M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 czerwca 2008

GfK Polonia uruchomiła internetowy przewodnik po badaniach

Instytut badawczy GfK Polonia zaprezentował w Polsce stronę edukacyjną GfK ConsumerScan skierowaną do ludzi marketingu, pracowników działów badawczych i wszystkich...

13 czerwca 2008

124 prace z Polski pojechały na festiwal do Cannes

Na rozpoczynający się międzynarodowy festiwal reklamowy w Cannes z polskich agencji zostały wysłane 124 prace. W kategorii cyber - 17...

13 czerwca 2008

Ewa Miżejewska rozstaje się z marketingiem KFC

Ewa Miżejewska, marketing manager KFC w Polsce i w Czechach, odchodzi z firmy AmRest. Zajmowała to stanowisko od stycznia 2006...

13 czerwca 2008

Iwona Sarachman odeszła z Coca-Cola Poland Services

Iwona Sarachman po trzech latach odeszła z firmy Coca-Cola Poland Services, gdzie zajmowała stanowisko corporate identity, public affairs & communications...

13 czerwca 2008

CEO GroupM z sieci, polski trading director

GroupM prawdopodobnie nie powoła polskiego menedżera na stanowisko CEO GroupM. Według naszych informacji funkcja ta ma być pełniona z poziomu...

13 czerwca 2008

Haagen Dazs dostępne w handlu nowoczesnym, niebawem kolejne lodziarnie

Lody Haagen Dazs są już dostępne w sprzedaży detalicznej. Ich sprzedaż prowadzą sieci: Alma Market, Piotr i Paweł, E.Leclerc, Tesco,...

13 czerwca 2008

Euro RSCG Warsaw zrealizowało kolejny spot dla marki Hortex Leon

Hortex emituje kolejny spot reklamowy soków dla dzieci Hortex Leon. Podobnie jak poprzednie również ten ma formę kolorowej animacji. Leon...

13 czerwca 2008

Wartość sprzedaży bezpośredniej sięga w Polsce ponad 2 mld zł

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) unowocześniło logo i stronę internetową. Nowe logo, zaprojektowane przez agencję Marketing & Communications Consultants, oparte...

13 czerwca 2008

Axel Springer rusza z kolejną loterią "Faktomania"

Axel Springer Polska od najbliższego poniedziałku rozpocznie kolejną loterię "Faktu" - "Faktomania. Milion na lato!". Łączna wartość nagród wynosi ponad...

13 czerwca 2008

Nowi członkowie IAB Polska

Rada nadzorcza IAB zdecydowała o przyjęciu nowych członków zwyczajnych. Do grona firm zrzeszonych w IAB dołączyli Redefine (obsługujący internetowe projekty...

13 czerwca 2008

Philips wprowadza "Mistrzowską gwarancję" na odbiorniki TV

Philips prowadzi akcję promocyjną wokół Euro 2008. Przy tej okazji zapewnia cztery lata opieki gwarancyjnej na wybrane modele telewizorów do...

13 czerwca 2008

Sprzedaż internetowa nie zmniejsza sprzedaży w sklepie - uważa Deloitte

Klienci oczekują od sprzedawców zintegrowanego podejścia do ich obsługi - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte. - Dziś na rynku...

16 czerwca 2008

Amica przygotowuje się do kampanii wizerunkowej

Amica Wronki planuje przeprowadzenie w II połowie br. wizerunkowej kampanii reklamowej. Obecnie prowadzi badania, których wyniki zostaną wykorzystane przy tworzeniu...

16 czerwca 2008

Według reklamy Polkomtela nieuczciwi operatorzy smażą się w piekle

W najnowszej kampanii reklamowej Plus (Polkomtel) wykorzystał metaforę piekła dla podkreślenia uczciwości i rzetelności swojej marki, która oferuje promocyjne warunki...

16 czerwca 2008

Dwa awanse w Pro Media House

Agata Szenkowska awansowała na stanowisko senior media plannera buyera w domu mediowym Pro Media House. Jednocześnie nowe stanowisko media plannera/buyera...

16 czerwca 2008

Zmagania Polski z Austrią obejrzało 11 mln widzów

Czwartkowe spotkanie reprezentacji Polski i Austrii w ramach Euro 2008 obejrzało wg AGB Nielsen Media Research ok. 11 mln osób...

16 czerwca 2008

Nowe narzędzie BAV Consulting pomaga stworzyć firmom najlepsze alianse strategiczne

W BAV Consulting (Young & Rubicam) wprowadzono nową usługę - BAV™ Brand Correlations Index (BAV™ BCI). Jest to narzędzie analityczne...

