M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 maja 2008

Telewizja wysokiej rozdzielczości w ofercie Vectry

Sieć kablowa Vectra w maju wprowadzi usługi telewizji wysokiej rozdzielczości (HDTV). Operator nie ujawnił jeszcze, jakie kanały nadawane w high...

16 maja 2008

Polski oddział IAA otwiera się na młodych

Przedstawiciele polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA zapowiadają intensyfikację działań przede wszystkim adresowanych do młodych ludzi. - Chcemy zrealizować kilka...

16 maja 2008

Magazyn "Twoje 9 miesięcy" 11. tytułem w badaniach prasy NBCP

Magazyn dla kobiet w ciąży "Twoje 9 miesięcy" (wydawca: Prospectum Group B. Wolańczyk) jest kolejnym, 11. tytułem objętym Niezależnymi Badaniami...

16 maja 2008

Outdoorowa kampania L'Oreal Paris Derma Genesis z użyciem efektu day & night

L'Oreal Polska wprowadza na polski rynek nową gamę produktów do pielęgnacji twarzy L'Oreal Paris Derma Genesis. Debiutowi temu towarzyszy kampania...

16 maja 2008

Grzegorz Pawelczyk kieruje działem krajowym "Polski"

Grzegorz Pawelczyk został szefem działu krajowego w redakcji dziennika "Polska" (Polskapresse). Zastąpił Marka Kacprzaka, który niedawno rozstał się z wydawnictwem....

16 maja 2008

Opcom autorem nowych serwisów internetowych dla Big Stara

Big Star poszerzył zakres działań marketingowych w internecie. Powstał osobny serwis korporacyjny firmy (www.firma.bigstar.pl) oraz wspierany przez markę blog o...

16 maja 2008

Jasieński/Stadnicki Advertising współpracuje z Talent Stream

Agencja reklamowa Jasieński/Stadnicki Advertising rozpoczęła współpracę z grupą Talent Stream. Jest to firma działająca na rynku doradztwa personalnego. W ramach...

16 maja 2008

Telma Group przygotowała kinową kampanię łódzkiego Muzeum Sztuki

Agencja Telma Group Communications odpowiada za organizację kolejnej, trzeciej już odsłony kampanii promującej nową filię łódzkiego Muzeum Sztuki powstającą na...

16 maja 2008

Agnieszka Biskupska client service directorem agencji Venti

Agnieszka Biskupska została client service directorem agencji interaktywnej Venti. Wcześniej przez prawie sześć lat pracowała w agencji DigitalOne, ostatnio jako...

16 maja 2008

Coca-Cola ruszyła z rozbudowanym programem marketingowym towarzyszącym Euro 2008

Pod hasłem "Piłka po radosnej stronie życia" rozpoczęły się działania marki Coca-Cola związane z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro...

16 maja 2008

Żywiec Zdrój inicjuje akcję "Zdrowie od pierwszych chwil"

Żywiec Zdrój zainicjował ogólnopolski program edukacyjny "Zdrowie od pierwszych chwil" skierowany do rodziców. Działania prowadzone w ramach programu mają na...

16 maja 2008

Polonia Indoor Advertising realizuje kampanię indoorową dla marki Nivea Visage Young

Polonia Indoor Advertising (PIA) realizuje kampanię reklamową przy wykorzystaniu nośników indoorowych dla produktów marki Nivea Visage Young (Nivea Polska). Miesięczna...

16 maja 2008

Clear Channel Poland tworzy sieć dedykowanych nośników City Lejdis

Clear Channel Poland rozszerza portfolio o nową sieć dedykowaną City Lejdis. Ma ona umożliwić precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do...

16 maja 2008

Czerwcowy "Murator" promowany w okolicach ogródków działkowych

Czerwcowy "Murator" (Murator SA) ukaże się z bezpłatnym 100-stronicowym dodatkiem "Mój Ogród", który zostanie dołączony do całego nakładu pisma. Najnowsze...

16 maja 2008

Luksusowa dzięki kampanii chce o połowę zwiększyć udziały

Marka wódki Luksusowa z portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra chce dzięki nowej kampanii o połowę zwiększyć udziały rynkowe. Obecnie produkt...

16 maja 2008

Izba Wydawców Prasy zaskarży kampanię Artegence

Izba Wydawców Prasy chce zbadania przez Radę Etyki Reklamy kampanii autorstwa agencji interaktywnej Artegence. Kampania prezentowana w mediach branżowych wieszczy...

