M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 czerwca 2008

Magic Moments pozyskuje celebrities do kampanii

Magic Moments chce pozyskiwać celebrities do kampanii swoich klientów. Komórka MediaComu skoncentrowana dotąd głównie na działaniach niestandardowych w mediach (sponsoring,...

9 czerwca 2008

Fundusz Bartłomieja Goli zainwestował w agencję interaktywną Netizens

Fundusz Bartłomieja Goli L.I. Investments zainwestował w agencję interaktywną Netizens. Szczegóły transakcji nie są znane, wiadomo jedynie, że jest to...

9 czerwca 2008

Stroer powołał osobną dywizję infoscreenową

Firma reklamy zewnętrznej Stroer wyłoniła osobną dywizję do sprzedaży i rozwoju oferty infoscreenów. Business unit managerem struktury jest Tadeusz Marciniak,...

9 czerwca 2008

Newpublic rozbudowuje zespół

Newpublic, firma specjalizująca się w komunikacji w przestrzeni miejskiej, poszerzyła zespół. Artur Ogonowski jako sales manager będzie promował wśród klientów...

9 czerwca 2008

Grupa Radiowa "Time" powiększa dział klientów kluczowych

Grupa Radiowa "Time" powiększyła dział klientów kluczowych. Do zespołu dołączyli: Magdalena Cieślak, Beata Gmurowska, Ewa Borowiecka, Violetta Karwat, Beata Kowalczyk-Kamińska,...

9 czerwca 2008

40-procentowy wzrost sprzedaży Zelmera w sklepach biorących udział w programie BtoB

O 40 proc. wzrosła sprzedaż marki Zelmer w sklepach uczestniczących w akcji BtoB "Zelmer - niezawodnie zwiększamy obroty" w porównaniu...

10 czerwca 2008

Solski Burson-Marsteller powiększa zespół agencyjny

Zespół agencji Solski Burson-Marsteller powiększył się o trzech pracowników. Zofia Kurek objęła stanowisko senior account managera i szefa zespołu consumer....

10 czerwca 2008

Konrad Szałkiewicz został dyrektorem sprzedaży Oriflame

Konrad Szałkiewicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Oriflame w Polsce. Od blisko czterech lat był związany z firmą Avon Cosmetics Polska,...

10 czerwca 2008

Piotr Czapski przestanie odpowiadać za strategię Netii

Piotr Czapski, członek zarządu oraz dyrektor ds. strategii i rozwoju biznesu operatora telekomunikacyjnego Netia SA, z końcem sierpnia br. rozstanie...

10 czerwca 2008

On Board PR przejmuje udziały w Ecco Network

On Board PR, polska firma świadcząca usługi w dziedzinie doradztwa PR, została udziałowcem Ecco Network, międzynarodowej sieci public relations obecnej...

10 czerwca 2008

Netia rezygnuje z opłat za oglądanie Euro 2008 w sieci

Operator telekomunikacyjny Netia podjął decyzję, że abonenci, którzy wykupili ofertę oglądania meczów Euro 2008 przez internet, nie będą musieli za...

10 czerwca 2008

Colgate-Palmolive rozbudowuje portfolio żeli Palmolive Naturals

Colgate-Palmolive wprowadziło na rynek nowy wariant żeli pod prysznic Palmolive Naturals z kwiatem wiśni i mleczkiem nawilżającym. Będzie to piąty...

10 czerwca 2008

Wasiłek, Kurzyna i Pastuszak dołączyli do agencji STX Jamboree

Izabela Wasiłek, Maja Kurzyna i Marcin Pastuszak rozpoczęli pracę w agencji STX Jamboree. Izabela Wasiłek odpowiada za promocję i PR....

10 czerwca 2008

Bartosz Żuk i Krzysztof Asare dołączyli do HTC Poland

Bartosz Żuk i Krzysztof Asare dołączyli do zespołu HTC Poland, polskiego oddziału tajwańskiego koncernu elektronicznego High Tech Computer. Objęli nowo...

10 czerwca 2008

PepsiCo rusza z konkursem konsumenckim "OnaToma"

PepsiCo po raz drugi rusza z ogólnopolskim konkursem "Ona Toma" realizowanym w ramach promocji soków i nektarów marki Toma. Celem...

10 czerwca 2008

Carlsberg inwestuje w boisko na ścianie hotelu Metropol

Browar Carlsberg organizuję niestandardową akcję we współpracy z Gigaboard Polska, firmą reklamy zewnętrznej, oraz New Look Advertising, firmą specjalizującą się...

10 czerwca 2008

Mitsubishi komunikuje w przekazie reklamowym nowy cennik

Agencja reklamowa Schulz przygotowała kampanię reklamową promującą wprowadzenie na rynek nowego cennika samochodów marki Mitsubishi. Kampania reklamowa potrwa do końca...

