M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 czerwca 2008

Karol Suchenek rozstał się z Aegis, kieruje sprzedażą agencyjną w O2.pl

Karol Suchenek objął stanowisko zastępcy dyrektora ds. klientów agencyjnych w biurze reklamy portalu O2.pl. Zastąpił Jana Roszkiewicza, który kierował działem...

11 czerwca 2008

Platige Image zdobyło złoto w konkursie ADCE w Barcelonie

Studio postprodukcyjne Platige Image zdobyło złoto w ostatnim konkursie reklamowym zorganizowanym przez Art Directors Club of Europe (ADCE) w Barcelonie....

11 czerwca 2008

Cadbury Wedel wstrzymuje sprzedaż marki Finezja Smaku

Cadbury Wedel wstrzymał sprzedaż i produkcję czekolady Finezja Smaku. Przeciwko pojawieniu się na rynku tej marki protestował inny producent czekolad...

11 czerwca 2008

Według Gemiusa co piąty aktywny zawodowo internauta szuka obecnie pracy

Jak wynika z raportu Gemiusa SA dotyczącego mobilności zawodowej internautów, co piąty aktywny zawodowo internauta szuka obecnie pracy, a kolejne...

11 czerwca 2008

10. urodziny "CKM", ponad 400 tys. zł na reklamę

Marquard Media Polska wyda specjalny jubileuszowy numer miesięcznika "CKM". Jego publikacja związana jest z 10. urodzinami pisma. Na okładce wydania...

11 czerwca 2008

Według Hays nowi pracownicy marketingu zarabiają więcej niż starzy

Hays Poland opublikował raporty dotyczące wynagrodzeń proponowanych nowo zatrudnianym pracownikom. Wśród 120 stanowisk specjalistów i kadry zarządzającej sześciu najważniejszych sektorów...

11 czerwca 2008

Motor-Presse szykuje się do największego relaunchu "Auto Motor i Sport"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska przygotowuje relaunch miesięcznika "Auto Motor i Sport", o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji zmiany, jakie...

11 czerwca 2008

Wspólna oferta "Dziennika" i "Gazety Prawnej", która kończy współpracę z "Polską"

"Dziennik" (Axel Springer Polska) i "Gazeta Prawna" (Infor PL) rozpoczynają współpracę obejmującą tworzenie specjalnych pakietów reklamowych oraz promocję prenumeraty. Wspólna...

11 czerwca 2008

Anna Bober i Urszula Niewirowicz dołączyły do agencji MagnifiCo

Do agencji MagnifiCo dołączyły Anna Bober i Urszula Niewirowicz. Objęły stanowiska specjalistów ds. PR. Anna Bober pracowała wcześniej w agencjach...

11 czerwca 2008

Wina, jabłka i wędzonka specjalnością południowego Tyrolu

Południowy Tyrol rozpoczął w Polsce trzyletnią promocję swoich win, jabłek i wędzonki. Kampania ma zachęcić polskich konsumentów do zapoznania się...

11 czerwca 2008

Flagi Tyskiego pojawiają się w serialach telewizyjnych

Flagi Tyskiego pojawiają się w serialach telewizyjnych. Akcja realizowana jest w tym tygodniu, kiedy Polska reprezentacja gra mecze grupowe. Flagi...

11 czerwca 2008

Clear Channel dostawi 200 citylightów do końca roku

Clear Channel Poland do końca 2008 roku rozwinie sieć citylightów o 200 nowych powierzchniach. Firma intensywnie wprowadza powierzchnie naścienne, zamierza...

11 czerwca 2008

Carlsberg rusza z największą w tym roku kampanią marki Harnaś

Carlsberg Polska rozpoczyna największą tegoroczną kampanię promocyjną marki Harnaś pod hasłem: "Harnaś miliony piw rozdaje". Jeśli konsument pod kapslem butelki...

11 czerwca 2008

Ogilvy i Carat realizują kampanię reklamową dla DHL

DHL Express (Poland) rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem "My oszczędzamy twój czas. Ty decydujesz, co z nim zrobić" promującą międzynarodowe...

12 czerwca 2008

Według Polsatu 30 tys. kibiców ogląda Euro 2008 online

W pierwszych dniach mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2008 ponad 30 tys. internautów zainstalowało aplikację ipla umożliwiającą oglądanie transmisji...

12 czerwca 2008

Lorenz przeprowadzi cykl eventów "Jest Crunchips, jest impreza"

The Lorenz Bahlsen Snack-World przygotował kolejną odsłonę projektu komunikacyjnego realizowanego pod hasłem "Jest Crunchips, jest impreza" prowadzonego dla marki chipsów...