16 czerwca 2008

Zakupy.com kupiły sklep internetowy Replikator.pl

Spółka Zakupy.com nabyła prawa do domeny internetowej, oprogramowania i baz danych sklepu Replikator.pl. Oferuje on gry planszowe i gry RPG...

16 czerwca 2008

Anna Nazar w teamie Danone w MediaComie

Anna Nazar jest senior media plannerem w MediaComie Warszawa. Dołączyła do zespołu obsługującego budżet mediowy firmy Danone. Anna Nazar przez...

16 czerwca 2008

Perspektywa tworzy nowy produkt w zakresie komunikacji kryzysowej

"Perspektywa" Studio Architektury Marki we współpracy z firmą GKK Adwokaci stworzyła nowy produkt w zakresie komunikacji kryzysowej Kryzys 360º. Pozwala...

16 czerwca 2008

Jedno złoto i sześć polskich nominacji na Art Directors Club of Europe

Art Directors Club of Europe (ADCE) wyróżniło jedną polską pracę złotem i nominowało sześć innych do nagród głównych. Złotem wyróżniono...

16 czerwca 2008

Niemiecka pomyłka Coca-Coli

Niemiecki oddział Coca-Coli prawdopodobnie pomylił się, publikując reklamę Coca-Coli w tygodniku "Polityka". Reklama ukazała się w 24. numerze "Polityki" 14...

16 czerwca 2008

Mio ruszyło z pierwszą dużą kampanią reklamową w Polsce i w regionie

Producent urządzeń do nawigacji satelitarnej Mio Technology ruszył z pierwszą w historii kampanią wizerunkowo-produktową w Polsce. Kampania przygotowana lokalnie będzie...

16 czerwca 2008

S4 opracowała kolejne działania dla Grupy Pracuj

Agencja reklamowa S4 przygotowała kolejną kampanię wizerunkową dla Grupy Pracuj, właściciela portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania realizowana pod hasłem "Dopisz się"...

16 czerwca 2008

Rusza kampania telewizyjna ekonomii społecznej w ramach projektu "Promes"

15 czerwca ruszyła kampania telewizyjna mająca na celu promocję ekonomii społecznej. Jest to jeden z elementów projektu "Promes", który ruszył...

16 czerwca 2008

Dominet Bank reklamuje Spokojny Sen

Agencja Focus Advertising zrealizowała kolejny projekt dla Dominet Banku, który przygotował produkt strukturyzowany o nazwie Spokojny Sen. Jest to trzyletnia...

16 czerwca 2008

Jury przyznało 10 statuetek i 26 wyróżnień w III edycji Golden Arrow

Jury przyznało 10 statuetek i 26 wyróżnień w III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Najwięcej nagród przyznano w kategoriach...

16 czerwca 2008

Marka Fairy nie odebrała udziałów Ludwikowi i Purowi

Wprowadzona jesienią ub.r. na rynek przez Procter & Gamble (P&G) marka płynu do naczyń Fairy nie zagroziła dotychczasowym liderom tego...

16 czerwca 2008

Lody Nestle Extreme w anamorficznej perspektywie

Nestlé Polska prowadzi innowacyjną promocję lodów Extreme. W centralnych punktach sześciu miast Polski, najczęściej na chodnikach, powstają nietypowe malowidła -...

16 czerwca 2008

Pro-Creation współpracuje z Optimum PR

Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku...

16 czerwca 2008

IAB Polska bierze udział w europejskim projekcie standaryzacji badań internetu

IAB Polska bierze udział w europejskim projekcie standaryzacji badań internetu. Przedsięwzięcie nazywa się MIA Project (Measurement of Interactive Audience) i...

16 czerwca 2008

AGB zaprzecza zmianom w panelu, zarzuciło BR TVP fałszywe insynuacje

Utrzymujący się od kilku miesięcy spadek oglądalności w panelu AGB Nielsen Media Research, a tym samym spadek różnicy w danych...

17 czerwca 2008

Piotr Łukasiewicz planuje założenie własnej firmy doradztwa strategicznego

Piotr Łukasiewicz planuje założenie własnej działalności gospodarczej z zakresu doradztwa strategicznego. Podkreśla jednak, że do sierpnia formalnie jest związany z...