10 czerwca 2008

"Gazeta" i "Newsweek" z najwyższymi wskaźnikami CPW w najnowszym PRO

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) uzyskała najwyższy wskaźnik CPW wśród dzienników w najnowszej, 14. fali badania PRO konsumpcji mediów wśród menedżerów....

10 czerwca 2008

Blue Grass zaprojektował dla marki Abizol katalog produktowy

Agencja reklamowa Blue Grass zaprojektowała dla firmy Selena SA katalog produktowy linii Abizol. Projekty eksponują wieloletnią tradycję obecności brandu na...

10 czerwca 2008

Agora i niemiecki Cornelsen prawdopodobnie zainteresowane WSiP

Agora SA i niemieckie wydawnictwo edukacyjne Cornelsen mają być zainteresowane kupnem pakietu kontrolnego Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych (WSiP). Agora nie...

10 czerwca 2008

Hanna Bielesz-Kuciak dyrektorem marketingu w ICG Wdrożenia SAP

Hanna Bielesz-Kuciak została dyrektorem marketingu w firmie ICG Wdrożenia SAP, która specjalizuje się we wdrożeniach zintegrowanych systemów informatycznych dostarczanych przez...

10 czerwca 2008

Jan Tomaszewski, Rafał Bryndal i Kayah w projekcie PKO BP London Live

PKO BP i agencja marketingu muzycznego STX Jamboree chcą stworzyć jednodniowy festiwal polskiej muzyki rozrywkowej w Londynie - PKO BP...

10 czerwca 2008

Jurajska oficjalną marką wody polskich siatkarzy

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy podpisała umowę o współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, w ramach której przez następne trzy lata naturalna...

10 czerwca 2008

Bartłomiej Dyliński, senior brand manager marki Żywiec, odchodzi

Bartłomiej Dyliński, senior brand manager marki Żywiec, odchodzi z firmy. Z Grupą Żywiec związany był przez ostatnie trzy lata. Wcześniej...

10 czerwca 2008

Według AGB porażkę piłkarzy obejrzało 11 mln, a triumf Kubicy 2 mln widzów

Niedzielny mecz piłki nożnej Niemcy - Polska miał najwyższą oglądalność spośród wszystkich dotąd transmitowanych w ramach Euro 2008. Rywalizację pomiędzy...

10 czerwca 2008

Tomasz Raczek i Marek Kondrat w reklamach ING

Agencja reklamowa Brain i dom mediowy PanMedia Western przygotowały dla ING Banku Śląskiego nową kampanię wizerunkową. Występuje w niej znany...

10 czerwca 2008

Danone zmieni strukturę wydatków na media w 2009 r.

Bernard Hours, deputy general manager i członek zarządu Grupy Danone, zapowiedział, że w 2009 r. firma globalnie zmieni strukturę wydatków...

10 czerwca 2008

Grey planuje rozbudowę grupy; Polska hubem nowej sieci Wildfire

Według Carolyn Carter, president i CEO Grey Group Europe Middle East and Africa, w najbliższym czasie sieć zamierza zainwestować w...

10 czerwca 2008

Diageo prowadzi dla whisky Bushmills akcję marketingu szeptanego

Diageo postanowiło wykorzystać narzędzia marketingu szeptanego w akcji dla marki irlandzkiej whisky Bushmills. W tym celu w Warszawie przy ulicy...

10 czerwca 2008

Awanse i nowa osoba w dziale sprzedaży "Wysokich Obcasów"

Joanna Kowalczyk awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora działu sprzedaży "Wysokich Obcasów", sobotniego dodatku "Gazety Wyborczej" (Agora SA). Z działem sprzedaży...

10 czerwca 2008

Zbigniew Zamachowski reklamuje Neostradę TP

Agencja reklamowa Testardo Gram i dom mediowy Initiative Warszawa przygotowały dla Telekomunikacji Polskiej SA kampanię reklamową Neostrady TP, czyli oferty...

10 czerwca 2008

Telewizja Puls też pokaże skróty meczów Euro 2008

Najciekawsze fragmenty z meczów Polaków na Euro 2008 pojawią się na antenie Pulsu. Stacja kupiła od Polsatu prawa do pokazywania...

10 czerwca 2008

Telewizja 4fun.TV tworzy kolekcję butów i akcesoriów

Muzyczna stacja telewizyjna 4fun.TV wprowadza wspólnie z siecią HD Heavy Duty autorską kolekcję butów i akcesoriów. Specjalna limitowana kolekcja dostępna...

