M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 marca 2001

LOWE LINTAS GGK WYGRAŁA BUDŻET BROWARÓW WARSZAWSKICH

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK wygrała przetarg na obsługę reklamową piwa Królewskiego, z portfolio produktów Browarów Warszawskich Królewskich SA. W...

26 marca 2001

BROK SZUKA WSPARCIA REKLAMOWEGO DLA MARKI GROLSCH

Browar Brok SA z Koszalina rozpisał przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki piwa Grolsch. Chodzi o świadczenie usług reklamowych w...

26 marca 2001

OKOCIM WPROWADZA NA RYNEK PIWO PREMIUM

Browar Okocim SA, kontrolowany przez duńskiego Carlsberga, powiększa portfolio swoich marek o piwo Okocim Premium. Kampania reklamowa piwa ruszy 6...

26 marca 2001

RMB POLSKA PODAJE INFORMACJE O FAKTYCZNEJ WIDOWNI KINOWEJ

Firma RMB Polska specjaluzująca się w pośrednictwie na rynku reklamy kinowej zdecydowała się na umieszczanie w swoich ofertach informacji o...

26 marca 2001

SANOFI-SYNTHELABO OGŁOSIŁA PRZETARG NA NO-SPĘ

Firma farmaceutyczna Sanofi-Synthelabo ogłosiła przetarg na obsługę fullserwisową leku przeciwbólowego No-Spa. Rozstrzygnięcie nastąpi w drugiej połowie kwietnia lub na początku...

26 marca 2001

HACHETTE LIVRE POLSKA Đ NOWA NAZWA WIEDZY I ŻYCIA

Wydawnictwo książkowe Wiedza i Życie SA zmieniło nazwę na Hachette Livre Polska Sp. z o.o. Zmiana jest związana z przejęciem...

26 marca 2001

TUBA WYGRAŁA PRZETARGI FIRM MONITEL I PEAB

Agencja reklamowa Tuba wygrała dwa nowe budżety, obydwa w drodze przetargu. Pierwszy z nich należy do firmy Monitel oferującej systemy...

27 marca 2001

KOMISJE SENATU RP ZA REKLAMĄ PIWA NA BILLBOARDACH

Dwie komisje senackie - Komisji Zdrowia, Kultury Fizycznej i Sportu oraz Komisji Gospodarki Narodowej - przyjęły kompromisową, korzystną dla branży...

27 marca 2001

BEATA GOLUBIŃSKA DYREKTOREM DS. MEDIÓW W STARCOMIE

Beata Golubińska (32 l.) obejmie od 1 kwietnia 2001 stanowisko dyrektora ds. mediów w domu mediowym Starcom. Dotychczas pełniła funkcję...

27 marca 2001

MARGARET ASTOR OBSŁUGIWANA PRZEZ JWT TAKŻE W POLSCE

Margaret Astor, największy brand kosmetyków kolorowych Coty, jest od teraz obsługiwana przez agencję J. Walter Thompson/Parintex. Do tej pory obsługa...

27 marca 2001

KRRITV OCZEKUJE WYJAŚNIEŃ W SPRAWIE EMISJI REALITY SHOWS

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przygotowuje spotkanie związane z planami nadawców telewizyjnych, które dotyczą nadawania programów typu reality shows....

28 marca 2001

MARIA GÓRECKA-WARCHOŁ NOWYM DYREKTOREM REKLAMY PDW

Polski Dom Wydawniczy, wydawca m.in. "Pani", "Urody", "Kobiety i Życia", ma nowego dyrektora reklamy. Została nim Maria Górecka-Warchoł. Odpowiada za...

28 marca 2001

AGORA CHCE KUPIĆ AKCJE AMS ZA MNIEJ WIĘCEJ 75 MLN ZŁ

Credit Suisse First Boston działający w imieniu koncernu medialnego Agora SA wezwał do sprzedaży akcji firmy reklamy zewnętrznej AMS SA....

28 marca 2001

VOLKSWAGEN BANK WPROWADZA NOWE USŁUGI W POLSCE

Volkswagen Bank Polska SA, którego akcje należą w 100 proc. do Volkswagen Bank GmbH w Niemczech, rozpocznie działalność w zakresie...

28 marca 2001

PIERWSZA KOLOROWA KAMPANIA REKLAMOWA JOANNY

Laboratorium Kosmetyczne "Joanna" rozpoczyna trzymiesięczną kampanię wizerunkową farb i rozjaśniaczy do włosów (tzw. kolorantów). Jej start przewidziano na kwiecień br....

28 marca 2001

POLACY MAJĄ NEGATYWNY STOSUNEK DO REKLAMY

Ponad połowa polskich konsumentów ma do reklamy stosunek negatywny, w tym aż 23 proc deklaruje, że reklamy zdecydowanie nie lubi....

28 marca 2001

BIC POLSKA WPROWADZA NOWY RODZAJ GOLAREK

Firma BIC Polska wprowadza na nasz rynek golarkę jednoczęściową BIC Softwin, która różni się od wcześniejszych modeli tym, że posiada...