19 maja 2008

Reklama Żywca mówi o wyjątkowości marki

W piątek wystartowała nowa kampania reklamowa marki Żywiec (Grupa Żywiec) pt. "Nie każdy" autorstwa agencji Just. Ideą kampanii jest podkreślenie,...

19 maja 2008

Jerzy Janczak dyrektorem departamentu dystrybucji i obsługi klienta G+J Polska

Jerzy Janczak objął stanowisko dyrektora departamentu dystrybucji i obsługi klienta w wydawnictwie G+J Polska. Dotychczas stanowisko to zajmował Michał Sykłowski,...

19 maja 2008

Agata Bogacka autorką grafiki na torbę w "Dzienniku"; startuje jego akcja proekologiczna

Agata Bogacka, jedna z najlepiej rozpoznawalnych artystek malarek młodego pokolenia, specjalnie dla "Dziennika" (Axel Springer Polska) zaprojektowała grafikę na ekologiczną...

19 maja 2008

Agora będzie sprzedawała reklamy MSN.pl na wyłączność

Agora SA będzie jedynym partnerem reklamowym portalu Microsoftu MSN.pl. Dotychczas spółka współpracowała z Microsoftem na płaszczyźnie kontentowej. Sprzedaż reklam będzie...

19 maja 2008

Katarzyna Herman promuje wodę Ustronianka

Wytwórnia Naturalnych Wód Mineralnych "Ustronianka" rozpoczęła kampanię wody o tej samej nazwie - Ustronianka. Twarzą kampanii została aktorka Katarzyna Herman....

19 maja 2008

Jacek Dąbrowski i Małgorzata Bogatek awansują w Media Direction OMD

Jacek Dąbrowski awansował na stanowisko senior media plannera w zespole domu mediowego Media Direction OMD. Jednocześnie stanowisko media plannera objęła...

19 maja 2008

Unilever promuje linię herbat zielonych Lipton Clear Green

Unilever Polska przeprowadza relaunch herbat marki Lipton Clear Green. Linia herbat zielonych Lipton zyskała nowe receptury, zmianę opakowań oraz dwa...

19 maja 2008

Wojciech Pronobis odejdzie z Telekomunikacji Polskiej

Wojciech Pronobis, dyrektor departamentu mediów i komunikacji BtoC w Grupie Telekomunikacji Polskiej SA, z końcem czerwca odejdzie z firmy. Jego...

19 maja 2008

"Gazeta Prawna" rusza z nowym dodatkiem "Praca i kariera"

Infor PL rozpoczyna wydawanie nowego dodatku do "Gazety Prawnej" - "Praca i kariera". Suplement będzie dołączany do poniedziałkowego wydania dziennika...

19 maja 2008

Przychody Grupy ITI wzrosły w I kwartale br. o 49 proc.

Skonsolidowane przychody Grupy ITI wzrosły o 48,9 proc. do wartości 148,7 mln euro - wynika z raportu holdingu dotyczącego I...

19 maja 2008

Iko Media uruchomi kanały DOQ i The Fishing and Hunting Channel

Iko Media chce uruchomić w Polsce dwa kanały tematyczne DOQ i The Fishing and Hunting Channel. Debiut stacji planowany jest...

19 maja 2008

KP rusza z nową komunikacją marki Gingers autorstwa PZL

Kompania Piwowarska, która w sierpniu przejęła Browar Belgia, a wraz z nim portfolio jego marek, w tym markę Gingers, zdecydowała,...

19 maja 2008

Schober proponuje nową bazę seniorów

Firma Schober Information Group Polska proponuje marketerom nową bazę seniorów. Jest to jeden z pierwszych tego rodzaju produktów dotyczących tego...

19 maja 2008

Telewizja N ma ponad 320 tys. abonentów

Grupa ITI, do której należy platforma cyfrowa N, poinformowała, że na koniec I kw. br. miała już ponad 320 tys....

19 maja 2008

Piast rozpoczął kampanię outdoorową i promocję na Dolnym Śląsku

Marka piwa Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię outdoorową i promocję konsumencką na Dolnym Śląsku. Kampania wizerunkowa podkreśla związki...

19 maja 2008

TVN szacuje wzrost CPP w czerwcu aż o 50 proc., TVP - o 35 proc.

TVN i TVP prowadzą sprzedaż czasu reklamowego na czerwiec. W TVN koszt dotarcia wzrasta średnio o 50 proc. w prime...

19 maja 2008

GPD w promocji dla BP proponuje zaprojektowanie Skody

Agencja GPD przygotowała promocję dla klientów BP. Jej uczestnicy po zatankowaniu paliwa BP Ultimate i wejściu na stronę www.ultimatefabia.pl (autorstwa...

