M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 maja 2008

Violetta Skakuj w zespole Garden of Words

Do agencji Garden of Words dołączyła Violetta Skakuj, która objęła stanowisko account managera. Będzie odpowiedzialna za obsługę strategicznych klientów agencji...

30 maja 2008

Agnieszka Kania odpowiada za PR w Demo Effective Launching

Agnieszka Kania jest nowym PR managerem w agencji reklamowej Demo Effective Launching. Zastąpiła Katarzynę Szewczyk, która jest obecnie młodszym redaktorem...

30 maja 2008

Studio DN przygotowało projekt nowego opakowania Delicji Szampańskich

Studio DN w wyniku wygranego przetargu zaprojektowało design opakowania letniej edycji Delicji Szampańskich należących do Kraft Foods. Projekt opakowania poprzez...

30 maja 2008

Schulz przygotował księgę tożsamości wizualnej ING

Agencja reklamowa Schulz opracowała księgę tożsamości wizualnej ING w ramach projektu rebrandingu marki na rynku polskim. Nowa identyfikacja wizualna obowiązuje...

30 maja 2008

Nicety autorem kampanii Ariela i Lenora w krajach nadbałtyckich

Agencja reklamowa Nicety przygotowała kampanię reklamową nowych wariantów proszku do prania Ariel i płynu do płukania Lenor w krajach nadbałtyckich:...

30 maja 2008

Adrian Wołyniec dyrektorem ds. sprzedaży w Cube Group

Adrian Wołyniec objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży w Cube Group, agencji SEM/SEO. Ostatnio pracował w POS Media Europe...

30 maja 2008

Paweł Kostrzewa dyrektorem programowym Radia Eska Rock

Z początkiem czerwca Paweł Kostrzewa obejmie stanowisko dyrektora programowego Radia Eska Rock. Jest to nowo utworzone stanowisko. Do tej pory...

30 maja 2008

"Auto Firmowe" rozpoczyna program na rzecz bezpieczeństwa kierowców

Miesięcznik "Auto Firmowe" (wydawnictwo IPM) oraz portal Autofirmowe.pl są organizatorami I edycji ogólnopolskiego programu na rzecz bezpieczeństwa kierowców samochodów firmowych...

30 maja 2008

Maciej Karolak p.o. dyrektorem marketingu Ruchu SA; przetarg fullservice'owy w toku

Maciej Karolak jest pełniącym obowiązki dyrektorem marketingu spółki Ruch SA. Do końca kwietnia stanowisko to zajmował Wiktor Miałkowski, który rozstał...

30 maja 2008

Sampling i promocje w punktach sprzedaży wesprą nową linię żeli Nivei

Nivea Polska wprowadziła na rynek nową serię żeli pod prysznic Nivea. W ofercie dostępne będą kosmetyki: Pearl & Beauty, Massage...

30 maja 2008

G+J uruchomiło serwis kulinarny MojeGotowanie.pl

Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło platformę kulinarną MojeGotowanie.pl. Jej celem jest umożliwienie użytkownikom korzystania z bazy materiałów pochodzących z miesięcznika tego...

30 maja 2008

Ryszard Horowitz na czele jury Viva!Photo Awards

Ryszard Horowitz, polski fotografik światowej sławy tworzący w USA, został przewodniczącym jury nowego konkursu fotograficznego pod egidą dwutygodnika "Viva!" (Edipresse...

30 maja 2008

Alicja Bachleda-Curuś twarzą nowej linii kosmetyków Lirene

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wprowadza na rynek nową linię kosmetyków Lirene Design Your Style. Jest to pierwsza linia kosmetyków...

30 maja 2008

Cinema City i New Age Media organizują transmisje meczów Euro 2008 oraz eventy z okazji Dnia Dziecka

Cinema City, największa sieć multipleksów w Polsce, wraz z New Age Media, domem sprzedaży reklamy w multipleksach, organizują dla zaproszonych...

30 maja 2008

Reebok zmienia strategię marketingową, stawia na młode kobiety

Reebok zgodnie z globalną strategią (informowaliśmy o niej wstępnie w DS "MMP" z 12 maja br.) zapowiada zmiany w strategii...

30 maja 2008

Janowicz odszedł z PanMedia Western, Sibilska awansowała

Radosław Janowicz odszedł ze stanowiska szefa teamu ING w PanMedia Western (PMW). Nie udało nam się ustalić, jakie są jego...

30 maja 2008

Agencje z grupy McCann przygotowały kampanię na 70-lecie Nescafe

Kawa rozpuszczalna Nescafe należąca do Nestle obchodzi w tym roku 70-lecie istnienia. W kwietniu rozpoczęła się kampania poświęcona tej rocznicy....