29 marca 2001

TCHIBO REALIZUJE PROGRAM ZMIAN ASORTYMENTU WART 5-8 MLN ZŁ

Firma Tchibo Warszawa modyfikuje dotychczasową ofertę kaw palonych i rozpuszczalnych Tchibo i przygotowuje kampanię reklamową. Budżet przeprowadzenia całości programu, jak...

29 marca 2001

JAMIE GORDON NOWYM DYREKTOREM TEQUILA POLAND

Tequila Poland, wchodząca w skład TBWA Group Poland, specjalizująca się w działaniach marketingu bezpośredniego, ma nowego dyrektora generalnego. Dotychczasowego szefa...

29 marca 2001

AWR "WPROST" INTENSYFIKUJE DZIAŁANIA PROMOCYJNE

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) przeprowadza i planuje przeprowadzenie promocji trzech swoich tytułów, tygodnika "Wprost" oraz miesięczników "BusinessWeek/Polska" i "Mój...

29 marca 2001

CENTERTEL INFORMUJE O PRZYGODACH BOHATERÓW "DWÓCH ŚWIATÓW"

PTK Centertel, operator sieci telefonii komórkowej Idea, został partnerem telewizji Polsat w ramach współpracy przy programie "Dwa światy". Podobnie jak...

29 marca 2001

KRRITV ZAWIESI KONKURS NA NOWE CZĘSTOTLIWOŚCI TELEWIZYJNE?

Prowincja Braci Mniejszych Konwentualnych, właściciel koncesji dla Telewizji Niepokalanów, zamierza skierować do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) wniosek o...

29 marca 2001

KREATYWNI Z LEO BURNETT POJADĄ DO CANNES

Team kreatywny z agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa w składzie Martin Winther i Robert Wasilczuk będzie reprezentować Polskę na konkursie...

30 marca 2001

BUDŻET KAMPANII OBLIGACJI FISKUSA WYNIESIE OK. 50 MLN ZŁ

Centralny Dom Maklerski CDM Pekao działający w imieniu Ministerstwa Finansów prowadzi przetarg na obsługę budżetu kampanii reklamowych obligacji skarbu państwa....

30 marca 2001

CZY HFP BĘDZIE WYDAWAĆ POLSKĄ EDYCJĘ "MARIE CLAIRE"?

Hachette Filipacchi Polska (HFP), wydawca czterech miesięczników, w tym "Elle", a także lada chwila Đ piątego magazynu "Maxim", szuka poprzez...

30 marca 2001

RAZEENA FIDVI NOWYM ACCOUNT DIRECTOREM W D'ARCY

W agencji reklamowej D'Arcy rozpocznie pracę Razeena Fidvi, która obejmie stanowisko account directora. Poprzednio Fidvi pracowała w agencji Grey Bucharest,...

30 marca 2001

JAGIELSKI BOHATEREM KAMPANII REKLAMOWEJ PIWA PALM

Polsko-belgijski Browar Belgia rozpoczął kampanię reklamową swojego flagowego brandu - piwa Palm. Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Gruppa...

30 marca 2001

ROMAN WALKOWIAK JEST NOWYM DYREKTOREM GENERALNYM IWP

Izba Wydawców Prasy (IWP) Đ instytucja reprezentująca wydawców prasowych Đ ma nowego dyrektora generalnego. Został nim Roman Walkowiak. Ostatnio był...

30 marca 2001

START NOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ ALWAYS ULTRA

Ruszyła nowa kampania reklamowa podpasek Always Ultra, należących do portfolio produktów Procter & Gamble. Reklama przedstawia sposób, w jaki działają...

30 marca 2001

MLECZARNIA TUREK ZMIENIA SWOJE PORTFOLIO PRODUKTÓW

Mleczarnia Turek, należąca do koncernu spożywczego Groupe Bongrain, rozszerzyła gamę swoich produktów, przeprowadziła zmianę wizerunku marki i wsparła te działania...

30 marca 2001

GRAFFITI REALIZUJE REKLAMY DLA RYNKU NIEMIECKIEGO

Studio Filmowe Graffiti realizuje reklamę (dwa filmy reklamowe) dla Nestle Deutschland AG na zlececnie agencji Lowe Lintas & Partners z...

2 kwietnia 2001

LOWE BRAND WYGRAŁA BUDŻET REKLAMOWY MARKI ŻYWIEC

Obsługą reklamowego budżetu full service marki piwa Żywiec, należącej do portfolio produktów Grupy Żywiec, zajmie się agencja reklamowa Lowe Brand...

2 kwietnia 2001

PIERWSZE BADANIA MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO W POLSCE

Po raz pierwszy w Polsce, z inicjatywy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, przygotowano kompleksowe badanie na temat marketingu bezpośredniego, którego realizacją zajął...