12 czerwca 2008

ARBOmedia realizuje projekt ambientowy dla Desperados

Grupa Żywiec prowadzi relaunch marki piwa Desperados. Ambientową część kampanii realizuje ARBOmedia. Akcja wykorzystuje eventy, podczas których malowane jest graffiti...

12 czerwca 2008

Dobkowska dyrektorem artystycznym, a Sternkopf kreatywnym w redakcji "Elle"

Hubert Burda Media Polska utworzył w strukturach redakcji miesięcznika "Elle" stanowisko dyrektora kreatywnego. Objęła je Esther Sternkopf, która będzie odpowiedzialna...

12 czerwca 2008

114 zgłoszeń do konkursu Golden Arrow 2008

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21...

12 czerwca 2008

Byli menedżerowie Interii mają tworzyć biuro reklamy Naszej-Klasy.pl

Menedżerowie kierujący dotąd sprzedażą w portalu Interia.pl mają zorganizować biuro reklamy serwisu społecznościowego Nasza-Klasa.pl, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przypomnijmy,...

12 czerwca 2008

Paweł Usakowski odchodzi z Saatchi & Saatchi

Paweł Usakowski, PR manager grupy Saatchi & Saatchi, odchodzi z agencji. Nie zdradza dalszych planów zawodowych. Zajmowane dotąd przez Usakowskiego...

12 czerwca 2008

KP rozważa wprowadzenie czeskiej marki Velkopopovicky Kozel

Kompania Piwowarska rozważa wprowadzenie należącej do koncernu SABMiller czeskiej marki piwa Velkopopovicky Kozel, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Rzecznik marketera Paweł Kwiatkowski...

12 czerwca 2008

Communication Unlimited przygotowała piłkarską promocję dla Ferrero

Agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała dla Ferrero Polska komunikację akcji promocyjnej Mistrzowski sezon 2008. Dotyczy ona marek Nutella, Tic Tac...

12 czerwca 2008

ID Advertising przygotowała projekt dla notebooków Asus

Agencja reklamowa ID Advertising przygotowała projekt komunikacyjny dla producenta notebooków Asus, który wspiera sprzedaż modeli Asus M50S i M70S. Przekaz...

12 czerwca 2008

Złomrex został członkiem wspierającym polskiego oddziału IAA

Do grona członków wspierających Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska dołączyła firma Złomrex, lider na polskim rynku złomów stali i metali...

12 czerwca 2008

Tribal DDB zebrał 118 tys. podpisów pod polską kandydaturą EIT

W ciągu czterech tygodni istnienia stworzonego przez agencję interaktywną Tribal DDB serwisu www.napiszmydoeuropy.pl udało się zebrać ponad 118 tys. podpisów...

12 czerwca 2008

Marian Hilla group headem w Broker FM

Marian Hilla objął w Broker FM stanowisko group head, awansując ze stanowiska senior account client. Zastąpił Annę Gruszkę. Dotychczasowe stanowisko...

12 czerwca 2008

Gadu-Gadu kupiło dwa serwisy społecznościowe

Spółka Gadu-Gadu kupiła prawa do dwóch serwisów społecznościowych: Bliziutko.pl i Trees.pl (od ich założycieli, osób prywatnych). Pierwszy z nich służy...

12 czerwca 2008

Tomasz Orczykowski account managerem Bluerank

Tomasz Orczykowski dołączył do zespołu Bluerank, agencji search engine marketingu (SEM). Odpowiada za budowanie relacji z klientami oraz koordynację prac...

12 czerwca 2008

Według PRoto public relations Polski najczęściej opisywanym tematem

Działania public relations zagranicznych polityków, tematyka relacji inwestorskich oraz public relations sportu są nowymi często pojawiającymi się tematami, którym media...

12 czerwca 2008

Monika Pieniek copywriterem w agencji VA Strategic Communications

Do zespołu agencji reklamowej VA Strategic Communications dołączyła Monika Pieniek jako copywriter. Dotychczas Pieniek pracowała m.in. dla MRM Worldwide (również...

12 czerwca 2008

"Res Publica Nowa" wraca na rynek po roku przerwy

Po ponadrocznej przerwie wrócił na rynek kwartalnik "Res Publica Nowa". Od "Polityki" Spółdzielni Pracy przejęła go Fundacja im. Henryka Krzeczkowskiego....

12 czerwca 2008

Rafał Trzebieniak w dziale reklamy pism telewizyjnych Bauera

Rafał Trzebieniak dołączył do zespołu działu reklamy pism telewizyjnych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. Objął stanowisko starszego specjalisty ds. reklamy....