19 maja 2008

Unilever promuje "odwróconą" Rexonę for Women

Pod hasłem "Postaw na gładkość" rozpoczęła się kampania promocyjno-wizerunkowa antyperspirantu w kulce Rexona for Women. Dezodorant oferowany jest w opakowaniu...

19 maja 2008

San Markos uruchomiła oddział na Ukrainie

Agencja San Markos - Republika Dobrej Marki uruchomiła oddział na Ukrainie (o planach pisaliśmy w DS "MMP" z 28 listopada...

19 maja 2008

Kampania reklamowa PR 2

PR 2 chce poszerzyć grono dotychczasowych odbiorców dzięki kampanii reklamowej. Prowadzona w prasie, radiu oraz w mediach out of home...

20 maja 2008

Agora nawiązała współpracę z serwisem VideoJug

VideoJug (www.videojug.com), popularny serwis poradnikowy wideo, podpisał umowę licencyjną z Agorą. Będzie ona emitowała tłumaczone materiały VideoJug na swoich witrynach...

20 maja 2008

Jarosław Kubicki digital creative directorem FFCreation

Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej FFCreation dołączył Jarosław Kubicki, który objął stanowisko digital creative directora. Kubicki to wielokrotnie nagradzany grafik,...

20 maja 2008

RMF Classic rozpoczyna nadawanie w Białymstoku

RMF Classic (Broker FM) rozpoczął nadawanie programu w Białymstoku na częstotliwości 90 MHz. Jest to kolejne obok Krakowa, Łodzi, Szczecina,...

20 maja 2008

Bartłomiej Gosk odpowiada za produkcję w Polskapresse

Bartłomiej Gosk objął nowe stanowisko dyrektora ds. organizacji i planowania produkcji Polskapresse Oddział Poligrafia. Przez ostatnie dziewięć lat pracował w...

20 maja 2008

Tomasz Wójkowski odpowiada za marketing Widzewa Łódź

Tomasz Wójkowski został nowym członkiem zarządu klubu piłkarskiego Widzew Łódź. Odpowiada za jego działania marketingowe. Klub w ostatnim czasie został...

20 maja 2008

Monika Kaźmierczak pełni funkcję szefa marketingu Centralwings

Monika Kaźmierczak pełni funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży Centralwings, tanich linii lotniczych należących do PLL LOT. Dotychczas Kaźmierczak odpowiadała w...

20 maja 2008

Ewa Praga nowym PR managerem Maxdaty

Ewa Praga objęła stanowisko PR managera w polskim oddziale firmy Maxdata specjalizującej się w branży IT. Dotychczas pracowała w firmie...

20 maja 2008

TVP uruchomi latem br. kanał wysokiej rozdzielczości

Telewizja Polska uruchomi kanał w wysokiej rozdzielczości TVP HD na początku sierpnia br. Nadawca chce, by w wysokiej rozdzielczości emitowana...

20 maja 2008

Cumulus przygotuje telewizyjną kampanię województwa lubelskiego

Cumulus na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego przygotuje kampanię telewizyjną pod hasłem "Lubelskie świetne na weekend". Celem projektu jest zwiększenie...

20 maja 2008

IQ Marketing planuje usługę dystrybucji kuponów rabatowych

Agencja IQ Marketing planuje usługę dystrybucji kuponów rabatowych. Projekt pod nazwą Rabate Centre ma być realizowany we współpracy z siecią...

20 maja 2008

Link4 rozszerza zasięg działań reklamowych o prasę

Euro RCSG Warsaw przygotowała reklamy prasowe dla firmy ubezpieczeniowej Link4. Jej bohaterami podobnie jak w przypadku reklamy telewizyjnej są porzuceni...

20 maja 2008

PepsiCo wprowadza nową linię napojów Toma Frutado

PepsiCo General Bottlers poszerza portfolio marki Toma. Nowością jest napój Toma Frutado w litrowym kartonowym opakowaniu oraz w półlitrowych plastikowych...

20 maja 2008

"Polska" współpracuje z Programem III PR

"Polska" (Polskapresse) i Program III PR rozpoczęły współpracę redakcyjną. Pierwsze wspólne przedsięwzięcie dotyczy "Listy Przebojów Trójki". Od 23 maja br....

20 maja 2008

Polsat spodziewa się 50-procentowego wzrostu oglądalności w czerwcu

Polsat rozpocznie dziś sprzedaż cennikową na czerwiec br. CPP stacji w stosunku do maja br. stanieje o ok. 13 proc.,...