M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 maja 2008

Magdalena Różańska przeszła z MediaCom do Avonu

Magdalena Różańska została associate category managerem na region CEE w Avon Cosmetics Polska. Ostatnio była communication plannerem w domu mediowym...

28 maja 2008

Panasonic wdraża w Polsce nową strategię komunikacji

Producent elektroniki użytkowej Panasonic Polska rozpoczął równolegle trzy silne kampanie telewizyjne swoich produktów: telewizorów plazmowych Viera, cyfrowych aparatów fotograficznych Lumix...

28 maja 2008

Reserved promuje ofertę kostiumów kąpielowych

Reserved ruszyło z letnią kampanią prezentującą ofertę kostiumów kąpielowych. Kampania obejmuje TV, prasę, outdoor i internet. Film wyreżyserowany przez Bartka...

28 maja 2008

GM Records w specyficznym stanie upadłości realizuje wszelkie zlecenia

GM Records Marek Grela, tłocznia nośników optycznych (DVD, CD) pracująca dla wielu wydawców prasowych, jest w stanie tzw. upadłości z...

28 maja 2008

Brand Support autorem advertoriali promujących owocowe smaki herbat Saga

Agencja Brand Support przygotowała cykl advertoriali na temat herbatek owocowych Saga należących do Unilever Polska. Advertoriale zawierające rodzinne historie związane...

28 maja 2008

Hand Made przygotowało pierwszą kampanię Fabryki Pizzy

Agencja Hand Made przygotowała pierwszą kampanię reklamową sieci restauracji Fabryka Pizzy. Działania reklamowe Fabryki Pizzy związane są z otwarciem nowego...

28 maja 2008

Multikino pokaże transmisje wybranych meczów Euro 2008, San Markos odpowiedzialna za kampanię reklamową

Multikino pokaże transmisje wybranych meczów mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2008. Widzowie będą mogli zobaczyć na żywo m.in. wszystkie...

28 maja 2008

Agencja Blue Grass pracuje dla Kosmet Rokity i Seleny

Agencja reklamowa Blue Grass nawiązała współpracę z firmami Kosmet Rokita i Selena. W przypadku Kosmet Rokity współpraca rozpoczęła się od...

28 maja 2008

Małgorzata Głażewska dyrektorem marketingu Alfy Romeo

Małgorzata Głażewska pełni funkcję dyrektora marketingu Alfy Romeo. Zastąpiła Sylwestra Baczkowskiego, który obecnie kieruje marketingiem Mazdy Motor Poland. Głażewska odpowiada...

28 maja 2008

Praktiker prowadzi kampanię wizerunkową mającą na celu zwiększenie frekwencji klientów

Trwa ogólnopolska kampania wizerunkowa firmy Praktiker Polska. Kampania kierowana jest do klientów indywidualnych z dużych miast i potrwa do końca...

28 maja 2008

AMP Media zrealizowała nowy serwis społecznościowy TripCafe.pl

Agencja interaktywna AMP Media zrealizowała TripCafe.pl - nowy serwis społecznościowy dla odkrywców i podróżników. Na TripCafe.pl można stworzyć profil podróżnika,...

28 maja 2008

Sławomir Bełch art directorem Tippingpoint; nowe osoby w kreacji i client service

Sławomir Bełch objął stanowisko art directora w agencji reklamowej Tippingpoint. Wcześniej pracował na tym samym stanowisku w firmie marketing services...

28 maja 2008

Małgorzata Majewska przeszła z Peppermint do Kola:ż

Małgorzata Majewska dołączyła do zespołu agencji reklamowej Kola:ż new ideas, obejmując stanowisko account managera. Ma to związek z inwestycjami firmy...

28 maja 2008

Lidia Garbaczuk product managerem "Business Class" w Bonnier Business Polska

Lidia Garbaczuk 1 czerwca br. obejmie stanowisko product managera magazynu "Business Class". Będzie odpowiadać za reklamę w tym tytule. "Business...

28 maja 2008

Suzuki wspiera kampanią limitowaną serię modelu Grand Vitara

W czerwcu br. pojawi się w sprzedaży limitowana wersja modelu Suzuki Grand Vitara - 20th Anniversary. Charakterystyczne elementy dla samochodów...

28 maja 2008

Panasonic sponsorem niestandardowej produkcji Discovery Channel

Firma Panasonic została sponsorem krótkiego formatu programowego przygotowanego przez Discovery we współpracy z domem produkcyjnym Timecode. Akcja krótkiej formy programowej...

