kontentu w P4 (operator sieci Play), odchodzi z...

7 maja 2008

Vistula & Wólczanka chce przejąć firmę jubilerską W.Kruk i zbudować grupę na wzór Louis Vuitton

Vistula & Wólczanka (V&W) ogłosiła wezwanie na akcje giełdowej spółki jubilerskiej W.Kruk. W ten sposób chce przejąć większościowy pakiet udziałów...

7 maja 2008

Wide Open zrealizowała serwis Grześków w formie wirtualnej mapy miasta

Jutrzenka uruchomiła nową witrynę internetową www.grzeski.pl. Wirtualna mapa miasta prezentuje wszystkie smaki popularnych Grześków, ukazując osoby, które je jedzą. -...

7 maja 2008

Krzysztof Szymański kierownikiem nowo powstałego biura PR i marketingu w LOT Ground Services

Krzysztof Szymański objął stanowisko kierownika nowo utworzonego biura PR i marketingu w LOT Ground Services (LGS), spółce należącej do LOT-u....

7 maja 2008

MagnifiCo wspiera wizerunek Kosmetycznych Instytutów "Dr Irena Eris"

Agencja MagnifiCo PR będzie wspierała działania PR sieci franczyzowej Kosmetycznych Instytutów "Dr Irena Eris" oferujących kompleksową pielęgnację kosmetyczną i dermatologiczną...

7 maja 2008

Henkel wspiera intensywną kampanią relaunch proszku do prania marki Rex

Henkel rusza z kampanią relaunchową wspierającą proszek do prania Rex. Agencja TBWA zaadaptowała ATL-ową część kampanii - spoty emitowane są...

7 maja 2008

Best Media promuje w Warszawie magazyn "Outdoor Media"

Best Media rusza z wizerunkową kampanią magazynu "Outdoor Media". W kampanii wykorzystano elektroniczne ekrany zewnętrzne VideoBoard w Warszawie. - Wybraliśmy...

7 maja 2008

Agros Nova atakuje segment dań gotowych

Agros Nova rozszerza markę dań gotowych Łowicz. Nowość to linia Łowicz Kociołek do syta, jedyne na naszym rynku kompletne danie...

7 maja 2008

Magdalena Żylak specjalistą ds. mediów w Aparcie

Magda Żylak dołączyła do działu marketingu firmy Apart. Objęła tam stanowisko specjalisty ds. mediów. Jest odpowiedzialna m.in. za współpracę ze...

7 maja 2008

Oskar Wegner przejął połowę udziałów w agencji Dige

Oskar Wegner objął 50 proc. udziałów w agencji interaktywnej Dige. Inwestycja ta ma na celu wzmocnienie kompetencji Oskara Wegnera związanych...

7 maja 2008

Gajewska pokieruje działem reklamy "Reader's Digest"

Jolanta Gajewska została dyrektorem działu reklamy miesięcznika "Reader's Digest" (Reader's Digest Przegląd). Ostatnio związana była z serwisem Grono.net. Poprzednio pracowała...

8 maja 2008

Tchibo w sklepach zwraca się do kobiet

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa przygotowała nową odsłonę kampanii promującej napoje kawowe serwowane w sklepach sieci Tchibo. Tym razem...

8 maja 2008

Star Media udziałowcem w sieci Columbus Media International

Dom mediowy Star Media kupił kilkuprocentowy pakiet udziałów w międzynarodowej sieci Columbus Media International. Dokładna liczba udziałów nie jest znana,...

8 maja 2008

P&G wprowadza nowy zapach Naomi Campbell i szykuje kampanię

Procter & Gamble Prestige Products wprowadza na rynek nowy zapach Naomi Campbell Seductive Elixir. W skład linii wchodzą: woda perfumowana,...

8 maja 2008

Agnieszka Kieszczyńska p.o. kierownikiem reklamy "Twojego Stylu"

Agnieszka Kieszczyńska została p.o. kierownikiem reklamy magazynu "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer). Poprzednio funkcję tę pełniła Monika Długokęcka, obecnie product manager...

8 maja 2008

Deni Cler liczy na 20 mln zł z GPW; przeznaczy je na rozwój sieci salonów

Spółka DCG, która zarządza marką Deni Cler, zamierza w połowie br. zadebiutować na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Środki pozyskane z...

8 maja 2008

Wkrótce rusza kampania Mazdy; Baczkowski dyrektorem marketingu

Mazda Motor Poland, która oficjalnie rozpoczyna działalność w Polsce 26 maja br., planuje także kampanię reklamową. Trzy dni przed inauguracją...

8 maja 2008

Polska Grafika Samochodowa i Waran partnerami 3M

Firmy Polska Grafika Samochodowa oraz Waran, producent reklam świetlnych, zostali autoryzowanymi partnerami 3M. Autoryzacja 3M oznacza zgodność usług wykonywanych przez...

8 maja 2008

Hyundai rozpoczyna program marketingowy związany z Euro 2008

Hyundai w najbliższy weekend rusza z akcją Piłka Życzeń. To międzynarodowy program marketingowy realizowany przez Hyundai Motor Co. w każdym...

8 maja 2008

Polonia Indoor Advertising zachęca do udziału w "Spacerze różowej wstążki" Avonu

Polonia Indoor Advertising (PIA), firma specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, realizuje kampanię społeczną Avonu zachęcającą do udziału w "Spacerze różowej...

8 maja 2008

Nagrody dla autorów filmów reklamowych poświęconych marce Jupi

Firma Kofola, producent soków Jupi, oraz agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowały konkurs konsumencki wspierający tę markę. Jest on prezentowany na...