M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 czerwca 2008

Właściciel Tatuum pracuje nad wprowadzeniem nowej marki

Firma Kan, właściciel marki odzieżowej Tatuum, przygotowuje się do wprowadzenia nowej marki akcesoryjnej. Szczegóły projektu są okryte tajemnicą. Data debiutu...

17 czerwca 2008

Damska marka odzieżowa Turnover debiutuje w Polsce

W Polsce debiutuje nowa damska marka odzieżowa Turnover. Pierwszy sklep pod szyldem Turnover będzie otwarty w drugiej połowie lipca w...

17 czerwca 2008

Justyna Rusinowska account managerem w Great Open House

Justyna Rusinowska została account managerem w agencji Great Open House. Będzie kierować kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za obsługę firm Polkomtel oraz...

17 czerwca 2008

MediaVest triumfuje w warsztatach radiowych Brokera FM

Dom mediowy MediaVest zwyciężył w VII edycji warsztatów radiowych Brokera FM. Agencja za przygotowanie najlepszej strategii wsparcia produktu z wykorzystaniem...

17 czerwca 2008

Knorr reklamuje się latem na autobusach i tramwajach

"Co dziś na obiad? Fix Knorr - przepis na każdy dzień" - pod tym hasłem marka Knorr (Unilever) prowadzi kampanię...

17 czerwca 2008

Sony Ericsson rozpoczyna wielokanałowy projekt promujący telefony Walkman

Sony Ericsson rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkowo-promocyjną "Music Leadership Campaign". Jej celem jest kreowanie wizerunku marki Sony Ericsson Walkman jako lidera...

17 czerwca 2008

Canon reklamuje "Freecording"

Canon rusza z kampanią "Freecording" - swobodnego nagrywania. Jej celem jest zmiana tradycyjnych nawyków amatorskiego nagrywania z równoczesnym wsparciem sprzedaży...

18 czerwca 2008

Cookie nominowana w kategorii Cyber Lions; Polacy wciąż bez nagród

Znani są już pierwsi zwycięzcy festiwalu reklamowego Cannes Lions. Wśród nagrodzonych nie ma jednak prac polskich agencji reklamowych. W kategorii...

18 czerwca 2008

RMF FM startuje z wakacyjnymi koncertami

W wakacyjne weekendy RMF FM zorganizuje koncerty pod hasłem "Muzyka najlepsza pod słońcem". W ośmiu miastach odbędą się koncerty gwiazd...

18 czerwca 2008

"Rzeczpospolita" zmienia dodatek telewizyjny

"Rzeczpospolita" (Presspublica) od najbliższego piątku 20 czerwca zmienia swój dodatek telewizyjny. Nowa "TV Rzeczpospolita", w większym formacie, na lepszym papierze,...

18 czerwca 2008

Rynek reklamy w I kwartale br. wart ponad 1,6 mld zł - szacunki Starlinka

W pierwszym kwartale 2008 r. szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 1,612 mld zł, jak wynika z szacunków domu mediowego Starlink....

18 czerwca 2008

Gil zastępuje Oprządka na stanowisku dyr. zarządzającego w Grupie Eskadra

Dominik Gil dołączył do Grupy Eskadra, gdzie objął stanowisko dyrektora zarządzającego, dotychczas zajmowane przez Sebastiana Oprządka, i jednocześnie stanowisko client...

18 czerwca 2008

P&G wprowadza nowy zapach Gabrieli Sabatini

Procter & Gamble Prestige Products Polska wprowadza na rynek nowy wariant zapachowy Latin Dance marki Gabriela Sabatini. Ostatnie nowe produkty...

18 czerwca 2008

Akcja społeczna "Płytka wyobraźnia to kalectwo" startuje po raz ósmy

Rusza VIII edycja kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo", która ma na celu ostrzeżenie młodych ludzi przed skutkami nieprzemyślanych skoków do...

18 czerwca 2008

DFV przejmuje wydawcę "MMP"; management bez zmian

Niemiecki wydawca Deutscher Fachverlag GmbH (DFV) zakupił większość udziałów w VFP Communications Sp. z o.o., wydawcy m.in. tygodnika "Media &...

18 czerwca 2008

Agencja Motive autorem kampanii wprowadzającej produkty TAOI do Polski

Agencja Motive przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek produkty The Art of Intimacy (TAOI), których dystrybutorem jest firma De...

18 czerwca 2008

AMS wspiera kampanią CityINFOtv

AMS wspiera kampanią reklamową wprowadzone z końcem kwietnia do metra CityINFOtv (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 24 kwietnia...

