M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 czerwca 2008

TVN Turbo i Superstacja przedstawiają letnie ramówki

TVN Turbo i Superstacja przedstawiły plany programowe na lato. TVN Turbo proponuje m.in. nowe propozycje dla aktywnie spędzających wakacje żeglarzy...

19 czerwca 2008

Polsat News oglądało średnio 12 tys. widzów

Średnia oglądalność Polsat News w pierwszych dziesięciu dniach istnienia kanału na rynku wyniosła 11 926 osób (wg AGB Nielsen Media...

19 czerwca 2008

Just prezentuje innowacje marki Volkswagen

Agencja reklamowa Just przygotowała dla Volkswagena (Kulczyk Tradex) kampanię wizerunkową promującą innowacyjne rozwiązania technologiczne obecne w modelach tej marki. Spot...

19 czerwca 2008

Marek Kapuściński z P&G przewodniczącym jury Effie

Przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu efektywności komunikacji marketingowej Effie Awards 2008 został Marek Kapuściński, dyrektor generalny P&G Central Europe North....

19 czerwca 2008

Bartłomiej Zarębski dyrektorem marketingu Stereo.pl

Spółka Stereo.pl SA, która w ub.r. przejęła kilka spółek internetowych, tworzy na ich bazie strukturę holdingową. Dyrektorem marketingu został Bartłomiej...

19 czerwca 2008

Projekt Carlsberga łudząco podobny do case'u Adidasa z 2003 r.

Rozwiązania komunikacyjne użyte w najnowszej kampanii reklamowej piwa Carlsberg są łudząco podobne do słynnego case'u Adidasa z 2003 r. Chodzi...

19 czerwca 2008

Maciej Kmiecik przechodzi z Leo Burnett do FireFly Creation

Maciej Kmiecik, do tej pory związany z Leo Burnett, od połowy czerwca 2008 r. przechodzi do agencji reklamowej FireFly Creation...

19 czerwca 2008

Według PwC rynek mediów i rozrywki osiągnie wartość 14,2 mld dol.

Do 2012 roku wartość globalnego rynku mediów i rozrywki sięgnie 2,2 bln dol., a przedsiębiorstwa działające w tym sektorze będą...

19 czerwca 2008

Lotos wydał w ramach programu Navigator 0,5 mln kart

Grupa Lotos SA w ciągu czterech miesięcy od rozpoczęcia programu lojalnościowego o nazwie Navigator na blisko 200 swoich stacjach wydała...

20 czerwca 2008

Cyber, press i design - Polacy bez nagród w Cannes

Wczoraj zakończyły się w Cannes zmagania uczestników w trzech kategoriach: design, press i cyber - żadna ze zgłoszonych polskich prac...

20 czerwca 2008

Hoop będzie wspierał kampanią nowe warianty wody Arctic Icy Fruit

Hoop kontynuuje zapoczątkowane w lutym br. działania reklamowe dla marki Arctic. Naprzemiennie promuje klasyczną wodę Arctic i niegazowane wody smakowe...

20 czerwca 2008

Coty wprowadza markę zapachów Tonino Lamborghini

Coty Polska wprowadza na rynek nową linię męskich zapachów Tonino Lamborghini. Jest to nowa marka w portfolio koncernu. W jej...

20 czerwca 2008

Rowenta rusza z kampanią depilatorów podczas premiery "Seksu w wielkim mieście"

W kinach Cinema City podczas premiery "Seksu w wielkim mieście" rusza kampania depilatorów Rowenty. Oprócz spotów kinowych na stoiskach promocyjnych...

20 czerwca 2008

Play zbuduje sieć szybkiego bezprzewodowego internetu

P4, operator sieci Play, podpisał z China Development Bankiem (CDB) 10-letnią umowę o kredyt w wysokości 490 mln euro (dotychczas...

20 czerwca 2008

Według Pentora 30 proc. Polaków wyjedzie na wakacje

W tym roku 30 proc. Polaków, czyli o 4 punkty procentowe mniej niż w ub.r., zamierza spakować walizki i wyjechać...

20 czerwca 2008

Krzysztof Kowalski szefem działu reklamy pism kobiecych poradnikowych w Bauerze

Krzysztof Kowalski od 1 lipca obejmie stanowisko kierownika działu reklamy pism kobiecych poradnikowych w Wydawnictwie Bauer. Będzie odpowiedzialny za współtworzenie...

20 czerwca 2008

Marta Kulik i Piotr Chrzanowski w zespole IDMNetu

W czerwcu do działu sprzedaży bezpośredniej IDMNetu dołączyli Marta Kulik i Piotr Chrzanowski. Kulik objęła nowo utworzone stanowisko account managera,...