30 maja 2008

Religia.TV znacząco poszerzy dystrybucję i uruchomi własny wortal

Kanał telewizyjny Religia.TV (ITI Neovision) w czerwcu znacząco poszerzy dystrybucję. Obecnie stacja religijna ITI dostępna jest jedynie za pośrednictwem platformy...

30 maja 2008

De Agostini chce kupić Mastiff Media Polska

Europejska grupa inwestycyjno-mediowa De Agostini złożyła propozycję kupna wszystkich akcji największej w Skandynawii firmy specjalizującej się w produkcji telewizyjnej Zodiak...

30 maja 2008

Raiffeisen Bank rusza ze "ślubną" odsłoną kampanii z udziałem Macieja Stuhra

1 czerwca br. Raiffeisen Bank ruszy z kolejną odsłoną kampanii reklamowej, której spoty wyreżyserował Jerzy Stuhr, a główną rolę gra...

30 maja 2008

TP SA zmieni plany taryfowe i obniża ceny; rusza z kampanią telefonu stacjonarnego

Telekomunikacja Polska SA (TP) wprowadza nowy plan taryfowy i kilka ofert umożliwiających obniżenie kosztów. Liczy, że w ten sposób ograniczy...

30 maja 2008

Era będzie reklamować obniżki w roamingu

Polska Telefonia Cyfrowa obniży stawki za połączenia wykonywane i odbierane za granicą (tzw. roaming). Obniżka dotyczy tylko krajów Unii Europejskiej,...

30 maja 2008

Katarzyna Domańska pokieruje ThinkOpen - nową spółką Adv.pl

Katarzyna Domańska objęła stanowisko CEO w ThinkOpen - nowej spółce należącej do agencji interaktywnej Adv.pl. Nowa struktura będzie się zajmować...

30 maja 2008

MobilKing przez trzy miesiące pozyskał 45 tys. klientów

Mobile Entertainment Company (MEC), wirtualny operator komórkowy działający pod marką MobilKing, poinformował, że w ciągu trzech miesięcy od wejścia marki...

30 maja 2008

Diageo Polska wycofuje z rynku likier Parrot Bay

Diageo Polska wycofuje z rynku Parrot Bay - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Produkt to likier o smaku kokosowym na bazie rumu....

30 maja 2008

Sieć Saturn reklamuje obniżkę cen telewizorów

Sieć elektromarketów Saturn (Media Saturn Holding Polska) reklamuje w mediach specjalną akcję promocyjną dla kibiców futbolu przed Euro 2008. W...

2 czerwca 2008

Dom badawczy Maison realizuje projekt badawczy dla EMLab

Firma experiential marketingu EMLab zrealizuje wspólnie z domem badawczym Maison projekt badawczy. Jego celem jest ewaluacja skuteczności komunikacji z zakresu...

2 czerwca 2008

Agencja Effectica tworzy Effectica Direct

Agencja Effectica wyodrębnia samodzielną strukturę pod nazwą Effectica Direct, która zajmować się będzie direct marketingiem. Jej szefem będzie dotychczasowy dyrektor...

2 czerwca 2008

Tippingpoint rozszerza współpracę z VTS o obsługę firmy Euroheat

Agencja reklamowa Tippingpoint poszerzyła współpracę z firmą VTS Group zajmującą się produkcją i sprzedażą urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych. Rozpocznie obsługę projektów komunikacyjnych...

2 czerwca 2008

Jeż Jerzy w kontynuacji projektu dla marki Plusssz

Agencja reklamowa DDB i agencja interaktywna Tribal DDB przygotowały kontynuację działań dla marki Plusssz Active (producent Polski Lek) skierowane do...

2 czerwca 2008

Janda, Kot, Mroczek i Żurawski w nowej kampanii wizerunkowej Eurobanku

Eurobank startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem: "Milion powodów, milion kredytów" (chodzi o kredyty gotówkowe). W spotach reklamowych występują...

2 czerwca 2008

Gallaher wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour skierowaną do aktywnych i nowoczesnych kobiet. Są to papierosy...

2 czerwca 2008

Monika Kowalewska w zespole Stratosfery Added Value

Monika Kowalewska rozpoczęła pracę na stanowisku junior strategist w firmie Stratosfera Added Value Associate. Jest absolwentką Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej...