18 czerwca 2008

Agora i PTC rozmawiają o szerszej współpracy

Agora SA podpisała z Polską Telefonią Cyfrową umowę, w myśl której operator przez najbliższe dwa lata będzie obsługiwał spółkę w...

18 czerwca 2008

Edipresse rozpoczęło świadczenie usługi tanich połączeń telefonicznych

Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło świadczenie usługi tanich telefonicznych połączeń międzynarodowych i międzymiastowych we współpracy z GTS Energis. Usługa daje możliwość...

18 czerwca 2008

"Życie na Gorąco" chce wzmocnić pozycję

Tygodnik "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer) odświeżył layout, zwiększył objętość do 64 stron. Jest też drukowany na lepszym papierze. Poszerzono...

18 czerwca 2008

Eskadra Events wzmacnia zespół

Do zespołu Eskadry Events dołączyły dwie nowe osoby - Szymon Biel, który objął stanowisko event producera, oraz Zuzanna Podlewska, która...

18 czerwca 2008

Marka Brok będzie informować w kampanii o nagrodzie Monde Selection

Marka piwa Brok (Royal Unibrew Polska) będzie informować w kampanii o złotym medalu w konkursie Monde Selection w Brukseli. Piwo...

18 czerwca 2008

SMB stworzy grupę roboczą e-commerce

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) planuje utworzenie grupy roboczej zajmującej się e-commerce. Tą dziedziną zajmują się obecni członkowie, np. Reader's Digest...

18 czerwca 2008

Sigma International przygotuje drugą kampanię promocyjną regionu Aqaba

Aqaba Special Economic Zone Authority (ASEZA) wybrała agencję Sigma International Poland do przygotowania i przeprowadzenia kampanii promującej w Polsce Aqabę,...

18 czerwca 2008

Coca-Cola rozszerza grupę herbat mrożonych o linię Nestea Vitao

Coca-Cola Poland Services wprowadziła submarkę Nestea Vitao w segmencie herbat mrożonych. Pod nowym subbrandem sprzedawane będą trzy herbaty: czerwona z...

18 czerwca 2008

Nestle promuje wodę Vittel na polach golfowych

Należąca do Nestle marka wody Vittel wchodzi na polskie pola golfowe. Kampanię promocyjną Vittel podczas największych turniejów golfa w kraju...

18 czerwca 2008

Szef OMG Digital opuszcza Polskę

Torsten Hekkelstrand, od grudnia ub.r. group account director w OMG Digital, wyjeżdża z Polski. Przynajmniej na dwa lata opuści funkcję...

18 czerwca 2008

Pod patronatem Princessy ruszył portal społecznościowy

Pod patronatem marki Princessa (Nestle Polska) ruszył portal społecznościowy www.lekko.o2.pl skierowany do kobiet. Prezentuje on informacje dotyczące różnych aspektów życia,...

18 czerwca 2008

TVN kręci "Brzydulę", we wrześniu premiera

Ruszyły zdjęcia do "Brzyduli", obyczajowego serialu TVN. We wrześniu zadebiutuje w ramówce stacji format znany już na innych rynkach -...

18 czerwca 2008

Specjalne wydanie "Gazety Pieniądze" dla VIP-ów

W najbliższy czwartek z "Gazetą Wyborczą" (Agora SA) ukaże się specjalne wydanie "Gazety Pieniądze" - "Gazeta Pieniądze dla VIP-a". Partnerem...

18 czerwca 2008

8,5 mln widzów obejrzało porażkę Polaków z Chorwatami

Ponad 8,5 mln widzów śledziło ostatni mecz reprezentacji Polski na Euro 2008 według monitoringu AGB Nielsen Media Reserach. Polsat osiągnął...

18 czerwca 2008

Aster rusza z telefonią komórkową - do końca roku chce mieć 50 tys. klientów

Operator kablowy Aster wprowadza usługi telefonii komórkowej - będzie działać jako wirtualny operator (MVNO), korzystając z infrastruktury PTK Centertel (sieć...

18 czerwca 2008

Polsat Sport Extra wprowadził kolekcję ubrań z okazji Euro 2008

Telewizja Polsat Sport Extra wprowadziła na rynek kolekcję ubrań. Do końca czerwca w sklepach firmowych Vistula & Wólczanka dostępna jest...

19 czerwca 2008

Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi w Cannes

Agencja Saatchi & Saatchi jest pierwszą polską agencją nagrodzoną na tegorocznym, 55. festiwalu reklamowym w Cannes. Trafił do niej Brązowy...