20 czerwca 2008

"Stawka większa niż życie" w letniej ramówce TVN Siedem

Nowe pasma tematyczne oraz seriale pojawią się w letniej ramówce TVN Siedem. Na wakacje stacja zaplanowała dwa cykle tematyczne -...

20 czerwca 2008

Nowe osoby w obsłudze klienta i kreacji GonnaBe

Do działu obsługi klienta agencji reklamowej GonnaBe dołączyli Andrzej Peszek jako account director i Mateusz Białobrzeski jako account executive. Peszek...

20 czerwca 2008

"Polityka" nadal liderem sprzedaży w segmencie, "Wprost" najwięcej traci - zestawienie kwietnia

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) pozostaje liderem sprzedaży w grupie tygodników opinii po podsumowaniu wyników przez ZKDP za kwiecień br. "Wprost"...

20 czerwca 2008

Bank Ochrony Środowiska promuje kredyty ekologiczne

Agencja Schulz przygotowała działania promocyjno-informacyjne kredytów ekologicznych Banku Ochrony Środowiska SA (BOŚ). Projekt ten jest realizowany we współpracy BOŚ oraz...

20 czerwca 2008

Serwis Oferia.pl zaoferuje wyszukiwanie usług przez internet

W internecie pojawił się serwis Oferia.pl, który ma być ogólnopolską bazą firm usługowych. Ciekawostką serwisu jest to, że zleceniodawcy będą...

20 czerwca 2008

"Polska" wydania poniedziałkowe kieruje do mężczyzn

Dziennik "Polska" (Polskapresse) przez nowy projekt marketingowy będzie podkreślał wartość swojego wydania poniedziałkowego dla męskiej grupy odbiorców. Nowym projektem "Polski"...

20 czerwca 2008

Skorupa szefem działu agencyjnego; inne nowe osoby w biurze reklamy "Gazety Prawnej"

Jarosław Skorupa pokieruje jako dyrektor ds. współpracy z agencjami reklamowymi działem agencyjnym biura reklamy "Gazety Prawnej" (Infor PL SA). Objął...

20 czerwca 2008

Marta Marucha szefem projektów marketingowych Cropp i CroppTown

Marta Marucha, odpowiadająca dotychczas za promocję marki Cropp na rynkach zagranicznych, została kierownikiem ds. projektów marketingowych marki Cropp i CroppTown...

20 czerwca 2008

Cropp promuje w swoich sklepach Bruk Festival

Marka Cropp (LLP SA) po raz czwarty jest jednym z głównych sponsorów Bruk Festival - Europejskich Dni Sztuki i Kultury...

20 czerwca 2008

Alfabet Braille'a na opakowaniach herbat Irving

Herbaty Irving z portfolio spółki Inntea to pierwsze na polskim rynku produkty spożywcze, które mają na opakowaniach oznaczenia w alfabecie...

20 czerwca 2008

Agencja Unlimited pracuje dla Legii Warszawa

Legia Warszawa rozpoczęła promocję za pomocą wysp w centrach handlowych. Pierwsza z nich powstała w warszawskim Blue City. Wyspy mają...

20 czerwca 2008

Nowy serwis Żywca z telewizją interaktywną

Grupa Żywiec uruchomiła nowy serwis internetowy marki Żywiec. Jego główną atrakcją jest telewizją interaktywna. Na jej kontent składają się m.in....

20 czerwca 2008

NetPress rozpoczyna e-dystrybucję podręczników

Znana z elektronicznej dystrybucji prasy firma NetPress Digital wchodzi na rynek podręczników. We współpracy z Gdańskim Wydawnictwem Oświatowym (GWO) uruchomiła...

23 czerwca 2008

Play i Tymbark posługują się tym samym detalem kreatywnym

Maspex Wadowice w kolejnej odsłonie kampanii Tymbarku wykorzystuje dowcip pojawiający się wcześniej w spocie reklamowym Play (P4). Chodzi o kwestię...

23 czerwca 2008

Eskadra Publica nawiązała współpracę z Wyższą Szkołą Europejską

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera wybrała agencję Eskadra Publica do promocji programu stypendialno-stażowego Kapitalny Projekt. Współpraca ma charakter...

23 czerwca 2008

180heartbeats zwiększa zatrudnienie; rozpoczyna obsługę Microsoftu

Agencja interaktywna 180heartbeats wzmocniła zespół kreatywny i dział obsługi klienta. Dołączyło do niego dwóch art directorów - Mariusz Czepiec (wcześniej...