28 maja 2008

Springer sam sprzedaje reklamy online

Z początkiem czerwca wydawnictwo Axel Springer Polska będzie prowadzić samodzielną sprzedaż reklam w swoich serwisach internetowych. Dotąd współpracowało w tym...

28 maja 2008

Polkomtel zaprzecza negocjacjom z Ekstraklasą

W związku z pojawiającymi się w prasie spekulacjami dotyczącymi ewentualnego sponsorowania przez Polkomtela (Plus) piłkarskiej Ekstraklasy (przypomnijmy, że ze sponsorowania...

28 maja 2008

Mirosław Kępiński zarządza Maxusem

Mirosław Kępiński obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego Maxus. Do tej pory był zastępcą Agnieszki Kosik, która zarządzała agencją od...

28 maja 2008

Wyjaśnienie: GPD autorem kampanii z Beenhakkerem dla BZ WBK

Za przygotowanie kampanii reklamowej konta osobistego Wydajesz & Zarabiasz dla BZ WBK, w której wystąpił trener polskiej reprezentacji w piłce...

28 maja 2008

Vectra przygotowała pakiet sportowo-erotyczny

Firma Vectra, operator telewizji kablowej, w nawiązaniu do zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2008 przygotowała specjalny pakiet...

28 maja 2008

Robert Lipka dyrektorem zarządzającym, Piotr Wilczek dyrektorem kreatywnym nowej agencji Unlimited

Robert Lipka został dyrektorem zarządzającym, a Piotr Wilczek dyrektorem kreatywnym nowej agencji Unlimited. Firma będzie się specjalizować w działaniach marketing...

28 maja 2008

Bakalland będzie się reklamować w lipcu i sierpniu

Firma Bakalland, producent i dystrybutor bakalii, planuje na lipiec-sierpień działania reklamowe swoich produktów. Na razie nie wiadomo, która z marek...

28 maja 2008

Kanały SPI International w ofercie Cyfry Plus

Do oferty platformy Cyfra Plus dołączają trzy nowe kanały filmowe z portfolio SPI International: Filmbox, Filmbox Extra i Filmbox HD....

28 maja 2008

Wydatki na reklamę w internecie wyprzedziły radio według IAB Polska

Wydatki na reklamę w internecie wyprzedziły radio - wynika z raportu strategicznego IAB Polska "Internet 2007: Polska, Europa i świat"....

28 maja 2008

Joanna Krysińska i Aldona Mazur rozpoczęły pracę w Leo Burnett

Joanna Krysińska, copywriter, i Aldona Mazur, art director - obie z agencji Publicis - przeszły do Leo Burnett, gdzie zajmą...

29 maja 2008

Just tworzy agencję interaktywną Face to Face

Agencja reklamowa Just podjęła decyzję o utworzeniu agencji interaktywnej Face to Face (F2F). Powstała poprzez wyodrębnienie zespołu od kilku lat...

29 maja 2008

Unilever intensyfikuje działania marketingowe Algidy

Unilever Polska zamierza w tym roku zwiększyć udziały wartościowe dywizji lodów Algida o 3 proc. Obecnie wynoszą one ok. 30...

29 maja 2008

Betlej & Partners realizuje projekt dla Śnieżki w Polsce, Rumunii i na Ukrainie

Agencja reklamowa Betlej & Partners przygotowała kolejną kampanię reklamową w regionie Europy Wschodniej dla producenta farb Śnieżka SA. W poprzednich...

29 maja 2008

Dariusz Raczko kieruje zmienionym "Poznaj świat"

"Poznaj świat", magazyn podróżniczo-geograficzny wydawany przez Wydawnictwo Bernardinum, od numeru czerwcowego przejdzie gruntowne przeobrażenie. Celem zmian jest podniesienie sprzedaży tytułu....

29 maja 2008

Totalizator Sportowy wspiera grę Keno; Piotr Gosek odpowiada za marketing

Totalizator Sportowy wprowadził nową grę liczbową o nazwie Keno. Jest to pierwsza gra monitorowa - gracz obstawia maksymalnie 10 liczb...

29 maja 2008

G+J wspiera reklamą ekologiczne wydanie "Glamour"

Sprzedaż czerwcowego wydania magazynu "Glamour" (G+J Polska) wspiera kampania reklamowa. Tematem przewodnim wydania jest ekologia. Poza tekstami publikowanymi pod wspólnym...