2 kwietnia 2001

AMBRA SA ZOSTAŁA DYSTRYBUTOREM WÓDKI ABSOLUT W POLSCE

Wbrew wcześniejszym spekulacjom na temat przejęcia dystrybucji wódki Absolut w Polsce przez koncern alkoholowy Unicom Bols Group ostatecznie umowa w...

2 kwietnia 2001

"TINA" BAUERA ZMIENIA SWOJE OBLICZE

"Tina", sztandarowy tygodnik Wydawnictwa H. Bauer, wyraźnie się zmieni. Pierwszy zmieniony numer ukaże się w środę, 11 kwietnia br. Pismo...

2 kwietnia 2001

RUSZYŁ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY SIECI KOMÓRKOWEJ ERA

Wystartował program lojalnościowy dla abonentów sieci telefonii komórkowej Era, należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej. Mechanizm programu zatytułowanego "Minuty Ekstra" polega...

3 kwietnia 2001

RADYKALNE ZMIANY W OBSŁUDZE BUDŻETÓW MAREK COCA-COLI

Coca-Cola Services Poland Ltd. podjęła ostateczną decyzję w sprawie przeniesienia całości obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki Coke Classic z agencji Publicis...

3 kwietnia 2001

KTO ZAJMIE SIĘ OBSŁUGĄ MEDIALNĄ KAMPANII OBLIGACJI FISKUSA?

Centralny Dom Maklerski Pekao SA, działający w imieniu Ministerstwa Finansów, zakończył procedurę przyjmowania ofert dotyczących obsługi medialnej kampanii reklamowej obligacji...

3 kwietnia 2001

SENAT RP NIE ZŁAGODZIŁ USTAWY ANTYALKOHOLOWEJ

Senat RP nie przyjął poprawek liberalizujących zapisy ustawy "alkoholowej". Zdecydował, że reklama piwa w telewizji, radiu, kinie i teatrze będzie...

3 kwietnia 2001

CZY STUDIO DN WEJDZIE W SKŁAD STRUKTUR WPP?

Studio DN, jedna z najstarszych w Polsce firm specjalizujących się w projektowaniu opakowań, ogłosiło plany połączenia kapitałowego z niemiecką firmą...

3 kwietnia 2001

ADAM MAŁYSZ BOHATEREM KAMPANII FIRMY WINIARY

Winiary rozpoczynają telewizyjną kampanię reklamową produktów Danie w 5 minut, w której bierze udział Adam Małysz. Bohater spotów będzie promował...

3 kwietnia 2001

INAUGURACJA "PEPSI FAZY" NA ANTENIE VIVY POLSKA

Projekt "Pepsi Faza" zadebiutuje na antenie muzycznej stacji telewizyjnej Viva Polska. Godzinny program pojawi się po raz pierwszy 14 kwietnia...

3 kwietnia 2001

DOM MEDIOWY INITIATIVE MEDIA POWOŁAŁ KLUB EKSPERTÓW

Dom mediowy Initiative Media wystąpił z inicjatywą powołania Klubu Ekspertów, do którego należeć mają pracownicy domów mediowych oraz dziennikarze branżowi....

4 kwietnia 2001

ŚlĄSKA KAMPANIA "SUPER EXPRESSU"

"Super Express" ma kampanię na Śląsku. W całości przygotował ją dział marketingu dziennika. Celem kampanii jest podniesienie pozycji czytelniczej i...

4 kwietnia 2001

CORPORATE PROFILES DDB KREUJE CERESIT

Pod koniec marca rozpoczęła się pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy Henkel Bautechnik produkującej chemię budowlaną. Dotyczy ona systemu...

4 kwietnia 2001

UNITED PR DLA UPS I EUREKO

Agencja United PR (do niedawna znana jako United Public Relations) pozyskała dwóch nowych klientów - United Parcel Service i Eureko,...

4 kwietnia 2001

WYSTARTOWAŁA 28. ROZGŁOŚNIA RADIA PLUS W POZNANIU

Radio Archidiecezji Poznańskiej jest 28. diecezjalną rozgłośnią lokalną, która przystąpiła do Porozumienia Programowego Plus. Skutkiem tego program radia od 1...

4 kwietnia 2001

K2 INTERNET SA POŁĄCZYŁ SIĘ Z ATRIX INTERNET SOLUTIONS

Przedwczoraj została zawarta umowa połączenia agencji mediów interaktywnych K2 Internet SA z developerem i dostawcą rozwiązań internetowych Atrix Internet Solutions....

5 kwietnia 2001

"METAMORFOZA" - NOWA, WIOSENNA RAMÓWKA RMF FM

RMF FM ma nową, wiosenną ramówkę. Ma charakter gwiazdorski, rozrywkowy, muzyczny i konkursowy. Wprowadzeniu ramówki towarzyszy promocja pod hasłem "Metamorfoza",...

5 kwietnia 2001

ZASIĘG NAZIEMNY TVN WZROŚNIE DO OK. 35 PROC.

Zasięg naziemny TVN wzrośnie do ok. 35 proc. w związku z przyznaniem tej stacji przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji...