M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 czerwca 2008

Play przekonuje w kampanii, że ma największy zasięg w kraju

P4, operator sieci komórkowej Play, startuje dzisiaj z nową kampanią reklamową pod hasłem: "Lepiej nie kłam, że nie było zasięgu"....

2 czerwca 2008

Media Contacts promuje serię "Brzydcy" niestandardową kampanią online

Media Contacts przygotował niestandardową kampanię promującą serię książek dla młodzieży "Brzydcy". Jej bohaterką jest nastolatka Tally, której profil założono w...

2 czerwca 2008

Dwie trzecie rodziców daje dzieciom kieszonkowe

Dwie trzecie rodziców dzieci w wieku 4-18 lat daje dzieciom, przynajmniej od czasu do czasu, kieszonkowe - wynika z badania...

3 czerwca 2008

Szwejkowski przygotował projekty online dla Banku Ochrony Środowiska

Bank Ochrony Środowiska (BOŚ) rozpoczął realizację nowego projektu komunikacyjnego w całości przygotowanego przez agencję reklamową Szwejkowski. Przedmiotem akcji jest produkt...

3 czerwca 2008

Polkomtel realizuje teaser nowej oferty pod hasłem "Nie ma musu"

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczął kampanię teaserową swojej nowej oferty. Według naszych nieoficjalnych informacji chodzi o ofertę pre-paid....

3 czerwca 2008

Grupa Żywiec wspiera reklamą Heineken Open`er Festival

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa i dom mediowy Media Concept na zlecenie Grupy Żywiec realizują kampanię reklamową mającą nagłośnić tegoroczną...

3 czerwca 2008

Platforma Mediowa "Point Group" tworzy strukturę AFI

Platforma Mediowa "Point Group" SA połączyła agencję marketingu mobilnego AdMobile i agencję marketingu interaktywnego Online Point Group w jedną strukturę....

3 czerwca 2008

Weneta Lenius kierownikiem ds. mediów i reklamy w Canal Plus Cyfrowym

Do zespołu Canal Plus Cyfrowego dołączyła Weneta Lenius. Na stanowisku kierownika do spraw mediów i reklamy zastąpiła Joannę Albin. Weneta...

3 czerwca 2008

Dominika Borowik marketing managerem w IDG

Do działu sprzedaży agencyjnej IDG dołączyły dwie nowe osoby. Dominika Borowik została marketing managerem odpowiedzialnym za niestandardowe projekty w serwisach...

3 czerwca 2008

TP SA przedłużyła umowę sponsorską reprezentacji do 2010 r.

Telekomunikacja Polska SA przedłużyła z Polskim Związkiem Piłki Nożnej kontrakt dotyczący sponsorowania polskiej reprezentacji piłkarskiej na dwa kolejne lata. Umowa...

3 czerwca 2008

Agnieszka Betlej, client service director BTL Point Group, odeszła z firmy

Agnieszka Betlej, client service director firmy marketing services BTL Point Group, rozstała się z firmą. Nie wiadomo, jakie są jej...

3 czerwca 2008

Magdalena Serafin w dziale sprzedaży korporacyjnej Springera

Magdalena Serafin jest kolejną, czwartą już osobą w dziale sprzedaży korporacyjnej wydawnictwa Axel Springer Polska. Tworzą go poza Serafin szef...

3 czerwca 2008

Jakub Oleksy rozwija Gadu-Gadu na Ukrainie

Jakub Oleksy objął stanowisko dyrektora projektowego Gadu-Gadu na rynkach wschodnich i będzie odpowiedzialny za rozwój nowych usług. Obecnie nadzoruje dwa...

3 czerwca 2008

Wilkanowicz-Devoud w nowym projekcie G+J; Szawarska nową naczelną "Gali"

Marzena Wilkanowicz-Devoud, redaktor naczelna tygodnika "Gala" (G+J Polska), rozpoczyna pracę nad nowym projektem pozostającym w kręgu zainteresowań wydawnictwa G+J. Jednocześnie...

3 czerwca 2008

Cinema City prowadzi działania reklamowe dla Orange IMAX

Cinema City Poland, właściciel kin Orange IMAX, rusza z pierwszą w historii kampanią telewizyjną, której celem jest wsparcie promocyjne wchodzącej...

3 czerwca 2008

Era ma promować telefon komórkowy i stacjonarny w jednym

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, w lipcu br. uruchomi innowacyjną usługę - telefon stacjonarny i komórkowy w jednym. Operator...

3 czerwca 2008

Genexo buduje świadomość marki za pomocą POS-ów

Genexo, producent plastrów rozgrzewających i chłodzących marki Prel, zamierza przeprowadzić relaunch marki. Chce tym samym doprowadzić do wzrostu świadomości marki...

3 czerwca 2008

Bartek Kozłowski dyrektorem kreacji Eskadra Marketing Services

Bartek Kozłowski został powołany na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Eskadra Marketing Services. Jego awans (ze stanowiska creative group head)...

3 czerwca 2008

Sport.pl wspomagany reklamą wewnętrzną

Polonia Indoor Advertising (PIA), agencja specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, przygotowała kampanię portalu dla Agory. Celem kampanii, która potrwa od...

3 czerwca 2008

Polymus realizuje akcję "Zakręć własnym kółkiem" dla marki Twist

Pod hasłem "Zakręć własnym kółkiem" rozpoczęła się promocja sprzedaży jogurtów do picia marki Twist z portfolio Bakomy SA. Akcja została...

3 czerwca 2008

Eniro Polska weryfikuje skuteczność reklam w "Panoramie Firm"

Eniro Polska jako pierwsza firma w branży tzw. yellow pages (czyli wydawnictw teleadresowych) wprowadziła usługę, która, jak twierdzi wydawca, pozwala...

3 czerwca 2008

Renata Wrona nie jest już dyrektorem marketingu Maxon; przeszła do Kamodus

Firma Kamodus zajmująca się public relations została wzmocniona o dwie nowe osoby. Stanowisko PR managera objęła Renata Wrona, a specjalisty...

3 czerwca 2008

Jade Jagger projektantką sztyletu do lodu dla Belvedere Vodka

Belvedere Vodka rozpoczęła współpracę ze światowej sławy projektantką, ekstrawagancką córką wokalisty The Rolling Stones Jade Jagger. W jej ramach Jade...

3 czerwca 2008

Lion Peanut reklamuje się w programie "Eurotop" na antenie Eski

Nestle reklamuje nowy baton Lion Peanut w programie "Eurotop" na antenie Radia Eska. Akcja realizowana jest pod hasłem "Pokaż pazur"....

3 czerwca 2008

Limitowana wersja Kubusia reklamowana w telewizji

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowego Kubusia (Tymbark, Grupa Maspex Wadowice) o smaku bananowo-cytrynowym w...

3 czerwca 2008

Maspex reklamuje Źródło Tymbark z sokiem owocowym

Maspex ruszył z telewizyjną kampanią reklamową wody Źródło Tymbark z sokiem owocowym. Składa się ona z dwóch spotów reklamowych poświęconych...

3 czerwca 2008

Brand Support wykonała serwis dla Pucharu Mlecznego Startu

W ramach działań prowadzonych przez Partnerstwo dla Zdrowia z inicjatywy firm: Danone, Biedronka, Lubella, oraz Instytutu Matki i Dziecka agencja...

3 czerwca 2008

Radio Wrocław komunikuje zmiany pod hasłem "Nowe brzmienie Radia Wrocław"

Radio Wrocław zmieniło sygnały, hasło przewodnie, logotyp oraz skróciło nazwę (z Polskie Radio Wrocław na Radio Wrocław). Kampania reklamowa komunikująca...

3 czerwca 2008

Radosław Kazimierski dyrektorem zarządzającym agencji Nowe Media PR

Radosław Kazimierski rozpoczął pracę na stanowisku dyrektora zarządzającego agencji public relations Nowe Media PR. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję...

3 czerwca 2008

Myśluk i Chojecki w dziale reklamy Wydawnictwa Bauer

Agata Myśluk objęła stanowisko BtoB managera w dziale reklamy prasy komputerowej Wydawnictwa Bauer. Jest to nowe stanowisko w strukturze działu....

3 czerwca 2008

Anna Nazar odchodzi z ZenithOptimedia

Anna Nazar, media planner, odchodzi z ZenithOptimedia Group. Pracowała tam od pięciu lat, ostatnio w zespole obsługującym budżet mediowy Żywca....

3 czerwca 2008

DraftFCB + Ad Fabrika wspiera wodoszczelne aparaty Olympusa

DraftFCB + Ad Fabrika przygotowała najnowszą kampanię reklamową aparatów cyfrowych marki Olympus µ 1030 SW. Aparaty te są wodoszczelne, odporne...

3 czerwca 2008

Anna Cłapińska zastępcą szefa reklamy magazynu "Party"

Anna Cłapińska obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy dwutygodnika "Party. Życie gwiazd" należącego do Edipresse Polska. Jest to nowe stanowisko...

3 czerwca 2008

Stanisław Ulicki dyr. programowym Wirtualnej Polski

Stanisław Ulicki objął stanowisko dyrektora programowego w Wirtualnej Polsce. Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Woźniaka, który po dziesięciu latach pracy...

4 czerwca 2008

Małgorzata Golińska odpowiada za PR Agencji Mienia Wojskowego

Małgorzata Golińska zastąpiła Jolantę Plieth-Cholewińską na stanowisku kierownika działu informacji i PR w Agencji Mienia Wojskowego (AMW). Równocześnie jest rzecznikiem...

4 czerwca 2008

Anna Skarżyńska specjalistą ds. kluczowych klientów w Viglo.pl

Anna Skarżyńska objęła nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. kluczowych klientów w Viglo.pl, porównywarce usług należącej do firmy 9sekund.pl. Do jej...

4 czerwca 2008

Laboratory chce otworzyć biuro w Rosji; realizuje pierwsze projekty

Agencja badań marketingowych Laboratory & Co. realizuje kompleksowe zlecenie badawcze w Moskwie. Klient branży spożywczej (jego nazwa nie została ujawniona)...

4 czerwca 2008

Radosław Czyrko dyrektorem inwestycyjnym w Xevin Investments

Radosław Czyrko rozpoczyna pracę na stanowisku dyrektora inwestycyjnego funduszu venture capital Xevin Investments zarządzanego przez byłych menedżerów CR Media Consulting....

4 czerwca 2008

Grzegorz Pawelczyk kieruje serwisami informacyjnymi TVP Info

Grzegorz Pawelczyk został kierownikiem serwisu informacyjnego TVP Info. Na stanowisku zastępcy kierownika redakcji newsowej pozostanie Tomasz Pietraszak. Pawelczyk ostatnio (od...

4 czerwca 2008

San Markos realizuje dwa projekty produktowe dla Sony

Agencja reklamowa San Markos - Republika Dobrej Marki przygotowała dla Sony dwie kampanie outdoorowe dla telewizorów LCD Bravia i aparatów...

4 czerwca 2008

UPC Polska planuje wsparcie reklamowe dla oferty cyfrowej

UPC Polska planuje na wrzesień br. kampanię reklamową oferty telewizji cyfrowej. Projekt przygotują agencje reklamowe DraftFCB + Ad Fabrika (ATL)...

4 czerwca 2008

Perfect One wprowadza do oferty tzw. pakiety usability

Perfect One, firma specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, wprowadza do swojej oferty pakiety usability. Są one...

4 czerwca 2008

Serwis Se.pl chce konkurować z portalami informacyjnymi i plotkarskimi

Murator SA zmienił serwis Se.pl, który jest nie tylko stroną internetową "Super Expressu", ale też rozbudowanym portalem informacyjno-rozrywkowym. Celem zmian...

4 czerwca 2008

CPP przygotował tytuł kobiecy "Eva" dla sieci Polomarket

Concept Publishing Polska (CPP), wydawca tytułów na zamówienie, wydał na zlecenie sieci supermarketów firmy Polomarket magazyn dla kobiet "Eva". -...

4 czerwca 2008

Lowe GGK realizuje kolejne fazy projektu dla Kropli Beskidu

W czerwcu br. ruszył kolejny etap kampanii wody źródlanej Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services). Całość powstała w agencji Lowe GGK,...

4 czerwca 2008

Kinga Podraza menedżerem ds. PR w Grupie Inea

Kinga Podraza została menedżerem ds. PR w Grupie Inea, operatorze multimedialnym w Wielkopolsce. Do jej obowiązków należą: opracowanie i realizacja...

4 czerwca 2008

Mateusz Latopolski odszedł z Scholz & Friends; zmiany w strategii

Mateusz Latopolski, strategy planner z agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa, rozstał się z firmą. Nie wiadomo, jakie są jego...

4 czerwca 2008

Agnieszka Pucuła w Touchpoint RC; agencja inwestuje w strategię

Agnieszka Pucuła dołączyła do zespołu obsługi klienta w agencji marketingu zintegrowanego Touchpoint RC. Objęła stanowisko senior account managera i zajmie...

4 czerwca 2008

Pascal realizuje dla Oriflame przewodnik po Szwecji

Wydawnictwo Pascal na zlecenie firmy Oriflame przygotowało specjalny przewodnik po Szwecji. Publikacja trafi do konsultantów Oriflame wraz z katalogiem produktów....

4 czerwca 2008

Altar nowym klientem 4D Media Relations

Krakowska agencja 4D Media Relations rozpoczyna pracę dla firmy Altar. Do zadań agencji należeć będzie obsługa w zakresie komunikacji medialnej,...