17 czerwca 2008

11 polskich prac na short-liście w Cannes, większość autorstwa Saatchi & Saatchi

Znane są już pierwsze nominacje do nagród w konkursie reklamowym Cannes 2008. Spośród polskich agencji osiem nominacji trafiło do Saatchi...

17 czerwca 2008

Commercial Union ruszyło z nową kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych

Commercial Union Direct oferujący ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon i internet rozpoczął wczoraj nową kampanię reklamową pod hasłem "My też jesteśmy...

17 czerwca 2008

Elżbieta Wójcik zastąpiła Briana Richardsa w Commercial Union Polska

Elżbieta Wójcik została wiceprezesem zarządu Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA. Przejęła od Briana Richardsa odpowiedzialność za działalność...

17 czerwca 2008

Awanse w kreacji Arc Worldwide

Renata Pawłowska-Maciak awansowała na stanowisko creative group head w dziale BTL agencji Arc Worldwide Polska. Będzie nadzorowała prace kreatywne realizowane...

17 czerwca 2008

Effectica Direct będzie pracować dla dotychczasowych klientów Effectiki

Agencja marketingu bezpośredniego Effectica Direct wyłoniona ze struktur agencji reklamowej Effectica (informowaliśmy o tym w DS "MMP" z 2 czerwca...

17 czerwca 2008

GonnaBe autorem kampanii rekrutacyjnej trzech spółek Avonu

Agencja GonnaBe przygotowała kampanię wizerunkową dla spółek wchodzących w skład Avon Polska: Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska i Avon...

17 czerwca 2008

ComPress rozpoczął współpracę z GTS Energis

Agencja PR ComPress SA podpisała umowę o współpracy z firmą GTS Energis, spółką wchodzącą w skład grupy GTS Central Europe...

17 czerwca 2008

On Board PR realizuje z firmą Teva program edukacyjny

On Board PR realizuje ogólnopolski program edukacyjny "Teva - 360 stopni dla zdrowia" dla firmy farmaceutycznej Teva. Celem programu jest...

17 czerwca 2008

Dwoje nowych pracowników w zespole Kids' Labu

Z początkiem czerwca do zespołu Instytutu Kreatywnej Edukacji "Kids' Lab" dołączyły dwie nowe osoby. Franciszek Kuszewski objął stanowisko PR assistanta...

17 czerwca 2008

Aliganza przygotuje kampanię Gino Rossi

Agencja Aliganza zajmie się kompleksowym przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii reklamowej Gino Rossi. Będzie odpowiedzialna m.in. za strategię, materiały reklamowe oraz...

17 czerwca 2008

Mańkowska-Woźniak kierownikiem ds. kolportażu w Edipresse

Agnieszka Mańkowska-Woźniak pełni funkcję kierownika ds. kolportażu w wydawnictwie Edipresse Polska. Jest to związane z odejściem z firmy z tego...

17 czerwca 2008

PKO BP w ramach festiwalu muzycznego będzie promować pożyczkę i kredyt hipoteczny

PKO BP planuje wykorzystanie festiwalu muzycznego PKO BP London Live - Polish Music Festival (o jego założeniach pisaliśmy w DS...

17 czerwca 2008

Promocji publikacji Edipresse "Martha Stewart Living" towarzyszy wizyta Marthy Stewart

Edipresse Polska wprowadza i promuje wydanie specjalne miesięcznika "Dom & Wnętrze" - "Martha Stewart Living. Lato w ogrodzie" w powiązaniu...

17 czerwca 2008

Akademia Filantropii powierza projekt Szkole Mistrzów Reklamy

Szkoła Mistrzów Reklamy przy WSPiZ realizuje kampanię "Zysk z dojrzałości" dla Akademii Filantropii w Polsce. Działania skierowane są przede wszystkim...

17 czerwca 2008

"Facet to świnia" w letniej ramówce RMF FM

23 czerwca na antenie RMF FM startuje nowy wakacyjny program "Facet to świnia". "Facet to świnia" jest blogiem, którego autorkę...

17 czerwca 2008

Marie Vackova będzie zarządzać marką KFC w Polsce

Marie Vackova obejmie 1 sierpnia stanowisko marketing managera marki KFC w firmie AmRest w Polsce. Zastąpi Ewę Miżejewską, która odejdzie...

17 czerwca 2008

Dominik Gil odchodzi z Grupy Onet.pl

Dominik Gil, marketing manager w Grupie Onet.pl SA, odchodzi z firmy. Jego rozstanie nastąpiło za porozumieniem stron. Z Onetem związany...