19 czerwca 2008

Henkel wspiera sprzedaż nowego produktu pod marką Gliss Kur

Henkel przygotował kampanię telewizyjną nowej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów Nutri-Protect marki Gliss Kur. Za adaptację kreacji międzynarodowej odpowiada TBWA....

19 czerwca 2008

Celine Dion otworzy Aleję Gwiazd RMF FM

Piosenkarka Celine Dion dokona otwarcia Alei Gwiazd RMF FM, które odbędzie się pod koniec czerwca br. Jest to wspólny projekt...

19 czerwca 2008

LOT promuje się w wyszukiwarce Yahoo!

MRM Direct, dział agencji MRM Worldwide, prowadzi kampanię SEM Polskich Linii Lotniczych LOT w wyszukiwarce Yahoo!. Jest ona adresowana do...

19 czerwca 2008

Jowita Dżus-Korocińska zakłada firmę Media Insight

Jowita Dżus-Korocińska, wcześniej dyrektor departamentu zarządzania mediami w Telekomunikacji Polskiej SA, założyła firmę Media Insight zajmującą się konsultingiem mediowym. -...

19 czerwca 2008

"To lubię!" poszerza segment poradnikowo-rozrywkowy

Nowy miesięcznik "To lubię!" wydawnictwa Phoenix Press poszerza segment magazynów poradnikowo-rozrywkowych. Debiutant wszedł na rynek z konkurencyjną, najniższą w grupie...

19 czerwca 2008

Advertiva rozpoczęła współpracę z Fujitsu Siemens

Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Fujitsu Siemens Computers przy kompleksowej obsłudze 10. edycji ogólnopolskiego programu Cyberbonus. Jest to program...

19 czerwca 2008

Pegasus rozpocznie pracę dla marek Braas i RuppCeramika

Firma public relations Pegasus rozpoczyna pracę na rzecz firmy Monier, producenta dachówek marek Braas i RuppCeramika. Do zadań agencji będą...

19 czerwca 2008

Marka zup Vifon chce być przyjazna dla młodych ludzi

Firma Tan-Viet International - jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce - rozpoczęła kolejną część kampanii reklamowej...

19 czerwca 2008

Biuro Reklamy TVP postuluje utworzenie Joint Industry Committee

Biuro Reklamy TVP ma w najbliższych dniach przekazać reklamodawcom pismo, w którym postuluje powołanie Joint Industry Committee - dowiedzieliśmy się...

19 czerwca 2008

Anna Smólska w dziale obsługi klienta Streetcom

Anna Smólska dołączyła do zespołu agencji Streetcom zajmującej się niestandardowymi projektami komunikacyjnymi. Objęła stanowisko junior account managera. Wcześniej pracowała między...

19 czerwca 2008

Tymbark promuje napoje w akcji "Uwolnij swoje pragnienia"

Maspex rozpoczął realizację akcji promocyjnej napojów Tymbark pod hasłem "Uwolnij swoje pragnienia". Na rynek wprowadzono limitowane wersje etykiet na butelki...

19 czerwca 2008

Tomasz Gardziewicz przestał odpowiadać za markę Cropp

Tomasz Gardziewicz odchodzi z firmy LPP SA. Ostatnio zajmował stanowisko kierownika ds. projektów marketingowych Cropp/CroppTown. Pracował w spółce od pięciu...

19 czerwca 2008

At Media chce realizować jakościowe badania telewizji

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, planuje realizację jakościowego badania telewizji. Do jesieni br. spółka ma opracować założenia projektu, a...

19 czerwca 2008

Małgorzata Laska, zastępca dyrektora artystycznego "Vivy!", opuszcza Edipresse

Małgorzata Laska, ostatnio zastępca dyrektora artystycznego dwutygodnika "Viva!", rozstaje się z wydawnictwem Edipresse Polska. Powody jej odejścia nie są znane....

19 czerwca 2008

Andrzej Wojewódzki kieruje marketingiem Telefonii Dialog

W Telefonii Dialog, operatorze telekomunikacyjnym należącym do KGHM Polska Miedź, nastąpiła zmiana w zespole menedżerskim odpowiedzialnym za marketing. Piotr Wawrzynów,...

19 czerwca 2008

Nutricia Polska poszerza ofertę deserów BoboVita

Nutricia Polska rozszerza ofertę deserków BoboVita. W sprzedaży pojawiło się siedem nowych produktów wybranych na podstawie badań konsumenckich. Oferta składa...