12 czerwca 2008

Małgorzata Sztachańska dyrektorem ds. rozwoju w Media4mat

Małgorzata Sztachańska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w Media4mat, wydawcy gazety "Echo Miasta". Utworzenie w firmie nowego stanowiska...

12 czerwca 2008

"Auto Motor i Sport" chce być nawyżej plasowanym tytułem motoryzacyjnym

W ciągu najbliższych kilku dni do sprzedaży trafi pierwszy numer miesięcznika "Auto Motor i Sport" po jego relaunchu rynkowym. Jak...

12 czerwca 2008

Małgorzata Solarczyk dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum. Zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tę funkcję do kwietnia br., po czym...

12 czerwca 2008

Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany w miesięczniku "Twist"

Wydawnictwo Bauer odświeża magazyn "Twist". Zmiana ma na celu lepsze zaspokojenie potrzeb czytelniczek, szczególnie w zakresie mody, urody i psychologii....

12 czerwca 2008

Phoenix Press wspiera debiut rynkowy tytułu "Shrek i Przyjaciele"

Phoenix Press wprowadza miesięcznik "Shrek i Przyjaciele" dla 6-12-latków, który poszerza portfolio wydawnictwa w segmencie dziecięcym. Koncept czasopisma opiera się...

12 czerwca 2008

Dominik Doliński przestał kierować marketingiem FoodCare

Dominik Doliński, dyr. marketingu FoodCare (producent napoju energetycznego Tiger i właściciel marek Gellwe oraz Fitella), odszedł z firmy. W FoodCare...

12 czerwca 2008

Dorota Zawadzka dyrektorem ds. komunikacji kancelarii prawnej Gessel

Dorota Zawadzka objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji w kancelarii prawnej Gessel działającej m.in. w obszarze fuzji, rynku kapitałowego, konkurencji itp....

13 czerwca 2008

Wyjaśnienie: Agnieszka Odachowska nie odeszła ze stanowiska PR managera Grupy Radiowej "Time"

W nawiązaniu do informacji z DS "MMP" z 11 czerwca br., w której napisaliśmy o rozstaniu Agnieszki Odachowskiej (PR managera...

13 czerwca 2008

Change Integrated i 180 Amsterdam - partnerska wymiana bez konkretnych planów

Alex Melvin, managing partner agencji 180 Amsterdam, zapowiedział, że planowane jest czasowe zatrudnienie pracowników agencji Change Communication (Grupa Change Integrated)...

13 czerwca 2008

Cyfra Plus promuje rozbudowaną ofertę kanałów HD

Ogilvy Action we współpracy z Cyfrą Plus przygotowało kampanię produktową promującą rozbudowaną ofertę kanałów HD w Cyfrze Plus. Akcja skierowana...

13 czerwca 2008

UOKiK sprawdzi, czy Cyfrowy Polsat nie łamie prawa, sprzedając prawa do publicznego odtwarzania Euro 2008

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowanie, które ma wyjaśnić, czy Cyfrowy Polsat nie działa bezprawnie, sprzedając prawa do...

13 czerwca 2008

Deutsche Bank będzie produkował własny program telewizyjny

Deutsche Bank PBC we współpracy z agencją reklamową Ambient Infinity i spółką technologiczną Wincor Nixdorf w 64 swoich oddziałach zainstaluje...

13 czerwca 2008

Avril Lavigne będzie nową marką zapachową Procter & Gamble

Procter & Gamble Prestige Products podpisało umowę licencyjną na kreację, produkcję i dystrybucję zapachu sygnowanego nazwiskiem piosenkarki Avril Lavigne. Nowy...

13 czerwca 2008

Eskadra będzie się zajmować komunikacją Jarocina

Eskadra MarketPlace na zlecenie urzędu miejskiego przygotowuje strategię promocji Jarocina. Na początku lipca mają być przedstawione efekty pracy agencji oraz...

13 czerwca 2008

Target Group prowadzi badania dla AWR "Wprost" o kondycji grupy tygodników opinii

Firma badawcza Target Group przeprowadza badania dla AWR "Wprost", wydawcy "Wprost". Celem badania, które powinno się wkrótce zakończyć, jest -...

13 czerwca 2008

MindShare autorem kampanii filmu "Incredible Hulk"

United International Pictures rozpoczął kampanię reklamową nowego filmu "Incredible Hulk". Za strategię oraz obsługę mediową akcji odpowiada MindShare Polska. Oprócz...

13 czerwca 2008

Współpraca projektowa Agory, Stołecznej Estrady i TBA Komunikacji Marketingowej

Agora SA, Stołeczna Estrada i TBA Komunikacja Marketingowa współpracowały przy okazji projektu "Rock loves Chopin". Zostały wydawcami albumu (książka z...