2 czerwca 2008

Aegon rusza z drugą odsłoną działań wizerunkowych

Towarzystwo ubezpieczeniowe Aegon ruszą z drugą odsłoną swojej kampanii wizerunkowej pod hasłem: "Aegon się nie reklamuje, sprawdź, dlaczego nie musi"....

2 czerwca 2008

Danuta Stenka twarzą nowej linii kosmetyków Garnier

Aktorka Danuta Stenka została ambasadorką najnowszej linii kosmetyków do pielęgnacji twarzy Ultra Lift Pro-X marki Garnier (L'Oreal Polska). Po raz...

2 czerwca 2008

Cadbury Wedel nie będzie w Polsce sprzedawał gum do żucia

Cadbury Wedel, którego jedną z ważnych inwestycji (poza modernizacją fabryki czekolady) jest budowa największej w Europie fabryki gum do żucia...

2 czerwca 2008

Krystian Rafał Cieślak specjalistą ds. promocji w sieci Vox FM

Z końcem maja br. Krystian Rafał Cieślak objął stanowisko specjalisty ds. promocji w sieci Vox FM, przejmując obowiązki dyrektora ds....

2 czerwca 2008

Brand Support wesprze wprowadzenie na polski rynek lampy LivingColors Philipsa

Agencja Brand Support rozpoczęła współpracę z Philips Lighting Poland. Jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek nowej lampy LivingColors wykorzystującej...

2 czerwca 2008

Lisner wchodzi w segment mrożonych dań gotowych

Uniq Lisner zadebiutował w segmencie produktowym - mrożonych dań gotowych. Powodem wejścia w ten segment jest rosnące zainteresowanie kategorią oraz...

2 czerwca 2008

Robert Siewiorek nowym szefem działu krajowego "Polski"

Robert Siewiorek został nowym szefem działu krajowego "Polski" (Polskapresse). Dotychczas był zastępcą sekretarza redakcji w tym dzienniku. Z grupą Polskapresse...

2 czerwca 2008

Kinga Pienińska w limitowanej wersji z okazji Euro 2008

Na rynku pojawiła się sportowa wersja niskosodowej wody mineralnej Kinga Pienińska w nowym opakowaniu przygotowanym z okazji Euro 2008 oraz...

2 czerwca 2008

GonnaBe realizuje loterię dla Telekomunikacji Polskiej

Telekomunikacja Polska SA przygotowała dla swoich klientów loterię promocyjną pod hasłem "Czas na rodzinne chwile". Klienci operatora, którzy do 15...

2 czerwca 2008

Polman rozpoczyna współpracę z Tauber Promotion

Polman SA, firma notowana na NewConnect zajmująca się świadczeniem usług porządkowych i dystrybucją produktów czyszczących, wybrała Tauber Promotion do obsługi...

2 czerwca 2008

Michał Szeptycki po dziewięciu latach rozstaje się z SPC House of Media

Michał Szeptycki, dyrektor mediów i współzałożyciel SPC House of Media, rozstaje się z firmą. Pracował w SPC od 1999 r.,...

2 czerwca 2008

P&G rozpoczął akcję "1 paczka =1 szczepionka" prowadzoną wspólnie z UNICEF

Pierwszego czerwca Procter & Gamble rozpoczyna akcję pod hasłem "1 paczka = 1 szczepionka", w której część środków z zakupu...

2 czerwca 2008

MediaCom powołał nowy zarząd

Sześć osób zasiądzie w nowym zarządzie MediaCom Warszawa. Jego skład zmienia się w 100 proc. Do Agnieszki Kosik, która w...

2 czerwca 2008

"Miś" dla najmłodszych kupiony przez WSiP

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) kupiły od Wytwórni Pozytywnej należącej do Piotra Reischa prawa do wydawania tytułu "Miś Przyjaciel Najmłodszych",...

2 czerwca 2008

Atomedia Consulting wydaje specjalistyczny magazyn "Branża Dziecięca"

"Branża Dziecięca" wydawana przez firmę Atomedia Consulting jest nowym magazynem specjalistycznym skierowanym do sklepów i hurtowni oferujących wiele artykułów dla...

2 czerwca 2008

Pegasus Advertising odpowiada za kampanię marki Junkers

Agencja reklamowa Pegasus Advertising przygotowała strategię komunikacyjną i kreację aktualnej kampanii marki Junkers (Grupa Bosch). Działania dotyczą specjalnej oferty Junkersa...

2 czerwca 2008

Liberty Direct nie zmieni reklam, do których zastrzeżenia ma KNF

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zwróciła się do polskiego oddziału Liberty Seguros, hiszpańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego należącego do amerykańskiej grupy Liberty Mutual,...