29 maja 2008

BBDO realizuje projekt "Międzynarodowy Dzień Zbliżenia" dla Wrigley

Agencja reklamowa BBDO Warszawa przygotowała dla Wrigley Poland niestandardową akcję pt. "Międzynarodowy Dzień Zbliżenia Winterfresh". Akcja zaplanowana jest na 5...

29 maja 2008

Onet wykorzystuje zaskakujące skojarzenia w reklamach Zumi.pl

Grupa Onet.pl SA wystartowała z kampanią reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Działania wizerunkowe obejmują telewizję, radio, prasę, outdoor i internet. -...

29 maja 2008

Honki wspiera w formule filmowej dewelopera w Poznaniu

Agencja Honki Multimedia realizuje kampanię reklamową online dla Grupy Nickel z Poznania. W kilkunastu serwisach internetowych promowano jedną z inwestycji...

29 maja 2008

Monika Richardson przestaje kierować redakcją "Zwierciadła"

Najnowszy numer "Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) będzie ostatnim wydaniem pisma przygotowanym pod kierunkiem Moniki Richardson. Wkrótce na tym stanowisku zastąpi ją...

29 maja 2008

MediaCom formuje nowy zarząd spółki

Dom mediowy MediaCom Warszawa ustalił wstępnie skład nowego zarządu spółki - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Propozycję dołączenia do zarządu otrzymali Marcin...

29 maja 2008

Tequila Polska realizuje akcję "Czekoladowa promocja Magnum"

Firma marketing services Tequila Polska odpowiada za akcję marketingową "Czekoladowa promocja Magnum" promującą nowe lody Magnum Ecuador Dark w ciemnej...

29 maja 2008

Orange uzależnia stawki roamingu od wyników Euro 2008

PTK Centertel, operator sieci Orange, od 1 do 30 czerwca br. wprowadzi promocyjną ofertę roamingową. Jak twierdzi operator, przygotował ją...

29 maja 2008

Springer stawia na produkty online; chce zwiększyć udział w rynku e-reklamy

Wydawnictwo Axel Springer Polska zamierza mocno rozwijać swoje serwisy online. Celem wydawnictwa jest tworzenie wortali tematycznych, a nie stron dla...

29 maja 2008

Kostrzewa PR wspiera projekt deweloperski Oaza Kampinos

UBM wraz ze swoim partnerem inwestycyjnym Babcock & Brown zaprosił agencję Kostrzewa PR do współpracy przy realizacji projektu deweloperskiego Oaza...

29 maja 2008

Onet.pl najpopularniejszy w marcu br. według Gemiusa

Według badań Megapanel PBI/Gemius najpopularniejsze w marcu br. były serwisy informacyjne Onetu (z wynikiem 4,7 mln real users). Na drugim...

29 maja 2008

Izabella Rogala i Magdalena Wesołowska-Tkacz założyły Coco Tree

Coco Tree to nowa agencja public relations założona przez Izabellę Rogalę i Magdalenę Wesołowską-Tkacz. Izabella Rogala była do tej pory...

29 maja 2008

Zone Reality zainwestuje w polski kontent programowy

Należący do Chello Zone kanał tematyczny Zone Reality w czerwcu br. włączy polski kontent do ramówki. Zdaniem Steve'a Cole'a, senior...

29 maja 2008

TVN zapowiada kontynuację serialu "39 i pół"

Stacja telewizyjna TVN rozpoczęła produkcję drugiej serii serialu "39 i pół". Nowe odcinki mogą pojawić się na antenie stacji jesienią...

29 maja 2008

Great Open House chce pozyskać kapitał; planuje akwizycje

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House chce pozyskać kapitał do dalszej ekspansji spółki i ma to się stać jeszcze w...

29 maja 2008

Starcom inwestuje w wiedzę psychologiczną w badaniach komunikacji

Dom mediowy Starcom we współpracy z firmą Laboratory & Co. prowadzi serię eksperymentalnych projektów badawczych, których celem jest analiza wybranych...

29 maja 2008

LOT wynajął firmę PR do działań w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Polskie Linie Lotnicze LOT podjęły decyzję o nawiązaniu współpracy z brytyjską firmą public relations The Saltmarsh Partnership. Agencja ma się...

29 maja 2008

Sport.pl reklamuje się z okazji Euro 2008

Serwis Sport.pl rozpoczyna kampanię reklamową z okazji mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2008. Działania promocyjne obejmują nośniki reklamy zewnętrznej,...

30 maja 2008

Jupi reklamuje się na outdoorze

1 czerwca startuje kolejna odsłona kampanii wizerunkowej napojów Jupi (Kofola Hoop). Przez miesiąc na billboardach w 25 największych miastach w...