10 czerwca 2008

Danone wprowadza nową markę funkcjonalną Danacol

Danone poszerzył linię produktów funkcjonalnych o markę Danacol wpływającą na obniżenie poziomu cholesterolu. Zawiera ona tradycyjne bakterie fermentacji jogurtowej (streptococcus...

10 czerwca 2008

Joanna Mazur nowym brand managerem "CKM"

Joanna Mazur została nowym brand managerem miesięcznika "CKM" wydawanego przez Marquard Media Polska. Do jej zadań należy umocnienie pozycji "CKM"...

10 czerwca 2008

Dwa spoty telewizyjne zachęcają do zakupu ubezpieczenia Axa

Axa Ubezpieczenia prowadzi działania reklamowe promujące nowe ceny pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC. Ich celem jest przekonanie kierowców do...

10 czerwca 2008

Arkadiusz Marszałek dyrektorem departamentu mediów i komunikacji Grupy TP

Arkadiusz Marszałek został dyrektorem departamentu mediów i komunikacji w Grupie Telekomunikacji Polskiej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha...

10 czerwca 2008

Chevrolet reklamuje się na ekranach Media Markt

Rozpoczęła się kampania reklamowa Chevroleta Aveo w sieci marketów Media Markt. Wykorzystano w niej telewizory plazmowe i LCD znajdujące się...

11 czerwca 2008

TVP przyspiesza prace nad nowym interaktywnym portalem

Telewizja Polska uruchomiła serwis internetowy TVP Info (www.tvp.info). To pierwszy etap projektu nowego portalu interaktywnego, który ma zostać uruchomiony jesienią....

11 czerwca 2008

TV Puls ma dwóch nowych menedżerów

Anders Frandsen jako menedżer ds. autopromocji i Magdalena Błaszczyk jako menedżer ds. tworzenia i koordynacji ramówki rozpoczęli pracę w Telewizji...

11 czerwca 2008

Dziennikarz "Parkietu" rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej

Zbigniew Baranowski został rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej. Zastąpił Radosława Kazimierskiego, który obecnie jest dyrektorem zarządzającym agencji Nowe Media PR. Baranowski...

11 czerwca 2008

Seriale w TVP1 i rozrywka w TVP2 w wakacyjnej ofercie Telewizji Polskiej

Wakacyjną ramówkę głównych anten Telewizji Polskiej wypełnią seriale i programy rozrywkowe. W TVP1 letnią antenę zdominują polskie seriale - premierowe...

11 czerwca 2008

Xelion prowadzi kampanię zachęcającą Polaków do rozmów o planowaniu finansowym

Ruszyła kampania reklamowa firmy Xelion, w której doradcy zachęcają Polaków do rozmowy o planowaniu finansowym. Kampania, która potrwa trzy tygodnie,...

11 czerwca 2008

Jarosław Grabowski odchodzi z Supermedia Interactive

Jarosław Grabowski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Supermedia Interactive (ZPR SA), z początkiem lipca rozstaje się...

11 czerwca 2008

Agora po raz pierwszy weszła w produkcję filmową przy okazji obrazu "Świadectwo" o Janie Pawle II

Agora SA po raz pierwszy weszła w produkcję filmową i została koproducentem fabularno-dokumentalnego filmu "Świadectwo". Producentem jest TBA Komunikacja Marketingowa...

11 czerwca 2008

Adam Wilk, dyrektor wydawniczy pism telewizyjnych, odszedł z Bauera

Adam Wilk, dyrektor wydawniczy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer, odszedł z firmy. Powody rozstania nie są podawane. Nieznane są także...

11 czerwca 2008

BSH wspiera kampanią nowe zmywarki ActivWater

Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego wprowadziła na rynek nową zmywarkę marki Bosch - ActivWater. To najważniejsza tegoroczna nowość w ofercie...

11 czerwca 2008

G+J Polska rozwija serię wydań specjalnych "Rodziców " i "Mojego Gotowania"

G+J Polska będzie inwestował w brand extention zmienionych niedawno magazynów - "Rodziców" i "Mojego Gotowania". Zaplanowane są wydania specjalne obu...

11 czerwca 2008

Jasieński/Stadnicki Advertising przygotowało kampanię "Paznokcie" dla "Gazety Sport"

Agencja reklamowa Jasieński/Stadnicki Advertising jest autorem najnowszej kampanii dla Agory SA. Jej celem jest poinformowanie o specjalnej gazecie przygotowanej na...

11 czerwca 2008

Tyskie inwestuje w projekty internetowe związane z Euro 2008

Kompania Piwowarska i marka Tyskie jako sponsorzy trenera i reprezentacji Polski przeprowadzili w internecie akcję zbierania podpisów na wirtualnej fladze...