23 czerwca 2008

Cannes: dwa Brązowe Lwy dla polskich agencji McCann Erickson i Saatchi & Saatchi

55. konkurs reklamowy w Cannes dobiegł końca. Polacy zakończyli konkursowe zmagania 2 Brązowymi Lwami, który trafiły do agencji McCann Erickson...

23 czerwca 2008

Magdalena Kosch-Maćkowiak marketing managerem Egmont Polska

Magdalena Kosch-Maćkowiak objęła stanowisko marketing managera w wydawnictwie Egmont Polska. Anna Górny, jej poprzedniczka na tym stanowisku, rozstała się z...

23 czerwca 2008

Murator SA uruchomił portal rodzinny Dlarodzinki.pl

Serwis internetowy dla całej rodziny pod nazwą Dlarodzinki.pl uruchomiło wydawnictwo Murator SA. Najwięcej treści i możliwości w tym projekcie znajdą...

23 czerwca 2008

Niemiecki Tropical Islands reklamuje się w Polsce

Niemiecki Tropical Islands, największy w Europie tropikalny park rozrywki i wypoczynku, rusza z pierwszą w Polsce ogólnopolską kampanią reklamową. Ma...

23 czerwca 2008

Serwis Farmer.pl uruchamia nowe funkcjonalności

Serwis rolniczy Farmer.pl (Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita") wprowadził nowe funkcjonalności. - Dążymy do tego, aby Farmer.pl był współtworzony przez jego użytkowników...

23 czerwca 2008

Walery Lach nowym szefem marketingu Felix Polska

Walery Lach objął stanowisko dyrektora marketingu Felix Polska. Odpowiada za Polskę oraz 11 rynków wschodnich. W Felix Polska zastąpił Piotra...

23 czerwca 2008

Dominet Bank wykorzystuje w reklamach wizerunek właścicieli małych firm

Dominet Bank realizuje drugi etap działań wspierających sprzedaż Pakietu Biznes Profit. Autorem kampanii jest agencja reklamowa Focus Advertising. Nowa komunikacja...

23 czerwca 2008

Nowi pracownicy DPG - przejścia z wydawnictw do segmentu custom publishing

Direct Publishing Group (DPG), wydawca tytułów na zamówienie, w ostatnim czasie zatrudnił kilku nowych pracowników. - Rynek prasy firmowej i...

23 czerwca 2008

Dr Irena Eris debiutuje na rynku kosmetyków zapachowych

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza do sprzedaży limitowaną serię perfum Sin Skin. Perfumy zostały przygotowane przez francuski dom perfumeryjny...

23 czerwca 2008

Konrad Dałek w zespole kreacji DraftFCB + Ad Fabrika

Konrad Dałek dołączył do działu kreacji agencji reklamowej DraftFCB + Ad Fabrika, gdzie objął stanowisko copywritera. Wcześniej był związany przez...

23 czerwca 2008

UOKiK wydał zgodę na fuzję Multikina z Silver Screen

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) wydał zgodę na przejęcie sieci Silver Screen przez Multikino. Zgoda jest warunkowa - Multikino...

23 czerwca 2008

Universal McCann wykorzystuje neuromarketing w badaniu telewizji

Dom mediowy Universal McCann uruchamia badania neuromarketingowe telewizji. Program badań przewiduje wyjaśnienie różnych kwestii istotnych w cennikowym planowaniu telewizji, m.in....

23 czerwca 2008

Euro 2008 zmieniło strukturę widowni Polsatu

Bardziej zamożny, męski, częściej z wielkiego miasta i reprezentujący kadrę menedżerską - tak zmienił się profil widza Polsatu w czasie...

23 czerwca 2008

McDonald's wprowadza na rynek markę McCafe

Sieć restauracji fast food McDonald's rozwinie w Polsce koncept marki McCafe. Będą to kawiarnie w ramach istniejących już restauracji McDonald's...

23 czerwca 2008

Wyborowa wprowadza zmiany w marce Ballantine's; planuje wsparcie

Wyborowa SA prowadzi relaunch 12-letniej odmiany szkockiej whisky marki Ballantine's. Produkt, w którym zmiany na poziomie globalnym wprowadzono we wrześniu...

23 czerwca 2008

Ryan przygotował nowy serwis internetowy firmy Marwit

Marwit, producent jednodniowych soków, uruchomił nowy serwis internetowy. Strona www.marwit.pl ma dostarczać konsumentom i partnerom biznesowym bieżących informacji o charakterze...

23 czerwca 2008

Rafał Wolnomiejski opuszcza Initiative i Magnę Global

Rafał Wolnomiejski rozstanie się z domem mediowym Initiative Warszawa i strukturą negocjacyjną Magna Global Polska (należą do Interpublic Group -...